-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі з термомодернізацією зовнішніх стін лікувального корпусу №1 Комунального некомерційного підприємства Володарської районної ради "Володарська районна лікарня" в смт Володарка Володарського району Київської області
Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Завершена
7 030 771.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 153.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 153.86 UAH
Період оскарження:
25.02.2021 12:42 - 23.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовника щодо визначення ТОВ "БУД ПРОМ ЛАЙН" переможцем торгів
Номер:
d652db244b8b42a585feb273238c2de5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-003195-a.b5
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо визначення ТОВ "БУД ПРОМ ЛАЙН" переможцем торгів
Скарга:
Рішенням тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації визначено переможцем відкритих торгів капітального ремонту будівлі з термомодернізацією зовнішніх стін лікувального корпусу №1 Комунального некомерційного підприємства Володарської районної ради "Володарська районна лікарня" в смт Володарка Володарського району Київської області ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН". Рішення про визначення переможця торгів прийнято 08.07.2021 року, що означає, що термін оскарження такого рішення триває до 18.07.2021 року (включно). Скаргу подано у належний строк.
ПП "ІНЖБУДТОРГ" не погоджується з рішеннями тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" і вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" повинна була бути відхилена відповідно до вимог статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” так, як вона не відповідає умовам тендерної документації.
Зазначене обґрунтовується наступним.
1. Учасником надано витяг з реєстру платників податків на додану вартість, виданий Білоцерківською державною податковою інспекцією 06.11.2019, а саме до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі. Витяг з реєстру платників податків на додану вартість, виданий Білоцерківською державною податковою інспекцією 10.03.2021 не містить підпису та печатки установи, що видала.
Умовами тендерної документації вимагалося, надати (п. 1 розділу ІІІ) витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку) та вимагалося (п. 2 розділу V), що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
2. Учасником надано договір № 50 від 04.02.2020 по захороненню відходів лише 4 класу небезпеки, який не підтверджує можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами.
Крім того, договір укладено до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі.
Умовами тендерної документації вимагалося, що Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами.
3. Учасником надано ряд довідок, щодо працівників, які працюють за сумісництвом (файл “працівники rar”), яві видані 10.09.2019, а саме до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі.
Умовами тендерної документації вимагалося, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
4. Відгуки №212 від 10.03.2021, №02-10-178 від 11.03.2021 не адресовані замовнику (Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації), що не відповідає умовам тендерної документації.
Відгуки №2/15/03/21 від 15.03.2021 та № 1/15/03/21 від 15.03.2021 не містять інформації про контактну особу та контактний номер телефону, що не відповідає умовам тендерної документації.
Умовами тендерної документації (додаток 6) вимагалося надати лист-відгук від контрагента, адресований замовнику та підписаний керівником контрагента про співпрацю з учасником стосовно виконання робіт. В листі - відгуці обов’язкова наявність інформації про якість виконання робіт на об’єкті, контактну особу та контактний номер телефону.
5. Учасником надано на працівників Довгаль, Фоменко, Журавльов, Шахотін дипломи на російській мові, а переклад на українську мову не надано.
Умовами тендерної документації (п. 7 розділ І тендерної документації) вимагалося, що тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. В такому випадку, учасник має подати в складі пропозиції лист із переліком тих документів пропозиції, які викладені на російській мові із зазначенням підстав неможливості їх подання на українській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально або підписом перекладача. У разі посвідчення перекладу підписом перекладача, у складі пропозиції має міститися копія документа, що посвідчує його кваліфікацію. Допускається без перекладу бланк підприємства.
6. Термін дії тендерної пропозиції учасника закінчився та замовник не мав права визначати його переможцем.
Так, відповідно до умов тендерної документації (п. 4 розділу ІІІ) строк дії тендерної пропозиції має становити 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2021 12:00.
90 календарних днів закінчилося 25.06.2021.
Отже, термін дії тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" закінчився.
Відповідно до умов тендерної документації (п. 3 розділу V) тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився.
7. Учасником надано довідку щодо відсутності судимостей станом на 29.06.2021, довідку з єдиного реєстру підприємств щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство видану 16.06.2021, довідку про відсутність судимостей станом на 07.06.2021, довідку про відсутність заборгованості з платежів дійсну до 27.06.2021, а саме не дійсні на момент прийняття рішення щодо наміру укладання договору (08.07.2021).
Ураховуючи вищевикладене, існують підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Усі документи щодо даної процедури закупівлі оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Враховуючи зміни по ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинність 26.06.2021 року, просимо допустити до засідання Колегії для надання додаткових пояснень представника Скаржника.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі” просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі під час визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".
3. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.1. Рішення про призначення.pdf 16.07.2021 13:47
- 1.2.Наказ на генерального дирекора 2021.pdf 16.07.2021 13:47
- 2. Скарга у WORD.docx 16.07.2021 13:47
- Скарга.pdf 16.07.2021 13:48
- рішення від 20.07.2021 № 16508.pdf 21.07.2021 11:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2021 № 17416.pdf 30.07.2021 16:41
- рішення від 29.07.2021 № 17416.pdf 03.08.2021 12:29
- Пояснення на скаргу Володарка лікарня_ІНЖБУДТОРГ.docx 23.07.2021 15:40
- Лист на ТОВ Буд пром лайн.PDF 23.07.2021 15:40
- Пояснення на скаргу Володарка лікарня_ІНЖБУДТОРГ.PDF 23.07.2021 15:40
- Лист.PDF 23.07.2021 15:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.07.2021 14:09
Дата розгляду скарги:
29.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.07.2021 11:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.08.2021 12:29
Дата виконання рішення Замовником:
13.08.2021 12:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення Замовником
Скарга
Скасована
Скарга на рішення Замовника щодо визначення ТОВ "БУД ПРОМ ЛАЙН" переможцем торгів
Номер:
706bc312f334412190f5d7ccd8f08688
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-003195-a.b4
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо визначення ТОВ "БУД ПРОМ ЛАЙН" переможцем торгів
Скарга:
Рішенням тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації визначено переможцем відкритих торгів капітального ремонту будівлі з термомодернізацією зовнішніх стін лікувального корпусу №1 Комунального некомерційного підприємства Володарської районної ради "Володарська районна лікарня" в смт Володарка Володарського району Київської області ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН". Рішення про визначення переможця торгів прийнято 08.07.2021 року, що означає, що термін оскарження такого рішення триває до 18.07.2021 року (включно). Скаргу подано у належний строк.
ПП "ІНЖБУДТОРГ" не погоджується з рішеннями тендерного комітету щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" і вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" повинна була бути відхилена відповідно до вимог статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” так, як вона не відповідає умовам тендерної документації.
Зазначене обґрунтовується наступним.
1. Учасником надано витяг з реєстру платників податків на додану вартість, виданий Білоцерківською державною податковою інспекцією 06.11.2019, а саме до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі. Витяг з реєстру платників податків на додану вартість, виданий Білоцерківською державною податковою інспекцією 10.03.2021 не містить підпису та печатки установи, що видала.
Умовами тендерної документації вимагалося, надати (п. 1 розділу ІІІ) витяг з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку (у разі якщо учасник є платником ПДВ чи єдиного податку) та вимагалося (п. 2 розділу V), що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
2. Учасником надано договір № 50 від 04.02.2020 по захороненню відходів лише 4 класу небезпеки, який не підтверджує можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами.
Крім того, договір укладено до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі.
Умовами тендерної документації вимагалося, що Учасник повинен надати копію чинного договору, яким підтверджується можливість приймання/ знешкодження відходів, які будуть утворюватись в процесі виконання робіт саме за договором укладеним за результатами даної закупівлі, на спеціально відведених місцях чи на об’єктах поводження з відходами.
3. Учасником надано ряд довідок, щодо працівників, які працюють за сумісництвом (файл “працівники rar”), яві видані 10.09.2019, а саме до виходу оголошення по даній процедурі закупівлі.
Умовами тендерної документації вимагалося, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
4. Відгуки №212 від 10.03.2021, №02-10-178 від 11.03.2021 не адресовані замовнику (Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації), що не відповідає умовам тендерної документації.
Відгуки №2/15/03/21 від 15.03.2021 та № 1/15/03/21 від 15.03.2021 не містять інформації про контактну особу та контактний номер телефону, що не відповідає умовам тендерної документації.
Умовами тендерної документації (додаток 6) вимагалося надати лист-відгук від контрагента, адресований замовнику та підписаний керівником контрагента про співпрацю з учасником стосовно виконання робіт. В листі - відгуці обов’язкова наявність інформації про якість виконання робіт на об’єкті, контактну особу та контактний номер телефону.
5. Учасником надано на працівників Довгаль, Фоменко, Журавльов, Шахотін дипломи на російській мові, а переклад на українську мову не надано.
Умовами тендерної документації (п. 7 розділ І тендерної документації) вимагалося, що тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. В такому випадку, учасник має подати в складі пропозиції лист із переліком тих документів пропозиції, які викладені на російській мові із зазначенням підстав неможливості їх подання на українській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально або підписом перекладача. У разі посвідчення перекладу підписом перекладача, у складі пропозиції має міститися копія документа, що посвідчує його кваліфікацію. Допускається без перекладу бланк підприємства.
6. Термін дії тендерної пропозиції учасника закінчився та замовник не мав права визначати його переможцем.
Так, відповідно до умов тендерної документації (п. 4 розділу ІІІ) строк дії тендерної пропозиції має становити 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2021 12:00.
90 календарних днів закінчилося 25.06.2021.
Отже, термін дії тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" закінчився.
Відповідно до умов тендерної документації (п. 3 розділу V) тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився.
7. Учасником надано довідку щодо відсутності судимостей станом на 29.06.2021, довідку з єдиного реєстру підприємств щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство видану 16.06.2021, довідку про відсутність судимостей станом на 07.06.2021, довідку про відсутність заборгованості з платежів дійсну до 27.06.2021, а саме не дійсні на момент прийняття рішення щодо наміру укладання договору (08.07.2021).
Ураховуючи вищевикладене, існують підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Усі документи щодо даної процедури закупівлі оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Враховуючи зміни по ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», які набрали чинність 26.06.2021 року, просимо допустити до засідання Колегії для надання додаткових пояснень представника Скаржника.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ “Про публічні закупівлі” просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі під час визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".
3. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН".
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.1. Рішення про призначення.pdf 16.07.2021 13:47
- 1.2.Наказ на генерального дирекора 2021.pdf 16.07.2021 13:47
- 2. Скарга у WORD.docx 16.07.2021 13:47
- Скарга.pdf 16.07.2021 13:47
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
16.07.2021 13:48
Скарга
Виконана замовником
Скарга до органу оскарження
Номер:
490c7bc9dd684967a879ff7855cf908e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-003195-a.c3
Назва:
Скарга до органу оскарження
Скарга:
не правомірно відхилено, не надано право на виправлення невідповідностей
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Володарка_07.06.21.docx.p7s 07.06.2021 20:52
- Скарга_Володарка_07.06.21.docx 07.06.2021 20:52
- Скарга_Володарка_07.06.21.pdf 07.06.2021 20:52
- ПЗТК від 27.05.2021 № 260.PDF 07.06.2021 20:52
- Скарга_Володарка_07.06.21.pdf.p7s 07.06.2021 20:53
- рішення від 27.04.2021 № 9286 (1).pdf 07.06.2021 20:53
- Цивільно-правовий договір_Васильян_з 12.03.2021.docx.pdf 07.06.2021 20:53
- Цивільно-правовий договір_Васильян_з 12.03.2021.docx.pdf.p7s.zip 07.06.2021 20:53
- рішення від 10.06.2021 № 13060 + лист Замовнику .pdf 10.06.2021 19:30
- інформація про перенесення розгляду скарги від 18.06.2021 № 11675.pdf 24.06.2021 21:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2021 № 14841.pdf 02.07.2021 19:52
- рішення від 01.07.2021 № 14841.pdf 06.07.2021 17:34
- Заперечення на скаргу Володарка лікарня.PDF 15.06.2021 15:09
- Заперечення на скаргу Володарка лікарня.docx 15.06.2021 15:09
- Вірна редакція пояснення на скаргу Володарка лікарня.docx 15.06.2021 16:40
- Вірна редакція пояснення на скаргу Володарка лікарня.PDF 15.06.2021 16:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.06.2021 21:17
Дата розгляду скарги:
18.06.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.06.2021 19:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.07.2021 17:37
Дата виконання рішення Замовником:
08.07.2021 15:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано Замовником
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога внести зміни до тендерної документації, відповідно до законодавства.
Номер:
066eda7c4eb2458eb8ee2629f5b2b092
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-003195-a.c2
Назва:
Вимога внести зміни до тендерної документації, відповідно до законодавства.
Вимога:
Вами вимагається надати відгук щодо досвіду виконання аналогічного договору та зазначити посилання на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або «screenshot» (знімок екрану) з сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Ми бажаємо надати аналогічний договір якій якісно виконано, однак укладений з військовою частиною та який згідно чинного законодавства України (так як укладений з військовою частиною) не підлягає оприлюденню на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або «screenshot».
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 “Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію” (пункт 21) нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єктів казармено-житлового фонду військових містечок (крім житлових будинків), військових аеродромів, арсеналів, баз та складів, комунальних споруд, інженерних мереж, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) та середніми (СС2) наслідками і які виконуються безпосередньо на території військових частин (підрозділів), установ та організацій Збройних Сил, Національної гвардії та Служби зовнішньої розвідки під час здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях.
Просимо вилучити із вимог тендерної документації надання посилання на веб-портал Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва або «screenshot» (знімок екрану) з сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2021 11:32
Вирішення:
Доброго дня! У разі, якщо введення об’єкту в експлуатацію за аналогічним договором не передбачалося, дана інформація має бути зазначена у листі – відгуці. Разом з цим, учасник надає лист – пояснення стосовно ненадання інформації/документів з посиланням на нормативний документ/документи згідно якого дана інформація не зазначається.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.03.2021 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
Прохання внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до вимог чинного законодавства України
Номер:
bee6d6dd86c648ebb6278f830cdb7cef
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-003195-a.c1
Назва:
Прохання внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до вимог чинного законодавства України
Вимога:
Доброго дня. Шановний замовник, звертаємося до вас з проханням внести зміни до тендерної документації та виключини з неї дискримінаційні та незаконні вимоги.
Так, умовами тендерної документації вимагається, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
Зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції ми та всі інші учасники повинні надати аналогіний договір (укладений та виданий раніше виходу оголошення), договорі оренди обладнання та примішень (укладені та видані до виходу оголошення та чинні на даний час) та інші документи, які на даний час чинні однак видані раніше дани оприлюднення оголошення (наприклад акти прийму-передачі).
Отже, простимо вилучити умову про те, що всі документи повинні бути видані до виходу оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.03.2021 11:07
Вирішення:
Доброго дня! Аналогічні договори, форми КБ-2, Кб-3, договори оренди, договори надання послуг, лізингу, договори приймання/знешкодження відходів – не є документами, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій).
Крім того, Замовник не може передбачити у документації всі документи, які учасники можуть надати у складі тендерної пропозиції.
У своїй діяльності тендерний комітет керується рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Надаємо вам для ознайомлення рішення, в якому зазначено, що вимога тендерної документації щодо того, що усі документи, які учасник отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, трудових книжок та наказів про призначення на посаду, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору) не є дискримінаційною (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-12-04-016026-b).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.03.2021 12:00