-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція системи відеоспостереження в с. Муроване Мурованської сільської ради ОТГ Пустомитівського району Львівської області».
Під місцем виконання робіт: с. Муроване Мурованської сільської ради ОТГ Пустомитівського району Львівської області. Умови надання забезпечення пропозицій учасників визначено в п. 2.16 Оголошення.
Завершена
461 363.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 306.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 306.82 UAH
Період оскарження:
25.02.2021 16:35 - 03.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо Додатку 3
Номер:
714bc121de9349ebad3edeb58369ad34
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-002489-c.b4
Назва:
Щодо Додатку 3
Вимога:
Доброго дня!
Наголошуємо, що в Додатку 3 технічної специфікація вказані тільки загальні назви виконання робіт (монтажу обладнання). Назви або технічні характеристики самого обладнання не вказані не в одному з тендерних документів, які опубліковані в системі.
Виходячи з Вашої відповіді наданої в системі (Під час закупівлі робіт технічна специфікація формується з обсягів робіт, які містяться в проектно-кошторисній документації. Відповідно п. 3.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва: локальний кошторис - первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об'єктах інженерно транспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації. Таким чином Замовник спрощеної закупівлі вважає, що для розрахунку ціни пропозиції достатньо обсягів робіт, які викладені у технічній специфікації. ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА: 01.03.2021 17:03) .Допускаємо що Ви маєте на увазі виконання тільки робіт без урахуванням вартості матеріалів, якщо це так, то просимо надати відповідь.
Якщо Ви маєте на увазі виконання робіт з урахуванням матеріалів, учасник може запропонувати будь-які матеріали на свій розсуд для виконання даних робіт, теж просимо надати роз’яснення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2021 18:01
Вирішення:
Під час закупівлі робіт технічна специфікація формується з обсягів робіт, які містяться в проектно-кошторисній документації. Відповідно п. 3.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва: локальний кошторис - первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об'єктах інженернотранспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації. Таким чином Замовник спрощеної закупівлі вважає, що для розрахунку ціни пропозиції достатньо обсягів робіт, які викладені у технічній специфікації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.03.2021 10:52
Вимога
Залишено без розгляду
Визначення конкретних характеристик до предмета закупівлі
Номер:
d8e8afb636d94241afb480f1475ed463
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-002489-c.a3
Назва:
Визначення конкретних характеристик до предмета закупівлі
Вимога:
Доброго дня!
Просимо внести зміни до тендерної документації, де вказати точні характеристики кожного елемента системи відеоспостереження. Адже в даний момент не можливо розрахувати вартість та параметри системи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2021 12:39
Вирішення:
Під час закупівлі робіт технічна специфікація формується з обсягів робіт, які містяться в проектно-кошторисній документації. Відповідно п. 3.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Правила визначення вартості будівництва: локальний кошторис - первинний кошторисний документ, який визначає кошторисну вартість окремих видів будівельних робіт та витрат по будинках, будівлях, спорудах будь-якого призначення, лінійних об'єктах інженернотранспортної інфраструктури і складається на підставі обсягів робіт, що визначені при розробленні проектної документації. Таким чином Замовник спрощеної закупівлі вважає, що для розрахунку ціни пропозиції достатньо обсягів робіт, які викладені у технічній специфікації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.03.2021 17:07
Вимога
Залишено без розгляду
Гарантійний термін
Номер:
fd1dd47d8cbd466787da8420b4e89d2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-002489-c.c2
Назва:
Гарантійний термін
Вимога:
Доброго дня!
Гарантійний строк у 10 років не можливий. Адже виробник камер та інших частин даної системи відеоспостереження надає максимальну гарантію від 1 до 3 років. Термін більше 3 років вже є завідома хибною вимогою для будь-якого учасника.
Просимо змінити дану умову.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2021 12:32
Вирішення:
Відповідно до ч.1 ст. 884 ЦК України: Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Тобто, гарантійний термін у відношенні до об'єкта будівництва може бути встановлений як у законі, так і договорі. Враховуючи зазначене, Замовник спрощеної закупівлі правомірно встановив вимогу щодо того, що гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва повинен становити не менше 10 років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта будівництва.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.03.2021 11:13
Вимога
Залишено без розгляду
Класифікація закупівлі
Номер:
c447468e138a4d70b23d35426a63bb5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-002489-c.a1
Назва:
Класифікація закупівлі
Вимога:
Доброго дня!
Просимо змінити класифікацію об'єкта, у зв'язку з тим що дана закупівля не є об'єктом будівництва. (читайте ДБН)
Системи відеоспостереження не можна відносити до будівництва.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2021 12:27
Вирішення:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). У Законі чітко визначено, що таке Товар, Послуга та Робота. Роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт (згідно з п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону). Роботи - це і капітальний ремонт, і реконструкція та реставрація.
Окрім цього, порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. Так, в ч. 4 Розділі 1 Порядку визначення предмета закупівлі зазначено: Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»: Обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів, які споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тисяч гривень, - щодо кошторисної частини проектної документації. Враховуючи те, що очікувана вартість спрощеної закупівлі на закупівлю «Реконструкція системи відеоспостереження в с. Муроване Мурованської сільської ради ОТГ Пустомитівського району Львівської області» становить 461`363.00 грн., генеральним проектувальником було видано позитивний експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція системи відеоспостереження в с. Муроване Мурованської сільської ради ОТГ Пустомитівського району Львівської області». За результатами розгляду кошторисної документації встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Таким чином, предмет даної закупівлі визначено згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі», порядку визначення предмета закупівлі, затверджено Наказом Мінекономрозвитку №708 від 15.04.2020 р. та вимог ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.03.2021 11:13