-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (оцінка арештованого майна, експертні послуги).
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.Категорія замовника: орган державної влади
Завершена
1 018 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 400.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 400.00 UAH
Період оскарження:
24.02.2021 16:07 - 11.03.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
оскарження кваліфікації переможця
Номер:
4d84226fa1e24a0d920dd281f6cfcffd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-012185-b.c7
Назва:
оскарження кваліфікації переможця
Вимога:
Протоколом тендерного комітету Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) визнано переможцем по закупівлі № 9849055, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-02-24-012185-b по лоту № 1 та по лоту № 3, ТОВ «Приватна експертна служба».
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Приватна експертна служба» не в повній мірі відповідає вимогам тендерної закупівлі Замовника, з огляду на наступне.
В довідці про наявність кваліфікованого персоналу (оцінювачів) ТОВ «Приватна експертна служба» заявлено 3 штатних працівників (довідка вих. № 10-03/06 від 10.03.2021) з яких копію свідоцтва оцінювача про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів Фонду державного майна України завантажено тільки по одному працівнику.В систему завантажено копія свідоцтва (свідоцтв), що передбачено Додатком 3 тендерної документації, тільки по Дьяченко Якову Яковичу, по інших оцінювачах Монойленко Б.Г. та Свертока Є.В. свідоцтва оцінювача про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів Фонду державного майна України завантажені не були.
ТОВ «Приватна експертна служба» не в повній мірі виконала п. 4, розділу Б. Додатку 3, а саме: в наданій учасником тендерної закупівлі завантажений Лист-згода (вих. № 10-03/11 від 10.03.2021) на обробку персональних даних, який підписаний тільки Кирилюком Павлом Вікторовичем, по якому не надано жодного кваліфікаційного документа, та не завантажені листи згоди осіб (оцінювачів), які заявлені Товариством, як штатні працівники та які будуть залучені до проведення робіт з оцінки арештованого майна, оскільки тільки на цих трьох оцінювачів надані кваліфікаційні документи.
Не виконано вимогу абзацу 7 ч. 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме ТОВ «Приватна експертна служба» не надала інформацію про субпідрядника (субпідрядників).
Не виконано вимогу Додатку 2 тендерної документації Замовника, а саме додатково не надано Розрахунок вартості послуг з незалежної ринкової вартості майна у розрізі кожної послуги, яка є предметом закупівлі, складені за статтями витрат.
Витрати — зменшення економічних вигід у вигляді вибуття активів або збільшення зобов'язань, що призводять до зменшення власного капіталу підприємства (за винятком зменшення капіталу за рахунок його вилучення або розподілу між власниками).
всі витрати групуються за п'ятьма елементами:
1. Матеріальні витрати (рахунки 20, 22...).
2. Витрати на оплату праці (субрахунок 661).
3. Відрахування на соціальні заходи (рахунок 65).
4. Амортизація (рахунок 13).
5. Інші операційні витрати (рахунки 63, 685, 372, 64...).
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що тендерна пропозиція ТОВ «Приватна експертна служба» підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2021 18:34
Вимога
Без відповіді
оскарження умов кваліфікації
Номер:
b8d05bd06f06487686fa5c4c6959b301
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-012185-b.b6
Назва:
оскарження умов кваліфікації
Вимога:
Протоколом тендерного комітету Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) визнано переможцем по закупівлі № 9849055, номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-02-24-012185-b по лоту № 1 та по лоту № 3, ТОВ «Приватна експертна служба».
Вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Приватна експертна служба» не в повній мірі відповідає вимогам тендерної закупівлі Замовника, з огляду на наступне.
В довідці про наявність кваліфікованого персоналу (оцінювачів) ТОВ «Приватна експертна служба» заявлено 3 штатних працівників (довідка вих. № 10-03/06 від 10.03.2021) з яких копію свідоцтва оцінювача про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів Фонду державного майна України завантажено тільки по одному працівнику.В систему завантажено копія свідоцтва (свідоцтв), що передбачено Додатком 3 тендерної документації, тільки по Дьяченко Якову Яковичу, по інших оцінювачах Монойленко Б.Г. та Свертока Є.В. свідоцтва оцінювача про реєстрацію в Державному реєстрі оцінювачів Фонду державного майна України завантажені не були.
ТОВ «Приватна експертна служба» не в повній мірі виконала п. 4, розділу Б. Додатку 3, а саме: в наданій учасником тендерної закупівлі завантажений Лист-згода (вих. № 10-03/11 від 10.03.2021) на обробку персональних даних, який підписаний тільки Кирилюком Павлом Вікторовичем, по якому не надано жодного кваліфікаційного документа, та не завантажені листи згоди осіб (оцінювачів), які заявлені Товариством, як штатні працівники та які будуть залучені до проведення робіт з оцінки арештованого майна, оскільки тільки на цих трьох оцінювачів надані кваліфікаційні документи.
Не виконано вимогу абзацу 7 ч. 1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме ТОВ «Приватна експертна служба» не надала інформацію про субпідрядника (субпідрядників).
Не виконано вимогу Додатку 2 тендерної документації Замовника, а саме додатково не надано Розрахунок вартості послуг з незалежної ринкової вартості майна у розрізі кожної послуги, яка є предметом закупівлі, складені за статтями витрат.
Витрати — зменшення економічних вигід у вигляді вибуття активів або збільшення зобов'язань, що призводять до зменшення власного капіталу підприємства (за винятком зменшення капіталу за рахунок його вилучення або розподілу між власниками).
всі витрати групуються за п'ятьма елементами:
1. Матеріальні витрати (рахунки 20, 22...).
2. Витрати на оплату праці (субрахунок 661).
3. Відрахування на соціальні заходи (рахунок 65).
4. Амортизація (рахунок 13).
5. Інші операційні витрати (рахунки 63, 685, 372, 64...).
Враховуючи вищевикладене, вважаємо що тендерна пропозиція ТОВ «Приватна експертна служба» підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2021 18:32
Скарга
Виконана замовником
Оскарження кваліфікації
Номер:
4b400f6b3f024066895bb8e990109ed0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-012185-b.c5
Назва:
Оскарження кваліфікації
Скарга:
ТОВ "Приватна експертна служба" вважає рішення замовника про дискваліфікацію неправомірним, необгрунтованим та таким, що підлягає скасуванню
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 29.03.2021 18:16
- Додаток 1 29.03.2021 18:16
- Додаток 2 29.03.2021 18:16
- Додаток 3 29.03.2021 18:16
- Додаток 4 29.03.2021 18:16
- Додаток 5 29.03.2021 18:17
- Додаток 6 29.03.2021 18:17
- Додаток 7 29.03.2021 18:17
- Відповідь на пояснення в заперечення скарги 09.04.2021 17:47
- рішення від 31.03.2021 № 6536 + лист Замовнику.pdf 01.04.2021 11:32
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2021 № 7619.pdf.dot.pdf 13.04.2021 17:18
- рішення від 12.04.2021 № 7619.pdf 15.04.2021 19:30
- 2185-b.c5_3.pdf 08.04.2021 09:47
- Пояснення UA-2021-02-24-012185-b лот 3 (оцінка).docx 08.04.2021 09:47
- протокол 21.pdf 21.04.2021 17:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2021 18:32
Дата розгляду скарги:
12.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2021 11:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.04.2021 19:30
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2021 17:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7619-р/пк-пз від 12.04.2021 року зобов’язано Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» та рішення про визначення приватного підприємства «АЖІО» переможцем за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015:71310000-4 «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (оцінка арештованого майна,експертні послуги)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-24-012185-b за лотом № 3.
Повідомляємо, що тендерним комітетом Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» за лотом № 3 та скасовано рішення про визначення приватного підприємства «АЖІО» переможцем за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015:71310000-4 «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (оцінка арештованого майна,експертні послуги)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-24-012185-b за лотом № 3.
Таким чином, рішення постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7619-р/пк-пз від 12.04.2021 року виконано в повному об’ємі.
Скарга
Виконана замовником
Оскарження кваліфікації
Номер:
416e53b4140941289c36606272be52b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-012185-b.a4
Назва:
Оскарження кваліфікації
Скарга:
ТОВ "Приватна експертна служба" вважає рішення замовника про дискваліфікацію неправомірним, необгрунтованим та таким, що підлягає скасуванню
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 29.03.2021 18:10
- Додаток 1 29.03.2021 18:10
- Додаток 2 29.03.2021 18:10
- Додаток 3 29.03.2021 18:10
- Додаток 4 29.03.2021 18:10
- Додаток 5 29.03.2021 18:10
- Додаток 6 29.03.2021 18:10
- Додаток 7 29.03.2021 18:10
- Відповідь на пояснення в заперечення скарги 09.04.2021 14:35
- рішення від 31.03.2021 № 6537 + лист Замовнику.pdf 01.04.2021 11:29
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2021 № 7618.pdf.dot.pdf 13.04.2021 17:16
- рішення від 12.04.2021 № 7618.pdf 15.04.2021 19:32
- 2185-b.a4_1.pdf 08.04.2021 09:39
- Пояснення UA-2021-02-24-012185-b лот 1 (оцінка).docx 08.04.2021 09:40
- протокол 21.pdf 21.04.2021 17:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2021 18:25
Дата розгляду скарги:
12.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2021 11:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.04.2021 19:32
Дата виконання рішення Замовником:
21.04.2021 17:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7618-р/пк-пз від 12.04.2021 року зобов’язано Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» та рішення про визначення приватного підприємства «АЖІО» переможцем за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015:71310000-4 «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (оцінка арештованого майна,експертні послуги)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-24-012185-b за лотом № 1.
Повідомляємо, що тендерним комітетом Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Хмельницький) скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» за лотом № 1 та скасовано рішення про визначення приватного підприємства «АЖІО» переможцем за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015:71310000-4 «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (оцінка арештованого майна,експертні послуги)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-02-24-012185-b за лотом № 1.
Таким чином, рішення постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7618-р/пк-пз від 12.04.2021 року виконано в повному об’ємі.
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про зміну рішення щодо кваліфікації учасника як переможця за результатами електронних торгів
Номер:
3b9e6476af7143d99a9c6e611664caa8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-012185-b.c3
Назва:
ВИМОГА про зміну рішення щодо кваліфікації учасника як переможця за результатами електронних торгів
Вимога:
ВИМОГА про зміну рішення щодо кваліфікації учасника як переможця за результатами електронних торгів за Лотом 2 у закупівлі ДК 021:2015 71310000-4 Послуги з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні для структурних підрозділів Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький),(далі -Замовник), що відбулися 16 березня, 2021 р. та про визнання іх недійсними.
19 березня 2021 року Замовником на електронному майданчику «zakupki.ua», що входить до електронної системи публічних закупівель України ProZorro оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій по лоту 2, згідно з яким переможцем було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба».
Товариство з обмеженою відповідальністю "Реноме Груп" не погоджується з таким рішенням Замовника на підставі того факту, що Учасником ТОВ "Приватна експертна служба" було надано пакет документів, який є не повним згідно вимог Тендерної документації, оприлюднених Замовником в електронній системі закупівель 24 лютого, 2021 р.
ЗОКРЕМА Додаток 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації за Предметом закупівлі: ДК 021:2015: 71310000-4 – Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (оцінка арештованого майна, експертні послуги) чітко визначає наступне:
"Додатково надається Розрахунок вартості послуг з незалежної оцінки ринкової вартості майна у розрізі кожної послуги, яка є предметом закупівлі, складені за статтями витрат."
На основі викладеного вище вимагаємо скасувати рішення щодо визначення ТОВ "Приватна експертна служба" переможцем у закупівлі: ДК 021:2015: 71310000-4 – Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (оцінка арештованого майна, експертні послуги) - Лот 2, та в цілому визнати електронні торги недійсними, оскільки жоден з учасників не надав "Розрахунок вартості послуг з незалежної оцінки вартості майна у розрізі кожної послуги, яка є предметом закупівлі, складені за статтями витрат", як передбачалося тендерною документацією.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.03.2021 19:09
Вирішення:
Шановний Учаснику, на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до результатів проведення Центрально – Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Хмельницький) відкритих торгів по закупівлі послуг з консультаційних послуг у галузях інженерії та будівництва (оцінка арештованого майна, експертні послуги) ДК 021:2015: 71310000-4 оцінка тендерних пропозицій проводилася електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції (відповідно до вибраного лоту) здійснюється на основі єдиного критерію “Ціна” (питома вага критерію – 100% (з ПДВ)).
Пропозиція ТОВ «Приватна експертна служба» визнана за результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною.
Повідомляємо, що Тендерною документацією не визначено конкретної форми розрахунків вартості послуг, не наведено їх зразка чи змісту та окремих вимог щодо порядку складання таких розрахунків. Також у Тендерній документації відсутня вимога щодо надання розрахунку вартості послуг, який має подаватися учасником при поданні пакету документів саме для участі у закупівлі. Інформація щодо вартості послуг з незалежної оцінки ринкової вартості майна у розрізі кожної послуги, яка є предметом закупівлі ,наявна у поданій ТОВ Приватна експертна служба тендерній пропозиції та інших документах.
Враховуючи викладене, підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ Приватна експертна служба відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про зміну рішення щодо кваліфікації учасника
Номер:
4a138fe77398447486a132ff8a0e67ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-012185-b.b2
Назва:
ВИМОГА про зміну рішення щодо кваліфікації учасника
Вимога:
ВИМОГА
про зміну рішення щодо кваліфікації учасника
24 лютого 2021 року Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) оприлюднило оголошення про заплановану закупівлю послуг з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні для структурних підрозділів Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) у Вінницькій області, Житомирській та Хмельницькій областях.
12 березня 2021 року Товариством з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» було подано Тендерні пропозиції за наступними лотами:
Лот 1. ДК 021:2015 71310000-4 Послуги з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні для структурних підрозділів Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) у Вінницькій області.
Лот 2. ДК 021:2015 71310000-4 Послуги з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні для структурних підрозділів Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) у Житомирській області
Лот 3. ДК 021:2015 71310000-4 Послуги з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні для структурних підрозділів Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) у Хмельницькій області.
Відповідно до результатів проведення Центрально-Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Хмельницький) відкритих торгів закупівлі послуг з проведення консультаційних послуг у галузях інженерії та будівництва (оцінка арештованого майна, експертні послуги) ДК 021:2015: 71310000-4Послуги з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні для структурних підрозділів Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) у Вінницькій області (лот 1) та Хмельницькій області (лот 3), ціни тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» визначені електронною системою закупівель аномально низькими, тобто такими, що є меншими на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону.
На виконання п. 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Товариством з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» 17 березня 2021 року надано обґрунтування аномально низької ціни тендерних пропозиції по вищевказаних лотах, в яких у повному обсязі роз’яснено, що у зв’язку з наявністю у штаті професійних кваліфікованих оцінювачів, з необхідним обсягом знань та навичок, колосального досвіду у виконанні аналогічних договорів та у зв’язку із застосуванні більш інноваційних та ефективних методів, які забезпечують значну економію порівняно з конкурентами у виконанні аналогічних договорів - Товариство з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» має об’єктивну можливість надавати послуги з незалежної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні максимально якісно, в найбільш стислі терміни та у достатньо великій кількості, що дає змогу свідомо зменшити цінову пропозицію та отримати прибуток за рахунок більшої кількості наданих послуг, а не за рахунок вищої цінової пропозиції.
Проте, 19 березня 2021 року Замовником на електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн», що входить до електронної системи публічних закупівель України ProZorro оприлюднено протоколи розгляду тендерних пропозицій по лотах 1, 3 згідно з якими пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» - відхилено.
Підстава відхилення – абз. 7 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
У протоколах розгляду тендерних пропозицій по лотах 1, 3 вказано, що Учасником не обґрунтовано можливість забезпечення надання послуг в найкоротші терміни, при значному навантаженні на наявних фахівців. Таким чином, Учасник не надав належного обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» не згодна з таким рішенням Замовника виходячи з наступного:
1) Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», аномально низька ціна тендерної пропозиції - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Відповідно до ч. 5 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни / приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
Положення Закону України «Про публічні закупівлі» передбачають, що електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низьку ціну тендерної пропозиції після завершення аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі й замовника. Ручне втручання в цей процес не передбачено.
У контексті Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що обґрунтування надають у довільній формі.
Водночас Закон забезпечує учасників орієнтирами щодо того, яка інформація може міститись в такому обґрунтуванні, а саме:
досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Отже, якщо учасник дотримався вимог Закону й тендерної документації при формуванні пропозиції та додаткових пояснень, то Замовник не має підстав для відхилення пропозиції.
2) В тендерній документації за предметом закупівлі ДК 021:2015 71310000-4 Послуг з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні для структурних підрозділів Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) Замовником самостійно визначено:
«Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
a) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
b) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
c) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством».
Жодних особливих/інших обґрунтувань аномально низької ціни тендерної пропозиції Замовником у тендерній документації не вимагалось.
Зокрема Замовником не визначалось обов’язкуУчасниканадавати обґрунтування можливість забезпечення надання послуг в найкоротші терміни, при значному навантаженні на наявних у Товаристві фахівців.
В той же час, повідомляємо, що при поданні тендерних пропозиції Товариством з обмеженою відповідальністю було розраховано обсяг навантаження на оцінювачів, для забезпечення надання послуг з оцінки майна якісно, кількісно та в короткі терміни.
Так, у штаті Товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» наявна достатня кількість професійних кваліфікованих оцінювачів, з необхідним обсягом знань та навичок, представників в регіонах, що дає беззаперечні підстави стверджувати, що послуги будуть надані в найкоротші терміни.
Окрім того, Товариство з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» має досить великий досвід у виконанні аналогічних договорів (докази було долучено до тендерних пропозицій), у зв’язку з чим оцінювачі мають змогу проводити оцінку арештованого майна максимально швидко, ефективно та якісно, при цьому з умінням раціонально використовувати наявні ресурси та можливості.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» в повному обсязі надано обґрунтування аномально низької цінової пропозиції.
3) Щодо твердження Замовника про не обґрунтування Товариством з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» можливість забезпечення надання послуг в найкоротші терміни, при значному навантаженні на наявних фахівців.
Повідомляємо, що повідомляє, що середньомісячний обсяг наданих послуг оцінювачів Товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» складає 330 звітів, у тому числі виконаних кожним оцінювачем:
- Дьяченко Яків Якович – 132 одиниці;
- Свертока Євген Володимирович – 110 одиниць;
- Манойленко Богдан Григорович – 88 одиниць.
Такі показники дають обґрунтовану підставу стверджувати, що послуги з оцінки майна будуть надані оцінювачами Товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба»в найкоротші терміни.
4)У протоколах розгляду тендерних пропозицій по лотах 1, 3 Замовником вказано – підстава відхилення – абз. 7 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
В той же час, відповідно до абз. 7 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщоучасник процедури закупівліне надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в ч.14 ст. 29 цього Закону.
А згідно з ч.14 ст. 29 цього Закону, учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
16 березня 2021 року електронною системою закупівель автоматично визначено аномально низькою ціну тендерних пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» по 1 та 3 лотах.
16 березня 2021 рокуо 13.24 год. в особистому кабінеті Учасника на електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн», що входить до електронної системи публічних закупівель України ProZorroбуло вказано, що кінцевою датою та часом усунення невідповідності є 18 березня 2021 року 00.00 год.
Звертаємо увагу, що обґрунтування аномально низької цінової тендерної пропозиції подано Товариством з обмеженою відповідальністю«Приватна експертна служба» по лоту 1 – 17 березня 2021 року о 17.10.год, а по лоту 3 – 17 березня 2021 року о 17.29 год.
Тобто, Товариством з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» надано обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку встановленого Законом України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2021 17:22
Вирішення:
Шановний учаснику!
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до результатів проведення Центрально – Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Хмельницький) відкритих торгів закупівлі послуг з консультаційних послуг у галузях інженерії та будівництва (оцінка арештованого майна, експертні послуги) ДК 021:2015: 71310000-4 (лот 1 та 3) запропоновані Вами ціни тендерних пропозицій були визначені електронною системою закупівель аномально низькими.
Відповідно до ч. 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
В обґрунтуванні аномально низької тендерної пропозиції Учасником було зазначено, що свідомо знижена цінова пропозиція надана з метою отримання прибутку за рахунок надання більшої кількості послуг. Однак, Учасником не було надано обґрунтування можливості забезпечення надання послуг в найкоротші терміни при навантаженні фахівців.
Замовник, скориставшись наданим йому правом відхилив аномально низьку тендерну пропозицію з підстави належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, пропозиції на підставі абз. 7 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Учасником в обґрунтуванні аномально низьких цін або вартості відповідних послуг не надано жодних підтверджуючих документів та не наведено фактів щодо інформації, яка має міститися у такому обґрунтуванні згідно з вимогами ч. 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником було проаналізовано докази при обґрунтуванні аномально низької тендерної пропозиції та вимоги про зміну рішення щодо кваліфікації учасників та повідомляємо наступне.
У наданому обґрунтуванні аномально низької ціни зазначено, що у 2020 році було укладено договори з Південним міжрегіональним управління Міністерства юстиції (м. Одеса) (копії договорів було надано до документів тендерної пропозиції) відповідно до яких, надавалися послуги замовнику з оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні. Згідно із додатком № 1 (Специфікація) наданого Вами до вищезазначених договорів вартість однієї експертогодини без ПДВ становить 100 грн. та в межах суми договору (на прикладі Договору №47) орієнтовна кількість експертогодин, яка може бути надана на суму договору становить 1400.
Відповідно до наданих вами Актів здавання – приймання вартість послуг та Додатків № 5 (калькуляція) до договору про надання послуг за вищезазначеними договорами становить
- Оцінка нерухомого майна – 1272,05 грн.
- Оцінка автотранспортних засобів – 578,10-978,50 грн.
Таким чином, виходячи з наших потреб, на закупівлю консультаційних послуг у галузях інженерії та будівництва (оцінка арештованого майна, експертні послуги) ДК 021:2015: 71310000-4 (лот 1 та 3) (згідно переліку, визначеному в Додатку 2 до ТД) становить 250 та 205 послуг відповідно. А відповідно до проведеного аналізу вартості послуг, що надавалися Вами в попередні роки, можемо спрогнозувати, що вартість послуг по оцінці арештованого майна може становити:
- по автотранспортних засобах 146775,00-244625,00 грн. (без ПДВ), а по нерухомому майну 318012,50 грн. (без ПДВ) по лоту 1.
- по автотранспортних засобах 120355,50 – 200592,50 грн. (без ПДВ), а по нерухомому майну 260770,25 грн. (без ПДВ) по лоту 3.
Щодо витрат часу на проведення незалежної оцінки арештованого майна, відповідно до вищезазначених документів становить приблизно від 10 до 13 експертогодин.
Таким чином, можливість надання необхідної кількості зазначених у тендерній документації послуг в межах запропонованої суми Учасником не доведено.
Наявність у штаті професійних кваліфікованих оцінювачів, з необхідним обсягом знань та навичок, колосального досвіду виконання аналогічних договорів, застосування більш інноваційних та ефективних методів, без надання будь яких беззаперечних підстав та обґрунтованих підтверджень у вигляді розрахунків або їх виміром та порівнянням з іншими суб’єктами господарювання надає підстави Замовнику відхилити аномально низьку тендерну пропозицію.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА про зміну рішення щодо кваліфікації учасника
Номер:
0ddc6cd742a84a0eb3dde9d111590a33
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-012185-b.c1
Назва:
ВИМОГА про зміну рішення щодо кваліфікації учасника
Вимога:
ВИМОГА
про зміну рішення щодо кваліфікації учасника
24 лютого 2021 року Центрально-Західне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) оприлюднило оголошення про заплановану закупівлю послуг з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні для структурних підрозділів Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) у Вінницькій області, Житомирській та Хмельницькій областях.
12 березня 2021 року Товариством з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» було подано Тендерні пропозиції за наступними лотами:
Лот 1. ДК 021:2015 71310000-4 Послуги з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні для структурних підрозділів Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) у Вінницькій області.
Лот 2. ДК 021:2015 71310000-4 Послуги з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні для структурних підрозділів Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) у Житомирській області
Лот 3. ДК 021:2015 71310000-4 Послуги з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні для структурних підрозділів Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) у Хмельницькій області.
Відповідно до результатів проведення Центрально-Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Хмельницький) відкритих торгів закупівлі послуг з проведення консультаційних послуг у галузях інженерії та будівництва (оцінка арештованого майна, експертні послуги) ДК 021:2015: 71310000-4Послуги з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні для структурних підрозділів Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) у Вінницькій області (лот 1) та Хмельницькій області (лот 3), ціни тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» визначені електронною системою закупівель аномально низькими, тобто такими, що є меншими на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону.
На виконання п. 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Товариством з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» 17 березня 2021 року надано обґрунтування аномально низької ціни тендерних пропозиції по вищевказаних лотах, в яких у повному обсязі роз’яснено, що у зв’язку з наявністю у штаті професійних кваліфікованих оцінювачів, з необхідним обсягом знань та навичок, колосального досвіду у виконанні аналогічних договорів та у зв’язку із застосуванні більш інноваційних та ефективних методів, які забезпечують значну економію порівняно з конкурентами у виконанні аналогічних договорів - Товариство з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» має об’єктивну можливість надавати послуги з незалежної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні максимально якісно, в найбільш стислі терміни та у достатньо великій кількості, що дає змогу свідомо зменшити цінову пропозицію та отримати прибуток за рахунок більшої кількості наданих послуг, а не за рахунок вищої цінової пропозиції.
Проте, 19 березня 2021 року Замовником на електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн», що входить до електронної системи публічних закупівель України ProZorro оприлюднено протоколи розгляду тендерних пропозицій по лотах 1, 3 згідно з якими пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» - відхилено.
Підстава відхилення – абз. 7 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
У протоколах розгляду тендерних пропозицій по лотах 1, 3 вказано, що Учасником не обґрунтовано можливість забезпечення надання послуг в найкоротші терміни, при значному навантаженні на наявних фахівців. Таким чином, Учасник не надав належного обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» не згодна з таким рішенням Замовника виходячи з наступного:
1) Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», аномально низька ціна тендерної пропозиції - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота).
Відповідно до ч. 5 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни / приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
Положення Закону України «Про публічні закупівлі» передбачають, що електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низьку ціну тендерної пропозиції після завершення аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі й замовника. Ручне втручання в цей процес не передбачено.
У контексті Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що обґрунтування надають у довільній формі.
Водночас Закон забезпечує учасників орієнтирами щодо того, яка інформація може міститись в такому обґрунтуванні, а саме:
досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Отже, якщо учасник дотримався вимог Закону й тендерної документації при формуванні пропозиції та додаткових пояснень, то Замовник не має підстав для відхилення пропозиції.
2) В тендерній документації за предметом закупівлі ДК 021:2015 71310000-4 Послуг з проведення незалежної експертної оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні для структурних підрозділів Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Хмельницький) Замовником самостійно визначено:
«Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
a) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
b) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
c) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством».
Жодних особливих/інших обґрунтувань аномально низької ціни тендерної пропозиції Замовником у тендерній документації не вимагалось.
Зокрема Замовником не визначалось обов’язкуУчасниканадавати обґрунтування можливість забезпечення надання послуг в найкоротші терміни, при значному навантаженні на наявних у Товаристві фахівців.
В той же час, повідомляємо, що при поданні тендерних пропозиції Товариством з обмеженою відповідальністю було розраховано обсяг навантаження на оцінювачів, для забезпечення надання послуг з оцінки майна якісно, кількісно та в короткі терміни.
Так, у штаті Товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» наявна достатня кількість професійних кваліфікованих оцінювачів, з необхідним обсягом знань та навичок, представників в регіонах, що дає беззаперечні підстави стверджувати, що послуги будуть надані в найкоротші терміни.
Окрім того, Товариство з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» має досить великий досвід у виконанні аналогічних договорів (докази було долучено до тендерних пропозицій), у зв’язку з чим оцінювачі мають змогу проводити оцінку арештованого майна максимально швидко, ефективно та якісно, при цьому з умінням раціонально використовувати наявні ресурси та можливості.
Товариством з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» в повному обсязі надано обґрунтування аномально низької цінової пропозиції.
3) Щодо твердження Замовника про не обґрунтування Товариством з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» можливість забезпечення надання послуг в найкоротші терміни, при значному навантаженні на наявних фахівців.
Повідомляємо, що повідомляє, що середньомісячний обсяг наданих послуг оцінювачів Товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» складає 330 звітів, у тому числі виконаних кожним оцінювачем:
- Дьяченко Яків Якович – 132 одиниці;
- Свертока Євген Володимирович – 110 одиниць;
- Манойленко Богдан Григорович – 88 одиниць.
Такі показники дають обґрунтовану підставу стверджувати, що послуги з оцінки майна будуть надані оцінювачами Товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба»в найкоротші терміни.
4)У протоколах розгляду тендерних пропозицій по лотах 1, 3 Замовником вказано – підстава відхилення – абз. 7 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
В той же час, відповідно до абз. 7 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщоучасник процедури закупівліне надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в ч.14 ст. 29 цього Закону.
А згідно з ч.14 ст. 29 цього Закону, учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
16 березня 2021 року електронною системою закупівель автоматично визначено аномально низькою ціну тендерних пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» по 1 та 3 лотах.
16 березня 2021 рокуо 13.24 год. в особистому кабінеті Учасника на електронному майданчику «Держзакупівлі.Онлайн», що входить до електронної системи публічних закупівель України ProZorroбуло вказано, що кінцевою датою та часом усунення невідповідності є 18 березня 2021 року 00.00 год.
Звертаємо увагу, що обґрунтування аномально низької цінової тендерної пропозиції подано Товариством з обмеженою відповідальністю«Приватна експертна служба» по лоту 1 – 17 березня 2021 року о 17.10.год, а по лоту 3 – 17 березня 2021 року о 17.29 год.
Тобто, Товариством з обмеженою відповідальністю «Приватна експертна служба» надано обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку встановленого Законом України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2021 17:16
Вирішення:
Шановний учаснику!
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до результатів проведення Центрально – Західним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Хмельницький) відкритих торгів закупівлі послуг з консультаційних послуг у галузях інженерії та будівництва (оцінка арештованого майна, експертні послуги) ДК 021:2015: 71310000-4 (лот 1 та 3) запропоновані Вами ціни тендерних пропозицій були визначені електронною системою закупівель аномально низькими.
Відповідно до ч. 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
В обґрунтуванні аномально низької тендерної пропозиції Учасником було зазначено, що свідомо знижена цінова пропозиція надана з метою отримання прибутку за рахунок надання більшої кількості послуг. Однак, Учасником не було надано обґрунтування можливості забезпечення надання послуг в найкоротші терміни при навантаженні фахівців.
Замовник, скориставшись наданим йому правом відхилив аномально низьку тендерну пропозицію з підстави належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, пропозиції на підставі абз. 7 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Учасником в обґрунтуванні аномально низьких цін або вартості відповідних послуг не надано жодних підтверджуючих документів та не наведено фактів щодо інформації, яка має міститися у такому обґрунтуванні згідно з вимогами ч. 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовником було проаналізовано докази при обґрунтуванні аномально низької тендерної пропозиції та вимоги про зміну рішення щодо кваліфікації учасників та повідомляємо наступне.
У наданому обґрунтуванні аномально низької ціни зазначено, що у 2020 році було укладено договори з Південним міжрегіональним управління Міністерства юстиції (м. Одеса) (копії договорів було надано до документів тендерної пропозиції) відповідно до яких, надавалися послуги замовнику з оцінки арештованого майна у виконавчому провадженні. Згідно із додатком № 1 (Специфікація) наданого Вами до вищезазначених договорів вартість однієї експертогодини без ПДВ становить 100 грн. та в межах суми договору (на прикладі Договору №47) орієнтовна кількість експертогодин, яка може бути надана на суму договору становить 1400.
Відповідно до наданих вами Актів здавання – приймання вартість послуг та Додатків № 5 (калькуляція) до договору про надання послуг за вищезазначеними договорами становить
- Оцінка нерухомого майна – 1272,05 грн.
- Оцінка автотранспортних засобів – 578,10-978,50 грн.
Таким чином, виходячи з наших потреб, на закупівлю консультаційних послуг у галузях інженерії та будівництва (оцінка арештованого майна, експертні послуги) ДК 021:2015: 71310000-4 (лот 1 та 3) (згідно переліку, визначеному в Додатку 2 до ТД) становить 250 та 205 послуг відповідно. А відповідно до проведеного аналізу вартості послуг, що надавалися Вами в попередні роки, можемо спрогнозувати, що вартість послуг по оцінці арештованого майна може становити:
- по автотранспортних засобах 146775,00-244625,00 грн. (без ПДВ), а по нерухомому майну 318012,50 грн. (без ПДВ) по лоту 1.
- по автотранспортних засобах 120355,50 – 200592,50 грн. (без ПДВ), а по нерухомому майну 260770,25 грн. (без ПДВ) по лоту 3.
Щодо витрат часу на проведення незалежної оцінки арештованого майна, відповідно до вищезазначених документів становить приблизно від 10 до 13 експертогодин.
Таким чином, можливість надання необхідної кількості зазначених у тендерній документації послуг в межах запропонованої суми Учасником не доведено.
Наявність у штаті професійних кваліфікованих оцінювачів, з необхідним обсягом знань та навичок, колосального досвіду виконання аналогічних договорів, застосування більш інноваційних та ефективних методів, без надання будь яких беззаперечних підстав та обґрунтованих підтверджень у вигляді розрахунків або їх виміром та порівнянням з іншими суб’єктами господарювання надає підстави Замовнику відхилити аномально низьку тендерну пропозицію.
Статус вимоги:
Відхилено