-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
32350000-1 - Частини до аудіо- та відеообладнання(Рентгенівська плівка)
Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі"
Завершена
920 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 600.00 UAH
Період оскарження:
25.02.2021 10:53 - 09.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати відхилення ОНІКО
Номер:
cc0c7d50cdd4426a9e0cf6a90fb8e2d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-25-001023-a.c1
Назва:
Вимога скасувати відхилення ОНІКО
Вимога:
Шановний Замовнику!
Наша пропозиція була відхилена з двох підстав: 1) Учасником надана копія договору, де предметом закупівлі є проявник, фіксаж, мамографічна плівка, що не є предметом закупівлі в даних торгах, отже, пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям; 2) Всупереч вимогам додатку 2 не надано такий документ як копія сертифікату відповідності функціонування комплексної системи управління якістю.
Однак, по-перше, в наданому нами договорі його предметом є, серед іншого, плівка MAMORAY HDR-C PLUC, яка дійсно є мамографічною плівкою, але ж в будь-якому випадку рентгенівською плівкою, з зазначенням у договорі коду ДК 021-2015 32350000-1, який повністю відповідає коду ДК 021-2015 в даній закупівлі та і предмету закупівлі в цілому - 32350000-1 - Частини до аудіо- та відео обладнання (Рентгенівська плівка).
Окрім того, навіть якщо у Замовника були будь-які сумніви щодо аналогічності договору (хоча ніяких сумнівів бути не може), то відповідно до ч. 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, Замовник порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
По-друге, в складі пропозиції нами наданий Сертифікат відповідності (файл «сертифікат відповід тех регламенту_плівки»), яким підтверджено, що продукція – радіографічні плівки, які до речі і є предметом даної закупівлі, а не послуга з виробництва продукції, - відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» (Додаток 6). Тобто даним сертифікатом підтверджено відповідність вимогам, встановлених саме Додатком 6 Технічного регламенту щодо медичних виробів. А Додаток 6 Технічного регламенту щодо медичних виробів якраз і регламентує порядок забезпечення функціонування системи управління якістю під час виробництва медичних виробів, а отже наданий нами сертифікат підтверджує відповідність функціонування комплексної системи управління якістю. Тендерна документація не містить окремих вимог щодо вищезгаданого сертифікату (його зміст, орган та дата видачі, тощо), а відтак нами не порушено умови Тендерної документації в цій частині.
Враховуючи викладене вище, рішення про відхилення нашої пропозиції є необґрунтованим та неправомірним, що в свою чергу призвело до прийняття незаконного рішення про визначення переможцем іншого учасника, тендерна пропозиція якого не є найбільш економічно вигідною у даній закупівлі.
Зважаючи на таке, просимо скасувати явно неправомірні рішення про відхилення нашої пропозиції та про визначення ФОП "ВАСИЛЬЧЕНКО ЛЮДМИЛА ПЕТРІВНА" переможцем процедури закупівлі, та завершити дану процедуру закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства та з урахуванням принципів публічних закупівель.
Або ж, у випадку відмови, надати чіткі пояснення на яких підставах Ви вважаєте, що мамографічна плівка це не рентгенівська плівка, і що вона не відноситься до коду ДК 021-2015 - 32350000-1 - Частини до аудіо- та відео обладнання, а також чіткі пояснення, який саме сертифікат Ви очікували побачити, і чому наданий нами сертифікат не підтверджує відповідність функціонування комплексної системи управління якістю, з урахуванням вищезазначеного.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.03.2021 12:05
Вирішення:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону про публічні закупівлі, тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Однією з передумов успішного проведення публічних закупівель та виконання договору є підготовка якісної тендерної документації. З одного боку, відсутність у документації дискримінаційних умов та, з іншого боку, визначення достатніх умов для підтвердження можливості постачання якісного товару постачальниками сприятиме високому рівню добросовісної конкуренції на ринках постачання продукції медичного призначення.
Разом із тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону про публічні закупівлі, тендерна документація може містити також іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (частина четверта статті 22 Закону).
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону, та з дотриманням законодавства в цілому.
При закупівлі рентгенівської плівки основною метою замовника є отримання якісної та безпечної продукції. Для реалізації вказаної мети замовнику необхідно сформулювати які документи повинні бути надані на підтвердження відповідності кваліфікаційним, технічним та якісним характеристикам цієї закупівлі.
У складі тендерної документації міститься чіткий перелік документів, які повинні надати Учасники на підтвердження відповідності їх пропозиції вимогам до предмета закупівлі.
Також документація містить опис процедури надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін у неї.
Був визначений період уточнень та оскарження учасниками умов тендерної документації у який учасники могли обговорити та оскаржити ті умови, які вони вважають дискримінаційними, надмірними, необґрунтованими, протиправними, неточними, незрозумілими тощо.
Отже, подання Учасниками своїх пропозицій, згідно вимог Замовника, після вищевказаних періодів, свідчить про те, що на момент подання пропозиції, вимоги для Учасників були зрозумілими та такими із якими вони погодились.
В розділі ІІІ тендерної документації, п.3.5.2.пп3. вказано «Наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: 3.1. Інформаційна довідка учасника у довільній формі, з зазначенням: договору на поставку аналогічного товару.
Отже у розумінні цієї тендерної документації визначено, що аналогічним договором є договір на поставку саме аналогічного товару, тобто медичної рентгенівської плівки для загальної рентгенографії.
Наданий Учасником МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО" договір не є аналогічним згідно вимог Замовника до даної закупівлі в цій частині.
В додатку 2 до тендерної документації «Медико - технічні вимоги» п.1 Загальні вимоги до предмету закупівлі» пп 1) вимагається: Інформація про відповідність запропонованих товарів (продукції) медико-технічним вимогам тендерної документації повинна бути наведена наступними документами:
- копією сертифікату відповідності функціонування комплексної системи управління якістю.
Відзначимо, що оскільки предметом закупівлі є медичні вироби, то підтвердження відповідності функціонування системи управління якістю, яка характерна саме для індустрії медичних виробів, як найкраще підходить для даної вимоги тендерної документації, хоча не обмежується лише нею. Отже надання сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю відповідає стандарту ДСТУ EN ISO 13485:2018 Вироби медичні. Система управління якістю. Вимоги до регулювання (EN ISO 13485:2016, IDT; ISO 13485:2016, IDT), або ж ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), є належним виконанням вищезгаданої вимоги.
Учасником МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО" не надано у складі пропозиції вищевказаного сертифікату, який би підтверджував відповідність функціонування комплексної системи управління якістю, а наданий Сертифікат відповідності (файл «сертифікат відповід тех регламенту_плівки»), підтверджує, що продукція: плівки медичні радіографічні ОНІКО, відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою КМУ від 02.10.2013р. № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» (Додаток 6), що не відповідає вимогам Замовника до даної закупівлі в цій частині.
Виходячи зі змісту статті 29 Закону про публічні закупівлі замовник розглядає тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації.
У свою чергу, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Разом з тим перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону.
Отже, у разі якщо під час розгляду виявлено виключно невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Водночас у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Така позиція Мінекономрозвитку надана в консультації за посиланням: https://me.gov.ua/InfoRez/Details?id=2609b34c-7091-431c-a520-d85f4665cbf1&lang=uk-UA.
Отже відхилення пропозиції Учасника МАЛЕ ПРИВАТНЕ ТОРГОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОНІКО" з зазначених підстав є цілком обґрунтованим та правомірним.
Статус вимоги:
Відхилено