-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 24450000-3 - Агрохімічна продукція (засіб у формі таблеток для дезинфекції поточних і генеральних прибирань «Санітаб» № 300, засіб для дезінфекції предстерилізаційного очищення, генеральних прибирань, миття та дезодорування «Дезеконом» по 1 л, засіб для дезінфекції шкіри рук та тіла «Неостерил блакитний» по 5 л; засіб для дезінфекції шкіри рук та тіла «Неостерил блакитний» по 1 л)
Категорія замовника: Згідно категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі" (Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади)
Завершена
85 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 850.00 UAH
Період оскарження:
24.02.2021 09:41 - 02.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Номер:
b6b4210c714b493981a1f720374c85f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-001622-b.a1
Назва:
Вимога щодо внесення змін в Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику!
В Додатку 1 до Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено найменування товару (дезінфекційні засоби) з детальними технічними вимогами, що в свою чергу вказує на те, що Замовник допускає подачу еквівалентів (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-001622-b), а от щодо аналогів в у відповіді на запитання ви зазначили, що запропоновані товари повинні відповідати технічним вимогам зазначеним в Оголошенні даної закупівлі.
.Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. А от аналог це схожий за своєю суттю продукт, який є гіршим за технічними показниками ніж, оригінал продукту чи його еквівалент.
Тож, звертаємо Вашу увагу порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Оголошення про
проведення спрощеної закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-001622-b), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів вищезгаданих дезінфекційних засобів для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2021 20:00
Вирішення:
Шановний учаснику, згідно п. 4 с. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовник має право конкретно вказати назву предмета закупівлі.
Поняття «еквівалент» та «аналог» в законі «Про публічні закупівлі» не визначено та згідно роз’яснень в листі МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ 05.05.2020 № 3304-04/28729-06 "Щодо спрощених закупівель" замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, тобто замовник сам визначає, що є еквівалентом, а що є аналогом. Дякуємо за запитання, запрошуємо до участі в закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено