-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Моторні оливи, код 09210000-4 за ДК 021:2015 «Мастильні засоби»
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації
Завершена
9 914 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 99 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 99 000.00 UAH
Період оскарження:
23.02.2021 17:15 - 22.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо технічних вимог
Номер:
6d81dd7e617b4dd483d38a545aebbfbf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-23-014449-b.b2
Назва:
Щодо технічних вимог
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовник
Дякуємо за детальну відповідь, але згідно наведеної Вами інформації виникає ще більше запитань, а саме:
1. Яким нормативно-технічним документом Ви керуєтесь стверджуючи, що саме наведені значення фактичних показників у ТД (Індекс в'язкості - не нижче 155; Сульфатна зольність,% – не вище 1.50; Температура застигання - не вище -30°С; Температура спалаху - не нижче 224°С; Щільність - не нижче 0,860 кг/л при 15°С) сприяють економії коштів на технічний огляд та мінімізацію доливу;
2. Звертаємо Вашу увагу на те, що якісні характеристики мастильних матеріалів, які впливають на знос двигуна та витрати оливи на угар, оцінюються при наданні офіційного схвалення виробником техніки (наприклад Deutz або Mercedes-Benz) та підтвердженні відповідністю міжнародним класифікаціям (API та АСЕА). Оливи, що мають офіційне схвалення від виробника техніки повинні пройти тест на випаровуваність по ASTM D5800. Жоден з промислових стандартів (ACEA та ін.), специфікацій (API, JASO, Global DHD та ін.), допусків та схвалень від автовиробників (MB 228.3, MAN 3275 та ін.) не висуває конкретні вимоги щодо густини (щільності).
3. Яким нормативно-технічним документом Ви керуєтесь стверджуючи, що наведені значення в переліку технічних вимог, відповідають саме максимальним захисним властивостям та мінімальній летучості. При цьому вимоги щодо оцінки випаровуваності методом ASTM D5800 не зазначені в ТД;
4. Чи можливо розуміти ваше ствердження що «Замовник використовує оливи з максимальними захисними властивостями та мінімальною летучістю…» як факт того, що наведені в ТД технічні показники та їх значення були взяті з технічної документації оливи що використовується наразі. Яким чином Замовник визначив серед безлічі інших олив, що саме ця олива має максимальні захисні властивості та мінімальну летучість? Просимо оприлюднити відповідні акти випробувань та висновки лабораторій.
5. Також слід зазначити, що керівництвом з експлуатації двигунів Mercedes-Benz OM 906 LA – OM 926 LA якими обладнанні автобуси МАЗ, що експлуатує КП «КИЇВПАСТРАНС», для подовжених інтервалів передбачено використання оливи з допуском MB 228.5, яка взагалі відсутня в переліку олив, що закуповуються. Можливо саме це призводить до підвищення видатків на капітальний ремонт двигунів через зменшення його ресурсу експлуатації.
6. Змушені нагадати, що з метою максимальної економії коштів Замовник повинен керуватись статтею 5 Закону України про публічні закупівлі та прибрати з ТД дискримінаційні та безглузді вимоги які спряють здорожчанню предмета закупівлі та жодним чином не впливають на якісні показники товару. Слід зазначити, що КП «КИЇВПАСТРАНС» є ПІДПРИЄМСТВОМ ЗБИТКОВИМ, і декілька мільйонів заощаджених гривень КИЇВПАСТРАНСУ не завадять.
Гарного дня!
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на звернення — 2.docx 18.03.2021 15:15
Дата подачі:
15.03.2021 15:57
Вирішення:
Прийнято рішення відмовити у задоволенні вимог звернення та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Усунення помилок
Номер:
5c872a37d1c141059a07a5abd960d163
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-23-014449-b.a1
Назва:
Усунення помилок
Вимога:
Шановний замовник,
Звертаємо Вашу увагу на помилки, що наявні в тендерній документації:
- допуск ACEA A3/B4 розповсюджується лише на легкові автомобілі, тобто ці оливи, придатні лише для застосування в бензинових та дизельних двигунах ЛЕГКОВИХ АВТОМОБІЛІВ. Тобто вимога до оливи на відповідність ACEA A3/B4 є помилковою. Або КП «КИЇВПАСТРАНС» використовує легкові автомобілі Mercedes-Benz для перевезення громадян, в такому разі є помилковою вимога на відповідність оливи специфікації MB 228.3 та Deutz DQC III-10 та ACEA E7, бо ці вимоги стосуються важкої техніки.
- згідно з хіммотологічною картою, виробники двигунів регламентують відповідність оливи специфікації MB 228.3 та Deutz DQC III-10, БЕЗ ВИМОГ щодо фізико хімічних показників оливи. Таким чином, вимога Замовника щодо відповідності оливи за низкою показників таких як індекс в'язкості, сульфатна зольність, температура спалаху/застигання та інші є помилковою та підлягає видаленню.
- вимога Замовника для оливи 5W30 – СУЛЬФАТНА ЛУЖНІСТЬ є абсолютною дурницею, бо такого показника взагалі не існує.
- незрозуміла вимога Замовника щодо пакування оливи в каністрах до 20л. Як відомо в меншій тарі олива коштує дорожче приблизно на 10%, враховуючи об’єми до закупівлі видалення цієї вимоги допоможе заощадити місту до 1 мільйона гривень.
Гарного дня!
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на звернення.docx 04.03.2021 13:46
Дата подачі:
01.03.2021 14:57
Вирішення:
Прийнято рішення задовольнити вимогу частково та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено