• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вікна металопластикові білого кольору (з комплектуючими)

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період оскарження: 24.02.2021 16:16 - 08.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації учасника

Номер: fb83c9d483a54c37ab7a8d8097ed2b94
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-24-002723-c.c3
Назва: Оскарження дискваліфікації учасника
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Головне управління статистики у Запорізькій області було проведено закупівлю UA-2021-02-24-002723-c на придбання Вікон металопластикових білого кольору (з комплектуючими) Класифікація за ДК 021:2015: 44220000-8 – Столярні вироби. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ФОП Оболонков Ігор Миколайович 2. ФОП Гевлич Наталія Валеріївна 3. ТОВ «Компанія Позитив» Ціна учасника ФОП Оболонкова Ігоря Миколайовича була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника. ФОП Оболонков Ігор Миколайович оскаржує дане рішення замовника, аргументуючи це наступним. 1. Замовником визначено причиною дискваліфікації учасника наступне: «Учасник завантажив документи тендерної пропозиції у формі електронних документів без накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП)». Учасником було накладено кваліфікований електронний підпис на тендерну пропозицію, крім того кожен документ складений учасником було завірено підписом уповноваженої особи. Оскільки накладення кваліфікованого електронного підпису на кожний документ не впливає на якість виробів та на виконання робіт, то причина дискваліфікації учасника є необґрунтованою та неправомірною. 2. Замовником визначено причиною дискваліфікації учасника наступне: «Учасник не надав гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збиткві на користь замовника». В Додатку 2 до тендерної документації замовника містилась вимога надати вищезазначені документи учасником, який не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору: «Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», має надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника». Оскільки ФОП Оболонков Ігор Миколайович не має невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Головним управлінням статистики у Запорізькій області, що призвело б до його дострокового розірвання, а також не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, то вимога замовника надати гарантію сплати штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника є необґрунтованою та неправомірною. Тобто причина для дискваліфікації учасника надумана та суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Замовником визначено причиною дискваліфікації учасника наступне: «Учасник не підтвердив письмово, що протягом терміну дії гарантії виконавець приймає на себе зобов’язання безкоштовно усувати всі недоліки». Учасником було надано відповідне підтвердження в документі «Листи Додаток 3 Технічна специфікація» вих. №11 від 11.03.2021, що міститься у складі тендерної пропозиції учасника. Тобто причина для дискваліфікації учасника надумана та суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Замовником визначено причиною дискваліфікації учасника наступне: «Учасник не надав інформацію (складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника) про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для постачання, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.». Учасником була надана відповідна інформація в документі «Листи Додаток 3 Довідка» вих. № 12 від 11.03.2021, що міститься у складі тендерної пропозиції учасника. Тобто причина для дискваліфікації учасника надумана та суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Замовником визначено причиною дискваліфікації учасника наступне: «Учасник надав довідку про посадову особу Учасника, який уповноважений представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, але у довідці відсутня інформація реквізитів (назва, дата і номер) документу, що підтверджує повноваження. Довідка надана не у повному обсязі». Оскільки учасник процедури закупівлі є фізичною особою-підприємцем, то на підтвердження повноважень уповноваженої особи в складі тендерної пропозиції було надано завірену копію паспорту та завірену копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру відповідно до вимог Розділу ІІІ тендерної документації. Оскільки учасником було надано у складі тендерної пропозиції завірену копію документу, що підтверджує повноваження уповноваженої особи учасника, то дискваліфікація учасника з причини не зазначення назви та номеру того самого документу в довідці є неправомірною, оскільки інформація, що вимагалась замовником була надана в повному обсязі. Тобто причина для дискваліфікації учасника надумана та суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Детально ознайомившись з пропозицією учасника, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації. Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною. Вбачаємо дискримінацію по відношенню до ФОП Оболонкова Ігоря Миколайовича з боку замовника, оскільки інших причин для дискваліфікації нашої пропозиції зазначено не було. Крім того, відхилення нашої пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною, з неправомірних причин може бути свідченням корупційної змови замовника з учасником, пропозиція якого, є дорожчою за пропозицію ФОП Оболонкова Ігоря Миколайовича. Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО: 1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Оболонков Ігор Миколайович. 2. Визнати учасника ФОП Оболонков Ігор Миколайович переможцем даної закупівлі як такого, що відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника. 3. Під час здійснення закупівель діяти виключно у рамках вимог Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено дотримуватись принципів здійснення закупівель. 4. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Керуючись нормами чинного законодавства України, ми повідомляємо Замовника, що у разі відхилення нашої вимоги нами буде направлено скарги до відповідних органів з метою попередження корупційного правопорушення, а саме: 1. Буде направлена скарга до Антимонопольного комітету України з повідомленням про корупційне правопорушення. 2. Буде направлена скарга до Генеральної прокуратури України з повідомленням про корупційне правопорушення та вимогою про відкриття кримінальної справи. 3. Буде направлена скарга до Служби безпеки з повідомленням про корупційне правопорушення. 4. Буде направлена заява про проведення перевірки до Державної аудиторської служби України. 5. На електронному ресурсі dozorro.org буде розміщено відгук про закупівлю UA-2021-02-24-002723-c та виставлена негативна оцінка Замовнику, що відобразиться на його загальному рейтингу. 6. Будуть проінформовані регіональні громадські організації та національні ЗМІ. Вони проведуть незалежне розслідування та публічно оприлюднять інформацію про корупційне правопорушення.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: ПРОТОКОЛ № 30 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Головного управління статистики у Запорізькій області м. Запоріжжя 26 березня 2021 року Враховуючи статтю 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон України), Положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі в Головному управлінні статистики у Запорізькій області, що затверджене наказом від 26.11.2020 № 116, відповідно до ч. 3 ст. 32 Закону, в період уточнення інформації учасники відкритої закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Станом на 18.00 годин 23.03.2021 року від учасника відкритих торгів по закупівлі металопластикових вікон білого кольору - ФОП «Оболонков Ігор Миколайович» отримано оскарження, яке додається. Розглянувши отримане оскарження, з метою здійснення відкритої закупівлі Головним управлінням статистики у Запорізькій області ВИРІШИВ: 1. Надати роз’яснення на оскарження від учасника відкритої закупівлі - ФОП «Оболонков Ігор Миколайович», що оприлюднено в електронній системі закупівель від 23 березня 2021 року за предметом закупівлі металопластикових вікон білого кольору, код національного класифікатора України ДК 021: 2015 44220000-8 «Столярні вироби» наступного тексту: «Щодо Вашої вимоги повідомляємо, тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями), а саме відповідно до ст.22 ч.2 та ст.22 ч.3. Згідно ст. 22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон України) від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями) «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Чинне законодавство, а також Закон України надає право Замовнику торгів самостійно встановлювати вимоги щодо наявності документального підтвердження кваліфікаційних та технічних критеріїв Учасника. Замовник відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель згідно вимог ст.31 Закону України, а саме: 1) УЧАСНИК завантажив документи тендерної пропозиції у формі електронних документів БЕЗ накладення на кожен електронний документ пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) (порушення вимоги Додатку 1 та п.1.4 ТД) - Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Порушені вимоги вищезазначених законодавчих актив, тому відхилення обґрунтоване. 2) УЧАСНИК не надав гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника ( порушення вимоги Додатку 2) - Замовник не вимагає надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Замовник вимагав надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника у разі наданих послуг та виконаних робіт згідно підписаного договору за результатом цієї закупівлі. 3) Учасник не підтвердив письмово, що протягом терміну дії гарантії виконавець приймає на себе зобов’язання безкоштовно усувати всі недоліки (порушення вимоги Додатку 3) – Замовник у тендерній документації вимагав письмово надати підтвердження зобов’язання безкоштовно усувати всі недоліки протягом терміну дії гарантії. А учасник підтвердив лише технічну специфікацю. Згідно вищезначеного, Замовник відхилив тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель згідно вимог ст.31 Закону України. Будь-які юридичні чи фізичні особи, які вважають, що замовник порушив їхні права та інтереси в процесі проведення закупівлі можуть подати скаргу в Антимонопольний комітет України (Відповідно до ч. 1 ст. 18 Закону "Про публічні закупівлі" )». 2. Забезпечити оприлюднення роз’яснення на звернення Учасників через авторизований електронний майданчик на вебпорталі Уповноваженого органу питань закупівель у встановлений діючим законодавством строк (відповідальна особа – ЯЦУК Сергій). Підпис: Уповноважена особа ЯЦУК Сергій
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Скасована

Огляд об’єкта

Номер: 8b0c1e0cddce4da49d6ab6bea07bd200
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-24-002723-c.c2
Назва: Огляд об’єкта
Скарга:
Добрий день, у вас в Додаток №3 до тендерної документації вказано що потрібно зробити вимір, але не зрозуміло це потрібно робити після аукціонанна або до його початку на телефонні дзвінки не хто не відповідає який вказаний в Основний контакт! Просимо вас надати контактну особу і його номер телефону, для виміру а також вкажіть час зручне для виміру і підписання акта
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 04.03.2021 17:02
Автор: ТОВ "ЗМПО ПРОГРЕС", Ілля Громик +380672930592 gromikprogress@gmail.com http://www.dneprprogress.com.ua/
Вимога
Вирішена

ДСТУ

Номер: d35cb4a6e32d47f299cc0f43f46ddf9e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-24-002723-c.b1
Назва: ДСТУ
Вимога:
Відповідно до Наказу від 01.07.2020 № 145 «Про прийняття та скасування національних стандартів» ДСТУ Б.В.2.6-15:2011 втратив свою чинність. І з 01.02.2021 діє ДСТУ EN 14351-1:2020. Будь ласка внесіть зміни в тендерній документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо Вам за зауваження. У найближчий термін ми ознайомимося із наданою інформацією, у випадку допущеної помилки нами будуть внесені зміни у тендерну документацію згідно норм чинного законодавства.
Статус вимоги: Задоволено