• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт з комплексною термомодернізацією будівлі комунального закладу "Володарська районна дитячо-юнацька спортивна школа" Володарської районної ради за адресою: вул. Кооперативна,11, смт Володарка, Київська область

Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації.

Завершена

5 822 121.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 110.61 UAH
Період оскарження: 25.02.2021 12:50 - 23.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на рішення Замовника щодо визначення Переможцем торгів від 30.06.2021 року

Номер: d259f4fdf67a445db84849b523957c8b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-003323-a.a9
Назва: Скарга на рішення Замовника щодо визначення Переможцем торгів від 30.06.2021 року
Скарга:
Рішенням тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації визначено переможцем відкритих торгів капітального ремонту з комплексною термомодернізацією будівлі комунального закладу "Володарська районна дитячо-юнацька спортивна школа" Володарської районної ради за адресою: вул. Кооперативна,11, смт Володарка, Київська область ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН". Рішення про визначення переможця торгів прийнято 30.06.2021 року, що означає, що термін оскарження такого рішення триває до 10.07.2021 року (включно). Скаргу подано у належний строк. ПП "ІНЖБУДТОРГ" не погоджується з рішеннями тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" і вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" повинна була бути відхилена відповідно до вимог статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” так, як вона не відповідає умовам тендерної документації. Зазначене обґрунтовується наступним. 1. Учасником надано витяг з реєстру платників податків на додану вартість, виданий Білоцерківською державною податковою інспекцією 06.11.2019, а саме до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі. Витяг з реєстру платників податків на додану вартість, виданий Білоцерківською державною податковою інспекцією 10.03.2021 не містить підпису та печатки установи, що видала. Умовами тендерної документації вимагалося, надати (п. 1 розділу ІІІ) витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку) та вимагалося (п. 2 розділу V), що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору). 2. Учасником надано договір № 50 від 04.02.2020 по захороненню відходів лише 4 класу небезпеки, який не підтверджує можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами. Крім того, договір укладено до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі. Умовами тендерної документації вимагалося, що Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами. 3. Учасником надано ряд довідок, щодо працівників, які працюють за сумісництвом (файл “працівники rar”), які видані 10.09.2019, а саме до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі. Умовами тендерної документації вимагалося, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору). 4. Відгуки №212 від 10.03.2021, №02-10-178 від 11.03.2021 не адресовані замовнику (Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації), що не відповідає умовам тендерної документації. Відгуки №2/15/03/21 від 15.03.2021 та № 1/15/03/21 від 15.03.2021 не містять інформації про контактну особу та контактний номер телефону, що не відповідає умовам тендерної документації. Умовами тендерної документації (додаток 6) вимагалося надати лист-відгук від контрагента, адресований замовнику та підписаний керівником контрагента про співпрацю з учасником стосовно виконання робіт. В листі - відгуці обов’язкова наявність інформації про якість виконання робіт на об’єкті, контактну особу та контактний номер телефону. 5. Учасником надано на працівників Довгаль, Фоменко, Журавльов, Шахотін дипломи на російській мові, а переклад на українську мову не надано. Умовами тендерної документації (п. 7 розділ І тендерної документації) вимагалося, що тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. В такому випадку, учасник має подати в складі пропозиції лист із переліком тих документів пропозиції, які викладені на російській мові із зазначенням підстав неможливості їх подання на українській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально або підписом перекладача. У разі посвідчення перекладу підписом перекладача, у складі пропозиції має міститися копія документа, що посвідчує його кваліфікацію. Допускається без перекладу бланк підприємства. Жодного листа з переліком документів викладених російською мовою – не надано у складі пропозиції. 6. Термін дії тендерної пропозиції учасника закінчився та замовник не мав права визначати його переможцем. Так, відповідно до умов тендерної документації (п. 4 розділу ІІІ) строк дії тендерної пропозиції має становити 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2021 12:00. 90 календарних днів закінчилося 25.06.2021. Отже, термін дії тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" закінчився. Відповідно до умов тендерної документації (п. 3 розділу V) тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився. Ураховуючи вищевикладене, існують підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. Усі документи щодо даної процедури закупівлі оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу. Враховуючи зміни по ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинність 26.06.2021 року, просимо допустити до засідання Колегії для надання додаткових пояснень представника Скаржника. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі” просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі під час визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН". 3. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".
Дата розгляду скарги: 21.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.07.2021 10:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.08.2021 14:32
Автор: ПП "Інжбудторг" , Власюк Олесандр Михайлович +380671996908 omvlasyuk@ukr.net
Скарга
Скасована

Скарга на рішення Замовника щодо визначення Переможцем торгів від 30.06.2021 року

Номер: 6c9647bea8ff476d8f2ae6ab9a6afc43
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-003323-a.a8
Назва: Скарга на рішення Замовника щодо визначення Переможцем торгів від 30.06.2021 року
Скарга:
Рішенням тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації визначено переможцем відкритих торгів капітального ремонту з комплексною термомодернізацією будівлі комунального закладу "Володарська районна дитячо-юнацька спортивна школа" Володарської районної ради за адресою: вул. Кооперативна,11, смт Володарка, Київська область ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН". Рішення про визначення переможця торгів прийнято 30.06.2021 року, що означає, що термін оскарження такого рішення триває до 10.07.2021 року (включно). Скаргу подано у належний строк. ПП "ІНЖБУДТОРГ" не погоджується з рішеннями тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" і вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" повинна була бути відхилена відповідно до вимог статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” так, як вона не відповідає умовам тендерної документації. Зазначене обґрунтовується наступним. 1. Учасником надано витяг з реєстру платників податків на додану вартість, виданий Білоцерківською державною податковою інспекцією 06.11.2019, а саме до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі. Витяг з реєстру платників податків на додану вартість, виданий Білоцерківською державною податковою інспекцією 10.03.2021 не містить підпису та печатки установи, що видала. Умовами тендерної документації вимагалося, надати (п. 1 розділу ІІІ) витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку) та вимагалося (п. 2 розділу V), що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору). 2. Учасником надано договір № 50 від 04.02.2020 по захороненню відходів лише 4 класу небезпеки, який не підтверджує можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами. Крім того, договір укладено до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі. Умовами тендерної документації вимагалося, що Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами. 3. Учасником надано ряд довідок, щодо працівників, які працюють за сумісництвом (файл “працівники rar”), які видані 10.09.2019, а саме до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі. Умовами тендерної документації вимагалося, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору). 4. Відгуки №212 від 10.03.2021, №02-10-178 від 11.03.2021 не адресовані замовнику (Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації), що не відповідає умовам тендерної документації. Відгуки №2/15/03/21 від 15.03.2021 та № 1/15/03/21 від 15.03.2021 не містять інформації про контактну особу та контактний номер телефону, що не відповідає умовам тендерної документації. Умовами тендерної документації (додаток 6) вимагалося надати лист-відгук від контрагента, адресований замовнику та підписаний керівником контрагента про співпрацю з учасником стосовно виконання робіт. В листі - відгуці обов’язкова наявність інформації про якість виконання робіт на об’єкті, контактну особу та контактний номер телефону. 5. Учасником надано на працівників Довгаль, Фоменко, Журавльов, Шахотін дипломи на російській мові, а переклад на українську мову не надано. Умовами тендерної документації (п. 7 розділ І тендерної документації) вимагалося, що тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. В такому випадку, учасник має подати в складі пропозиції лист із переліком тих документів пропозиції, які викладені на російській мові із зазначенням підстав неможливості їх подання на українській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально або підписом перекладача. У разі посвідчення перекладу підписом перекладача, у складі пропозиції має міститися копія документа, що посвідчує його кваліфікацію. Допускається без перекладу бланк підприємства. Жодного листа з переліком документів викладених російською мовою – не надано у складі пропозиції. 6. Термін дії тендерної пропозиції учасника закінчився та замовник не мав права визначати його переможцем. Так, відповідно до умов тендерної документації (п. 4 розділу ІІІ) строк дії тендерної пропозиції має становити 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2021 12:00. 90 календарних днів закінчилося 25.06.2021. Отже, термін дії тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" закінчився. Відповідно до умов тендерної документації (п. 3 розділу V) тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився. Ураховуючи вищевикладене, існують підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", як такої, що не відповідає умовам тендерної документації. Усі документи щодо даної процедури закупівлі оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу. Враховуючи зміни по ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинність 26.06.2021 року, просимо допустити до засідання Колегії для надання додаткових пояснень представника Скаржника. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі” просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі під час визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН". 3. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 11.07.2021 00:02
Автор: ПП "Інжбудторг" , Власюк Олесандр Михайлович +380671996908 omvlasyuk@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника (протоколи №175 від 27.04.2021 р. та №194 від 29.04.2021р.)

Номер: e4448eb511db47f5835fc0d6563c6571
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-003323-a.c7
Назва: Скарга на рішення Замовника (протоколи №175 від 27.04.2021 р. та №194 від 29.04.2021р.)
Скарга:
Повний текст скарги у супровідних документах. Рішення тендерного комітету (протоколи №175 від 27.04.2021 р. та №194 від 29.04.2021р.) порушують наші справа та є незаконними, що змушує нас звернутися до органу оскарження
Дата розгляду скарги: 21.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.05.2021 12:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.06.2021 21:29
Дата виконання рішення Замовником: 30.06.2021 17:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано Замовником
Автор: ПП "Інжбудторг" , Власюк Олесандр Михайлович +380671996908 omvlasyuk@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга до органу оскарження

Номер: bf0bc47b1fd942c698282b881fd1053a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-003323-a.a6
Назва: Скарга до органу оскарження
Скарга:
не правомірно відхилено, не надано право на виправлення невідповідностей, не правомірно визначено переможця по даній закупівлі
Дата розгляду скарги: 20.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.05.2021 18:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.06.2021 19:17
Дата виконання рішення Замовником: 30.06.2021 17:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення виконано Замовником
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Кисіль Андрій Андрійович 380731739502 0731739502@ukr.net
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: 33e7600804a341eaa4d3b712e4aa64d3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-003323-a.a5
Назва: вимога
Вимога:
Скасувати незаконне рішення щодо до відхилення нашої тендерної пропозиці
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня! Тендерний комітет Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) ознайомився з вашою вимогою та повідомляє наступне. • Відповідно до п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія (банківська гарантія). Згідно абзацу 4 п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації гарантія має містити: назву документа – “Гарантія” (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); номер, дату та місце складання; повну або скорочену назву принципала [для фізичної особи-підприємця – прізвище, ім’я, по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)], його місцезнаходження; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії – “тендерна документація про проведення відкритих торгів на закупівлю ______ (назва предмета закупівлі); назву бенефіціара, його місцезнаходження; назву банку бенефіціара – його назву та адресу; назву банку-гаранта; термін дії або строк дії гарантії. На виконання даної вимоги учасником Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" надано банківську гарантію № G0321/1384 від 22.03.2021 року, видану АКЦІОНЕРНИМ ТОВАРИСТВОМ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРИВАТБАНКТ»., що є невідповідністю умовам тендерної документації. Учасником не дотримано вимог зазначених у тендерній документації до банківської гарантії. Правомірність відхилення тендерної пропозиції підтверджується рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія), у якому зазначено, що відхилення тендерної пропозиції учасника за аналогічною підставою є правомірним (Рішення № 22799-р/пк-пз від 09.12.2020 р.). • Відповідно до п.6.1.8. Розділу VI Додатку 3 до тендерної документації (проект Договору) підрядник зобов’язаний забезпечувати охорону місця виконання підрядних робіт, забезпечувати його освітлення, огорожу, дотримання санітарних і протипожежних вимог, правил техніки безпеки та охорони праці при проведенні робіт, складуванні, зберіганні і використанні матеріалів, техніки і обладнання. Зазначені заходи здійснюються підрядником власними силами та власний рахунок, про що учасник у складі тендерної пропозиції надає письмове підтвердження. Учасником Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" не надано у складі тендерної пропозиції письмового підтвердження про зобов’язання забезпечувати охорону місця виконання підрядних робіт, забезпечувати його освітлення, огорожу, дотримання санітарних і протипожежних вимог, правил техніки безпеки та охорони праці при проведенні робіт, складуванні, зберіганні і використанні матеріалів, техніки і обладнання, про те що зазначені заходи здійснюються підрядником власними силами та власний рахунок, що є невідповідністю умовам тендерної документації. Правомірність відхилення тендерної пропозиції також підтверджується рішенням Колегії, у якому зазначено, що відхилення тендерної пропозиції учасника за аналогічною підставою є правомірним (Рішення № 12223-р/пк-пз від 19.06.2020 р.). Копії рішень додаються. Разом з тим, згідно пункту 1 Розділу ІІ тендерної документації фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів із дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Однак, жодних звернень від Учасника Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" стосовно цих умови тендерної документації до Замовника не надходило. Крім того, згідно умов тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі, про що у складі тендерної пропозиції учасника надається довідка довільної форми. Зважаючи на викладене вище тендерна пропозиція Учасника Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" була правомірно відхилена Замовником. Також, слід зазначити, що у тендерній пропозиції Учасника Приватне підприємство "Інженерно будівельна торгівля" наявні і ніші невідповідності умовам тендерної документації не зазначені у протоколі розгляду та відхилення тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Доброго дня. Просимо внести зміни до вашої тендерної документації так, як вона має незаконні вимоги.

Номер: 959da42c82aa4d7f917004b9eb3da66c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-003323-a.c4
Назва: Доброго дня. Просимо внести зміни до вашої тендерної документації так, як вона має незаконні вимоги.
Вимога:
Вами вимагається надати відгук щодо досвіду виконання аналогічного договору та зазначити посилання на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або «screenshot» (знімок екрану) з сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України. Ми бажаємо надати аналогічний договір якій якісно виконано, однак укладений з військовою частиною та який згідно чинного законодавства України (так як укладений з військовою частиною) не підлягає оприлюденню на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або «screenshot». Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 “Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію” (пункт 21) нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єктів казармено-житлового фонду військових містечок (крім житлових будинків), військових аеродромів, арсеналів, баз та складів, комунальних споруд, інженерних мереж, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) та середніми (СС2) наслідками і які виконуються безпосередньо на території військових частин (підрозділів), установ та організацій Збройних Сил, Національної гвардії та Служби зовнішньої розвідки під час здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях. Просимо вилучити із вимог тендерної документації надання посилання на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або «screenshot» (знімок екрану) з сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У своїй діяльності Замовник керується чинним законодавством. Відповідно до порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів ЗАТВЕРДЖЕНОЇ постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2015 р. № 750) Загальні положення пункту 3, а саме: прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1), та об’єктів, будівництво яких здійснювалося на підставі будівельного паспорта, здійснюється шляхом реєстрації відповідним органом державного архітектурно-будівельного контролю на безоплатній основі поданої замовником декларації про готовність об’єкта до експлуатації (далі - декларація). Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, а також комплексів (будов), до складу яких входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), здійснюється на підставі акта готовності об’єкта до експлуатації шляхом видачі відповідними органами державного архітектурно-будівельного контролю сертифіката. Крім того, повідомляємо, у разі, якщо введення об’єкту в експлуатацію за аналогічним договором не передбачалося, дана інформація має бути зазначена у листі – відгуці. Разом з цим, учасник надає лист – пояснення стосовно ненадання інформації/документів з посиланням на нормативний документ/документи згідно якого дана інформація не зазначається.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.03.2021 12:01
Вимога
Залишено без розгляду

Прохання внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність законодавству

Номер: 85cb818d98ca46d887b7ba8937fe8385
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-003323-a.c3
Назва: Прохання внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність законодавству
Вимога:
Доброго дня. Шановний замовник, звертаємося до вас з проханням внести зміни до тендерної документації та виключини з неї дискримінаційні та незаконні вимоги. Так, умовами тендерної документації вимагається, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору). Зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції ми та всі інші учасники повинні надати аналогіний договір (укладений та виданий раніше виходу оголошення), договорі оренди обладнання та примішень (укладені та видані до виходу оголошення та чинні на даний час) та інші документи, які на даний час чинні однак видані раніше дани оприлюднення оголошення (наприклад акти прийму-передачі). Отже, простимо вилучити умову про те, що всі документи повинні бути видані до виходу оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Аналогічні договори, форми КБ-2, Кб-3, договори оренди, договори надання послуг, лізингу, договори приймання/знешкодження відходів – не є документами, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій). Крім того, Замовник не може передбачити у документації всі документи, які учасники можуть надати у складі тендерної пропозиції. У своїй діяльності тендерний комітет керується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Надаємо вам для ознайомлення рішення, в якому зазначено, що вимога тендерної документації щодо того, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору) не є дискримінаційною (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-12-04-016026-b).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.03.2021 12:01
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА ПОВТОРНО

Номер: 1748366181064f99a82233c3c50d64d6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-003323-a.b2
Назва: ВИМОГА ПОВТОРНО
Вимога:
Шановний Замовнику! Ви, розмістили тендерну документацію у фоорматі "pdf". При цьому, Ваша документація містить ЦІЛИЙ РЯД вимог надати документи у встановленій Вами формі, у тому числі ВІСІМ Додатків з формами. Просимо розмістити Вашу документацію у форматі word, для можливості учасникам нормально працювати з текстом. Якщо звичайно таке розміщення не було зроблене Вами навмисноу фоорматі "pdf Ваша відмова на попередню вимогу спонукає нас до думки, що Ви розмістили навмисно документацію фоорматі "pdf.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Згідно п. 31 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні Закупівлі» зі змінами та доповненнями (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. На виконання даної норми Закону Замовником було оприлюднено затверджену рішенням тендерного комітету тендерну документацію з додатками в електронній системі закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.03.2021 12:01
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога!

Номер: 2988a85db7a04e38901fc3711b180212
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-003323-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний Замовнику! Ви, розмістили тендерну документацію у фоорматі "pdf". При цьому, Ваша документація містить ЦІЛИЙ РЯД вимог надати документи у встановленій Вами формі, у тому числі ВІСІМ Додатків з формами. Просимо розмістити Вашу документацію у форматі word, для можливості учасникам нормально працювати з текстом. Якщо звичайно таке розміщення не було зроблене Вами навмисно. Сподіваємось на Ваше прозоре та відкрите ставлення до всіх потенційних Учасників!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Оприлюднення тендерної документації з додатками у форматі pdf не суперечить чинному законодавству.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.03.2021 12:01