-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021-2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (засоби дезінфекційні)
Код ДК 021-2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (засоби дезінфекційні) Кількість та обсяг предмета закупівлі: 6 найменувань. 1. Санідез або еквівалент - 500 кг.; 2. Манорм Екстра або еквівалент - 200 л.; 3. Манорм або еквівалент - 300 л.; 4. Медіоцид або еквівалент - 200 л; 5. Вернедор-Плюс або еквівалент - 477 л.; 6. Септонорм або еквівалент -150 л..
Завершена
580 520.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
19.04.2017 11:49 - 06.05.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Номер:
db56eae47b3243debe0377786622463b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-19-000426-c.b4
Назва:
Щодо неправомірного відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! При проведенні закупівлі ви повинні керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Пропозиція ТОВ «ІМЕД» було відхиллено, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме невідповідність медико-технічним вимогам. Дезінфікуючі засоби, які запропонував ТОВ «ІМЕД» повністю відповідають за функціональним призначенням, сферою застосування та антимікробною дією. Цінова пропозиція ТОВ «ІМЕД» була найнижчою та в два рази менше ніж пропозиція переможця ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК". Тому наполегливо просимо скасувати рішення щодо відхилення нашої пропозиції та провести повторну оцінку . Нагадуємо, що відповідно до тендерної документації зазначених торгів оцінка пропозицій здійснюється на основі одного критерію: ціни.
Визнавши нашу пропозицію переможцем ви економити 256 106.49 грн. бюджетних коштів, які ви можете використати з користю для потреб лікарні. Та отримати якісні дезінфікуючі засоби.
Чи ця різниця між сумою переможця та різницю , що ви можете зекономити ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" вам «віддячить» за свою перемогу.
Наполягає переглянути своє рішення, бо в іншому випадку ми змушені будемо звернутись до органу оскарження та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль щодо корумпованих дій між Замовником та Переможцем.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь №4 на вимогу деззасоби.pdf 24.05.2017 16:30
Дата подачі:
22.05.2017 12:53
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо неправомірного відхилення пропозиції
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
24.05.2017 16:34
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику!
На Ваше звернення повідомляємо : КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Оболонського району м. Києва надає первинну медичну допомогу (в амбулаторних умовах та в стаціонарах вдома) населенню в кількості 91664 осіб, в тому числі -77127 дорослого населення та 14537 дітей. Крім того, філія № 3 надає невідкладну медичну допомогу всьому населенню Оболонського району, яке складає 320300 осіб. Тому наша установа має намір використовувати в роботі ефективні дезінфекційні засоби та антисептики, нешкідливі для здоров’я пацієнтів та медичних працівників, нешкідливі для довкілля, саме тому тендерний комітет дійшов висновку що тендерна пропозиція ТОВ «ІМЕД» - лідера за ціновою пропозицією, не відповідає необхідним умовам тендерної документації: технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Детальне обґрунтування висновку викладене у раніше наданих відповідях на вимоги та рішенні Тендерного Комітету з приводу закупівлі дезінфікуючих та антисептичних засобів.
Використання якісних дезінфікуючих та антисептичних засобів запобігає професійним захворюванням персоналу, який має тісний контакт з кров’ю та медичним інструментарієм, обробляє та дезінфікує поверхні, використовує дезінфікуючі засоби при прибиранні приміщень та кабінетів, дотримуючись кратності прибирання та дезінфекції відповідно до норм сан-епідрежиму.
При розгляді пропозицій, які надійшли від всіх учасників торгів при оцінюванні пропозицій тендерний комітет спільно з членами профспілкового комітету, керувалися головними принципами Закону України «Про публічні закупівлі» - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. До уваги бралася не тільки ціна закупівлі, але й інші не менш важливі критерії оцінки,
зокрема, такі як: технічні критерії - умови, якісні показники, кількість виходу робочого розчину дезінфекційного засобу, максимальна ефективність та якість запропонованих товарів.
Проведення моніторингу ціни на дезінфекційні засоби показує, що ціна за пропозицією ТОВ «ВІК - ХХI ВІК» на товари, які визначені умовами Тендерної документації, є середньо ринковими. Якість також відповідає вимогам ТД.
Отже, переможцем закупівлі Тендерний комітет КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Оболонського району м. Києва визнає Пропозицію за закупівлею UA-2017-04-19-000426-c від 19.04.2017 року ТОВ «ВІК ХХI ВІК» на загальну суму 578341,34 грн, з ПДВ та пропонує укласти договір закупівлі.
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискримінації
Номер:
8fd916895e3a41f99492fa0563936172
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-19-000426-c.a3
Назва:
Щодо дискримінації
Вимога:
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши відповідь на нашу вимогу ми дійшли висновків, що Ви не керуєтесь нормами діючого законодавства, а лише написали відписку, яку ми обов"язково додамо до листа, який буде направлений в контролюючі органи. Ще раз наголошуємо, що серед зареєстрованих в Україні дезінфікуючих засобів є тільки дезінфікуючі засоби виробництва ГК «ВІК-А». Еквівалентів інших виробників підібрати НЕМОЖЛИВО!!! Замовнику, не намагайтеся тримати Учасників за дурнів - всім відомо, що Ваші посадові особи корупційно тривалий час лобіюють інтереси групи компаній «ВІК-А» та їх представників. В останній раз наполягаємо привести вимоги документації згідно чинного законодавства, в противному випадку ми оскаржемо Ваші дії в АМКУ та направимо листи до КРУ, Департаменту охорони здоров"я, Антикорупційного бюро, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційних дій посадових осіб Вашої установи. Ми не дамо цинічно "дерібанити" бюджет України!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу-3.pdf 28.04.2017 15:51
Дата подачі:
27.04.2017 13:47
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо дискримінації
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
28.04.2017 15:54
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу скаргу, ми прийшли до висновку, що Ви намагаєтеся нас залякати і шантажувати, і більше того, порушуєте норми діючого законодавства, безпідставно звинувачуючи у корупції і лобіюванні чужих інтересів. І ще: сутність громадського контролю і відсутність «цинічного "дерибану" бюджету України» полягає також в тому, щоб не допустити закупівлі за бюджетні кошти неякісних і неліквідних виробів. Підкреслюємо, що нами вже були надані розгорнуті відповіді на всі Ваші запитання.
Вимога
Залишено без розгляду
щодо дискримінації
Номер:
150950702f0042c5b90d8ac6174ad15e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-19-000426-c.c2
Назва:
щодо дискримінації
Вимога:
Шановний замовник! Своє відповіддю ви ще раз довели, що зацікавлені лише в закупівлі заявлених на торги товарів. Оскільки при складанні МТВ вам мабуть допоміг потенційний переможець вибрати з методичних вказівок ті технічні показники, які відповідають лише заявленим дезінфікуючим засобам та на яких немає зареєстрованих еквівалентів в Україні. Ваша відповідь лише доводить, що жага до «подяки» від переможця засліплює вам очі, тому ви і не бажаєте бачити, що своїми діями ви порушуєте чинне Законодавство. Тому наполягаємо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, органу оскарження, СМІ та інших органів відповідно до їх компетенції та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 2.pdf 26.04.2017 16:49
Дата подачі:
24.04.2017 15:32
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо дискримінації
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
26.04.2017 16:53
Підтвердження вирішення:
Шановний потенційний учасник!
Грунтовне роз'яснення щодо тих характеристик, про які йшла мова в попередньому Вашому зверненні було нами наведено після детального вивчення його суті. Вимоги документації повністю відповідають положенням чинного законодавства. Підстави для внесення будь-яких змін в вимоги документації відсутні.
Вимога
Залишено без розгляду
щодо лобіювання інтересів певного виробник
Номер:
56ee7a25c633446695ac481cfb93101b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-19-000426-c.c1
Назва:
щодо лобіювання інтересів певного виробник
Вимога:
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що Документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Всупереч вищезазначеним нормам Закону Детальний опис технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі Додатку 3 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Код ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (засоби дезінфекційні) Перелік товару Код ДК-21:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (надалі – ОПИС), прописані Замовником під конкретні торгівельні марки, що не дозволяє потенційним учасникам торгів запропонувати Товар «еквівалентний» за своїми функціональними та якісними характеристиками.
1. ОПИС дезінфекційного засобу Санідез (таблетки упаковка 1 кг по 500шт) прописані таким чином, що відповідають лише єдиному засобу - Санідез виробником якого є ТОВ «ВІК-А»., а саме : Засіб зручний при застосуванні (обов’язково у вигляді таблеток, кількістю не менше 500 штук на 1 кілограм, вагою 2,0 грама кожна). Також вимога щодо температурностості препарату -температура розкладання не менше 225°С відповідає лише заявленому дезінфекційному засобу. Дані показники не є основними критеріями для дезінфікуючих засобів, тому просимо виключити дані вимоги з переліку.
2. Згідно ОПИСУ на дезінфікуючі засоби Манорм Екстра,Манорм, Медіоцид, Вернедор-Плюс, Септонорм умови зберігання – температура -40 до 35 °С. Підкажіть де мають зберігатись такі засоби, мабуть на вулиці а не в складських приміщення щоб температурний режим достигала - 40°С, а то і нижче. Навіть у неопалювальних приміщеннях, щоб температура досягла - 40°С необхідно, щоб на вулиці температура становила - 50 °С, а таких морозів в Україні ніколи не було. Також звертаємо увагу, що після розморожування дані засоби не можуть бути придатні до використання оскільки діюча речовина міняє свою хімічну властивість і вже не може проводити належним чином дезінфекцію. Оскільки навіть вода міняє свою фізико-хімічний склад після розморожування. Тому просимо виключити даний пункт з Детального опису технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі вищезазначених дезінфікуючих засобів.
3. Слід зауважити, що дезінфікуючі засоби закуповуються з потребою на 1 рік, тому встановлення вимог щодо терміну придатності засобів -не менше5 років з дати виготовлення є дискримінаційним до потенційних учасників, які пропонують товари з меншим терміном придатності наприклад 3 роки. В основному на території України зареєстровані дезінфікуючі засоби з терміном придатності 3 роки. Тому оцінивши вашу потребу обсяг дезінфікуючих засобів, який закуповується в рамках даної закупівлі вам має бути достатнім до кінця року. Тому обмеження щодо терміну придатності не менше 5 років є безпідставним та дикримінаційним, тому просимо внести зміни у дані вимоги наступних дезінфікуючих засобів Манорм Екстра,Манорм, Медіоцид, Вернедор-Плюс, Септонорм та вказати більш реальний термін придатності наприклад не менше 3 років.
При ретельному моніторингу та аналізу ринку Засобів дезінфікуючих з урахуванням встановлених Замовником у Технічних характеристиках з’ясовано, що «еквівалентний» Товар, який був би рівноцінним за його технічними особливостями не існує.
Серед зареєстрованих в Україні дезінфекційних засобів, які б відповідали заявленим технічним характеристикам, що наведені у Технічних характеристиках Документації, немає.
Тому учасники, які вам запропонують еквівалент, який буде рівнозначний антимікробною дією та сферою застосування буде відхилений як такий що не відповідає умовам Документації.
Чим саме не залишив можливості запропонувати товар інших виробників, які за своєю антимікробною дією не гірше, а може навіть і кращі ніж завалені на торги товари. Та мають конкурентну ціну і вище якість ніж товар, який ви маєте закупити. Зазначені Вами препарати не є унікальними. На ринку України зареєстровано і дозволено до використання в ЛПЗ безліч аналогічних засобів, які мають теж саме призначення, але можуть не відповідати всім тим прописаним в тендерній документації необов`язковим для замовника ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ технічним вимогам!
Також слід зауважити , що згідно п. 3.6 Додатку 3 Документації учасники повинні надати лист від завода виробника з гарантією поставки продукції в повному обсязі. Нагадаємо Замовнику, що дана вимога визнана АМКУ дискримінаційною (розгляд справ № 237-р/пк-ск від 26.02.2014, № 429-р/пк-ск від 18.04.2014).
Ще раз зауважую, що Детальний опис технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, не є описом технічних, кількісних, якісних або функціональних характеристик предмета закупівлі, а є, скоріше, описом окремо взятої марки Товару виробника – за його технічними особливостями.
Незважаючи, що ОПИС містить вираз «або еквівалент» , технічні характеристики містять перелік особливих характеристик, які відповідають лише засобам виробництва групи компаній ВІК-А. Може вони вам самі підказали, як краще прописати технічні вимоги, щоб уникнути конкуренції? В слід чого ви отримаєте не тільки засоби низької якості та і «подяку» від Переможця у грошовому еквіваленті.
Отже, виходячи з наведеного вище вимоги Додатку 3 встановленні Замовником у Документації, суперечать головним принципам здійснення закупівель визначених статтею 3 Закону, що може призвести до не об’єктивної і упередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів і, як наслідок, – до зловживань, корупційних дій та не ефективного використання бюджетних коштів.
Таким чином, дії Замовника порушують вимоги ст. 3, ч.3 ст. 5 та ч.4 ст. 22 Закону.
Виходячи з наведеного вище, просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника котів, органу оскарження та інших органів відповідно до їх компетенції та повідомити про цей випадок КРУ та НАБУ та Громадський контроль
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 21.04.2017 15:11
Дата подачі:
19.04.2017 13:19
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо лобіювання інтересів певного виробника
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2017 15:48
Підтвердження вирішення:
КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 Оболонського району м. Києва» ( далі Центр) надає первинну медичну допомогу в 2016 році населенню в кількості 90664 осіб, в тому числі -76127 дорослого населення та 14537 дітей.
До структури закладу КНП «ЦПМСД № 2» було введено відділення невідкладної медичної допомоги по вул. М.Тимошенка 14, по вул. Вишгородська 54-а, по вул. Йорданська 26. В зв’язку з цим було створено централізовано філію № 3. Філія № 3 надає невідкладну медичну допомогу всьому населенню Оболонського району, яке складає 319970 осіб.
До складу Центру входить 3 філії по обслуговуванню населення, які в свою чергу складаються з 10 амбулаторій загальної практики сімейної медицини, серед яких 6 амбулаторій перебувають на території Центру ПМСД та 4 амбулаторії ЗПСМ розташовані в відокремлених приміщеннях безпосередньо на території, яка наближена до закріпленого населення.
Вивчивши Ваше звернення тендерний комітет прийшов до наступного :
Засіб дійсно має бути зручний для використання в роботі оскільки в нашій установі працюють в основному жінки, і приготування дезінфекційних розчинів не повинно бути фізично важким процесом.
До складу Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Оболонського району м. Києва входять 10 амбулаторій, частина яких розміщена в пристосованих приміщеннях, які розміщуються в колишніх жеківських приміщеннях, в житлових будинках, тому деззасоби можуть зберігатися в пристосованих приміщеннях і повинні відповідати певним вимогам щодо зберігання.
Ми дійсно заявили Санідез- «Засіб, зручний при застосуванні (обов’язково у вигляді таблеток , кількістю не менше 500 штук на кілограм, вагою 2,0 грама кожна)».
Це дає нам можливість використання саме 500 таблеток на 1 кг. Нам дійсно так зручно.
Щодо температури розкладання таблеток - цей показник включено до Методичних вказівок , затверджених у встановленому порядку , що свідчить про проведення відповідних дослідів або випробувань. А це, в свою чергу,свідчить про високу якість таблеток.
Що заважало Вашому виробнику провести такі випробування ?
Хто за нас має вирішувати , які показники для нас є важливими? Про яке лобіювання йдеться,якщо у Вашого виробника або постачальника немає продукції відповідної якості або з відповідними показниками?
Дійсно, опис дезінфікуючих засобів Манорм Екстра , Манорм , Медіоцид , Вернедор-Плюс , Септонорм включає температуру їх зберігання. Але будь-ласка, скажіть де нам її брати ,як не в методичних вказівках ? Чи нам потрібно їх редагувати , причому так ,щоб це сподобалось невідомому нам виробнику?
На нашу думку , навпаки ,температура зберігання всіх вказаних засобів свідчить про якісні характеристики вказаних препаратів, які, доречі, гарантовані виробником. Дані дезінфекційні засоби є високоекономічними, що дає можливість зекономити бюджетні кошти на придбанні миючих засобів і дезінфекційних засобів типу «білизна». За рахунок концентрації їх використовують при прибиранні приміщень, в тому числі проводиться обробка санітарного транспорту (машини 8 бригад ВНМД) та дає змогу дотримуватися гігієни праці, є нетоксичними для медичного персоналу і відвідувачів закладу.
Продукція дійсно закуповується на 1 рік. Та про що свідчить термін зберігання 5 років від дати виробництва? Мабуть про надійність технології виробництва, стабільність складу сполук , які входять до формули препаратів. Знову ж таки , цей термін зберігання забезпечує і гарантує виробник.
Для дотримання вимог протиепідемічного режиму в частині протидії виникненню спалахів внутрішньо лікарняної інфекції, проводиться зміна дезінфікуючих засобів, а тому дезінфікуючі засоби закуплені в цьому році можуть бути використані і пізніше, тому встановлення вимог щодо терміну придатності засобів - не менше 5 років з дати виготовлення є необхідною умовою та не може бути виключена з Детального опису технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі вищезазначених дезінфікуючих засобів.
Всі запропоновані нам зміни призвели б до неминучого зниження якісних вимог до препаратів.
Таким чином, вимога потенційного Учасника не є обгрунтованою, вимоги документації відповідають діючому законодавству, отже звернення потенційного Учасника залишається без задоволення.
Вимогу, щодо надання гарантійного листа виробника, залишаємо, для того щоб убезпечити себе від закупівлі фальсифікатів та отримати гарантії на своєчасне постачання товару у кількості, якості, та зі строками придатності яких вимагає ця документація.