-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
33600000-6 - Фармацевтична продукція:Gelatin agents, Betamethasone, Phytomenadione Oxytocin, Coagulation factor IX, II, VII and X in combination, Carbetocin, Paracetamol, Caffeine Propofol, Pantoprazole, Electrolytes, Comb drug, Cefazolin, Ceftriaxone. Enoxaparin
Торги не відбулися
666 669.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 333.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 333.35 UAH
Період оскарження:
24.02.2021 11:07 - 14.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
вимагаємо видалити неправомірний запит
Номер:
f98f9772ac384d38a8be07d099fabf2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-004088-b.a1
Назва:
вимагаємо видалити неправомірний запит
Вимога:
вимагаємо видалити неправомірний запит на пред'явлення гарантійних листів від виробника
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА видалити запит на лист від Виробника.docx 27.02.2021 16:41
- Протокол 03.03.2021 10:38
Дата подачі:
27.02.2021 16:41
Вирішення:
Висловлюємо свою повагу та уважно вивчивши Вашу вимогу щодо закупівлі «33600000-6 - Фармацевтична продукція:Gelatin agents, Betamethasone, Phytomenadione Oxytocin, Coagulation factor IX, II, VII and X in combination, Carbetocin, Paracetamol, Caffeine Propofol, Pantoprazole, Electrolytes, Comb drug, Cefazolin, Ceftriaxone. Enoxaparin - (Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-24-004088-b), повідомляємо:
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлені законом України "Про публічні закупівлі" із змінами і доповненнями (далі – Закон).
Пунктом 1 частиною 4 статті 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
При цьому, частиною 4 вищевказаної статті встановлено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Із вищенаведеного вбачається, що стаття 22 Закону містить обов’язковий перелік інформації для включення до документації конкурсних торгів, який не є виключним.
Тому, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеній вивозі, визначається замовником самостійно з дотриманням законодавства та принципів, установлених статтею 3 Закону.
Відповідно до висновків МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ (уповноваженого органу) за результатами здійснення моніторингу державних закупівель в порядку статті 8 Закону, вимоги документації конкурсних торгів не відповідають принципам здійснення закупівель, встановленим статтею 3 Закону, якщо вони ставлять учасників в нерівні умови та можуть призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників (лист № 3302-06/37708-07 від 22.11.2016р.) .
Тоді як встановлення в документації конкурсних торгів обов'язку щодо надання учасниками гарантійного листа виробника у якому визначено, що виробник підтверджує можливість закупівлі цих торгів у кількості, із строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів, не ставить учасників в нерівні умови та не може призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників, не обмежують доступ на ринок інших субєктів господарювання, не обмежують конкуренції на всьому ринку чи в значній його частині, у тому числі монополізації відповідних ринків; а тим паче не усуваються з ринку або обмежуються до доступу на ринок (вихід з ринку) інших суб'єктів господарювання, покупців, продавців , це не призводить до спотворення результатів торгів, не містить дискримінації учасників
оскільки стосується всіх учасників торгів, а тому не порушує принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону.
Учасник не довів та документально не підтвердив неможливість отримання ним зазначеного гарантійного листа від виробника та неможливість виконати зазначену умову Тендерної документації.
Відзначаємо, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, лікарських засобів сумнівного походження, Замовником у п. 2.17 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності, кількості та терміни, визначені Замовником торгів .
Така вимога тендерної документації убезпечує від можливої поставки неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання не в повному обсязі, та є гарантією вчасної поставки продукції. Також наголошуємо, що у зв’язку з непростою ситуацією в країні є вірогідність постачання лікарських засобів, які є неоригінальними, неякісними, а також, які можуть потрапити на територію України незаконними шляхами, тим самим призвести до незворотних наслідків під час лікувального процесу.
А основним завданням Замовника, згідно договору Національної служби здоровя України є надання своєчасної, повної, якісної, невідкладної медичної допомоги усім пацієнтам, що звернулися за допомогою.
Твердження, що зазначена вимога є дискримінаційною до учасників та містить корупційні дії не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не містить особливих вимог до такого авторизаційного листа, та не містить направлень на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі.
Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний Учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти продукцію виробника, має можливість отримати гарантійний (авторизаційний) лист на рівних з іншими учасниками ринку.
Статус вимоги:
Відхилено