-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дрова для опалення
ДК 021:2015 код 03410000-7 Деревина (Дрова для опалення)
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
24.02.2021 16:25 - 08.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на дії Замовника
Номер:
bbb0278416c1496fbc5a41b88af7eda7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-003426-a.a2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга на дії Замовника в частині неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 29.03.2021 14:09
- рішення від 31.03.2021 №6453 + лист Замовнику.pdf 01.04.2021 12:50
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 09.04.2021 № 5772.pdf 12.04.2021 11:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.04.2021 №8639.pdf 22.04.2021 17:04
- рішення від 21.04.2021 №8639.pdf 26.04.2021 17:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2021 14:03
Дата розгляду скарги:
09.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2021 12:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.04.2021 17:52
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення Замовника про неправомірне визначення переможця закупівлі
Номер:
88cc8254b06c4e879d0dc7314919145f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-003426-a.c1
Назва:
Вимога на рішення Замовника про неправомірне визначення переможця закупівлі
Вимога:
Фізична особа підприємець Карапетян Саргіс Славікович
Юридична адреса Пролетарська будинок 60, Звенигородка, Черкаська область, Україна, 20200
Інформація про закупівлю
Дрова для опалення
Класифікація за ДК 021:2015: 03413000-8 - Паливна деревина
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-003426-a
Очікувана вартість закупівлі
800 000.00 грн (з ПДВ)
Вимога
на рішення Замовника в порядку статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі»
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 12.03.2021 року відбулися відкриті торги на закупівлю «Дрова для опалення» Класифікація за ДК 021:2015: 03413000-8 - Паливна деревина, ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-003426-a.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій №5 від 16.03.2021 р. (далі - Протокол) тендерну пропозицію Учасника ПП "Н.І.А." будо визначено переможцем та опубліковано намір про укладення договору про закупівлю.
Проте, учасник Фізична особа підприємець Карапетян Саргіс Славікович категорично не погоджується із прийнятим рішенням Замовника - Відділу освіти Звенигородської міської ради.
Згідно п. 1.3.2. розділу I. Загальні положення, Тендерної документації визначено, згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поін-формованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сфор-мульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта еле-ктронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх пер-сональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки. Персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована, а саме: реквізити (серія, номер, дата видачі), доку-менту, що посвідчує особу, індивідуальний податковий номер, а також реєстрація місця про-живання, відомості про місце роботи. Інформація, що міститься у складі поданих учасниками договорів, укладеними із фізичними особами-підприємцями, не являється персональними даними у розумінні п.1.3.2. цього розділу. Суб’єкт персональних даних - фізична особа, пер-сональні дані якої обробляються (містяться у складі пропозиції учасника). Суб’єкти персона-льних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника на-дають згоду згода суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та міс-тять посилання на дану закупівлю.
Учасником ПП "Н.І.А." надані в складі пропозиції свідоцтва про реєстрацію транспорт-них засобів KOGEL, модель SNCO 24, тип ЗАГАЛЬНИЙ НАПІВПРИЧІП - ЗАГАЛЬНИЙ Н/ПР- БОРТОВИЙ-ТЕНТОВАНИЙ, державний номер СА4742ХМ та марка SCANIA, модель R420, тип СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ВАНТАЖНИЙ-СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ СІДЛОВИЙ ТЯ-ГАЧ-Е, державний номер СА9859СВ, в яких зазначено адресу реєстрації її власника Кислен-ко Людмили Василівни Черкаська область. Черкаський район, с. Руська Поляна, вул. Матері Гагаріна, 10, однак всупереч вищевказаним вимогам тендерної документації листа згоди суб’єкта персональних даних Кисленко Людмили Василівни на їх обробку, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю таким учасником не надано.
Крім того, у складі документів тендерної пропозиції вказаного учасника надано довідку про наявність працівників № 615 від 10.03.2021 року, яка налічує окрім директора чотири особи із зазначенням місця їх роботи, а саме водіїв Лизогуба Вадима Валентиновича, Воло-шина Віктора Миколайовича, Костіна Костянтина Анатолійовича та Колчіна Владис-лава Олексійовича, проте всупереч вимогам тендерної документації згоди суб’єкта персо-нальних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю від вказаних осіб у складі документів, що завантажені до закінчення строку подання тендерних пропозицій - не надано.
Також, у складі документів тендерної пропозиції ПП "Н.І.А." надано Статут підприємс-тва та Рішення Власника (Засновника) № 2 ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "Н.І.А" від «07» Лютого 2020 р., в яких містяться персональні дані Третяк Раїса Трохимівна, а саме ре-квізити паспорту та місця проживання: паспорт серії НС 731675, виданий Золотоніським МРВ УМВС України в Черкаській області 28.12.1999 року, ідентифікаційний номер 1475809389, зареєстрована за адресою: 19701, м. Золотоноша, вулиця 23 Вересня, 44, кв. 1, однак всупереч вимогам тендерної документації листа згоди суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів та містять посилання на дану закупівлю від вказаних осіб у складі документів тендерної пропозиції - не надано.
Згідно абз. 2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП "Н.І.А." та оформлення результатів такого розгляду Протоколом №5 від 16.03.2021 року, Замовником порушено вимоги частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупів-лі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередже-ної оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійс-нення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефек-тивного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної кон-куренції.
Статтею 44 Закону встановлена відповідальність за порушення вимог цього Закону, а саме:
1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими акта-ми, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадо-ві) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуго-вуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Таким чином, Замовником під час здійснення процедури закупівлі (відкритих то-ргів) порушено законодавство з питань публічних закупівель, в тому числі принцип не-дискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозиції.
Згідно частини 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопору-шення встановлено, що:
Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупі-вель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діа-логу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції пере-можця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до еле-ктронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлю-днення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Тобто від 10500 гривень до 51000 гривень.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунту-ється на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не перед-бачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх по-садові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передба-чені Конституцією та законами України.
Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкурен-ції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарю-вання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням, беручи до уваги, те що ви-щевказані порушення встановленого порядку процедури закупівель впливають на об’єктивність визначення переможця процедури закупівель, а також захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено право та законні інтереси, керую-чись ст. 55 Конституції України, ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняту Вимогу до розгляду.
2. Скасувати своє Рішення, оформлене Протоколом №5 від 16.03.2021 року про визначення переможцем тендерної пропозиції ПП "Н.І.А." у процедурі закупівлі «Дрова для опалення» Класифікація за ДК 021:2015: 03413000-8 - Паливна деревина, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-02-24-003426-a.
3. Відхилити тендерну пропозицію ПП "Н.І.А." у процедурі закупівлі «Дрова для опалення» Класифікація за ДК 021:2015: 03413000-8 - Паливна деревина, ідентифікатор закупівлі № UA-2021-02-24-003426-a, згідно абз. 2 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
4. Перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції.
ФОП Карапетян С.С.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Дрова Звенигородка.docx.p7s.zip 17.03.2021 14:13
Дата подачі:
17.03.2021 14:15
Вирішення:
Ознайомившись зі змістом Вашого звернення, Замовником прийнято рішення, щодо перегляду пропозиції ПП "Н.І.А.", за результатом чого в системі електронних закупівель буде відображено дії Замовника.
Статус вимоги:
Задоволено