-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Ресертифікаційний аудит системи управління гігієною та безпекою праці у відповідності до вимог міжнародного стандарту ISO 45001:2018 з видачею сертифікату відповідності СУГіБП вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018 та проведення наглядових аудитів СУГіБП протягом трирічного сертифікаційного періоду
76014, м.Івано-Франківськ, вул. Індустріальна 34; ЄДРПОУ 00131564; категорія 4
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
24.02.2021 10:07 - 03.03.2021 08:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні критерії
Номер:
61eb5b8e8bcd4d1089c97df74d65775d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-000694-a.c4
Назва:
Дискримінаційні критерії
Вимога:
Запланована державна тендерна закупівля «Ресертифікаційний аудит системи управління
гігієною та безпекою праці у відповідності до вимог міжнародного стандарту ISO
45001:2018 з видачею сертифікату відповідності СУГіБП вимогам міжнародного
стандарту ISO 45001:2018 та проведення наглядових аудитів СУГіБП протягом трирічного
сертифікаційного періоду» ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-000694-a, не відповідає
вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та порушує права учасників
тендерної закупівлі.
Вимагаємо прибрати дискримінаційний критерій щодо переліку підприємств (не менше 5-
ти підприємств), яким було підтверджено відповідність СУГіБП стандарту ISO45001:2018.
Чому не менше 25 підприємств?
Критерій (не менше 5-ти підприємств) є абсолютною перепоною для перемоги у тендері
Органу з сертифікації (ОС) який має меншу кількість проведених сертифікацій
(підтверджених відповідностей).
По-перше, сертифікацію системи менеджменту по міжнародному стандарту ISO
45001:2018 розпочато не давно, тому в силу об’єктивних обставин не всі ОС мають 5-ть
сертифікованих підприємств. Стандарт ISO 45001:2018, замінює OHSAS 18001:2007.
Стандарт ISO 45001:2018 вступив в дію з 11.03.2018, перехідний період 3 роки, до
11.03.2021. Тому основна кількість сертифікацій СУГіБП починається саме з 2021 року.
По-друге: якість робіт з сертифікації ніяким чином не залежить від кількості сертифікацій.
Основним критерієм якості проведених сертифікацій ОС є відповідність вимогам
міжнародному стандарту ISO/IEC 17021-1:2015 «Вимоги до органів, які здійснюють аудит
і сертифікацію систем менеджменту. Частина 1. Вимоги» у відповідних сферах, що
підтверджується сертифікатом від органу з акредитації, який є членом IAF.
Ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлені кваліфікаційні
критерії до учасників тендерної закупівлі, а саме:
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та
технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної
кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально
підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі
договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується
фінансовою звітністю.
«Наявність досвіду виконання аналогічного договору», тобто достатньо одного.
Вимога: прибрати з тендерної документації кваліфікаційний критерій «не менше 5-ти
підприємств, яким було підтверджено відповідність СУГіБП стандарту ISO45001:2018»,
який є дискримінаційний та такий що обмежує конкуренцію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 3.docx 04.03.2021 11:24
Дата подачі:
04.03.2021 10:10
Вирішення:
Відповідь надана у вкладеному файлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.03.2021 11:25
Вимога
Відкликано скаржником
Дискремінаційні критерії
Номер:
8398d74c36d74a62b350bb14c14faf82
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-000694-a.c3
Назва:
Дискремінаційні критерії
Вимога:
Запланована державна тендерна закупівля «Ресертифікаційний аудит системи управління
гігієною та безпекою праці у відповідності до вимог міжнародного стандарту ISO
45001:2018 з видачею сертифікату відповідності СУГіБП вимогам міжнародного
стандарту ISO 45001:2018 та проведення наглядових аудитів СУГіБП протягом трирічного
сертифікаційного періоду» ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-000694-a, не відповідає
вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та порушує права учасників
тендерної закупівлі.
Вимагаємо прибрати дискримінаційний критерій щодо переліку підприємств (не менше 5-
ти підприємств), яким було підтверджено відповідність СУГіБП стандарту ISO45001:2018.
Чому не менше 25 підприємств?
Критерій (не менше 5-ти підприємств) є абсолютною перепоною для перемоги у тендері
Органу з сертифікації (ОС) який має меншу кількість проведених сертифікацій
(підтверджених відповідностей).
По-перше, сертифікацію системи менеджменту по міжнародному стандарту ISO
45001:2018 розпочато не давно, тому в силу об’єктивних обставин не всі ОС мають 5-ть
сертифікованих підприємств. Стандарт ISO 45001:2018, замінює OHSAS 18001:2007.
Стандарт ISO 45001:2018 вступив в дію з 11.03.2018, перехідний період 3 роки, до
11.03.2021. Тому основна кількість сертифікацій СУГіБП починається саме з 2021 року.
По-друге: якість робіт з сертифікації ніяким чином не залежить від кількості сертифікацій.
Основним критерієм якості проведених сертифікацій ОС є відповідність вимогам
міжнародному стандарту ISO/IEC 17021-1:2015 «Вимоги до органів, які здійснюють аудит
і сертифікацію систем менеджменту. Частина 1. Вимоги» у відповідних сферах, що
підтверджується сертифікатом від органу з акредитації, який є членом IAF.
Ч. 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлені кваліфікаційні
критерії до учасників тендерної закупівлі, а саме:
Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та
технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної
кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально
підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі
договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується
фінансовою звітністю.
«Наявність досвіду виконання аналогічного договору», тобто достатньо одного.
Вимога: прибрати з тендерної документації кваліфікаційний критерій «не менше 5-ти
підприємств, яким було підтверджено відповідність СУГіБП стандарту ISO45001:2018»,
який є дискримінаційний та такий що обмежує конкуренцію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2021 10:06
Опис причини скасування:
двічі подана вимога
Дата скасування:
04.03.2021 10:11
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Номер:
6aadca28f73646b7a88c8689225494b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-000694-a.c2
Назва:
Дискримінаційні вимоги в тендерній документації
Вимога:
Відповідно до умов тендерної документації у "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі", а саме у Додатку № 2 (п.1.1, п. 3.17 та п. 4.10 Договору) та у Додатку № 7 (Документи, що повинен надати учасник згідно з умовами спрощеної закупівлі...), зазначені вимоги, що орган з сертифікації повинен мати акредитацію UKAS.
Ми вважаємо, що ці вимоги обмежують права інших учасників, які офіційно можуть проводити Сертифікацію підприємств з систем менеджменту, але акредитовані іншим Органом з акредитації, який має такі ж повноваження і є Членом IAF.
Ми вимагаємо вас внести зміни до умов тендерної документації у "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі", та видалити дискримінаційний критерій, щодо наявності акредитації UKAS. Діяльність органів з акредитації, які є членами міжнародного форуму з акредитації (IAF) є повністю еквівалентною діяльності будь-якого іншого національного органу з акредитації члену IAF. Основним аспектом діяльності IAF є забезпечення того, що органи з акредитації – члени IAF акредитують лише ті органи з оцінки відповідності, що мають необхідну компетентність щодо своєї діяльності. Акредитації які надаються органам з сертифікації, у відповідних сферах, є еквівалентними та взаємно визнаними (див. https://www.iaf.nu//articles/IAF_MEMBERS_SIGNATORIES/4). Немає різниці яку має акредитацію орган з сертифікації, за умови що орган з акредитації є членом IAF. Тому критерій наявності у учасника закупівлі Сертифікату про акредитації UKAS є протиправним, дискримінаційним та такий що обмежує конкуренцію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 2.docx 03.03.2021 14:55
Дата подачі:
03.03.2021 12:56
Вирішення:
Відповідь надана у вкладеном файлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до умов тендерної документації
Номер:
14bb24fec21d4640ab0e6037e26e9468
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-000694-a.a1
Назва:
Внесення змін до умов тендерної документації
Вимога:
Доброго дня!
Відповідно до умов тендерної документації у "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі", а саме у Додатку № 2 (п.1.1, п. 3.17 та п. 4.10 Договору) та у Додатку № 7 (Документи, що повинен надати учасник згідно з умовами спрощеної закупівлі...), зазначені вимоги, що орган з сертифікації повинен мати акредитацію UKAS.
Ми вважаємо, що ці вимоги обмежують права інших учасників, які офіційно можуть проводити Сертифікацію підприємств з систем менеджменту, але акредитовані іншим Органом з акредитації, який має такі ж повноваження і є Членом IAF, що є для Органів для акредитації офіційною вимогою.
Отже, просимо вас внести зміни до умов тендерної документації у "Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі", та зазначити, що орган з сертифікації повинен мати міжнародну акредитацію від Органу з акредитації, який входить до складу IAF (Міжнародний Акредитаційний Форум) в області оцінки відповідності СУГіБП (ISO 45001:2018).
Дякую за співпрацю.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 1.docx 02.03.2021 16:42
Дата подачі:
01.03.2021 13:21
Вирішення:
Відповідь додано у вкладеному файлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.03.2021 16:43