-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання: стільців, крісел, лав для роздягальні, офісних диванів (банкеток)
згідно ЄЗС ДК 021:2015–39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Придбання: стільців, крісел, лав для роздягальні, офісних диванів (банкеток))
Завершена
2 344 274.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 721.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 721.37 UAH
Період оскарження:
19.04.2017 10:02 - 01.05.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
скарга
Номер:
da83317a08094de99e91b47c7a9f3660
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-19-000164-c.b1
Назва:
скарга
Вимога:
Приватне підприємство «МКМК» повідомляє, що не згодне з рішенням тендерного комітету Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації про дискваліфікацію нашого підприємства за результатами проведення відкритих торгів на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015–39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Придбання: стільців, крісел, лав для роздягальні, офісних диванів (банкеток)) UA-2017-04-19-000164-c. Згідно ПРОТОКОЛУ розгляду тендерних пропозицій від 22.05.2017 року Вашим тендерним комітетом було прийнято рішення про дискваліфікацію ПП «МКМК» тому, що начебто тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації оскільки:
- відсутня копія висновку державної санітарно-гігієничної експертизи на відповідність стільців;
- надані копії видаткових накладних на суму – 208776,00 грн. не відповідають загальній сумі договору -1200000,00 грн. та не підтверджують достовірність виконання аналогічного договору в повному обсязі;
- надані сертифікати на продукцію від «ТОВ Арт Пром».
Щодо відсутності копій висновку державної санітарно-гігієничної експертизи на відповідність стільців – у файлі «сертифікати», що був завантажений нами у систему ПРОЗОРО на сторінці 1,5,6 є необхідні сертифікати виробника стільців.
Щодо надані копії видаткових накладних на суму – 208776,00 грн. не відповідають загальній сумі договору -1200000,00 грн. та не підтверджують достовірність виконання аналогічного договору в повному обсязі – згідно Договору № 25/16 від 14 липня 2016 року поставка меблів здійснюється партіями, згідно замовлень Замовника, на сьогоднішній день даний договір є діючий та наше підприємство його виконує своєчасно в повному обсязі, про що свідчить лист відгук. Також ми надали копію іншого аналогічного договору та лист відгук з Явірівською КЕЧ, який виконаний в повному обсязі. Дані договори мають всі ознаки аналогічного договору, що визначається згідно вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 19.12.2016 № 2092.
Щодо надані сертифікати на
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 23.05.2017 11:22
Дата подачі:
23.05.2017 11:22
Вирішення:
Відповідь на вимогу ПП "МКМК".
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
23.05.2017 17:30
Підтвердження вирішення:
Тендерним комітетом управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації було розглянуто вимогу ПП «МКМК» від 23.05.2017 та за рішенням тендерного комітету від 23.05.2017 № 109 повідомляємо.
1. Щодо відсутності копій висновків державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність меблів, вимогам діючого санітарного законодавства. Згідно з пунктом 3 таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Придбання: стільців, крісел, лав для роздягальні, офісних диванів (банкеток)) Замовником встановлено вимогу надання копій висновків державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність меблів, що будуть постачатися, вимогам діючого санітарного законодавства та копію додатку до цього висновку. Учасник посилається на сторінки 1, 5, 6 прикріпленого файлу «Сертифікати», в яких надана дана інформація. У зазначеному файлі є лише сертифікат відповідності на меблі для сидіння та лежання: стільці для побутових, громадських приміщень та учбових закладів, крісла та дивани офісні для побутових, громадських приміщень, деталі та комплектуючі до меблів, що не є висновком санітарно-гігієнічної експертизи. Копія висновку державної санітарно-гігієнічної експертизи на відповідність стільців, вимогам діючого санітарного законодавства відсутня.
2. Щодо надання копії договору та видаткових накладних. Згідно з частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2017 № 922-VIII (далі – Закон) Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, одним з яких є «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Згідно частини 3 статті 16 Закону кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про достовірність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Пунктом 3 таблиці 1 Додатку № 1 до тендерної документації на закупівлю згідно ЄЗС ДК 021:2015 - 39110000-6 «Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них» (Придбання: стільців, крісел, лав для роздягальні, офісних диванів (банкеток)) було зазначено, що Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме: лист-відгук, копію договору, видаткових накладних або актів наданих послуг з підписами обох сторін або копії інших документів, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. Ключовим у даній вимозі є підтвердження достовірності виконання договору, тобто договір на момент подання пропозиції має бути вже виконаним у повному обсязі. Перший наданий аналогічний договір Учасником діє до 31.12.2017, другий аналогічний договір наданий без копій накладних. Тобто, підтвердження виконання аналогічного договору відсутнє.
Окрім того, варто зауважити, що надана перша сторінка сертифікату офіційного дилера не надає розгорнутої інформації, зокрема, строку дії сертифікату, прізвища та підпису відповідальної особи. Учасник у вимозі зазначає, що він є офіційним дилером ТОВ «Арт Пром», проте сертифікат видано «Арт Метал Фурнітура».