-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
бензин А-95, бензин А-92, дизельне паливо
Торги не відбулися
211 615.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 058.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 058.08 UAH
Період оскарження:
25.02.2021 16:58 - 13.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінація УЧАСНИКІВ
Номер:
dfeb866a64da46f595d61e93274f0693
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-007372-b.c1
Назва:
Дискримінація УЧАСНИКІВ
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови ТД щодо:
- відпуску палива на виключно власних або орендованих АЗС, додавши можливість по всім пунктам документації залучення партнерських АЗС;
- надання листа підприємства-виробника на ім’я Замовника щодо гарантійних зобов’язань, пов’язаних з поставкою в зазначених об’ємах товару;
- надати підтверджуючі документи щодо виробництва Товару, а саме: · якщо учасник завод-виробник; · якщо учасник офіційний дилер або субдилер з продажу даної продукції (що повинно підтверджуватися або сертифікатом дилера, або дилерською угодою, або протоколом про наміри з заводом – виробником, або договором про співробітництво, або офіційним листом заводу виробника/дилера).
Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі.
У разі незадоволення даної дискримінаційної вимоги звернемося до АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ФІЛАРМОНІЯ ІМ. М.Д.ЛЕОНТОВИЧА.pdf 03.03.2021 17:18
- Відповідь на вимогу 09.03.2021 15:34
Дата подачі:
03.03.2021 17:18
Вирішення:
Під час проведення публічної закупівлі ідентифікатором UА-2021-02-25-007372-b відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Вінницька обласна філармонія ім.. М.Д. Леонтовича вимогу наступного змісту:
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови ТД щодо:
- відпуску палива на виключно власних або орендованих АЗС, додавши можливість по всім пунктам документації
залучення партнерських АЗС;
- надання листа підприємства - виробника на ім’я Замовника щодо гарантійних зобов’язань, пов’язаних з поставкою в зазначених об’ємах товару;
- надати підтверджуючі документи щодо виробництва Товару, а саме: якщо учасник завод-виробник; • якщо учасник офіційний дилер або субдилер з продажу даної продукції (що повинно підтверджуватися або сертифікатом дилера, або дилерською угодою, або протоколом про наміри з заводом - виробником, або договором про співробітництво, або офіційним листом заводу виробника/дилера).
Розглянувши дану вимогу вирішено залишити її без задоволення з наступних підстав:
Закону України «Про публічні закупівлі» визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно стаття 5 ЗУ «Про піблічні закупівлів» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до статті 16 ЗУ «Про піблічні закупівлів» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Отже, Тендерна документація у закупівлі за ідентифікатором UА-2021-02-25-007372-b не містить дискримінаційні умови та не суперечать ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна документація у закупівлі за ідентифікатором UА-2021-02-25-007372-b надає учасникам однакові можливості та направлена на отриманням Замовником товару за ціною найбільш економічно вигідної пропозиції, яка має відповідати якості та гарантувати її отримання в терміни обумовленні договором.
Статус вимоги:
Відхилено