• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

встановлення пандусу (внутрішній і зовнішній) в Бурштинській гімназії

Торги відмінено

86 185.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 861.85 UAH
Період оскарження: 25.02.2021 16:26 - 04.03.2021 17:00
Вимога
Без відповіді

вимога (скарга) про незаконне визначення переможця

Номер: b785081bf2c74a058de7996727a98728
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-007033-b.b2
Назва: вимога (скарга) про незаконне визначення переможця
Вимога:
24.03.2021 року Замовником визнано переможцем закупівлі ТзОВ "МП Будсервіс", проте дане рішення (протокол) є неправомірним оскільки ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає саме на факт «виконання» а не «укладення» договору. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно до глави 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору, так наприклад якщо мова йде про поставку товару то таким документом може бути товарна чи транспортна накладна, якщо про надання послуг чи виконання робіт – відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт, платіжне доручення . Аналогічної думки притримався і Верховний суд в постанові від 9 жовтня 2018 року по справі № 913/159/17 № 913/159/17 . А тому сам сканований договір не може підтвердити досвід виконання робіт . Також переможцем додано довідку про виконання аналогічних договорів, які передбачали підсипку доріг щебенем, що теж не відповідає умовам закупівлі . Також згідно довідки про наявність працівників які мають необхідні знання та досвід, то такі працівники взагалі відсутні для виконання даного замовлення . Згідно ч 2 ст. 16 Закону - Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Згідно п.31 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; Відповідно до п.32 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; Згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» : замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі . Враховуючи вищевикладене просимо відхилити пропозицію учасника-переможця та перейти до розгляду наступної .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: c4910408e6a74d15981464faf3c908fa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-007033-b.c1
Назва: Вимога
Вимога:
У протоколі про дискваліфікацію вказано, що причиною дискваліфікації нашого товариства є те, що пропозиція не відповідає технічному завданню. Вимагаємо вказати, що саме, конкретно, не відповідає в нашій пропозиції технічному завданню? Надати роз'яснення причини дискваліфікації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Технічне завдання складається із двох позицій, виготовлення пандусу не передбачається, оскільки сам пандус має бути заводським. Відповідно до поданих документів ІВЦ "Європрилад" планує виготовляти такий пандус. Саме тому пропозиція не відповідає технічному завданню.
Статус вимоги: Відхилено