-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери для збору сміття пластикові
Завершена
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
24.02.2021 15:29 - 02.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
3bdb2ce34c3b4594874a86c16660c281
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-010951-b.a2
Назва:
порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Одночасно відповідно до частини п’ятої статті 14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вказавши у тендерній документації, «Контейнери виробництво Німеччина, фірми SULO» замовник прямо порушує норми Закону.
Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу з оголошення (з додатками) про проведення спрощеної закупівлі щодо поставки «Контейнери виробництво Німеччина, фірми SULO».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2021 18:28
Вирішення:
Згідно абзацу 2 частини 4 статті 14 ЗУ "Про бублічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Отже Закон передбачає можливість посилання на конкретну торгівельну марку предмета закупівлі.
Враховуючи зазначене, обставини, наведені учасником у вимозі не є дискримінаційними, тому правові підстави для виключення зазначених вимог, відсутні.
Одночасно рз'яснюємо, що зазначення аналогу або еквіваленту предмета закупівлі, не є обов'язком замовника
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.03.2021 16:30
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо усунення Замовником (КП "НАДІЯ") дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-02-24-010951-b
Номер:
e7a1dc7d50d9442b87def44b9f43922e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-010951-b.c1
Назва:
Щодо усунення Замовником (КП "НАДІЯ") дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-02-24-010951-b
Вимога:
На підставі наведених фактів вимагаємо:
1. Виключити з Додатку № 2 вимогу щодо контейнерів для збору сміття пластикові (об'єм 240 літрів з плоскою кришкою) та контейнерів для збору сміття пластикових (об'єм 1100 літрів з плоскою кришкою) що «Контейнери виробництва Німеччина, фірми SULO», на підставі пункту 1 поданої вимоги.
2. Виключити з Додатку № 2 вимогу щодо контейнерів для збору сміття пластикові (об'єм 240 літрів з плоскою кришкою) що «Вісь повинна мати не менше 5-ти точок контакту (ребр) з днищем контейнера.», на підставі пункту 2 поданої вимоги.
3. Виключити з Додатку № 2 вимогу щодо контейнерів для збору сміття пластикові (об'єм 1100 літрів з плоскою кришкою), що «Контейнер має бути оснащений 4-ма не знімними (литими) ручками» на підставі пункту 3 поданої вимоги.
4. Виключити з Додатку № 2 щодо контейнерів для збору сміття пластикових (об'єм 1100 літрів з плоскою кришкою) вимогу, що «Боковий захват у вигляді цапфи з посиленою запресованою не знімною металевою трубкою. Для додаткової жорсткості контейнера та підвищеної надійності при вивантаженні посадочні шипи якої ідуть на всю довжину бокової стінки (від ручки до ручки) та з обох сторін повинні мати упор.», на підставі пункту 4 даної вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2021-02-24-010951-b.pdf 01.03.2021 11:47
- 1. Ріш. АМКУ від 06.10.2020 №18784.pdf 01.03.2021 11:47
Дата подачі:
01.03.2021 11:47
Вирішення:
Згідно абзацу 2 частини 4 статті 14 ЗУ "Про бублічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Отже Закон передбачає можливість посилання на конкретну торгівельну марку предмета закупівлі.
Враховуючи зазначене, обставини, наведені учасником у вимозі не є дискримінаційними, тому правові підстави для виключення зазначених вимог, відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.03.2021 16:26