-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
34917 – Внутрішній уретральний дренажний катетер; 36257 – Катетер венозний центральний, що вводиться периферично; 36257 – Катетер венозний центральний, що вводиться периферично; 36257 – Катетер венозний центральний, що вводиться периферично; 36257 – Катетер венозний центральний, що вводиться периферично; 12542 – Контейнер для збирання середньої порції сечі IVD; 37445 – Лезо скальпеля, одноразового використання; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58232 – Рулон ватний, нестерильний; 48125 – Рулон марлевий, нестерильний; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 58986 – Лейкопластир хірургічний універсальний, нестерильний; 60709 – Пелюшка вбирає; 43998 – Затискач для пуповини, одноразового використання; 56286 – Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні; 40548 – Хірургічна рукавичка, латексна; 61938 – Набір одягу хірургічний / оглядовий; 37362 – Сечоприймач, що носиться при краплинному нетриманні; 38569 – Набір для переливания крові; 17701 – Набір для внутрішньовенного введення з голкою з бічним отвором; 47691 – Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою; 47691 – Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою; 47691 – Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою; 47691 – Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою; 35404 – Трубка трахеостомічна стандартна, одноразового застосування; 47691 – Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою; 47691 – Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою; 47691 – Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою; 47691 – Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою; 47691 – Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування; 35212 – Голка спінальна, одноразового застосування; 32331 – Катетер уретральний постійний для дренажу / промивання; 34923 – Катетер аспіраційної системи, загального призначення; 60964 – Індикатор температури; 60964 – Індикатор температури; 60964 – Індикатор температури; 15321 – Нестерильний з'єднувальний гель; 13908 – Полигліколеве кислотне шво; 34923 – Катетер аспіраційної системи, загального призначення; 34923 – Катетер аспіраційної системи, загального призначення; 34923 – Катетер аспіраційної системи, загального призначення; 34923 – Катетер аспіраційної системи, загального призначення; 16799 – Трубки для вживання їжі, ентеростомія; 16799 – Трубки для вживання їжі, ентеростомія; 10759 – Катетер пупковий; 14227 – Ректальна трубка; 14227 – Ректальна трубка; 14227 – Ректальна трубка; 14227 – Ректальна трубка; 43437 – Хірургічний капілярний дренаж рани, прозорий, синтетичний полімер; 42912 – Катетер для гістеросонографії/біопсії ендометрію; 61558 – Катетер аспіраційний гемостатичний внутрішньоматковий; 46864 Підключичний катетер; 46864 Підключичний катетер; 46864 Підключичний катетер; 59230 Голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна; 59230 Голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна; 59230 Голка ін'єкційна, одноразового використання, стерильна; 14230 – Труба, шлунковий евакуатор; 14230 – Труба, шлунковий евакуатор; 62256 – Подовжувач інфузійних насосів; 16754 – Папір для реєстрації електрокардіограм; 16754 – Папір для реєстрації електрокардіограм; 16754 – Папір для реєстрації електрокардіограм; 16754 – Папір для реєстрації електрокардіограм; 16754 – Папір для реєстрації електрокардіограм; 57793 Респіратор загального застосування; 14066 – Хірургічний шпатель для язика; 35201 – Канюля назальна стандартна для подачі кисню; 35201 – Канюля назальна стандартна для подачі кисню; 42386 – Пробірка вакуумна для взяття зразків крові, з активатором згортання IVD; 45142 – Наконечник до ручки-скарифікатора; 35177 – Маска хірургічна, одноразового застосування; 61752 – Конектор для катетера загального призначення, нестерильний; 35072 – Фільтр для інфузійної системи внутрішньовенних вливань; 47237 – Серветка для очищення шкіри; 34831 – Лейкопластир гіпоалергенний; 58388 – Набір гігієнічного одягу для відвідувачів; 35035 – Електрокардіографічний електрод, одноразовий; 34877 – Мішок для дихального контура, одноразового застосування; 35334 – Костюм хірургічний, одноразового застосування, стерильний; 35334 – Костюм хірургічний, одноразового застосування, стерильний; 35334 – Костюм хірургічний, одноразового застосування, стерильний; 35334 – Костюм хірургічний, одноразового застосування, стерильний; 35334 – Костюм хірургічний, одноразового застосування, стерильний
Завершена
1 780 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 900.00 UAH
Період оскарження:
24.02.2021 11:32 - 08.03.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скасування гарантійного листа
Номер:
b13d00c26bce4ec98d4b3c0335737d79
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-000968-c.b1
Назва:
Скасування гарантійного листа
Вимога:
Скасування гарантійного листа Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.02.2021 16:21
Вирішення:
Доброго дня. Комунальним некомерційним підприємством "Перинатальний центр" Кам'янець-Подільської міської ради ради розглянуто Ваше звернення стосовно внесення змін. За результатами розгляду можемо повідомити наступне:
1. Щодо гарантійного листа
Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону) та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки медичних матеріалів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника або його представництва є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
2. Забезпечення високої якості товарів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником або представництвом.
3. Забезпеченні мінімальної націнки на вироби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії )
4. Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що вироби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип законності). Адже лист від виробника або його представництва підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представництвом, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України,
«Представництво» - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки.
Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія, фективність та пропорційність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
В той же час, повідомляємо Вам, що згідно ч.4. ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» визначена норма, з приводу того, що технічна специфікація не повина містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
На виконання ч.4. ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», Додаток №2 до тендерної документації «Медико-технічне завдання» містить примітку для Учасників закупівлі:
* у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент".
Враховуючи вищевикладене Замовник дотримався принципів проведення закупівлі та не вбачає законних підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.03.2021 18:00