-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Торги не відбулися
245 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 225.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 225.00 UAH
Період оскарження:
25.02.2021 13:40 - 09.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
тендерна документація прописана під одного учасника
Номер:
8f874ca9acde45fd95b255850ed459cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-005062-b.c4
Назва:
тендерна документація прописана під одного учасника
Вимога:
Ознайомившись із наданої відповіддю на вимогу щодо надання ліцензії на поводження із небезпечними відходами, повідомляємо про наступне:
Згідно ліцензійного реєстру Перелік ліцензіатів на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (формат файлу xlsx).xlsx (195 Кб), таку ліцензію на поводження з клінічними та подібними їм відходами з наступними операціями: збирання, зберігання, знешкодження, утилізація, видалення має тільки один Ліцензіат - ТОВ «РОКОБАН» ( надаємо Скріншот з ліцензійного реєстру)
Встановлення даної вимоги, є порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» , зокрема:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наголошуємо, що ніякої утилізації або видалення не відбувається. Достатнім є збирання, зберігання та знешкодження шляхом спалювання в печі інсинераторі.
Пунктами 17 та розділу V «Вимоги до відходів категорії В» Наказу передбачено термічне знешкодження відходів категорії В, яке може здійснюватися децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою), або централізованим способом.
Небезпечні медичні відходи категорії В, зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, не можуть бути також утилізовані, оскільки їх ЗАБОРОНЕНО використовувати як вторинні матеріальні чи енергетичні ресурси, керуючись вимогами діючих нормативних актів, видалення таких відходів, здійснення операцій, що не призводять до їх утилізації, також ЗАБОРОНЕНО Державними санітарно-протиепідемічних правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами.
Вимагаємо, внести зміни до пункту 11 Додатку 2 ТД в наступній редакції:
• наявність Ліцензії на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення), виданої Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії).
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_ умова закупівлі__КОКЛ.pdf 02.03.2021 16:36
- Знімок екрана (8).png 02.03.2021 16:36
- Знімок екрана (6).png 02.03.2021 16:36
- Ліцензія.docx 03.03.2021 16:00
Дата подачі:
02.03.2021 16:36
Вирішення:
ШановнийУчасник!
Відповідно до п. 1 розділу V Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325, на які посилається учасник у вимозі, до відходів категорії В належить також предмети, забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами, (зокрема, звертаємо увагу, що засоби індивідуального захисту також містять біологічні рідини), що також є предметом закупівлі. Відповідно до п. 17 цих ДСНіП термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом. Згідно з п. 18 ДСНіП патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). П. 20 ДСНіП передбачено, що відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про відходи»: поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення;утилізація відходів – використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів – здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; знешкодження відходів – зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення. Отже, у вищезазначених ДСНіП передбачено про способи термічного знешкодження відходів категорії В, а також про те, що патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). Разом з тим засоби індивідуального захисту після знешкодження потребуватимуть подальшого поводження з відходами (утилізації або видалення). У зв’язку з цим та відповідно до п. 20 ДСНіП, де передбачено, що відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання, і викладено оскаржувану учасником вимогу. Враховуючи викладене, наразі ми не бачимо підстав для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Голова тендерного комітету А.М Турчин
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Паспортні дані є персональними даними
Номер:
25e55bb6e04a4885a9d599dc0be18343
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-005062-b.c3
Назва:
Паспортні дані є персональними даними
Вимога:
В Додатку 1 до тендерної документації в таблиці «Інша інформація» (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) пунктом 3 зазначено, що в складі тендерної пропозиції слід надати:
Копію сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.*
Примітки
1. У випадку, якщо службовою (посадовою) особою уповноваженою на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору закупівлі є інша службова (посадова) особа ніж керівник, у складі тендерної пропозиції подаються відмічені «*» документи на всіх службових (посадових) осіб учасника, які підписали тендерну пропозицію та мають право на підписання договору про закупівлю.
Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції.
Зазначену інформацію доцільно надавати фізичній особі та фізичним особам-підприємцям.
Якщо Учасником закупівлі є юридична особа, то документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції є Протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження представника учасника на підписання документів.
Паспортні дані є персональними даними. Згідно статті 11 Закону України “Про інформацію» Інформація про фізичну особу (персональні дані) - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження.
Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України.
Окрім того, відповідно до ч.6. ст. 6 Закону України «Про інформацію» Не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Повноваження директора (в тому числі з приводу укладення договору) зазвичай прописані в Статуті підприємства, в Наказі про призначення директора або ж протоколі загальних зборів учасників на яких було призначено директора. Також ПІБ директора зазначені в ЄДР і цю інформацію можна переглянути в реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит.
Наголошуємо, що відповідно до абз. 2 ч. 2 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані.
Враховуючи вищезазначену інформація, вимагаємо внести зміни до пункту 3 таблиці «Інша інформація» Додатку 1 до ТД, виклавши умови і наступній редакцій:
Копію сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами. (для учасників фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців).
Видалити ч. 1 Приміток таблиці «Інша інформація» Додатку 1 до ТД.
Детальна інформація викладена у вкладенному файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_ умова закупівлі_паспортні дані_КОКЛ.pdf 02.03.2021 15:40
- 05. Протокол ТК про надання роз’яснення до ТД від 05.03.docx 05.03.2021 08:52
- Перелік внесених змін нова редакція.docx 05.03.2021 08:52
Дата подачі:
02.03.2021 15:40
Вирішення:
Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Додатком 1 до тендерної документації зазначено, що усі документи, подані Учасниками, повинні бути чинними на момент подання пропозиції.
Номер:
0386e48c6c6a41dc8db221c00eaf0b27
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-005062-b.c2
Назва:
Додатком 1 до тендерної документації зазначено, що усі документи, подані Учасниками, повинні бути чинними на момент подання пропозиції.
Вимога:
Додатком 1 до тендерної документації зазначено, що усі документи, подані Учасниками, повинні бути чинними на момент подання пропозиції.
Додатком 2 до тендерної документації визначені Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
Пунктом11 Додатку 2 ТД в складі тендерної пропозиції Учасник має надати: наявність Ліцензії, на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, утилізація, видалення), виданої Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії);
Пунктом 14 Додатком 2 ТД в складі тендерної пропозиції Учасник має надати довідку про наявність у Учасника відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами: сертифікат відповідності (декларація про відповідність), атестат виробництва для підтвердження належного технічного стану обладнання.
Щодо чинності на момент подання тендерної пропозиції Ліцензії на поводження з небезпечними відходами, зауважуємо, що Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 року № 222-VIII, статтею 21 «Прикінцеві та перехідні положення» визначено наступне:
«п.6. Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, що на день набрання чинності цим Законом є чинними, продовжують діяти.
Ліцензії на провадження видів господарської діяльності, які є чинними на день набрання чинності цим Законом та мали обмежений термін дії, є безстроковими.»
Щодо чинності сертифікату відповідності на дату подання пропозиції, наголошуємо, що Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.06.2015 року №325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» (далі – Наказ МОЗ) передбачено, що небезпечні медичні відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання (п.20 Розділу V Наказу МОЗ).
1 січня 2018 року державна система сертифікації в Україні припинила своє існування, оскільки з 01.01.2018 року наказом Національного органу стандартизації ДП «УкрНДНЦ» від 29.12.2017 р. №500 «Про скасування національних нормативних документів» скасовано стандарти державної системи сертифікації. Відповідно до прийнятого Україною курсу на євроінтеграцію здійснюється перехід від обов’язкової сертифікації продукції в системі УкрСЕПРО до добровільної сертифікації та підтвердження відповідності продукції технічним регламентам, згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 року № 124-VIII (зі змінами).
Відповідно, наявність сертифікату відповідності, незалежно від терміну дії документа, вже підтверджує проходження сертифікації обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів.
Частиною 11 Ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено:
11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи вищезазначену інформацію, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 , що усі документи, подані Учасниками, повинні бути чинними на момент подання пропозиції (надати лист-пояснення у разі втрати строку дії документу)
Детальна інформація зазначена у вкладенному файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_ умова закупівлі_чинність документів_КОКЛ.pdf 02.03.2021 12:25
- Ліцензія.docx 02.03.2021 15:45
Дата подачі:
02.03.2021 12:25
Вирішення:
ШановнийУчасник!
Відповідно до п. 1 розділу V Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325, на які посилається учасник у вимозі, до відходів категорії В належить також предмети, забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами, (зокрема, звертаємо увагу, що засоби індивідуального захисту також містять біологічні рідини), що також є предметом закупівлі. Відповідно до п. 17 цих ДСНіП термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом. Згідно з п. 18 ДСНіП патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). П. 20 ДСНіП передбачено, що відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про відходи»: поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення;утилізація відходів – використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів – здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; знешкодження відходів – зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення. Отже, у вищезазначених ДСНіП передбачено про способи термічного знешкодження відходів категорії В, а також про те, що патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). Разом з тим засоби індивідуального захисту після знешкодження потребуватимуть подальшого поводження з відходами (утилізації або видалення). У зв’язку з цим та відповідно до п. 20 ДСНіП, де передбачено, що відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання, і викладено оскаржувану учасником вимогу. Враховуючи викладене, наразі ми не бачимо підстав для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Голова тендерного комітету А.М Турчин
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.03.2021 15:06
Вимога
Залишено без розгляду
Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер:
ff2351ee27974596b5d7d0155dac7fd5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-005062-b.a1
Назва:
Тендерна документація містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога:
Відходи, зазначені в таблиці Додатку № 2 до тендерної документації є небезпечними медичними відходами, які відносяться до медичних відходів категорії В, згідно Наказу Міністерства охорони здоров’я від 08.06.2015 № 325 «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правила і норм щодо поводження з медичними відходами», зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2015р. за № 959/27404, (далі – Наказ), розділом V «Вимоги до відходів категорії В» якого визначено, що до відходів категорії В належать інфіковані та потенційно інфіковані відходи, які мали контакт з біологічними середовищами інфікованого матеріалу.
Пунктами 17 та розділу V «Вимоги до відходів категорії В» Наказу передбачено термічне знешкодження відходів категорії В, яке може здійснюватися децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою), або централізованим способом.
Небезпечні медичні відходи категорії В, зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, не можуть бути також утилізовані, оскільки їх ЗАБОРОНЕНО використовувати як вторинні матеріальні чи енергетичні ресурси, керуючись вимогами діючих нормативних актів, видалення таких відходів, здійснення операцій, що не призводять до їх утилізації, також ЗАБОРОНЕНО Державними санітарно-протиепідемічних правилами і нормами щодо поводження з медичними відходами. Вимагаємо, внести зміни до пункту 11 Додатку 2 ТД в наступній редакції:
• наявність Ліцензії на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження або утилізація або видалення), виданої Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії).
Детальна інформація у вкладенному файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_ умова закупівлі_ліцензія_КОКЛ.pdf 01.03.2021 17:32
- Ліцензія.docx 02.03.2021 16:00
- Строк дії.docx 02.03.2021 16:01
Дата подачі:
01.03.2021 17:32
Вирішення:
Шановний Учасник!
Частиною 11 Ст. 26 Закону «Про публічні закупівлі» передбачено, що документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Вимога про те, що що усі документи, подані Учасниками, повинні бути чинними на момент подання пропозиції є законною, адже Учасники повинні надавати виключно достовірну інформацію. Учасникам не заборонено надавати листи-пояснення щодо строку дії відповідних документів, якщо такі документи є дійсними відповідно до чинного законодавства України.
Отже Замовник не вбачає доцільності внесення змін до тендерної документації в даній частині.
Голова тендерного комітету А.М Турчин
ШановнийУчасник!
Відповідно до п. 1 розділу V Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325, на які посилається учасник у вимозі, до відходів категорії В належить також предмети, забруднені кров’ю або іншими біологічними рідинами, (зокрема, звертаємо увагу, що засоби індивідуального захисту також містять біологічні рідини), що також є предметом закупівлі. Відповідно до п. 17 цих ДСНіП термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись децентралізованим способом (інсинератори або інші установки термічного знешкодження, що призначені для застосування з цією метою). Термічне знешкодження відходів категорії В може здійснюватись централізованим способом. Згідно з п. 18 ДСНіП патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). П. 20 ДСНіП передбачено, що відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про відходи»: поводження з відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, сортування, зберігання, оброблення, перероблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення, включаючи контроль за цими операціями та нагляд за місцями видалення;утилізація відходів – використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів – здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; знешкодження відходів – зменшення чи усунення небезпечності відходів шляхом механічного, фізико-хімічного чи біологічного оброблення. Отже, у вищезазначених ДСНіП передбачено про способи термічного знешкодження відходів категорії В, а також про те, що патологоанатомічні та органічні операційні відходи категорії В (органи, тканини) підлягають кремації (спалюванню). Разом з тим засоби індивідуального захисту після знешкодження потребуватимуть подальшого поводження з відходами (утилізації або видалення). У зв’язку з цим та відповідно до п. 20 ДСНіП, де передбачено, що відходи категорії В після знезараження передаються на підприємства, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами та мають відповідне сертифіковане обладнання, і викладено оскаржувану учасником вимогу. Враховуючи викладене, наразі ми не бачимо підстав для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Голова тендерного комітету А.М Турчин
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.03.2021 15:06