-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісна та комп’ютерна техніка
00131771, Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, мова підготовки пропозиції - українська
Торги відмінено
950 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 500.00 UAH
Період оскарження:
25.02.2021 12:41 - 03.03.2021 12:36
Вимога
Без відповіді
Неправомірне визначення переможця
Номер:
ac432d1f82b24245bbf652f0bf36f308
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-003171-a.a6
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Детально ознайомившись та вивчивши документи «переможця» ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСТОБУД ХЕРСОН», хочемо звернути Вашу увагу на наступне:
1. Відповідно до п. 8 Розділу «Документи, що подаються учасником в складі пропозиції спрощеної закупівлі» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник в складі своєї пропозиції мав надати на підтвердження : Завірену та підписану довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до Таблиці 1. Проте, в складі тендерної пропозиції ПП «МІСТОБУД ХЕРСОН» така довідка відсутня!
2. Відповідно до п. 4 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник мав надати : Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Проте, в складі тендерної пропозиції ПП «МІСТОБУД ХЕРСОН» немає ані авторизаційного листа-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні, ані листа з чітко вказаною моделлю пристрою та наданим посилання на цей пристрій на сайті виробника, ані листу від виробника, та й взагалі не вказано виробника обладнання.
Враховуючи наведене вище, пропозиція «переможця» ПП «МІСТОБУД ХЕРСОН», має бути відхилена через невідповідність умовам тендерної документації.
Вимагаємо скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 17/03 від 17.03.2021 року щодо визначення переможцем ПП «МІСТОБУД ХЕРСОН».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2021 13:05
Вимога
Без відповіді
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
1a9e5a467622402c9f50993f7d82f87c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-003171-a.a5
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику!
По-перше, хочемо зазначити, що відповідно до ч.13 ст.14 «Спрощені закупівлі» ЗУ «Про публічні закупівлі»: Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Проте, відповідно до протоколу № 15.03.2021, тендерну пропозицію ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» було відхилено відповідно до абз. 7 п. 1 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами), а саме - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі: визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону.
По-друге, Замовником було зазначено в протоколі про невідповідність, запропонованих ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ», моніторів та БФП - вказаним вимогам, а саме: підтвердження технічних характеристик предметів закупівлі має розбіжності та не відповідає вимогам замовника. Проте жодної аргументації та вказівки на розбіжності та насамперед невідповідності - Замовником не надано!
А отже, тендерна пропозиція ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» повністю відповідає вимогам, встановленим Замовником у оголошенні та додатків до нього, та вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи наведене вище, настійно вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» та визнати тендерну пропозицію ТОВ «НАВІГАТОР СИСТЕМ» такою, що повністю відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2021 12:31
Вимога
Без відповіді
Дискримінація учасника у процесі оцінки тендерної пропозиції учасника
Номер:
07407fdcecbd4a638f2d08904d213d73
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-003171-a.c4
Назва:
Дискримінація учасника у процесі оцінки тендерної пропозиції учасника
Вимога:
Шановний Замовнику!
Отримавши вашу відповідь на нашу вимогу, вважаємо їі абсурдною, пебпідставною та такою, що суперечить вимогам оголошення до проведення закупівлі та чинного законодавства у сфері державних закупівель.
Спираючись на Вашу відповідь, повідомляємо, що причина "Цінова пропозиція учасника не прораховується" взагалі немає нічого спільного з тими вимогами та підставами для відхилення пропозиції спрощеної закупівлі Учасника, які передбачені оголошенням до проведення процедури закупівлі та ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідно до закону кінцева вартість тендерної пропозиції учасника визначається електронною системою прозорро за результатами проведеного аукціону, а учасник зобов'язаний здійснити поставку товару за цією вартістю, а ми як учасник в свою чергу не відмовлялися від підписання договору за кінцевою вартість, що визначена електронною системою прозорро за результатами проведеного аукціону . До того ж, у відповідності до закону передбачено приведення у відповідність цінової пропозиції учасника після завершення аукціону, адже вартість товару є початково та кінцевою і відповідати повинна лише інформації яка визначена електронною системою, а частиною 2 статті 22 закону України визначено ряд формальних помилок, які не впливають на зміст пропозиції та не призводять до її відхилення.
Тож вимагаємо змінити ваше рішення щодо нашої неправомірної та незаконної дискваліфікації.
Інформуємо, що те, що Вами проводиться спрощена закупівля не означає, що така закупівля не регулюється законом і замовник має право вчинять дії, що призводять до будь-якої дискримінації учасників. Радимо детальніше вивчати норми та зміни, що вносяться до ЗУ Про публічні закупівлі, які також регулюють проведення спрощених закупівель.
В свою чергу ми продовжимо відстоювати свої права як учасника у відповідних органах, що контролюють здійснення закупівель та органах, що контролюють господарську діяльність замовника та вимагатимемо проведення моніторингу даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2021 11:48
Вимога
Без відповіді
Незаконне визначення переможця
Номер:
f3da845bf0494603860f696b57bbc523
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-003171-a.c3
Назва:
Незаконне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вами було визнано переможцем пропозицію учасника, який не відповідає встановленим Вами технічним вимогам, що передбачені додатком № 2 до оголошення про проведення закупівлі, а саме:
"4. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Спираючись на вищезазначену вимогу та аналізуючу документи тендерної пропозиції учасника, в ній відсутні:
1. Авторизаційний лист від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні.
2. Лист з чітко вказаною моделлю пристрою та наданим посилання на цей пристрій на сайті виробника,де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
3. Лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
А також до цього взагалі не вказано виробника предмету закупівлі, що є грубим порушенням технічних вимог та безпосередньо впливає на зміст пропозиції та унеможливлює адекватну перевірку такого товару.
Тож, відповідно до вимог Вашого технічного завдання, що є додатком до оголошення та обов'язковим до виконання, пропозиція учасника не відповідає встановленим вимогам та підлягає відхиленню згідно підстави, яка вказана у оголошенні про проведення закупівлі та передбачена ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі:
- пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та Вимогам до предмета закупівлі.
Вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможця, що оформлено № 17/03 від 17.03.2021 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2021 11:23
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
a8b6b6a389574838bd2185da3544ecdc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-003171-a.c2
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Доброго дня!
Шановний Замовнику, Вами було неправомірно та безпідставно відхилено нашу пропозицію щодо участі у закупівлі на підставі протоколу № 15.03.2021/3, який жодним чином нас не стосується.
Оскільки підстав для відхилення не вказано, а процедура закупівлі регулюється ЗУ Про публічні закупівлі, ст. 14, вимагаємо надати аргументоване роз'яснення з урахуванням вимог документів та оголошення про проведення закупівлі, адже у відповідності до закону учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Також спираючись на норми ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі, якими регламентується закупівля та інформацію вказану замовником у оголошенні підставами для відхилення є наступні:
- пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та Вимогам до предмета закупівлі;
- Учасник, який визначений Переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладання договору про закупівлю;
- якщо Учасник протягом одного року до дати оприлюднення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання Договору про закупівлю (у тому числі через не укладання Договору про закупівлю з боку Учасника) більше двох разів із Замовником.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ! Згідно підстави відхилення «ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ, ВИЗНАЧЕНИМ В ОГОЛОШЕННІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ, ТА ДОДАТКІВ ДО НЬОГО» Замовник відхиляє пропозицію Учасника спрощеної закупівлі у випадку встановлення через доступні джерела нижченаведених фактів:
Учасник спрощеної закупівлі:
- включений до «Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення»,
- є пов’язаною особою з іншими Учасниками спрощеної закупівлі та/або з уповноваженою особою(особами), та/або з керівником Замовника;
- визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
- протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене п. 4 ч, 2 ст.6, п. 1 ст.50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
- з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення Переможця спрощеної закупівлі, пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі Замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо);
- є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції".
Службову (посадову) особу, яку уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, фізичну особу (особу, що підписала пропозицію спрощеної закупівлі):
- було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
- було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом,шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Замовник може відхилити пропозицію Учасника спрощеної закупівлі у випадку, якщо Учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого Учасника.
Керуючись вищезазначеним, можна зробити висновок, що немає жодної із законних підстав для відхилення нашої пропозиції:
1. Через доступні джерела наведених фактів відсутня підтверджена інформація невідповідності учасника.
2. Учасник не відмовився від укладання договору про закупівлю.
3. Учасник протягом одного року до дати оприлюднення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не відмовився від підписання Договору про закупівлю (у тому числі через не укладання Договору про закупівлю з боку Учасника) більше двох разів із Замовником.
Тобто, наша тендерна пропозиція не підпадає під жодну з причин відхилення та повністю відповідає вимогам, встановленим замовником у оголошенні та додатків до нього, та вимогам ЗУ Про публічні закупівлі.
Таким чином, вимагаємо замовником змінити рішення щодо відхилення нашої пропозиції та визнати пропозицію такою, що повністю відповідає вимогам оголошення про проведення закупівлі.
В разі, якщо наша вимога не буде задоволена гарантуємо подання клопотання на факт встановлення дискримінації та нехтування основних принципів здійснення державних закупівель - економія бюджетних коштів до Державної аудиторської служби, яка контролює прозорість проведення державних закупівель. Та найближчим часом підготуємо позов до суду задля відстоювання законних прав учасника з метою визнання закупівлі неправовою та визначення укладеного договору нікчемним (в разі його укладання за процедурою закупівлі.)
Сподіваємось на Вашу відповідальність та розуміння!
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ розгляду 4.doc 17.03.2021 09:36
Дата подачі:
16.03.2021 15:38
Вирішення:
надано додаткові роз’яснення причин відхилення
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.03.2021 09:40
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
65ab04f49dcd4215a6071de2b9fda7c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-003171-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Керуючись абз. 2 ч.14 Ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиціїї ТОВ "Систематика Україна" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПРОТОКОЛ розгляду 1.doc 15.03.2021 14:44
Дата подачі:
11.03.2021 15:46
Вирішення:
надано пояснення стосовно відхилення
Статус вимоги:
Задоволено