• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт дороги по вул. Шмідта, в м. Люботин Харківської області

З урахуванням ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» 6.3.2 “Дорожній одяг та покриття”. Документація готується українською мовою.

Завершена

149 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 745.00 UAH
Період оскарження: 25.02.2021 11:59 - 04.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Неправомірна дискваліфікація Учасника

Номер: 82867e66809a4be3b87a6d1d21dac29c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-002443-a.c2
Назва: Неправомірна дискваліфікація Учасника
Вимога:
У відповідності до п.14 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС» звертається до Виконавчого комітету Люботинської міської ради Харківської області з цією вимогою. Вивчивши Протокол уповноваженої особи щодо прийняття рішення про початок спрощеної закупівлі № 13/2 від 16.03.2021року, яким відхилено пропозицію ТОВ «ХОЗХІМСЕРВІС», вважаємо, що висновки Замовника викладені в протоколі невірні за своїм характером, упереджені та є такими, що порушують всі принципи проведення закупівель, зазначені в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ваша вимога розглядається в рамках частини 14 статті 14 Закону, а саме: «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше, ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь». Замовник надає наступну додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХОЗХІМСЕРВІС" (далі – Учасник) умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Пп. в п. 2.1. розділу 5 Додатку 2 до оголошення встановлено, що якщо учасником є Товариство з обмеженою (або додатковою) відповідальністю, а сума пропозиції учасника перевищує 50% і більше чистих активів підприємства, надається протокол загальних зборів учасників, згідно змісту якого. Уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі. Дана закупівля є спрощеною закупівлею за предметом: «Поточний ремонт дороги по вул. Дмитрівській, в м. Люботин Харківської області (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», номер оголошення UA-2021-02-25-000769-c, що не вказано у Рішенні учасника № 1-040121 від 04.01.2021 р. Ця позиція також підтверджується тим, що Учасник не вказав таке рішення у довідці на стор. 8 файлу «2. Підтвердження відповідності». Пп. 5 п. 2.1. розділу 5 Додатку 2 до оголошення встановлено, що для підтвердження пропозиції іншим вимогам документації, учаснику необхідно надати Довідку, яка містить відомості про учасника: повне найменування, ідентифікаційного коду, форму власності, організаційно-правову форму, фактичне місцезнаходження, поштову адресу, контактний телефон, електронну адресу; банківські реквізити, відомості про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, зразок підпису, контактний телефон). Довідка на сторінках 2-3 файлу «2. Підтвердження відповідності» не містить інформації про фактичне місцезнаходження Учасника. Фактичне місцезнаходження може відрізнятись від юридичної та поштової адреси, отже вказати вимагалось саме фактичне місцезнаходження, але Учасник не виконав ці вимоги, натомість вказав багато інформації, що не вимагалось оголошенням. Також, дана довідка Учасника не містить інформації про ідентифікаційний код Учасника. Щодо протоколу. Згідно п. 7.3. частини 7 розділу 1 Додатку 2 до оголошення пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Відповідно до п. 7.1. частини 7 розділу 1 Додатку 2 до оголошення, визначальним є текст, викладений українською мовою. Згідно перекладу тексту наказу №80-К від 10.12.2009 р., наданого Учасником на стор. 22 файлу «1. Установчі документи», його підставою є «протокол зборів засновників №31 від 09.12.2009р.», що не відповідає з назвою документу, наданого на стор. 20 цього ж файлу, а саме: «Протокол загальних зборів учасників № 31 від 09.12.2009р.». Також, назва цього документу, що є у довідці на стор. 8 файлу «2. Підтвердження відповідності», не співпадає з назвою, вказаною у перекладі. Назва документу є важливим і невід’ємним реквізитом документу на ряду з номером і датою. Документ «протокол зборів засновників №31 від 09.12.2009р.» не надано у складі пропозиції. Щодо матеріально-технічної бази та обладнання. Учасник не встановлює умови і вимоги на власний розсуд, тому твердження «Учасник має право на власний розсуд визначити яке обладнання вважати основним» не є дійсним. Так, вимогами оголошення вимагається надання у складі пропозиції відомості ресурсів і довідки, складеної у табличній формі, у якій вказані: назва, марка і кількість обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг. Обидва документи є підтвердженням відповідності пропозиції учасника вимогам замовника і враховуючи, що вони містять однакову інформацію (в даному випадку перелік техніки, будівельних машин, обладнання та іншої матеріально-технічної бази), вона повинна відповідати одна одній і бути достовірною та бути підтвердженою відповідно до оголошення. У пропозиції Учасника інформація у відомості ресурсів не відповідає інформації у довідці. Учасник мав право застосовувати і вказувати найменування і перелік матеріально-технічної бази на власний розсуд, але користуючись цією нагодою повинен був привести інформацію у відповідність одна одній, що не було зроблено. Щодо договору. Коли замовником вимагається договір, то це означає весь договір як документ, без необхідності вказування фрази «з усіма невід’ємними його частинами». Недостатньо надати лише сторінку з написом «Договір». На стор. 152 файлу «3 Кваліфікаційні» Учасник надає цей договір, відповідно до п. 13 якого Договірна ціна є додатком до договору. Ця умова є в договорі, підписаному в тому числі Учасником, що означає, що він був згодний з цією умовою і знав про неї. Щодо того, що «ніде в договорі та його невід’ємних частинах не згадується про нову редакцію Договірної ціни», Замовник наголошує, що відповідно до п. 3 Додаткової угоди № 9 від 02.10.2020 р. до договору підряду № БДР-129/08-19 від 06.08.2019 р. п. 3.1. цього договору викладається в редакції, яка свідчить про те , що «Загальна вартість Робіт (Договірна ціна) визначається на основі приблизного кошторису у Додатку № 1 до цього Договору, який є його невід’ємною частиною та становить 14 041 979 …». Тобто, ця вартість повинна бути у Договірній ціні – Додаток № 1 до договору, але її не надано у складі пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога щодо банку, що надає тендерне забезпечення

Номер: e6615f4856f147abb966a7b7cbd3eabf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-002443-a.a1
Назва: Дискримінаційна вимога щодо банку, що надає тендерне забезпечення
Вимога:
Замовником в тендерній документації зазначена наступна вимога до банку, через який має бути оформлене забезпечення тендерної пропозиції: "Банківська гарантія повинна бути видана банком, рейтинг якого не менший uaAAA, а розмір статутного капіталу якого внесено не менше 350000000 грн., що повинно бути підтверджено відповідними документами..." Учасник вважає таким, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників положення тендерної документації в наведеній вище редакції, оскільки вона штучно обмежує коло банківських установ в яких учасник може отримати банківську гарантію. Така вимога Замовника обмежує учасників у вільному виборі контрагентів. Крім того, банківська гарантія за цією процедурою закупівлі повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії, що повністю нівелює застереження Замовника щодо того, яким банком повинна бути видана банківська гарантія, оскільки виконання зобов’язань за гарантією забезпечено грошовими коштами і не залежить від надійності та стабільності банківської установи. Вимагаємо, внести зміни в тендерну документацію до закупівлі, видаливши вищезазначену дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: я Замовника: Вимога не задоволена Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до п. 11 ч. 3 ст. 14 Закону В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати). Частиною 6 ст. 14 Закону встановлено, що Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону. Частиною 1 статті 25 Закону визначено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно пункту 4 частини 1 статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Замовник в даному випадку не встановлює вимоги саме до учасників і всі учасники на рівних умовах надають забезпечення пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено