Послуги з проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Калинівської селищної ради Броварського району Київської області (с. Квітневе та с. Рожівка)
Вид забезпечення тендерної пропозиції: пряма безвідзивна банківська гарантія.
Гарантії мають бути чинними протягом строку дії тендерної пропозиції.
Гарантії мають бути безвідзивними (повинні свідчити про обов'язок організацій, що видали гарантію, сплатити на користь Замовника суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні певних обставин).
Гарантії видані вищезазначеними організаціями повинні відповідати вимогам чинного законодавства.
В гарантії має бути зазначено, що Гарант зобов’язується виплатити Бенефіціару суму тендерного забезпечення (гарантована сума тендерного забезпечення), яка зазначена в тендерній документації.
У тексті (або колонтитулах) гарантій має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП або КЕП. При цьому зазначений у тексті гарантій підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП або КЕП
Завершена
280 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження:24.02.2021 14:45 - 08.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
про усунення дискримінаційних вимог
Номер:e5e41918a0a84143a5970a29608bb9c7
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-02-24-009532-b.c1
Назва:про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Виконавчим комітетом Калинівської селищної ради Броварського району Київської області (надалі Замовник) оголошено відкриті торги з закупівлі послуг щодо проведення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Калинівської селищної ради Броварського району Київської області (с.Квітневе та с. Рожівка) (ДК 021:2015:71340000-3 – Комплексні інженерні послуги), ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-24-009532-b.
Під час вивчення Тендерної документації виявлені положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні публічних закупівель та дискримінують учасників процедури.
Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації та рівності учасників, та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 4 зазначеної статті Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
В додатку 2 до ТД Замовником зазначено, що Учасник повинен надати підтвердження наявності у нього МТБ необхідної для надання послуги. Зокрема, сканеру формату А0+ не менше 1 одиниці та широкоформатного принтера (плотер) формату А0+ не менше 1 одиниці.
Учасник вважає, що дана вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло учасників даної закупівлі. Наявність у Учасників сканерів та плотерів іншого формату та виготовлення на ній необхідної землевпорядної документації не впливає на якість послуги , яка має бути надана за результатами укладеного договору. Звертаємо увагу Замовника, що чинне законодавство з землеустрою не вимагає від Виконавців послуги наявності конкретного обладнання, необхідного для виготовлення землевпорядної документації.
Замовником в ТД не наведено підстави та обґрунтування наявності у Учасника саме такого переліку матеріально-технічної бази щодо наявності сканера та плотера саме формату А0+.
Просимо Замовника внести зміни до додатку 2 ТД щодо наявності у Учасника сканера та плоттера формату А0+, виключивши фразу: "сканер формату А0+" та фразу: "широкоформатний принтер (плоттер) для кольорового друку картографічного матеріалу (у складі землевпорядної документації) формату А0+», зазначивши в додатку 2 до ТД про необхідність підтвердження наявності «сканера та широкоформатного принтера (плоттер) для кольорового друку картографічного матеріалу (у складі землевпорядної документації) достатньої для виконання технічного завдання за умовами договору про закупівлю послуг.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:01.03.2021 14:57
Вирішення:Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі тендерна документація розробляється та затверджується замовником самостійно і повинна містити перелік складових визначених ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до предмету закупівлі та Додатку 3 Тендерної документації Замовник має на меті отримати послуги з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів Калинівської селищної ради Броварського району Київської області.
Згідно з вимогами статей 20, 21 Закону України «Про оцінку земель» за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація.
Стандартом державного комітету України із земельних ресурсів СОУ ДКЗР 00032632-012:2009 «Оцінка земель. Правила розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» затвердженого наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 24 червня 2009 р. №335 (надалі - Стандарт), визначено, що технічна документація з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів – складається із текстових та графічних матеріалів.
Пунктом 3.2.16 Стандарту визначено, що до графічних матеріалів включають:
1) схему економіко-планувального зонування території міста;
2) схеми прояву локальних факторів оцінки;
3) картограму розповсюдження агровиробничих груп ґрунтів.
Графічні матеріали виконуються та передаються замовнику на паперових (та) електронних носіях відповідно до завдання на розробку технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів.
Згідно п. 3.2.17 Стандарту схеми виконуються на картографічній основі, що є копією видавницьких топографічних планшетів або карт масштабу 1:2000, 1:5000, або 1:10000. Всі елементи картографічної основи мають чітко прочитуватись. Масштаб картографічного матеріалу, що друкується в процесі виконання грошової оцінки міста визначається згідно таблиці 3 Стандарту.
У зв’язку з наведеним для підготовки графічних матеріалів, що є невід’ємною складовою технічної документації з нормативної грошової оцінки земель в кваліфікаційних критеріях (Додаток 2 до Тендерної документації) вказано наявність в учасника: сканера формату А0+ в кількості не менше 1 одиниці, широкоформатного принтера (плоттера) для кольорового друку картографічних матеріалів формату А0+ в кількості не менше 1 одиниці, кольорового принтера з можливістю друку формату А3 в кількості не менше 1 одиниці, кольорового копіювального апарату можливістю друку формату А3 в кількості не менше 1 одиниці