• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Короткофокусний проектор, інтерактивна дошка

Торги відмінено

62 496.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 624.96 UAH
Період оскарження: 25.02.2021 10:56 - 03.03.2021 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

внесення змін

Номер: e1f109f2f6834a7d9c852ced00feb511
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-003489-b.a4
Назва: внесення змін
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, у Додатку 2 Ви вказуєте, що учасники повинні надати: "Копія довідки про взяття на податковий облік." Звертаємо Вашу увагу, що такі довідки вже не видають протягом декількох років, тому така вимога є незаконною. Вся вичерпна інформація міститься у Витягах з ЄДРПОУ. У зв'язку з цим, наполягаємо на внесенні змін та видаленні вказаної вимоги або її заміні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний учаснику, у Додатку №2 "Вимоги до кваліфікації учасника" чітко вказано: - Копія довідки про взяття на податковий облік (у разі наявності). Якщо Ви не маєте даного документу, то його надавати не потрібно.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.03.2021 08:23
Вимога
Залишено без розгляду

Зміна технічних характеристик

Номер: e00bc86ed78143af950b9d8ca00d14db
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-003489-b.c3
Назва: Зміна технічних характеристик
Вимога:
Шановний Замовник! У ході аналізу технічних параметрів проектора у складі тендерної документації вбачаємо, що технічні характеристики конкретно виписані під проектор InFocus. Під вказані технічні параметри підпадає продукція виключно ОДНОГО ВИРОБНИКА — Компанії InFocus Corportion, що відповідно є абсолютно дискримінаційним. Так, згідно зі ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі Закону) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на РІВНИХ умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 3 статті 5 та частиною 4 статті 22 Закону прямо заборонено включати до тендерної документації дискримінаційні вимоги. Дискримінація – це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Дискримінаційними вважаються дії, що призводять до погіршення становища одних суб'єктів порівняно з іншими суб'єктами господарювання і обмежують їхні законні права та інтереси. Таким чином, виписані Вами технічні параметри проектора і є саме тією перевагою (відмінністю), що дає неправомірну ЕКСКЛЮЗИВНУ можливість взяти участь у закупівлі виключно ОДНОМУ виробнику проекторів InFocus. При цьому серед модельного ряду з МАКСИМАЛЬНИМИ технічними характеристиками інших виробників проекторів, представлених на ринку України, відсутні проектори з технічними параметрами, які вимагаються Замовником. Для підтвердження надаємо інтернет посилання на каталоги продукції основних виробників проекторів: 1) Epson - https://epson.ua/catalog/projectors 2) ViewSonic Corporation - https://www.viewsonic.com/ua/products/projectors 3) Optoma Corporation - https://www.optoma.ru/allprojectors 4) Acer Inc. - https://www.acer.com/ac/ru/RU/content/group/projectors Отже, такі вимоги суттєво обмежують право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. При цьому варто зазначити, що продукція, визначена предметом закупівлі, а саме мультимедійні проектори з короткофокусним об’єктивом, в Україні не виробляються, тому визначені умови ТД звужують потенційних учасників Процедури закупівлі безпосередньо до офіційних представників імпортних виробників або безпосередньо самих іноземних виробників. На підставі вищевикладеного, наполягаємо: - визначити технічні параметри для мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом таким чином, щоб участь у закупівлі могли брати не тільки постачальники продукції компанії InFocus Corportion
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. В той же час законом прямо передбачено можливість вказувати торгову марку предмету закупівлі в спрощеній закупівлі. Ні хто не заважає Вам запропонувати обладнання InFocus Corportion, або аналогічний товар з характеристиками на гірше ніж вказані в тендерній документації. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вважає за потрібне вносити зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.03.2021 16:35
Вимога
Залишено без розгляду

Видалення дискримінаційної характеристики

Номер: f3049ceda80c4a5e9ef670a2bb8dc000
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-003489-b.a2
Назва: Видалення дискримінаційної характеристики
Вимога:
Шановний замовнику! У Вашій тендерній документації в частині вимог до інтерактивної дошки міститься наступна вимога: Технологія DVIT - Digital Vision Touch (DviT™). При цьому, технологія DViT є запатентованим рішенням компанії SMART Technologies, жодна інша компанія в світі не виробляє дошки з даною технологією. Таким чином, дана вимога порушує п. 3 статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Варто зазначити, що повним аналогом за цільовим призначенням (можливість управління контентом безпосередньо за допомогою дотиків пальців руки, маркера і будь-яких непрозорих предметів) даній технології є інфрачервона технологія, яка широко представлена серед багатьох виробників. У п. 1 статті 3 та ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко вказано, що закупівлі повинні здійснюватись на принципах добросовісної конкуренції. Прописання конкретної моделі товару обмежує участь учасників інших виробників, які мають такі ж або кращі характеристики товару, ніж заявлена модель. Наполягаємо на внесенні змін до Тендерної документації, а саме до Технічних характеристик Інтерактивної дошки згідно з чинним законодавством. В іншому разі це призведе до порушення принципів публічних закупівель та закупівля не відбудеться.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. В той же час законом прямо передбачено можливість вказувати торгову марку предмету закупівлі в спрощеній закупівлі. Замовник зацікавлений в закупівлі якісного товару, який не втратить своєї актуальності в найближчі роки, і, особливо, програмного забезпечення, що повинно бути сучасним і оновлюватися, тому замовник не вважає за потрібне вносити зміни до тендерної документації з метою погіршення технічних вимог до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.03.2021 16:35
Вимога
Залишено без розгляду

Технологія дошки

Номер: 36d9b66b5e414283a3cf95adb78400d5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-25-003489-b.c1
Назва: Технологія дошки
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 1, Ви зазначаєте, що технологія дошки має бути DViT. Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" не містить вимог щодо технології роботи інтерактивних дошок та не надає перевагу жодній з них, а лише вимагає, що інтерактивна поверхня повинна розпізнавати дотики пальцями рук та/або стилусом й іншими непрозорими предметами. Таку функцію виконують не лише дошки з технологією DViT, але й з інфрачервоною. Це означає, що Замовник, вказавши конкретну технологію дошки, навмисно намагається звузити коло потенційних постачальників та надати перевагу одній конкретній фірмі, яка постачає/виробляє дошки з технологією DViT. Просимо Вас не порушувати принципи здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі») – недискримінація Учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням та видалити вимогу щодо оптичної технології шляхом внесення змін до Додатку 1 Оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законом передбачено складання тендерної документації тільки в при проведенні конкурентних процедур закупівель, які перелічені в пункті 13 ч. 1 ст. 1 та ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Спрощена закупівля не є конкурентною процедурою в розумінні Закону. Вимоги, які встановлені Законом для тендерної документації, не поширюються на спрощені закупівлі. В той же час законом прямо передбачено можливість вказувати торгову марку предмету закупівлі в спрощеній закупівлі. Так, відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В Законі не вимагається обґрунтовувати посилання на торгову марку. Відповідне роз’яснення міститься в листі від 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 "Щодо спрощених закупівель", розміщеному на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням: https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F28729-06
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.02.2021 16:20