-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Коагулянт - сульфат алюмінію (алюміній сірчано-кислий) ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини
Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Завершена
1 640 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 400.00 UAH
Період оскарження:
24.02.2021 11:01 - 08.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено
оскарження визнання переможця торгів
Номер:
4d0f938e825e4e7fbccbf5e6c33621b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-003902-b.b1
Назва:
оскарження визнання переможця торгів
Скарга:
СКАРГА
на неправомірне визначення переможця, який не відповідає вимогам закупівлі
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, 24 лютого 2021 року Замовником – Коростенське комунальне підприємство "Водоканал" оголошено закупівлю № UA-2021-02-24-003902-b «Коагулянт - сульфат алюмінію (алюміній сірчано-кислий) ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини» /далі – Закупівля/.
Відповідно до реєстру пропозицій два учасники подали свої тендерні пропозиції для участі у закупівлі:
- ТОВ «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ»;
- ТОВ «Марілайф».
Протоколом засідання тендерного комітету Коростенського комунального підприємства «Водоканал» №46 від 18.03.2021р. визначено ТОВ «Марілайф» переможцем закупівлі.
Однак, детально ознайомившись із вищезазначеним протоколом вважаємо, що рішення про визначення ТОВ «Марілайф» переможцем закупівлі не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не ґрунтується на умовах тендерної документації, а отже, є протиправним та необґрунтованим.
1. Згідно п. 7 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно додатку 3 до тендерної документації).
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає копію сертифікату якості на сульфат алюмінію.
Цим же додатком встановлено такі фізико-хімічні показники:
1. Зовнішній вигляд Пластинки, що не злежуються, та шматки невизначеної форми різного розміру білого кольору. Допускається бліді відтінки сірого, блакитного та рожевого кольору
2. Масова частка основної речовини в перерахунку на (Al2O3) %, не менше 17,0
3. Масова частка феруму в перерахунку на оксид заліза (ІІІ), % не більше, ніж 0,02
4. Нерозчинний залишок в перерахунку на Al2O3, % не більше, ніж 0,3
ТОВ «Марілайф» надано сертифікат якості №20201119 від 13.11.2020р. в оригіналі та з перекладом файл «технічні.pdf» стр. 7-8.
Наданий сертифікат якості містить такі показники як «колір», «розмір гранул», «Al2O3», «основність», «нерозчинний осад», «Fe (III)», «As (ІІІ)».
Однак, учасником не підтверджено такий якісний показник як «масова частка феруму в перерахунку на оксид заліза (ІІІ)», «нерозчинний залишок в перерахунку на Al2O3», що не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, замовник порушив принцип об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
2. Згідно п. 7 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно додатку 3 до тендерної документації).
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на коагулянт сульфат алюмінію, для очистки води господарсько-питного водопостачання.
ТОВ «Марілайф» надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 24.02.2020р. №12-2-18-3/3441 файл «технічні.pdf» стр. 5-6.
В цьому висновку сферою застосування та реалізації об’єкта експертизи є: системи водопідготовки питної води та водовідведення стічних вод; очищення поди плавальних басейнів; оброблення промислового водопостачання.
Згідно п. 2.1 Державних санітарних норм і правил «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною» (ДСанПіН 2.2.4-171-10):
Підготовка питної води (водопідготовка, обробка) - технологічний процес, який здійснюється для доведення показників безпечності та якості питної води до рівнів гігієнічних нормативів.
Очищення питної води - спосіб підготовки питної води з метою поліпшення її показників безпечності та якості механічними, хімічними, фізичними та біологічними методами (освітлення, пом'якшення, знесолення, знезалізнення, знезараження тощо).
Отже, очищення питної води є одних із способів підготовки питної води, при цьому, підготовка питної води є технологічним процесом та може не передбачати очищення води господарсько-питного водопостачання, що не відповідає умовам тендерної документації.
Таким чином, замовник порушив принцип об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Марілайф» не відповідає вимогам тендерної документації, а тому рішення Замовника про визначення ТОВ «Марілайф» переможцем закупівлі підлягає скасуванню у зв’язку з порушенням Замовником принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Згідно ч. 1 с. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимоги абц. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31, абц. 4 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено право ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг» як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг» можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця Процедури закупівлі.
З огляду на вищевикладене,
ВИМАГАЄМО:
1. Зобов’язати Коростенське комунальне підприємство "Водоканал" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг».
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 26.03.2021 14:31
- Скарга на марілайф уточнена 14.04.2021 14:05
- Письмові пояснення до скарги 14.04.2021 14:05
- рішення від 30.03.2021 №6417+лист замовнику.pdf 31.03.2021 15:13
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 08.04.2021 №5690.pdf 09.04.2021 13:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2021 №8309.pdf 20.04.2021 18:59
- рішення від 19.04.2021 №8309.pdf 22.04.2021 21:22
- Пояснення АМКУ.pdf 05.04.2021 16:46
- Пояснення АМКУ 05.04.2021.doc 05.04.2021 16:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.03.2021 15:03
Дата розгляду скарги:
08.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.03.2021 15:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.04.2021 21:22