-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021: 2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (30232110-8 Лазерні принтери. Принтер МФУ Canon i-SENSYS MF264dw)
Закупівля здійснюється в рамках виконання міжнародного грантового проєкту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання» (MoPED) – №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP (Програма Еразмус+, КА-2 розвиток потенціалу вищої освіти)
Торги не відбулися
22 834.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 228.34 UAH
мін. крок: 1% або 228.34 UAH
Період оскарження:
25.02.2021 17:07 - 03.03.2021 09:00
Вимога
Відкликано скаржником
на кваліфікацію
Номер:
e28fdade7b544b04aabb4a306e8fd0fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-009024-a.b2
Назва:
на кваліфікацію
Вимога:
Шановний замовник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Так, тендерна пропозиція подається учасником процедури закупівлі замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини першої статті 1 Закону). Відповідно до ст.13. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вимоги визначені замовником в оголошені про проведення закупівлі через систему електронних закупівель від 25.02.2021 року передбачають,що "Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:статут (установчий документ) Учасника;"Примітка. * У разі, якщо надання будь-якого з вказаних документів для учасника не передбачено чинним законодавством, учасник у складі своєї пропозиції надає оригінал листа із зазначенням підстави ненадання такого документу з посиланням на нормативно-правовий акт (назва, дата прийняття тощо). Будь-якого документа, щодо діяльності без Статуту ФОП Волошинова не надано. Оскарженню підлягають дії уповноваженої особи, а не дії ФОП Волошинова.Відповідно п.6 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» «уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника». А Ви своїми діями нівелюєте чесний та справедливий розгляд пропозицій усіх учасників!
Відповідно до частини двадцятої статті 14 нової редакції Закону з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Зазначаємо дане задля відстоювання таким чином своїх прав та забезпечення справедливості у сфері закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2021 17:08
Вирішення:
Розглянувши вимогу про скасування рішення Уповноваженої особи від 15.03.2021року ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДРА АНАТОЛІЙОВИЧА, ІПН 3395906995 № UA-2021-02-25-009024-a.b2 від «15» березня 2021 року (далі – вимога) повідомляю наступне.
Замовником на виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» проведено спрощену закупівлю за ДК 021: 2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (30232110-8 Лазерні принтери. Принтер МФУ Canon i-SENSYS MF264dw) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-25-009024-a для забезпечення потреб закладу вищої освіти.
Крім цього, превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення).
Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку.
Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця.
Відповідно до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність. Дана закупівля UA-2021-02-25-009024-a здійснюється в рамках виконання міжнародного грантового проєкту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання» (MoPED) – №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP (Програма Еразмус+, КА-2 розвиток потенціалу вищої освіти), тому основним критерієм для вибору переможця є ціна. Учасником ФОП ВОЛОШИНОВОЮ ОЛЕНОЮ ОЛЕКСАНДРІВНОЮ було надано найбільш економічно вигідну пропозицію серед інших учасників, враховуючи принцип співмірності наданих документів у складі пропозиції. Довідки пронумеровані не цифровим написом, а буквеним. На зауваження ФОП СІНЬКЕВИЧ ОО, про відсутність у ФОП Волошинової О.О. в складі документів довідки про відсутність Статуту, повідомляю, що така довідка у ФОП Волошинової О.О. є в наявності у пакеті документів, де вона повідомляє що вона є ФОП та діє на підставі запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців № 2 103 000 0000 095646 від 30.01.2018 та без печатки. Зауваження ФОП Сінькевич О.О. щодо упущень в документації ФОП Волошинової О.О.є нікчемними, та підлягають відхиленню.
Одночасно повідомляю, що відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визначено переможцем спрощеної закупівлі за результатами оцінки розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Зазначаємо, що пропозиція учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, ІПН 3395906995, не розглядалася, тому Замовник не зобов’язаний надавати роз’яснень стосовно переваг пропозиції переможця над пропозицією учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, ІПН 3395906995. Крім цього учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, ІПН 3395906995 зроблено посилання на пропозицію учасника ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА. що не може бути предметом розгляду в рамках частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі». Але, пакет документів доданий учасником ФОП Сінькевич О.О. до спрощеної закупівлі не в повній мірі відповідає також заявленим вимогам Замовника. А саме: не завірені належним чином від скановані копії документів: виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників єдиного податку.
Зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена Замовником як втручання у спрощену процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Статтею 32 Господарського кодексу України встановлено, що недобросовісною конкуренцією визнаються будь-які дії у конкуренції, що суперечать правилам, торговим та іншим чесним звичаям у підприємницькій діяльності. Недобросовісною конкуренцією є неправомірне використання ділової репутації суб'єкта господарювання, створення перешкод суб'єктам господарювання у процесі конкуренції та досягнення неправомірних переваг у конкуренції, неправомірне збирання, розголошення та використання комерційної таємниці, а також інші дії, що кваліфікуються відповідно до частини першої цієї статті.
Згідно зі статтею 3 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» відносини, пов’язані із захистом від недобросовісної конкуренції, регулюються цим Законом, Законом України «Про захист економічної конкуренції», Законом України «Про Антимонопольний комітет України», Паризькою конвенцією про охорону промислової власності від 20 березня 1883 року, міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, іншими актами законодавства, виданими на підставі законів чи постанов Верховної Ради України.
Згідно зі статтею 10 Паризької конвенції про охорону промислової власності від 20.03.1883, яка набула чинності для України 25.12.1991 року, актом недобросовісної конкуренції вважається будь-який акт конкуренції, що суперечить чесним звичаям у промислових і торговельних справах, зокрема, підлягають забороні неправильні ствердження при існуванні комерційної діяльності, що здатні дискредитувати підприємство, продукти чи промислову або торговельну діяльність конкурента. Отже, недобросовісна конкуренція пов’язана із здійсненням дій, нечесних стосовно конкурентів. При цьому, такі дії завдають або можуть завдати шкоди іншому суб’єкту господарювання.
Таким чином, дії ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ СІНЬКЕВИЧА ОЛЕКСАНДРА АНАТОЛІЙОВИЧА, ІПН 3395906995, які полягають у безпідставних вимогах, є порушенням, що передбачене частиною першою статті 1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді недобросовісної конкуренції, що суперечить торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
17.03.2021 13:35
Вимога
Відкликано скаржником
щодо кваліфікації
Номер:
5fd178c2c78045768f84c86ac64b21b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-009024-a.c1
Назва:
щодо кваліфікації
Вимога:
Шановний замовник,звертаємо Вашу увагу,що згідно вимог закупівлі "Усі довідки повинні бути складеними на фірмовому бланку Учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера та дати, датовані не раніше дня подачі оголошення Замовником, за підписом керівника". Всі документи, подані ФОП Волошинова подані б/н. Також "Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:статут (установчий документ) Учасника;"Примітка. * У разі, якщо надання будь-якого з вказаних документів для учасника не передбачено чинним законодавством, учасник у складі своєї пропозиції надає оригінал листа із зазначенням підстави ненадання такого документу з посиланням на нормативно-правовий акт (назва, дата прийняття тощо). Будь-якого документа, щодо діяльності без Статуту ФОП Волошинова не надано. Де ж чесний та справедливий розгляд пропозицій?Вимагаємо дискваліфікувати ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2021 15:13
Вирішення:
Розглянувши вимогу про скасування рішення Уповноваженої особи від 15.03.2021року ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, ІПН 3395906995 № UA-2021-02-25-009024-a.c1 від «15» березня 2021 року (далі – вимога) повідомляємо наступне.
Замовником на виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» проведено спрощену закупівлю за ДК 021: 2015 – 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (30232110-8 Лазерні принтери. Принтер МФУ Canon i-SENSYS MF264dw) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-25-009024-a для забезпечення потреб закладу вищої освіти.
Крім цього, превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення).
Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку.
Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця.
Відповідно до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність. Дана закупівля UA-2021-02-25-009024-a здійснюється в рамках виконання міжнародного грантового проєкту «Модернізація педагогічної вищої освіти з використанням інноваційних інструментів викладання» (MoPED) – №586098-EPP-1-2017-1-UA-EPPKA2-CBHE-JP (Програма Еразмус+, КА-2 розвиток потенціалу вищої освіти), тому основним критерієм для вибору переможця є ціна. Учасником ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА було надано найбільш економічно вигідну пропозицію серед інших учасників враховуючи принцип співмірності наданих документів у складі пропозиції.
Одночасно повідомляємо, що відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визначено переможцем спрощеної закупівлі за результатами оцінки розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Зазначаємо, що пропозиція учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, ІПН 3395906995, не розглядався, тому Замовник не зобов’язаний надавати роз’яснень стосовно переваг пропозиції переможця над пропозицією учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, ІПН 3395906995. Крім цього учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІНЬКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ, ІПН 3395906995 зроблено посилання на пропозицію учасника ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА. що не може бути предметом розгляду в рамках частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зміст зазначеної вимоги прямо суперечить основним принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дана вимога може бути розцінена Замовником як втручання у спрощену процедуру закупівлі та впливу на прийняття рішення.
Статтею 32 Господарського кодексу України встановлено, що недобросовісною конкуренцією визнаються будь-які дії у конкуренції, що суперечать правилам, торговим та іншим чесним звичаям у підприємницькій діяльності. Недобросовісною конкуренцією є неправомірне використання ділової репутації суб'єкта господарювання, створення перешкод суб'єктам господарювання у процесі конкуренції та досягнення неправомірних переваг у конкуренції, неправомірне збирання, розголошення та використання комерційної таємниці, а також інші дії, що кваліфікуються відповідно до частини першої цієї статті.
Згідно зі статтею 3 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» відносини, пов’язані із захистом від недобросовісної конкуренції, регулюються цим Законом, Законом України «Про захист економічної конкуренції», Законом України «Про Антимонопольний комітет України», Паризькою конвенцією про охорону промислової власності від 20 березня 1883 року, міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, іншими актами законодавства, виданими на підставі законів чи постанов Верховної Ради України.
Згідно зі статтею 10 Паризької конвенції про охорону промислової власності від 20.03.1883, яка набула чинності для України 25.12.1991 року, актом недобросовісної конкуренції вважається будь-який акт конкуренції, що суперечить чесним звичаям у промислових і торговельних справах, зокрема, підлягають забороні неправильні ствердження при існуванні комерційної діяльності, що здатні дискредитувати підприємство, продукти чи промислову або торговельну діяльність конкурента. Отже, недобросовісна конкуренція пов’язана із здійсненням дій, нечесних стосовно конкурентів. При цьому, такі дії завдають або можуть завдати шкоди іншому суб’єкту господарювання.
Таким чином, дії ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ СІНЬКЕВИЧА ОЛЕКСАНДРА АНАТОЛІЙОВИЧА, ІПН 3395906995, які полягають у безпідставних вимогах, є порушенням, що передбачене частиною першою статті 1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», у вигляді недобросовісної конкуренції, що суперечить торговим та іншим чесним звичаям у господарській діяльності.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
17.03.2021 13:35