Комп'ютерне обладнання (Комп'ютерне обладнання) (в т.ч. ІП-2021р., розділ ІV)
Усі документи тендерної пропозиції, які підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати автентичний переклад українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою Учасника торгів.
Визначальним є текст, викладений українською мовою.
При цьому технічна документація, викладена в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою
16. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати):
- 11 000,00 грн. (одинадцять тисяч грн. 00 коп.)
17. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Банківська гарантія
Електронна банківська гарантія (документ виданий банком), оформлена згідно до діючого законодавства.
Учасник надає також скановану копію оригіналу банківської гарантії або документу з електронним підписом.
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів від кінцевої дати подання тендерних пропозицій.
Завершена
398 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:24.02.2021 15:59 - 08.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
1
Номер:704e8466866b499ea283ed8346b73f86
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-24-011941-b.b1
Назва:1
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також доводимо до Вашого відома, якщо Ви цього не знали, що авторизаційний лист видається ТІЛЬКИ ПАРТНЕРАМ виробника, тобто тільки тим учасникам, які мають договір на реалізації їх продукції. Крім того, авторизаційний лист видається лише ОДНОМУ УЧАСНИКУ, усім решта буде відмова, якщо є сумніви, зверниться самостійно до виробника, та переконайтесь в цьому!
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:28.02.2021 12:40
Вирішення:На Вашу вимогу повідомляємо наступне, що в тендерній документації зазначається вимога: «Учасник повинен надати копію авторизаційного листа від виробника (ів) запропонованого Товару, або від офіційного представництва виробника (ів) запропонованого Товару в Україні (з завіреним учасником перекладом на українську мову), що підтверджує наявність в Учасника офіційного партнерського статусу (дилер, офіційний розповсюджувач тощо) дійсність гарантійних зобов’язань та офіційної сервісної підтримки на території України обладнання, запропонованого Учасником. В листі повинно бути зазначено посилання на дану закупівлю.»
Зауважимо, що лист авторизації вимагається лише на обладнання: Кольоровий БФП формату А3 (поз. 26) та Кольоровий принтер формату А1 з вбудованим СНПЧ (поз.27).
Слід зазначити, що даний авторизаційний лист вимагається на підтвердження наявності в Учасника офіційного партнерського статусу (дилер, офіційний розповсюджувач тощо) дійсність гарантійних зобов’язань та офіційної сервісної підтримки на території України обладнання, запропонованого Учасником.
Дана вимога не містить дискримінаційний характер та не порушує статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому, Замовником жодним чином не обмежується вибір виробника та обладнання, запропонувати обладнання може БУДЬ-ЯКИЙ УЧАСНИК, та дана вимога не обмежує конкуренцію серед учасників (дилерів, офіційних розповсюджувачів тощо).
Крім того, дана вимога Замовника встановлена з метою швидкого гарантійного обслуговування обладнання та виконання всіх інших гарантійних зобов’язань, яка буде виконуватися офіційною сервісною підтримкою яка буде включати в себе комплексний портфель сервісних послуг, орієнтованих на дане обладнання для застосування протягом всього життєвого циклу.
Зважаючи на вищезазначене, умови тендерної документації залишаємо без змін. Додатково, наголошуємо, що відповідно до частини 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.