• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Контейнери для збору твердих побутових відходів

Забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має бути чинною із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В гарантії обов’язково зазначається, що учасник (принципал) ознайомлений з умовами гарантії та належним чином виконає вимоги гарантії.

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження: 25.02.2021 15:54 - 17.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Щодо усунення Замовником (Комунальне підприємство «Калинівська керуюча компанія з обслуговування житлового фонду «Громадський сервіс» Калинівської селищної ради) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-02-25-007396-a

Номер: 401a8b52c0f748619b03344d0d1fcc70
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-007396-a.c2
Назва: Щодо усунення Замовником (Комунальне підприємство «Калинівська керуюча компанія з обслуговування житлового фонду «Громадський сервіс» Калинівської селищної ради) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-02-25-007396-a
Скарга:
Враховуючи викладене та керуючись ст. 3, ч.3 ст.5, п. 3 ч. 2 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: 1. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо наявності не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера. 2. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо виконання корпусу вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера «методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання з одного цільного листа металу товщиною не менше ніж 2 мм». 3. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо виконання вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера «з вбудованими підсилювачами». 4. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо виконання корпусу вузла захвату та підйому контейнера «закритий з усіх сторін» і «щільно прилягати до стінки контейнера по всьому периметру». 5. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо кріплення кронштейнів для утримання коліс до корпусу контейнера «методом зварювання». 6. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо наявності «ребер жорсткості не менше 10 на кришці контейнера». 7. Зобов'язати замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити дискримінаційну вимогу щодо ваги контейнера «не більше 110 кг».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.03.2021 22:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.04.2021 19:11
Дата виконання рішення Замовником: 13.04.2021 13:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ щодо внесення змін до тендерної документації виконано
Автор: ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА", Альта Логістік Україна +380673275852 llcalua@ukr.net https://www.altalogistic.com.ua/
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 8729c6300bda40ef84600f19432d3771
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-007396-a.b1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог UA-2021-02-25-007396-a Комунальне підприємство «Калинівська керуюча компанія з обслуговування житлового фонду «Громадський сервіс» Калинівської селищної ради 07443, Україна, Київська обл., Броварський район, селище міського типу Калинівка, вул. Чернігівська, 20 Контейнери для збору твердих побутових відходів ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску Повідомляємо, що наша компанія має намір узяти участь у процедурі закупівлі UA-2021-02-25-007396-a, яку проводить Комунальне підприємство «Калинівська керуюча компанія з обслуговування житлового фонду «Громадський сервіс» Калинівської селищної ради (далі –Замовник). При вивченні тендерної документації на вказану вище закупівлю, фахівцями нашої компанії були виявлені дискримінаційні вимоги, встановлені Замовником, що суперечать частині 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться вказана вище закупівля, а саме «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Докладно: 1. У п. 3 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «Для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях чаша та боковини контейнера повинні бути виготовлені з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній, задній стінці контейнера та бокових стінках контейнера. Не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті).» Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що сертифікатом відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлена обов’язкова наявність «Не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті)», а тому зазначена вимога є дискримінаційною та являється особливістю виготовлення контейнерів конкретного виробника. Зазначені «Не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті)» впливають лише на зовнішній вигляд контейнеру, а не його додаткову функцію як укріплення стінок контейнера. Контейнери, що пропонує наша компанія, виготовлені з високоякісного матеріалу, що в повній мірі забезпечують можливість використання контейнеру за призначенням і жодним чином не впливають на його якість. З огляду на викладене вище, вимога п. 3 додатку 1 до тендерної документації не передбачена документом, який підтверджує відповідність товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, ця вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників закупівлі. Вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації на зазначену вище закупівлю. 2. У п. 5 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «.. важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, без поперечного з’єднувального шва». Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що сертифікатом відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлено, що важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, саме без поперечного з’єднувального шва, оскільки це є особливістю певного виробника, що не передбачено жодним міжнародним стандартом, і зокрема стандартом EN 840-3 та порушує наше право на вільну конкуренцію. Вимагаємо видалити відповідну вимогу із технічного завдання. 3. У п. 6 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «Корпус вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера виконаний методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання з одного цільного листа металу товщиною не менше ніж 2 мм. Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що сертифікатом відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлено, що виготовлення корпусу вузлу кронштейну захвату та підйому контейнера методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання, оскільки це є особливістю певного виробника, що не передбачено жодним міжнародним стандартом, і зокрема стандартом EN 840-3 та порушує наше право на вільну конкуренцію. Вимагаємо видалити відповідну вимогу із технічного завдання. 4. У п. 8 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «З метою надійності та довготривалої експлуатації, кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм. і мають вбудований підсилювач товщиною не менше 4 мм». Заперечуємо щодо вимоги кріплення коліс саме методом зварювання, оскільки виробники пропонують окрім такого методу метод болтового з’єднання, що не суперечить вимогам стандарту EN 840-3. Вимога щодо лише такого методу з’єднання обмежує наше право взяти участь у тендері оскільки замовник встановив вимогу, яка обмежує конкуренцію. Вимагаємо видалити відповідну вимогу із технічного завдання. 5. У п. 15 додатку 1 до тендерної документації на вказану вище закупівлю замовник вимагає «Для надання більшої жорсткості, збільшення довговічності кришка повинна бути виготовлена з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості. Не менше 10 ребер жорсткості на кришці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті). Заперечуємо щодо встановлення зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що сертифікатом відповідності товару ДСТУ 8476:2015 або EN 840-3, відповідність до якого вимагає Замовник, жодним пунктом не передбачено та не встановлено, що при виготовленні контейнеру обов’язкова має бути наявність непаралельних штампованих ребер жорсткості не менше 10 ребер жорсткості на кришці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті), оскільки це є особливістю певного виробника, що не передбачено жодним міжнародним стандартом, і зокрема стандартом EN 840-3 та порушує наше право на вільну конкуренцію. Вимагаємо видалити відповідну вимогу із технічного завдання. 6. У п.17 додатку 1 до тендерної документації замовник вимагає «Вага контейнера має бути не менше 104 кг та не більше 110 кг». Заперечуємо щодо зазначеної вище вимоги та повідомляємо, що чітке зазначення ваги контейнера «не більше 110 кг» є дискримінаційною вимогою оскільки стандарт EN 840-3 (відповідність до якого також вимагається Замовником) не містить чітко встановлених параметрів щодо ваги контейнерів, що є предметом даної закупівлі і ключовим фактором в даному випадку має бути виключно відповідність стандарту EN 840-3. Тому вимога Замовника в частині «Вага контейнера має бути не менше 104 кг та не більше 110 кг» є дискримінаційною, такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників, порушує вимоги Закону та підлягає корегуванню шляхом збільшення діапазону допустимої ваги контейнера до 120 кг. Повідомляємо, що надмірна деталізація вимог до предмету закупівлі (товару), яка не передбачена чинним законодавством, зокрема ДСТУ 8476:2015 “Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги”, стандартом EN 840-3, але всупереч цьому зазначена Замовником у тендерній документації, зокрема у Додатку 1, порушує вимоги частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якого проводиться вказана вище закупівля, а саме «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. У тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Звертаємо увагу, що відповідно до ст. 23 Закону технічні специфікації можуть містити посилання на стандарти, однак для забезпечення закупівлі якісного товару Замовник має право визначати інші вимоги які замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Саме тому, Замовником складений детальний опис характеристик предмету закупівлі з урахуванням вимог ДСТУ 8476:2015 “Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги” та EN 840-3. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, не містить дискримінаційних вимог та містить норми, які забезпечують високий рівень конкуренції не менше двох виробників за всіма технічними параметрами. Замовником, з урахуванням практики експлуатації аналогічного обладнання, визначено технічні характеристики предмета закупівлі, який має якісне виконання відповідно до функціонального призначення даного виду товару. Відповідно до переліку вимог, варто зазначити наступне: 1. У Додатку 1 встановлено, що контейнери повинні мати не менше 20 ребер жорсткості на передній та задній стінці, виготовлені методом багаторівневого штампування(лист металу з трьома ступенями по висоті). Замовником не обмежується можливість надання пропозицій на контейнери, які мають більшу кількість ребер жорсткості. Наявність даної технічної вимоги пояснюється збільшенням жорсткості стінок контейнера, шляхом додаткового зміцнення та збереження форми стінок контейнера навіть при посилених навантаженнях, що суттєво збільшує строк служби контейнера. Стандарти, які застосовуються до предмету закупівлі містять загальні параметри, які дотримані Замовником при складанні технічної частини тендерної документації. 2. У Додатку 1 встановлено,що важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути виготовлені з цільного металу шляхом штампування, без поперечного з’єднувального шва.Наявність даної технічної вимоги пояснюється тим, що контейнери, які обладнанні важелями кріплення кришок, які виготовлені з окремих частин, та з наявністюз’єднувального шва, під час експлуатації показали гірші показники експлуатації.Під час використання аналогічних контейнерів з’єднувальні шви більше піддавалися пошкодженням. Розриви у місцях шва призводили до наявності гострих країв частин важеля, які під дією пружин призводили до травмування користувачів та обслуговуючого персоналу. Даний конструкційний елемент контейнера піддається чималій кількості ударів при експлуатації, тому Замовником встановлено якісні характеристики для забезпечення тривалої експлуатації Відповідна технологія застосовується (використовується) при виготовлені контейнерів багатьма виробниками даної продукції. Видалення даної вимоги із технічного завдання в свою чергу призведе до закупівлі неякісного товару. 3. У Додатку 1 встановлено,що корпус вузла кронштейну захвату та підйому контейнера виконаний методом багаторівневого штампування без зварного з'єднання з одного цільного листа металу товщиною не менше ніж 2 мм. Наявність даної технічної вимоги пояснюється тим, щопід час використання контейнерів, вузол кронштейну захвату та підйому контейнера,який складається з окремих складових частин з’єднаних зварним з’єднанням показує гірші показники експлуатації, а саме, було виявлено прогалини та порушення форми шва, що призводять до тріщин та руйнування даного вузла на окремі частини, травмування користувачів та обслуговуючого персоналу. Даний конструкційний елемент контейнера піддається чималій кількості ударів при експлуатації, тому Замовником встановлено якісні характеристики для забезпечення тривалої експлуатації. Детальний опистехнічних характеристик ні в якому разі не нівелює відповідність товару встановленим стандартам для даного типу виробу. 4. У Додатку 1 встановленощо кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпусу контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм і мають вбудований підсилювач товщиною не менше 4 мм. Наявність даної технічної вимоги пояснюється тим, що під час експлуатації контейнерів, обладнаних кронштейнами для утримання коліс, які кріпляться до корпусу контейнера болтовим з'єднанням, наявні отвори кріплення болтів у дні контейнера, отже під впливом рідких масвід сміття та дії кліматичних змін (опади у вигляді снігу, дощу) призводить до іржі, пошкодження корпусу та спричиняє деформацію чаші контейнера, яка не є ремонтопридатною.Метод зварюваннякронштейнів для утримання коліс застосовується більшістю виробниківта єбільш стійким для експлуатації в існуючих умовах. 5. У Додатку 1 встановлено, що кришка контейнера повинна бути виготовлена з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості. Не менше 10 ребер жорсткості на кришці контейнера виготовлених методом багаторівневого штампування (лист металу з трьома ступенями по висоті). Замовником не обмежується можливість надання пропозицій на контейнери, які мають більшу кількість ребер жорсткості на кришці. Наявність даної технічної вимоги пояснюється збільшенням жорсткості кришки, шляхом додаткового зміцнення та збереження форми навіть при посилених навантаженнях та механічних ударах, що суттєво збільшує строк служби контейнера. Стандарти, які застосовуються до предмету закупівлі містять загальні параметри, які дотримані Замовником при складанні технічної частини тендерної документації. 6. У Додатку 1 встановлено, що вага контейнера має бути не менше 104 кг та не більше 110 кг. Замовником встановлений допустимий діапазон відхилення для забезпечення високого рівня конкуренції. Наявність даної технічної вимоги пояснюється технічними особливостями сміттєвозів, які здійснюють обслуговування контейнерів із врахуванням середнього об’єму сміття, яке завантажується користувачами. На Замовника покладені обов’язки щодо здійснення ефективних закупівель та економії використання бюджетних коштів. Саме тому, при розробці Тендерної документації та технічних вимог до предмета закупівлі було визначені якісні вимоги, що повністю відповідають потребам громади у високоякісному обладнанні. Підсумовуючи вищевикладене, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію або призводять до дискримінації учасників та складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Відхилено