-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
КОД (КЛАСИФІКАТОР ДК 021:2015 (CPV)) –33600000-6- Фармацевтична продукція (Epinephrine, Azithromycin, Ammonia, Chlorpromazine, Amikacin, Amoxicillin and beta-lactamase inhibitor, Ampicillin, Metamizole sodium, Amiodarone, Atracurium, Atropine, Acetylsalicylic acid, Bupivacaine, Verapamil, Aqua pro injectioni, Medicinal charcoal, Hydroxyethylstarch, Tranexamic acid, Heparin, Hydrocortisone, Glucose, Suxamethonium, Meropenem, Methyldopa, Drotaverine, Enalapril, Natural phospholipids, Levofloxacin, Lidocaine, Acetylsalicylic acid, Methylergometrine, Metoclopramide, Nadroparin, Naloxone, Sodium chloride, Glyceryl trinitrate, Bupivacaine, Oxytocin, Paracetamol, Caffeine, Prednisolone, Propofol, Terlipressin, Еlectrolytes in combination with other drugs, Furosemide, Chlorhexidine, Cefazolin, Ceftriaxone, Amino acids, Gelatin agents, Gentamicin, Cefoperazone and beta-lactamase inhibitor, Hexoprenaline, Glycerol, Levofloxacin and ornidazol, Mono, Decamethoxine, Dexmedetomidine, Dexketoprofen, Bendazol, Dimethyl sulfoxide, Dipyridamole, Potassium chloride, Calcium chloride, Ketorolac, Aprotinin, Electrolytes in combination with other drugs, Chloramphenicol, Lidocaine, Comb drug, Progesterone, Sodium lauryl sulfoacetate, incl. combinations, Ropivacaine, Sulfanilamide, Procaine, Ofloxacin and ornidazole, Electrolytes, Dinoprostone, Pitofenone and analgesics, Electrolytes in combination with other drugs, Electrolytes, Chloropyramine, Сomb drug)
Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" Пропозиції готуються українською мовою.
Завершена
950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 750.00 UAH
Період оскарження:
25.02.2021 14:13 - 10.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
96e5496633dc45e1bd897698d3621552
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-005411-b.b1
Назва:
Вимога про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Протокольним рішенням від 19.03.2021р. №64 (надалі – Протокол) Уповноваженою особою "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" Лебедкіним В.В. відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «АВЕНТУСФАРМ», визначено переможцем торгів та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір на поставку фармацевтичної продукції згідно оголошеної процедури закупівлі № UA-2021-02-25-005411-b ТОВ "СТМ-Фарм".
Згідно зазначеного протоколу Уповноважена особа Лебедкін В.В. прийняв рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції, посилаючись на п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон): тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У відповідності до ч. 2,3 ч. 1 ст. 31 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Предметом вимоги є саме те, що учасник з мінімальною ціновою пропозицією не зазначив в ціновій пропозиції відсоткової ставки податків та його пропозиція була відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
При цьому усі запропоновані лікарські засоби повністю відповідають технічним вимогам, зазначеним у тендерній документації, що також вибачається із Протоколу, і цю несуттеву формальну помилку не можна віднести до невідповідності тендерної пропозиції учасника технічним вимогам до предмета закупівлі.
Також треба зазначити, що незазначення в ціновій пропозиції відсоткової ставки податків – це формальна (несуттева) помилка. Саме це чітко зазначено в Наказі МЕРТ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та відображено у тендерній документації Замовника в пп. 1.2 п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі».
ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» наполягає, що незазначення відсоткової ставки податків неяким чином не вплинуло на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призвело до її спотворення та/або це не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Також в ціновій пропозиції ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» (12.03.2021р.№1951) чітко зазначено, по яких лікарських засобах не нараховано ПДВ. По цих лікарських засобах зроблено позначку «*» та внизу таблиці зроблено примітку: З урахуванням Постанови КМУ від 20.03.2021р. № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» із змінами та доповненнями.
Таким чином, ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» виконало цю вимогу, зазначивши які саме лікарські засоби мають нульову ставку.
Тобто різночитань стосовно того, які лікарські засоби підлягають нарахуванню ПДВ, а які не підлягають, не має.
Тому просимо переглянути Ваше рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» та визначення переможцем закупівлі ТОВ "СТМ-Фарм", що повністю співпадає з нормами Наказу МЕРТ від 15.04.2020 № 710 та пп. 1.2 п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
У разі ігнорування Замовником норм законодавства у сфері публічних закупівель ТОВ «АВЕНТУСФАРМ» залишає за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України та/або Офісу фінансового контролю з метою моніторингу цієї закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2021 18:43
Вирішення:
Шановний учасник, ТОВ «АВЕНТУСФАРМ». Уважно ознайомившись зі змістом скарги, вимушені відмовити у її задоволенні виходячи з наступного.
Частиною 3 статті 31 Закону визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до пункту 1.1. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям;
- інформацією щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме відповідну технічну специфікацію, яка повинна містити інформацію про відповідність тендерної пропозиції учасника кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі, в тому числі інформацію про виробника товару та інформацію про розрахунок вартості тендерної пропозиції (в тому числі ціну за одиницю товару), в тому числі включення (із зазначенням відсоткової ставки податків) або не включення до вартості товару ПДВ (у випадку не включення ПДВ вказати причину – наприклад, на товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства, або учасник не є платником ПДВ, тощо).
Підпунктом 2 пункту 2.1. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачає, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Так, перелік формальних помилок передбачений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ).
Зокрема, пунктом 1 Наказу передбачено наступні помилки/описки, що вважаються формальними: що інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: - уживання великої літери; -уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; - використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; -зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; -застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; -написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс.
Пункт 2 зазначеного Наказу передбачає, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Тобто, допущення зазначених формальних помилок дійсно не впливає на зміст пропозиції учасника, є механічними та/або несуттєвими описками та не суперечить вимога ТД.
Проте, учасником процедури закупівлі, всупереч вимогам ТД, в тендерній пропозиції від 12.03.2021р.№1951 наявне лише посилання на Постанову КМУ №224 від 20.03.2020 р., відповідно до якої застосовується тимчасова пільга з оподаткування ПДВ певних операцій, та не спростовує того, що учасником не надано розрахунок вартості тендерної пропозиції із зазначенням всієї передбаченої ТД інформації, а саме ціни за одиницю, в т.ч. включення або не включення до вартості такої одиниці товару ПДВ із зазначенням відсоткової ставки в разі її застосування. Всупереч вимогам ТД учасником загальна сума ПДВ зазначенна лише загальним рядком (п.91) і містить суму ПДВ без зазначення ставки.
Крім того, Наказ МЕРТ, на який посилається учасник, в переліку формальних описок не містить виразу «незазначення в ціновій пропозиції відсоткової ставки податків», тому не може вважатися формальною (несуттевою) помилкою.
Відповідно до п. 3.1. ТД Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: тендерна пропозиція учасника:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
За викладених обставин, Ваша тендерна пропозиція оформлена не у відповідності до вимог п. 1.1. ТД у звязку із незазначенням ціни за одиницю товару, в тому числі включення ПДВ із зазначенням відсоткової ставки податків стосовно кожного найменування товару, що пропонується до поставки таким учасником.
Зауважимо, що учасник не звертався за внесенням змін до тендерної документації або за роз’ясненнями до замовника, тобто зміст ТД був цілком зрозумілий та не викликав складнощів у заповненні
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснення публічних закупівель здійснюється з дотриманням принципів: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, тобто визначення переможця не у спосіб, передбачений ТД, буде свідчити про здійснення оцінки пропозиції всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам ТД.
Враховуючи вище викладене в задоволенні скарги – відмовлено.
Статус вимоги:
Не задоволено