-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Надання послуг зі збирання та вивезення сміття на території Сумської міської ТГ (після проведення толоки)
Оголошення 1. Інформація про замовника торгів: Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради (І категорія), (і. к.24013674), 40004, м. Суми, вул. Горького,21; 2. Назва предмету закупівлі: Надання послуг зі збирання та вивезення сміття на території Сумської міської ТГ (після проведення толоки). 3. Класифікатор та його відповідний код: ДК021-2015: 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям. 4. Обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: обсяг та місце виконання послуг детально викладений в додатку 3 до тендерної документації. 5. Очікувана вартість предмета закупівлі: 413 500,00 грн. (з ПДВ). 6. Строк виконання робіт (надання послуг): до 31.05.2021 р. 7. Кінцевий строк подання пропозицій: 15.03.2021 р. до 00 год. за Київським часом. 8.Умови оплати: Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України.Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування. 9.Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 10.Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається. 11.Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 % до 3 % очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 4 135,00 грн. (1%).
мін. крок: 1% або 4 135.00 UAH
Скарга що стосується тендерної документації
- скарга .docx 10.03.2021 15:07
- скарга.pdf 10.03.2021 15:07
- скарга амку.docx 17.03.2021 15:04
- Скарга.pdf 17.03.2021 15:04
- рішення від 12.03.2021 № 4810 + лист Замовнику та запит Скаржнику.pdf 15.03.2021 15:47
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.03.2021 № 5931.pdf 25.03.2021 14:58
- рішення від 24.03.2021 № 5931.pdf 29.03.2021 21:07
- Пояснення по суті скарги UA-2021-02-25-000999-b.docx 17.03.2021 13:35
- Пояснення по суті Скарги на закупівлю №UA-2021-02-25-000999-b_0001.pdf 17.03.2021 13:35