• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти (талонами): бензин А-92, А-95, дизельне паливо,код -09130000-9 Нафта і дистиляти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Нафта і дистиляти (талонами): А-92 - 3000 л, А-95 - 2000 л, дизельне паливо -3500 л,код -09130000-9 Нафта і дистиляти за ДК 021:2015

Торги не відбулися

197 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 985.00 UAH
Період оскарження: 24.02.2021 17:02 - 02.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Надмірні умови Оголошення

Номер: 726cec3b69da41ffa9219662419b0634
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-24-003794-a.b2
Назва: Надмірні умови Оголошення
Вимога:
Дякуємов вам, за відповідь, проте наголошуємо на наступному.: Відповідно до договору, укладеного між нами та партнерськими АЗС – наші партнери здійснюють продаж палива. Це їх основний вид діяльності. Вони не здійснюють друк та розсилку кореспонденції. За 2020 рік, а це 12 місяців, наше підприємство прийняло участь у більше ніж в 1 800 закупівлях. Кожен раз просити партнера надати листи - є не етично з нашого боку, а ми здійснюємо добросовісну діяльність та цінуємо час нашого партнера. Ми не бажаємо погіршити стосунки з партнером, постійними вимогами та проханнями надання гарантійних листів. Варто зауважити, що Ви, як Замовник може самостійно звернутися за підтвердженням наданої у складі пропозиції інформації за допомогою листа або телефонної розмови, або будь якого іншого варіанту. Ще раз звертаємо вашу Увагу на те, що Доказом наявності співпраці є не лист, а сам договір. ВИМАГАЄМО виключити надмірну умову Оголошення. Наступним кроком звернемося до ДАСУ та залишимо відповідний відгук на ДОЗОРРО.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закупівля пального проводиться з метою забезпечення підвозу учасників освітнього процесу. Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, вимоги документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні документації. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ

Номер: 78b91f80e3864899aae700a80e5db87c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-24-003794-a.a1
Назва: ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ
Вимога:
Вимагаємо вилучити дискримінаційні умови Оголошення щодо: - надання гарантійного лист від партнера про відпуск товару на АЗС за талонами які пропонує учасник та копії документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС Детальний опис вимоги міститься у доданому файлі. У разі незадоволення даної дискримінаційної вимоги звернемося до правоохоронних органів, зокрема ДАСУ, з метою моніторингу даної закупівлі та встановлення факту зловживання службовим становищем.
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу на надання гарантійного листа від партнера про відпуск товару на АЗС за талонами які пропонує учасник; копію документу, який підтверджує право власності партнера на АЗС (якщо партнером виступає власник АЗС), або договір оренди АЗС (якщо партнером виступає орендар АЗС); надання документів, які підтверджують право власності на власну мережу АЗС або договорів оренди мережі АЗС; та відпуску Палива на виключно власних або орендованих АЗС учасника-переможця торгів, додавши змогу відпуску на партнерських АЗС» залишаємо її без задоволення, з огляду на наступне: відповідно до пункту 30 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція − це пропозиція щодо предмету закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Встановлені у тендерній документації вимоги не є дискримінаційними вимогами, так як жодним чином не обмежують конкуренції, а тільки уточнюють та підтверджують можливість учасника здійснювати поставку товару, який має для цього відповідну матеріально-технічну базу та на законних підставах здійснює свою господарську діяльність по відпуску нафтопродуктів на власних, орендованих чи партнерських АЗС. Гарантія забезпечення своєчасного відпуску пального пов`язана зі специфікою господарської діяльності Замовника, який є бюджетною установою та має дуже розгалужену мережу закладів освіти та не має можливості та необхідного обладнання для зберігання пального, тому існує необхідність заправки автотранспорту замовника саме за талонами. Враховуючи вищевикладене та з метою гарантованого своєчасного забезпечення пальним відповідної кількості, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі». Тому Замовник не бачить підстав до внесення змін до тендерної документації у запропонованій Вами редакції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.03.2021 18:43