-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій
Завершена
5 072 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 720.00 UAH
мін. крок: 1% або 50 720.00 UAH
Період оскарження:
25.02.2021 15:13 - 15.04.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
e95f735bf69f44cf9cac5cbec8e97875
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-006256-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Просимо розглянути нашу скаргу у додатку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга послуги з прибирання 23.03.2021.pdf 23.03.2021 14:44
- рішення від 25.03.2021 №6010+ лист Замовнику+ лист Скаржнику.pdf 25.03.2021 18:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.04.2021 №6902.pdf 06.04.2021 14:25
- рішення від 05.04.2021 №6902.pdf 08.04.2021 13:11
- АМКУ_Прибирання_території.docx 30.03.2021 16:18
- Антимонопольному комітету УЗШК -14_278.pdf 30.03.2021 16:18
- АМКУ_Прибирання_території.docx 30.03.2021 16:19
- Антимонопольному комітету УЗШК -14_278.pdf 30.03.2021 16:19
- АМКУ_Прибирання_території.docx 30.03.2021 16:22
- Антимонопольному комітету УЗШК -14_278.pdf 30.03.2021 16:22
- Зміни_3_Прибиранна теирторії.doc 09.04.2021 13:28
- щодо виконання рішення АМКУ.docx 09.04.2021 13:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.03.2021 16:50
Дата розгляду скарги:
05.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2021 18:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.04.2021 13:11
Дата виконання рішення Замовником:
09.04.2021 13:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник на підставі рішення Постійно діючої адмінстративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.04.2021 №6902-р/пк-пз вносить зміни до тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
88c2211dfc444c80a91e46a0e1d546db
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-006256-a.c4
Назва:
Скарга
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Сервіс» (код ЄДРПОУ 38748221) є учасником відкритих торгів з публікацією англійською мовою. Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій, Код ДК 021:2015 - 90910000-9 — Послуги з прибирання.
Замовник - Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця». Місцезнаходження : 02096, м. Київ, вул. Привокзальна,3.
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-02-25-006256-a
В даному Тендері було подано 9 (дев’ять) тендерних пропозицій, а саме від :
1. ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА";
2. ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС";
3. ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ";
4. ТОВ "ФАЙНОКЛІН";
5. ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС";
6. ТОВ "І Н В А Й Т";
7. ТОВ «Мартлет»;
8. ПП "Клінінг-Про";
8. ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА".
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом Філії «Українська залізнична швидкісна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця», розглянуто тендерні пропозицій всіх учасників торгів на відповідність їх пропозицій технічним вимогам, визначених у тендерній документації, та визначено відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, установлених вимогами тендерної документації.
А саме, (Протоколом розгляду тендерних пропозицій, опублікованого 29.04.2021 р.) Філії «Українська залізнична швидкісна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» вирішено, тендерні пропозиції:
1. ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" - відхилено;
2. ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" - відхилено;
3. ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ" - відхилено;
4. ТОВ "ФАЙНОКЛІН" - відхилено;
5. ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС" – допущено до аукціону;
6. ТОВ "І Н В А Й Т" – допущено до аукціону;
7. ТОВ «Мартлет» - відхилено;
8. ПП "Клінінг-Про" - відхилено;
8. ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" - відхилено.
ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Імпел Гріффін Сервіс” - є упередженим, що порушує ст.1, 5, 22, 31 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Філією «Українська залізнична швидкісна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» - відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Імпел Гріффін Сервіс»: . Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (абзац 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
ПРИЧИНА ВІДХИЛЕННЯ ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»
1) Відповідно до загруженого Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-02-25-006256-a, опублікованого 29.04.2021 р. Замовником НЕ допущено до аукціону ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФН СЕРВІС».
А саме, Замовник зазначає:
«Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства ПРОТОКОЛ 41-2/21 від 29.04.2021 розгляду тендерних пропозицій 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця», 40123444, юридична особа/ суб'єкт господарювання, який здійснює
діяльність в окремих сферах господарювання, зазначених у п. 4 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2021-02-25-006256-a 3. Перелік тендерних пропозицій: ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА", ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ", ТОВ "ФАЙНОКЛІН" ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС", ТОВ "І Н В А Й Т", ТОВ Мартлет, ПП "Клінінг-Про" ТОВ "ЧЕЛА УКРАЇНА" 4. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 5. Результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону): відхилення тендерної пропозиції Учасником порушено вимогу пункту 10 додатку № 3 тендерної документації Замовника в частині надання в складі пропозиції оформленої відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації. Строк дії довіреності має бути не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-02-25-006256-a, посадовою особою Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками є Онищенко Ольга Федорівна. Учасником в порушення вимог тендерної документації надано довіреність на іншу посадову особу замовника: Каплуненко Світлану Володимирівну. 6. Підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (абзац 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
ВИМАГАЛОСЬ ТЕНДЕРНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ:
Відповідно до Загальних положень «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункт 1 Тендерної документації : «Учасник повинен підготувати тендерну пропозицію та подати у відповідності до вимог цієї тендерної документації…
Тендерна пропозиція, яку учасник процедури закупівлі подає відповідно до вимог тендерної документації повинна складатись з:
4) іншої інформації та документів зазначених в Додатку №3 тендерної документації».
Відповідно до вимог пункту 10 додатку № 3 тендерної документації, вимагалось надати:
«Лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації. Строк дії довіреності має бути не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.».
НАДАНО ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС»:
Відповідно до вимог пункту 10 додатку № 3 тендерної документації, ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» надано:
- Довіреність №УЗ.15 від 19.04.2021 р. на гр. України Каплуненко Світлану Володимирівну начальник тендерно-договірного відділу філії «Українська залізнична швидкісна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця». Строк дії довіреності не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
А саме, в складі тендерної пропозиції надано довіреність на посадову особу замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками відповідно до ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ (п. 2.4. Загальні положення ТД та пункту 10 Додатку №3).
Зазначаємо, що в оголошенні про проведення процедури закупівлі – ВІДСУТНЯ вимога надати довіреність на посадову особою Замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками Онищенко Ольгу Федорівну (оголошення додається до скарги).
При цьому, в оголошенні про проведення процедури закупівлі або в ТД - не зазначено посаду Онищенко Ольги Федорівни, не зазначено,що це посадова особа замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками.
ЗАКОНОДАВЧЕ ВРЕГУЛЮВАННЯ
Згідно з п. 31 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація — документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
З огляду на вимоги пункту 31 ч.1 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Відповідно до ч.3 ст. 22 тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, при цьому не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.1, ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація – є основним документом, який регулює вимоги Замовника до закупівлі.
Таким чином, ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» вважає, що пропозиція ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС» надано документи (а саме, Довіреність №УЗ.15 від 19.04.2021 р. на ПОСАДОВУ ОСОБУ Каплуненко Світлану Володимирівну - начальника тендерно-договірного відділу філії «Українська залізнична швидкісна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця») та/або надання яких вимагається в складі тендерної пропозиції (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону).
Отже, ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" приходить до висновку, що Замовником порушено порядок проведення процедури закупівлі, встановлений Законом України «Про публічні закупівлі», дані дії призвели до упередженого рішення, порушуючи при цьому - ст. 1, 5, 22, 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 1, 5, 22, 31 Законом України «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника (Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-02-25-006256-a, опублікованого 29.04.2021 р.) незаконним, у зв’язку з чим,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Скасувати Рішення Замовника (Протокол розгляду тендерних пропозицій UA-2021-02-25-006256-a, опублікованого 29.04.2021 р.) в частині відхилення тендерної пропозицій ТОВ “ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС”.
3. Зобов'язати Замовника допустити до аукціону ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС».
Скаргу оплачено відповідно до ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (за подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом зі скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель).
Додатки :
- Оголошення про проведення відкритих торгів;
- Довіреність №УЗ.15 від 19.04.2021 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на сайт.PDF 30.04.2021 15:02
- 15. довіреність.pdf 30.04.2021 15:03
- Оголошення_Прибирання_території (2).docx 30.04.2021 15:03
- Рішення від 07.05.2021 № 10039 + лист Замовнику.pdf 07.05.2021 17:21
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19.05.2021 № 8810.pdf 20.05.2021 14:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2021 № 12153.pdf 02.06.2021 20:49
- Рішення від 01.06.2021 № 12153.pdf 04.06.2021 21:47
- Імпел гріфін сервіс.pdf 13.05.2021 17:45
- АМКУ_Прибирання_території_Імпел_Гріффін_Сервіс.docx 13.05.2021 17:45
- Імпел гріфін сервіс.pdf 13.05.2021 17:45
- На виконання вимог для АМКУ клінінг території.docx 07.06.2021 16:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.04.2021 17:20
Дата розгляду скарги:
19.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2021 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.06.2021 21:49
Дата виконання рішення Замовником:
07.06.2021 16:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Щодо виконання рішення Антимонопольного комітету України за процедурою закупівлі - "Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-25-006256-a
Відповідно до ч. 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Таким чином, на виконання Рішення № 12153-р/пк-пз від 01.06.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" від 30 квітня 2021 № UA-2021-02-25-006256-a.c4 (надалі – Скарга) Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" за процедурою закупівлі - "Послуги з комплексного прибирання будівель та прилеглих територій", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-25-006256-a.
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
99066167341e41c2adac6cf40955e227
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-006256-a.c6
Назва:
Скарга
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «КЬЮ.ЕФ.ЕМ. КЛІНІНГ» (надалі - Скаржник) вважає рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, а також рішення про допуск до аукціону ТОВ "І Н В А Й Т" та ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЇ "АУРІС" безпідставними, неправомірними, прийнятими з порушенням вимог Тендерної документації, а отже такими, що підлягають скасуванню.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга УЗШК приміщення.pdf 04.05.2021 10:53
- рішення від 07.05.2021 № 10078 + лист Замовнику.pdf 07.05.2021 18:58
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19.05.2021 № 8787.pdf 19.05.2021 18:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.06.2021 № 12150.pdf 02.06.2021 19:34
- рішення від 01.06.2021 № 12150.pdf 04.06.2021 21:06
- АМКУ_Прибирання_території_КЬЮ.ЕФ.ЕМ.КЛІНІНГ.docx 13.05.2021 17:46
- Кю.Еф Ем Клінінг-2.pdf 13.05.2021 17:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.05.2021 12:34
Дата розгляду скарги:
19.05.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2021 18:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.06.2021 21:07
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірні дії Замовника
Номер:
bfc2a786cf854f8c84558ab2dfe5e48e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-006256-a.c3
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга:
Просимо розглянути нашу скаргу у додатку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ УЗШК прибирання ТПС 30.04.2021.pdf 30.04.2021 14:37
- Скарга АМКУ УЗШК прибирання ТПС 30.04.2021.docx 30.04.2021 14:37
- рішення від 06.05.2021 № 10002 + лист Замовнику.pdf 07.05.2021 09:22
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.05.2021 № 10913.pdf 19.05.2021 16:08
- рішення від 18.05.2021 № 10913.pdf 21.05.2021 16:16
- Чела Україна.pdf 13.05.2021 17:44
- АМКУ_Прибирання_території_ЧЕЛА_УКРАЇНА.docx 13.05.2021 17:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.04.2021 15:04
Дата розгляду скарги:
18.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.05.2021 09:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.05.2021 16:17
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
незаконне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
a3c419464aae48bf8204df65d7c4723c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-006256-a.c5
Назва:
незаконне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Підставами відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Клінінг-Про» у протоколі тендерного комітету Замовника від 29.04.2021 зазначено таке: Учасником порушено вимоги пункту 4 додатку № 3 тендерної документації Замовника в частині надання в складі тендерної пропозиції Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі – Висновок) на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, рушники паперові, рідке мило, перелік яких зазначено Учасником в листі про найменування витратних матеріалів, миючих та дезінфікуючих засобів, засобів особистої гігієни, які будуть використовуватись в процесі надання послуг відповідно до Технічного завдання від 16.04.2021 № 106/04/2021 (далі – лист від 16.04.2021 № 106/04/2021), згідно пункту Додатку №3 тендерної документації.
1. Всупереч вищевказаним вимогам тендерної документації, наданий Висновок від 03.02.2020 № 12.2-18-5/1562 засобу дезінфекційний TOUCH PROTEKT, країна-виробник ТОВ «Прокейр», Україна, вул. Дубровицька, 28, продукція вітчизняного виробництва не містить інформації про торгову марку або назву дезінфекційного засобу TM Tork, зазначений в підпункті 26 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 № 106/04/2021. В зв’язку з цим, не має підтвердження висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи засобу TM Tork Засіб дезінфекційний, зазначеного в підпункті 26 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 № 106/04/2021.
2. Учасником порушено вимогу пункту 4 додатку № 3 тендерної документації Замовника в частині надання в складі тендерної пропозиції Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі – Висновок) на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, рушники паперові, рідке мило, перелік яких зазначено Учасником в листі від 16.04.2021 № 106/04/2021, згідно пункту Додатку №3 тендерної документації. Учасником листом від 16.04.2021 № 106/04/2021 в пункті 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» надається перелік миючих та дезінфікуючих засобів, у тому числі: пп. 4 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб для санвузлів Queco. Польща. пп. 6 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб для санвузлів Queco. Польща. пп. 9 листа – ТМ Queco. Засіб для миття скла та дзеркал Queco. Польща. пп. 10 листа – ТМ Queco. Засіб для кухні Queco. Польща. пп. 11 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб для догляду за меблями Queco. Польща. пп. 13 листа – ТМ Queco. Концентрат для прибирання всіх видів підлоги Queco. Польща. пп. 18 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб для догляду за меблями Queco. Польща. При цьому, Учасник по кожному пункту засобу зазначає інформацію про Висновок ДСЕЕ № 602-123-20-3/38303 від 07.12.2017, з терміном дії протягом 5 років. Однак, наданий в складі тендерної пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/38303 від 07.12.2017 не містить інформації про торгову марку або назву засобу ТМ Queco. В зв’язку з цим, не має підтвердження Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи засобів ТМ Queco зазначених в підпунктах 4, 6, 9, 10, 11, 13 та 18 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 № 106/04/2021.
3. Учасником порушено вимоги пункту 4 додатку № 3 тендерної документації Замовника в частині надання в складі тендерної пропозиції Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі – Висновок) на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, рушники паперові, рідке мило, перелік яких зазначено Учасником в листі від 16.04.2021 № 106/04/2021, згідно пункту Додатку №3 тендерної документації. Всупереч вищевказаним вимогам тендерної документації, наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/19049 від 27.08.2019 ТМ «TORTILLA», країна-виробник Україна, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД», не містить інформації про ЕКО засіб, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД» (миючий засіб для видалення мінеральних забруднень), зазначений в підпункті 1 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 №106/04/2021. В зв’язку з цим, не має підтвердження Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи ЕКО засіб, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД» (миючий засіб для видалення мінеральних забруднень), зазначений в підпункті 1 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 №106/04/2021.
4. Замовником протокольним рішенням від 26.04.2021 № 39-5/21 на виконання вимог частини 16 статті 29 Закону оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією від 09.04.2021 № 28/21 (далі – Тендерна документація), а саме: 1. Учасником порушено вимогу підпункту І «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації згідно статті 16 Закону, в частині надання документів на підтвердження наявності власних техніки та обладнання, а саме: оборотно-сальдову відомість, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства. (Найменування техніки та обладнання повинно співпадати з найменуванням зазначеним в листі). На підтвердження наявності матеріально-технічної бази відповідно вимог Тендерної документації учасником надано лист від 16.04.2021 № 102/04/2021 під назвою «Лист про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Лист містить інформацію: в пункті 1) про наявність у достатній кількості приміщень, організаційної та комп’ютерної техніки, засобів зв’язку тощо; в пункті 2) наявність у достатній кількості власних техніки та обладнання; в пункті 3) наявність технологій надання послуг. Однак, учасником відповідно до умов тендерної документації не надано на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, яка зазначена в листі від 16.04.2021 № 102/04/2021 в пункті 1) документів про те, що останні знаходяться на балансі підприємства. Тобто, тендерна пропозиція не містить оборотно-сальдову відомість на техніку та обладнання, яке перелічено в листі від 16.04.2021 № 102/04/2021 в пункті 1) про наявність у достатній кількості приміщень, організаційної та комп’ютерної техніки, засобів зв’язку тощо. Отже, учасник на виконання вимоги підпункту І «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, на підтвердження наявності власних техніки та обладнання, яке визначене в пункті 1 листа від 16.04.2021 № 102/04/2021, повинен надати оборотно-сальдову відомість, підписану уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства. (Найменування техніки та обладнання повинно співпадати з найменуванням зазначеним в листі). На виконання вимоги Замовника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, протягом 24 годин з моменту розміщення її в електронній системі закупівель, відповідно до частини 16 статті 29 Закону, Учасником завантажено оборотно-сальдову відомість на техніку та обладнання, яке перелічено в листі від 16.04.2021 № 102/04/2021 в пункті 1) про наявність у достатній кількості приміщень, організаційної та комп’ютерної техніки, засобів зв’язку тощо. Однак, наданою 27.04.2021 оборотно-сальдовою відомістю не підтверджено наявність в Учасника по пункту 66 таблиці пункту 1) про наявність у достатній кількості приміщень, організаційної та комп’ютерної техніки, засобів зв’язку тощо листа від 16.04.2021 №102/04/2021 Шафи для одежі ШОМ-301/1 в кількості 7 штук.
5. В складі пропозиції учасника є декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів на мийні засоби ТМ Queco, реєстраційний номер №UA.003.D.00094-19, з терміном дії по 25.12.2020 та Додаток №1 до Сертифікату №UA.08.002.475 на мийні засоби ТМ Queco, з терміном дії 15.04.2021. Таким чином, строк дії зазначених документів закінчився до кінцевого строку подання тендерних пропозицій 19.04.2021 та зазначені документи не можуть бути підтвердженням по підпунктах 4, 6, 9, 10, 11, 13 та 18 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 № 106/04/2021, чим порушено вимоги пункту 5 додатку 3 Тендерної документації.
По пункту 1: наданий висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 03.02.2020 № 12.2-18-5/1562 містить назву «Засіб дезінфекційний «Touch Protect», а також країна-виробник ТОВ «Прокейр», Україна, вул. Дубровицька, 28, продукція вітчизняного виробництва. Цей же засіб зазначений в підпункті 26 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 № 106/04/2021, однак, помилково вказано його торгову марку TM Tork замість торгової марки Touch Protect, що є технічною помилкою і не впливає на зміст тендерної пропозиції.
По пункту 2: Наданий в складі тендерної пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/38303 від 07.12.2017 містить інформацію про такі об’єкти експертизи: концентрат для прибирання всіх типів підлог, засіб для миття скла та дзеркал (зелене яблуко), універсальний засіб для чищення ванної кімнати, універсальний миючий засіб для кухні, універсальний засіб для догляду за меблями, країна-виробник Польща, заявник експертизи ТОВ «ДОЛФІ-УКРАЇНА». У складі тендерної пропозиції також надано Декларацію про відповідність Технічному регламенту мийних засобів виробника мийного засобу або уповноваженого представника ТОВ «ДОЛФІ-УКРАЇНА» від 26.12.2019, яка підтверджує, що всі вищеперелічені засоби з їх описом належать до торгової марки (ТМ) Queco. Таким чином, будь-які сумніви щодо правильних найменувань та торгової марки цих засобів відсутні.
Слід окремо зауважити, що вимог щодо обов’язкової наявності у текстах висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи інформації про торгову марку або назву засобу тендерна документація Замовника не містить.
По пункту 3: наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/19049 від 27.08.2019 ТМ «TORTILLA», країна-виробник Україна, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД», містить інформації про ЕКО засіб, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД» (миючий засіб для видалення мінеральних забруднень). Так, зокрема, у тексті цього висновку зазначено: «Об’єкт експертизи ЕКО засіб для чищення сантехніки та кахлю ТМ «TORTILLA», заявник експертизи ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД». Цей засіб призначений для видалення мінеральних забруднень, про що є інформація у його технічних характеристиках, які наявні у вільному доступі у документах виробника.
Слід окремо зауважити, що вимог щодо обов’язкової наявності у текстах висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи інформації про торгову марку або назву засобу тендерна документація Замовника не містить.
По пункту 4: наданою 27.04.2021 оборотно-сальдовою відомістю підтверджено наявність в Учасника по пункту 66 таблиці пункту 1) про наявність у достатній кількості приміщень, організаційної та комп’ютерної техніки, засобів зв’язку тощо листа від 16.04.2021 №102/04/2021 Шафи для одежі ШОМ-301/1 в кількості 1 штука. Вимог тендерної документації Замовника щодо кількості цих виробів немає, адже підпунктом І «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації згідно статті 16 Закону, в частині надання документів на підтвердження наявності власних техніки та обладнання, а саме: надати оборотно-сальдову відомість, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства. (Найменування техніки та обладнання повинно співпадати з найменуванням зазначеним в листі). Тобто тендерною документацією вимагається підтвердження лише найменування, а не кількість.
По пункту 5: вимог щодо строку дії Сертифікату тендерна документація Замовника, у тому числі і пункт 5 Додатку 3, не містить.
Вимагаємо скасувати незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Клінінг-Про».
Пов'язані документи:
Замовник
- Відхилення_вимоги_прибирання_території.docx 05.05.2021 16:52
Дата подачі:
30.04.2021 16:27
Вирішення:
Замовником розглянуто вимогу UA-2021-02-25-006256-a.c5 та за результатом розгляду повідомляємо наступне.
По 1-му пункту вимоги.
Відповідно до пункту 4 додатку 3 тендерної документації висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи надається Учасником на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, рушники паперові, рідке мило, перелік яких зазначено Учасником в листі згідно пункту 3 цієї таблиці Додатку №3 тендерної документації.
В підпункті 26 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа про найменування витратних матеріалів, миючих та дезінфікуючих засобів, засобів особистої гігієни, які будуть використовуватись в процесі надання послуг відповідно до Технічного завдання від 16.04.2021 № 106/04/2021 (далі – лист від 16.04.2021 № 106/04/2021) зазначений TM Tork Засіб дезінфекційний засіб, а Висновок від 03.02.2020 № 12.2-18-5/1562 наданий зовсім на інший засіб: засіб дезінфекційний «TOUCH PROTEKT». Зазначені засоби мають різні назви, що не може вважатись технічною помилкою.
Таким чином, з обґрунтуванням Учасника вимоги по пункту 1 Замовник не погоджується.
По 2-му пункту вимоги.
Відповідно до пункту 4 додатку 3 тендерної документації висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи надається Учасником на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, рушники паперові, рідке мило, перелік яких зазначено Учасником в листі згідно пункту 3 цієї таблиці Додатку №3 тендерної документації.
Учасником листом від 16.04.2021 № 106/04/2021 в пункті 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» надається перелік миючих та дезінфікуючих засобів, у тому числі:
пп. 4 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб для санвузлів Queco. Польща.
пп. 6 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб для санвузлів Queco. Польща.
пп. 9 листа – ТМ Queco. Засіб для миття скла та дзеркал Queco. Польща.
пп. 10 листа – ТМ Queco. Засіб для кухні Queco. Польща.
пп. 11 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб для догляду за меблями Queco. Польща.
пп. 13 листа – ТМ Queco. Концентрат для прибирання всіх видів підлоги Queco. Польща.
пп. 18 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб для догляду за меблями Queco. Польща.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/38303 від 07.12.2017 не містить інформації про торгову марку або назву засобу ТМ Queco, в зв’язку з чим, немає підтвердження, що цей висновок надано на миючі засоби зазначені Учасником в пп. 4, 6, 9, 10, 11, 13 та 18 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 № 106/04/2021, в зв’язку з чим, в порушення вимог пункту 4 додатку 3 тендерної документації немає підтвердження висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи засобів ТМ Queco.
Крім того, Замовник не бачить зв’язку між Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/38303 від 07.12.2017 та Декларацією про відповідність Технічному регламенту мийних засобів від 26.12.2019 (в цих документах відсутні посилання один на один).
В пункті 3 додатку 3 тендерної документації міститься вимога про зазначення в листі найменування миючих та дезінфікуючих засобів, які будуть застосовуватись в процесі виконання робіт, а на ті найменування миючих та дезінфікуючих засобів, які зазначені Учасником, висновок (-ки) державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
З огляду на викладене, з обґрунтуванням Учасника вимоги по пункту 2 Замовник не погоджується.
По 3-му пункту вимоги.
Тендерною Документацією Замовника передбачено: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи»*
Примітка:
*У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати:
Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (під витягом розуміється титульна сторінка та сторінка, що містить інформацію про строк, до якого документ дійсний).
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи надається Учасником на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, рушники паперові, рідке мило, перелік яких зазначено Учасником в листі згідно пункту 3 цієї таблиці Додатку №3 тендерної документації.
Всупереч вищевказаним вимогам тендерної документації, наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/19049 від 27.08.2019 ТМ «TORTILLA», країна-виробник Україна, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД», не містить інформації про ЕКО засіб, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД» (миючий засіб для видалення мінеральних забруднень), зазначений в підпункті 1 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 №106/04/2021.
В зв’язку з цим, не має підтвердження Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи ЕКО засіб, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД» (миючий засіб для видалення мінеральних забруднень), зазначений в підпункті 1 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 №106/04/2021.
Так, учасником порушено вимоги пункту 4 додатку № 3 тендерної документації Замовника в частині надання в складі тендерної пропозиції Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі – Висновок) на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, рушники паперові, рідке мило, перелік яких зазначено Учасником в листі від 16.04.2021 №106/04/2021, згідно пункту Додатку №3 тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, з обґрунтуванням Учасника вимоги по пункту 3 Замовник не погоджується.
По 4-му пункту вимоги.
Підпунктом І «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлена вимога щодо надання учасником листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який може бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання), в якому в обов’язковому порядку зазначається, в тому числі, наступна інформація:
1) Про забезпеченість приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку тощо із зазначенням в переліку найменування, кількості та належності (власне або залучене або співвиконавця).
На підтвердження наявності власних техніки та обладнання надається оборотно-сальдова відомість, підписана уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства. (Найменування техніки та обладнання повинно співпадати з найменуванням зазначеним в листі).
Таким чином, в тендерній документації встановлена вимога про надання Учасником оборотно-сальдової відомості для власних техніки та обладнання, інформація про яку зазначена Учасником в листі в довільній формі (за найменуванням та кількістю).
В листі від 16.04.2021 № 102/04/2021 в пункті 1) про наявність у достатній кількості приміщень, організаційної та комп’ютерної техніки, засобів зв’язку тощо зазначено Шафи для одежі ШОМ-301/1 в кількості 8 штук (пункт 66 таблиці).
Наданою 27.04.2021 оборотно-сальдовою відомістю не підтверджено наявність в Учасника по пункту 66 таблиці пункту 1) про наявність у достатній кількості приміщень, організаційної та комп’ютерної техніки, засобів зв’язку тощо листа від 16.04.2021 №102/04/2021 Шафи для одежі ШОМ-301/1 в кількості 7 штук.
З огляду на викладене, з обґрунтуванням Учасника вимоги по пункту 4 Замовник не погоджується.
По 5-му пункту вимоги.
В складі тендерної пропозиції учасника є Сертифікат від 16.04.2018 №UA.08.002.475 з Додатком №1 до Сертифікату №UA.08.002.475 на мийні засоби ТМ Queco, з терміном дії 15.04.2021.
Наявність екологічного сертифікату та знака екологічного маркування у поєднанні з номером екологічного сертифіката на етикетці, пакуванні в рекламних матеріалах є доказами того, що засіб пройшов компетентне оцінювання і підтвердив відповідність встановленим критеріям згідно з ISO 14024. З переліком чинних сертифікатів, виданих українським органом з екологічного маркування, можна ознайомитись на сайті http://www.ecolabel.org.ua/ в розділі Реєстр сертифікатів.
Строк дії зазначеного документу закінчився до кінцевого строку подання тендерних пропозицій 19 квітня 2021 17:00 та такий документ не може бути підтвердженням по підпунктах 10 та 12 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 20.04.2021 № 136/04/2021, так як є недійсним на дату подання тендерної пропозиції.
Крім того, термін дії екологічного сертифікату 3 роки.
Враховуючи вищевикладене, з обґрунтуванням Учасника вимоги по пункту 5 Замовник не погоджується.
Враховуючи вищевикладене, вимога учасника Замовником відхиляється.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
незаконне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
61e9575951154c59bfa40c9670ddb4e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-006256-a.b2
Назва:
незаконне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Протоколом від 29.04.2021 Приватне підприємство «Клінінг-Про» дискваліфіковано незаконно, висновки про невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації зроблено на підставі поверхово вивчених документів учасника з ознаками упередженого ставлення замовника до учасника. Так, замовником зазначено наступне:
Учасником порушено вимоги пункту 4 додатку № 3 тендерної документації Замовника в частині надання в складі тендерної пропозиції Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи
1. Всупереч вищевказаним вимогам тендерної документації, наданий Висновок від 03.02.2020 № 12.2-18-5/1562 засобу дезінфекційний TOUCH PROTEKT, країна-виробник ТОВ «Прокейр», Україна, вул. Дубровицька, 28, продукція вітчизняного виробництва не містить інформації про торгову марку або назву дезінфекційного засобу TM Tork, зазначений в підпункті 26 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 № 106/04/2021. В зв’язку з цим, не має підтвердження висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи засобу TM Tork Засіб дезінфекційний, зазначеного в підпункті 26 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 № 106/04/2021.
Доводи учасника: у згаданому висновку від 03.02.2020 № 12.2-18-5/1562 чітко зазначено назву дезінфекційного засобу.
2. Учасником листом від 16.04.2021 № 106/04/2021 в пункті 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» надається перелік миючих та дезінфікуючих засобів, у тому числі: пп. 4 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб для санвузлів Queco. Польща. пп. 6 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб для санвузлів Queco. Польща. пп. 9 листа – ТМ Queco. Засіб для миття скла та дзеркал Queco. Польща. пп. 10 листа – ТМ Queco. Засіб для кухні Queco. Польща. пп. 11 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб для догляду за меблями Queco. Польща. пп. 13 листа – ТМ Queco. Концентрат для прибирання всіх видів підлоги Queco. Польща. пп. 18 листа – ТМ Queco. Універсальний миючий засіб для догляду за меблями Queco. Польща. При цьому, Учасник по кожному пункту засобу зазначає інформацію про Висновок ДСЕЕ № 602-123-20-3/38303 від 07.12.2017, з терміном дії протягом 5 років. Однак, наданий в складі тендерної пропозиції Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 602-123-20-3/38303 від 07.12.2017 не містить інформації про торгову марку або назву засобу ТМ Queco. В зв’язку з цим, не має підтвердження Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи засобів ТМ Queco зазначених в підпунктах 4, 6, 9, 10, 11, 13 та 18 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 № 106/04/2021.
Доводи учасника: у тексті згаданого висновку є лише назви засобів, а назва торгової марки цих же засобів міститься у наданій Декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів, виданої 26.12.2019. Таким чином замовник розглядом цих двох документів у сукупності має реальну можливість визначити і торгову марку і назву усіх запрпонованих засобів ТМ Queco.
3. Всупереч вищевказаним вимогам тендерної документації, наданий Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/19049 від 27.08.2019 ТМ «TORTILLA», країна-виробник Україна, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД», не містить інформації про ЕКО засіб, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД» (миючий засіб для видалення мінеральних забруднень), зазначений в підпункті 1 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 №106/04/2021. В зв’язку з цим, не має підтвердження Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи ЕКО засіб, ТОВ «СИРЕНА ПЛЮС ЛТД» (миючий засіб для видалення мінеральних забруднень), зазначений в підпункті 1 пункту 1 «Миючі та дезінфікуючі засоби» листа від 16.04.2021 №106/04/2021.
Доводи учасника: у згаданому висновку № 12.2-18-1/19049 від 27.08.2019 чітко зазначено назву ЕКО-засобу, а саме: «ЕКО засіб для чищення сантехніки та кахлю ТМ «TORTILLA».
Слід окремо зазначити, що вимоги пункту 4 додатку № 3 тендерної документації Замовника викладено так: “Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи (з додатками (в разі їх наявності)), дійсний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, форма та зміст повинні відповідати вимогам наказу МОЗ України від 09.10.2000 № 247 «Про затвердження Тимчасового порядку проведення державної санітарно-гігієнічної експертизи»*
Примітка:
*У випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати:
Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ на кінцеву дату подання тендерних пропозицій (під витягом розуміється титульна сторінка та сторінка, що містить інформацію про строк, до якого документ дійсний).
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи надається Учасником на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, рушники паперові, рідке мило, перелік яких зазначено Учасником в листі згідно пункту 3 цієї таблиці Додатку №3 тендерної документації.»
Таким чином, про обов’язкову наявність у цих висновках торгової марки або назви засобу не йдеться, а тому дії замовника щодо відхилення тендерної пропозиції через відсутність саме таких даних, є неправомірними і такими, що суперечать Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо скасувати рішення Замовника, викладене у протоколі від 29.04.2021 (без підпису і номеру), про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Клінінг-Про»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2021 12:54
Опис причини скасування:
суттєві помилки у змісті вимоги
Дата скасування:
30.04.2021 16:15