-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з обробки вогнетривким розчином дерев’яних конструкцій елементів покриття будівель (код ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини)
Завершена
196 893.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 984.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 984.47 UAH
Період оскарження:
25.02.2021 18:57 - 03.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Відхилити тендерну пропозицію ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л""
Номер:
0f868238a93942d3a1f9503f5afcd7db
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-009919-a.c2
Назва:
Відхилити тендерну пропозицію ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л""
Вимога:
Суміші просочувальні для поверхневої вогнебіозахисної
обробки деревини «Пожзабезпечення Л-1» та «Пожзабезпечення Л-2»
Пропозиції учасників тендерних торгів, які пропонують послуги за Вогнезахисна обробка елементів дерев’яних конструкцій покрівлі будівель ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини, тощо на виконання вимог п.6.23 ДБН В.1.1-7:2016, Правил з Вогнезахисту та інших поточних нормативів, із використанням матеріалів «Пожзабезпечення Л-1» та «Пожзабезпечення Л-2» необхідно відхиляти за наступними ознаками:
1. Сертифікат відповідності UA.H.000690-20 не може встановлювати відповідність між результатами із визначення групи вогнезахисної ефективності та індексу поширення полум’я поверхнею і корозійним впливом обробленої деревини на метали, оскільки витрати вогнезахисного засобу при визначенні корозійного впливу взагалі не визначались. На підставі представлених протоколів зазначений сертифікат відповідності має бути анульовано.
2. Протокол з визначення токсичності продуктів горіння не може використовуватись для встановлення відповідності токсичності продуктів горіння на об’єктах встановленим нормам, оскільки не відомо з якою витратою вогнезахисного засобу були виготовлені зразки для випробувань. Зазначений протокол взагалі має бути анульовано тому, що представлені зразки для випробувань не відповідають об’єкту досліджень.
3. Протокол з визначення групи вожкогорючих та горючих твердих матеріалів не прийнятний для використання, стосується виключно представлених на випробування зразків, отриманих із використанням невідомої кількості вогнезахисного засобу.
4. Протокол з визначення температури самозаймання вогнезахищеної деревини не прийнятний для використання, стосується виключно представлених на випробування зразків, отриманих із використанням невідомої кількості вогнезахисного засобу.
5. Вогнезахисні засоби «Пожзабезпечення Л-1» та «Пожзабезпечення Л-2» не мають визначеного прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву (просочування) (відповідно до вимог Правил з вогнезахисту). Представлена виробником методика не валідована і не верифікована відповідно до вимог чинних в Україні законодавства та нормативів і є повною профанацією. Виробник зазначених вогнезахисних засобів не спроможний створити методику з визначення прогнозованого строку придатності вогнезахисного покриву (просочування), оскільки існує тільки чотири роки (з вересня 2018 р.) і не міг проводити необхідний комплекс випробувань протягом десяти років, на що претендує представлена методика. На теперішній час повний комплекс робіт із створення зазначеної методики в повному обсязі потенційно може виконати лише ІДУ НД ЦЗ, що є правонаступником УкрНДІЦЗ та УкрНДІПБ, що може мати необхідні дані випробувань (зібрані протягом не менше 10 років) та фахівців для їх опрацювання. Представлена виробником методика лише частково валідована випробувальною лабораторією КНУБА, яка взагалі не акредитована на проведення вогняних випробувань. Виданий лабораторією протокол не може використовуватись, оскільки стосується лише наданих виробником зразків, оброблених вогнезахисним засобом із невідомими витратами, і лише частково відповідає представленій методиці (вогневі випробування не проводились).
6. Дані Регламенту не відповідають даним сертифікату та представленим протоколам випробувань. Наприклад, за регламентом вогнезахисні засоби постачаються по компонентно (два робочі розчини для кожного засобу мають готуватися за встановленими співвідношеннями компонентів), а на сертифікаційні випробування з визначення групи вогнезахисної ефективності та індексу поширення полум’я поверхнею представлявся лише один готовий робочий розчин вогнезахисного засобу невідомої концентрації компонентів (!) із абсолютно невідомими характеристикам (щільність, показник рН тощо). Настанови із приготування робочих розчинів викладені лише частково та протирічать застосуванню вогнезахисного засобу: за регламентом потрібно приготувати два робочих розчини, а застосовується один і не відомо який. Таким чином представлений регламент є абсолютно непридатним для проектування, виконання та контролю робіт з вогнезахисту відповідно до вимог чинних Правил з вогнезахисту.
Згідно вище зазначеного виконання вогнезахисних робіт вказаним засобом є неможливим й суперечить Наказу 1064, адже не сертифікований у відповідності до закону (не акредитованою лабораторією), не здійснює зниження показників пожежної небезпеки матеріалів та підвищення вогнестійкості конструкцій та виробів, що є метою надання вище зазначених послуг( відсутні протоколи випробувань підтверджені акредитованою лабораторією).
На підставі вищезазначеного,ВИМАГАЄМО:
Відхилити тендерну пропозицію ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"" 72 399 грн з ПДВ, щодо предмету закупівлі: Послуги з обробки вогнетривким розчином дерев’яних конструкцій елементів покриття будівель (код ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2021 10:49
Вирішення:
Зазначаємо, що відповідно до абз. 2 частини одинадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пропозиція ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"є найбільш економічно вигідною.
Пропозиція учасника ТОВ "СКМ МОНТАЖ", не була визнана системою електронних закупівель найбільш економічно вигідною, та відповдіно до абз. 2 частини чотирнадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має підстав для розгляду вимоги учасника ТОВ "СКМ МОНТАЖ".
Водночас, дотримуючись положень частини четвертої статті 33 Закону, повідомляємо, що найбільш вигідна економічна пропозиція ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Незаконна Вимога
Номер:
5dd53cdc4c6d4476b8a43420abea69e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-009919-a.a1
Назва:
Незаконна Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!!!! Відповідно до вимоги Тендерної документації необхідно надати: Дозвіл на проведення робіт на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу. Хочемо зазначити, що дана вимога грунтується на нечинному законодавстві. Так, після внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107(далі-Порядок), Дозволи на проведення робіт верхолазних та/або скалолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу вже не видаються. Разом з тим відповідно до Порядку компетентними органом державної влади видається Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме:Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та Роботи верхолазні та скелелазні. Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників. Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме: надати - дозвіл проведення робіт на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу АБО Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт підвищеної небезпеки Або прибрати незаконну, нечинну ВИМОГУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2021 08:11
Вирішення:
Повідомляємо Вам, що у строки встановлені законодавством було внесено зміни у оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено