• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин

Завершена

85 550.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 427.75 UAH
Період оскарження: 25.02.2021 13:46 - 03.03.2021 09:00
Вимога
Вирішена

дискримінаційна вимога

Номер: 35579d855b934d05b33fb01e18a6c0fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-004221-a.b1
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
1.Вимога Замовника щодо наявності в учасника саме власної або орендованої матеріально-технічної бази (АЗС, пально-мастильних складів тощо) звужує коло потенційних учасників аукціону та призводить до усунення з ринку тих суб’єктів господарювання, які можуть надавати відповідні послуги із залученням партнерської матеріально-технічної бази, що встановлено ( п.29) рекомендованим листом АМКУ №17-рк від 09,04,2020 року , та РІШЕННЯМ № 17920-р/пк-пз від 23.09.2020 р. ПОСТІЙНО ДІЮЧІЙ АДМІНІСТРАТИВНОЙ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ. 2. .Вимога Замовника щодо наявності в учасника « копію ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на власні або орендовані АЗС мають бути видані на ім’я учасника» також звужує коло потенційних учасників аукціону, що встановлено рекомендованим листом АМКУ №17-рк від 09,04,2020 року - «(п.35) Відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним передбачає продаж або відпуск пального з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки»; -«п.(36) Оскільки продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої мережі саме власних або орендованих АЗС, у таких суб’єктів господарювання відсутні ліцензії на здійснення діяльності з роздрібної торгівлі пальним. При цьому відпуск нафтопродуктів здійснюється через партнерські АЗС інших суб’єктів господарювання, які мають відповідні ліцензії на роздрібну торгівлю пальним. -« (37) Відтак вимога в тендерній документації щодо наявності саме в учасника ліцензій на право здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним обмежує право взяти участь в торгах інших суб'єктів господарювання, зокрема тим, які мають в наявності ліцензії на оптову торгівлю пальним». 3.Вимога Замовника щодо надання інформації про «..відмітки про поточні оплати за дані ліцензії.. ». суперечить ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.». Інформація про ліцензії міститься в відкритих реєстрах(Єдиний державний реєстр суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним) Вимагаємо вилучити вищезазначені вимоги з Оголощення (UA-2021-02-25-004221-a). Надати можливість участі в торгах учасникам, які мають партнерські договори з АЗС та ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі,вилучити вимогу щодо надання інформації про поточні оплати за дані ліцензії.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Ваше питання уважно розглянуто. За результатами розгляду повідомляю наступне: 1. Було встановлено, що вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази є неповними та можуть трактуватися дискримінаційними, тому було прийняте рішення, щодо їх розширення в частині додавання можливості використання АЗС за партнерськими угодами. 2. Було встановлено, що наявність ліцензії на провадження діяльності з торгівлі палива можна перевірити у Єдиному державному реєстрі суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, а п. 4 розділу VI оголошення містить вимогу, що не суперечить статті 14 Закон України «Про публічні закупівлі», до переможця закупівлі надати копію ліцензії під час укладання договору, що є достатнім для підтвердження прав потенційного учасника займатися торгівлею паливом. Відповідно було прийняте рішення задовольнити Вашу вимогу шляхом внесення змін у документацію закупівлі Бензину (ДК 021:2015 09132000-3 Бензин).
Статус вимоги: Задоволено