-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фруктові та овочеві соки
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів, які надаються учасниками у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним прекладом прекладом на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
224 972.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 124.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 124.86 UAH
Період оскарження:
23.02.2021 15:53 - 08.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на прийняте замовником рішення щодо визначення переможця процедури відкритих торгів
Номер:
760f88c1e48f4fd39a41359a7a0b02d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-23-003180-a.c2
Назва:
СКАРГА на прийняте замовником рішення щодо визначення переможця процедури відкритих торгів
Скарга:
23 лютого 2021 року замовником Комунальний заклад фахової перед вищої освіти «Миколаївський фаховий коледж фізичної культури» Миколаївської обласної ради (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі за предметом «ДК 021:215 - 15320000-7 фруктові та овочеві соки» UA-2021-02-23-003180-a. Кінцевим терміном подачі пропозицій Замовником було визначено 12 березня 2021 року. До завершення даного періоду Приватне підприємство «Никольтрейд» (далі також - Скаржник або ПП «Никольтрейд») подав свою тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
Скаржник є Учасником оскаржуваної процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону)).
Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Згідно з Протоколом № 25 засідання тендерного комітету Комунального закладу фахової перед вищої освіти «Миколаївський фаховий коледж фізичної культури» Миколаївської обласної ради від «18» березня 2021 р. відповідно до предмету закупівлі за «ДК 021:215 - 15320000-7 фруктові та овочеві соки» (№ оголошення UA-2021-02-23-003180-a) Замовником прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД».
Тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства., а отже, мала бути відхилена відповідно до статті 31 Закону. Отож, порушені права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені зобов’язанням Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» переможцем процедури закупівлі.
Під час проведення оскаржуваної Процедури закупівлі Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийняті рішення про визначення переможця торгів, що обґрунтовується наступним:
1. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації замовника наступні документи:
«1. «Лист погодження» органами Держспоживслужби що до постачання Учасниками продуктів харчування в навчальних закладах.»
На виконання цієї вимоги у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» надано лист роз’яснення ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» стосовне ненадання Держспоживслужбою цього погодження та листи щодо звернення до Держспоживслужби та її відповіді. При цьому надані у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» лист до Держспоживслужби та відповідь від неї не мають жодного відношення до цього питання, оскільки в них йде мова про надання висновку про відповідність ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», тоді як вимагалось надати погодження щодо постачання Учасниками продуктів харчування в навчальних закладах. Тому й твердження у листі роз’ясненні ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» щодо ненадання Держспоживслужбою погодження не може бути підставою ненадання даного документу учасником, оскільки учасник жодним чином не обґрунтував відсутність даного документу, ніяким чином не підтвердив що звертався до уповноважених органів щодо отримання цього документу та не вказав жодного посилання на нормативні акти з цього питання.
Разом з тим, тендерною документацією не передбачена можливість не надання документів, які прямо вимагаються Замовником. «Лист погодження» у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» відсутній, вимога Замовника не виконана.
2. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації замовника наступні документи:
«4. -Усі необхідні дозвільні документи на складські приміщення та транспортні засоби, передбачені чинним законодавством (експлуатаційний дозвіл на холодильний склад (незалежний, автономний) зі зберігання харчових продуктів тваринного походження, виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника; експлуатаційний дозвіл на потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна), виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника; документи, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів (подається в складі пропозиції договір з актами виконаних робіт за останні 2 місяця (за кожен місяц окремо) на проведення санітарної обробки автотранспорту чинний впродовж 2021 року та документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення санітарної обробки (дезінфекції) та дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору автотранспорту виданий не раніше лютого 2021 р.); документи, що підтверджують проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень (подається в складі пропозиції договір з актами виконаних робіт за останні 6 місяців (за кожен місяц окремо) на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень чинний впродовж 2021 року та документ(и), який(і) підтверджує(ють) дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору приміщень виданий не раніше лютого 2021 р.) та інше необхідне).»
У складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» відсутні наступні документи:
1) експлуатаційний дозвіл на потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна), виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника.
На виконання цієї вимоги у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» надано лист роз’яснення ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» щодо ненадання даного дозволу.
Щодо цього повідомляємо, що тендерною документацією не передбачена можливість не надання документів, які прямо вимагаються Замовником. Разом з тим наданий учасником ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» лист роз’яснення щодо ненадання даного дозволу не може бути підставою не надання даного документу, оскільки учасник жодним чином не обґрунтував відсутність даних документів та не вказав жодного посилання на нормативні акти з цього питання.
2) документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення санітарної обробки (дезінфекції) та дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору автотранспорту виданий не раніше лютого 2021 р
3) документ(и), який(і) підтверджує(ють) дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору приміщень виданий не раніше лютого 2021 р.
На виконання зазначених вимог у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» надано лист роз’яснення ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» щодо ненадання даних змивів та надано акти щодо санітарної обробки (дезінфекції) транспорту.
Щодо цього повідомляємо, що тендерною документацією не передбачена можливість не надання документів, які прямо вимагаються Замовником, разом з тим наданий учасником ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» лист роз’яснення щодо ненадання змивів на патогенну мікрофлору не може бути підставою не надання даних документів, оскільки учасник жодним чином не обґрунтував відсутність даних документів та не вказав жодного посилання на нормативні акти з цього питання.
Також, згідно вимог законодавства санітарна обробка (дезінфекція) транспорту повинна проводитися кожні 10 діб, тоді як з наведених у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» документів, учасником санітарна обробка (дезінфекція) транспорту проводиться 1 раз на місяць.
4) документи, що підтверджують проведення дезінсекції приміщень.
Жодного документу що, підтверджують проведення дезінсекції приміщень у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» не надано.
Отже, вищевказані документи у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» відсутні, вимога Замовника не виконана.
3. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації замовника наступні документи:
«5. Акт перевірки транспортного засобу, складений за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей) датований не раніше вересня 2020 року.
6. Акт перевірки складських приміщень, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин датований не раніше вересня 2020 року.»
На виконання зазначених вимог у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» надано лист роз’яснення ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» щодо ненадання окремих актів щодо перевірки складських приміщень та транспортних засобів, оскільки за результатами перевірки складається єдиний акт та надано Акт № 14.21.1-48/118 від 17.11.2020 р складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (далі Акт № 14.21.1-48/118).
По перше, у наданому Акті № 14.21.1-48/118 не вказано наявність транспорту у переліку потужностей, які перевірялися. Також у розділі 6. «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» даного акту проставлено позначки, що зазначені питання щодо відповідності транспортних засобів вимогам законодавства під час даного заходу державного контролю не перевірялися, а тому цей Акті № 14.21.1-48/118 не має відношення до перевірки транспортного засобу, а підтверджує лише відповідність складських приміщень вимогам законодавства.
Таким чином у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» Акт перевірки транспортного засобу відсутній, вимога Замовника у цієї частини не виконана.
Також звертаємо увагу, що вказаний Акт № 14.21.1-48/118 наданий не в повному обсязі, оскільки у складі пропозиції міститься лише 19 сторінок акту, тоді як згідно позначці на останньому листу Акту № 14.21.1-48/118 «Примірник цього Акту на 20 сторінках отримано 17.11.2020р.» він містить 20 сторінок, при цьому відсутня саме сторінка з висновками перевірки та описом виявлених порушень законодавства або підтвердженням їх відсутності, тому даний акт до того ж не підтверджує відсутність «недоліків чи невідповідностей» та дотримання вимог законодавства. Разом з тим, тендерною документацією не передбачена можливість надання частини документу замість цілого документу, якій прямо вимагається Замовником, отже вимога Замовника щодо надання цих актів не виконана.
4. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до п.4.3 Додатку 4 до тендерної документації замовника наступні документи:
«4.3. Усі розрахунки проводяться у безготівковому вигляді, сплата здійснюється в національній валюті України по цінам, обумовленим в цьому Договорі, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, який вказано у довідці Учасника в складі пропозиції наданої з банківської установи.»
Довідка з банківської установи у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» відсутня, вимога Замовника не виконана.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» підлягала відхиленню на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її не відповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД». Зазначені дії замовника призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цієї закупівлі, чим порушені наші права та інтереси.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених Миколаївським геріатричним пансіонатом під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-23-003180-a).
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД».
4. Визнати пропозицію ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга МФКФК соки.PDF 25.03.2021 11:59
- рішення від 30.03.2021 № 6359 + лист Замовнику .pdf 31.03.2021 14:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2021 № 7338.pdf 09.04.2021 14:14
- рішення від 08.04.2021 № 7338.pdf 13.04.2021 18:37
- Відповідь на лист АМКУ від 30.03.21р. № 6359.docx.pdf 02.04.2021 14:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.03.2021 09:31
Дата розгляду скарги:
08.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.03.2021 14:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.04.2021 18:37
Дата виконання рішення Замовником:
19.04.2021 18:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згодні з рішенням АМКУ від 08.04.2021 за № 7338-р-пк/пз.
13.04.2021 18:37
Вимога
Відкликано скаржником
СКАРГА на прийняте замовником рішення щодо визначення переможця процедури відкритих торгів
Номер:
946e6a48e7f248a7aa1f447830c9e3a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-23-003180-a.c1
Назва:
СКАРГА на прийняте замовником рішення щодо визначення переможця процедури відкритих торгів
Вимога:
23 лютого 2021 року замовником Комунальний заклад фахової перед вищої освіти «Миколаївський фаховий коледж фізичної культури» Миколаївської обласної ради (далі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі за предметом «ДК 021:215 - 15320000-7 фруктові та овочеві соки» UA-2021-02-23-003180-a. Кінцевим терміном подачі пропозицій Замовником було визначено 12 березня 2021 року. До завершення даного періоду Приватне підприємство «Никольтрейд» (далі також - Скаржник або ПП «Никольтрейд») подав свою тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
Скаржник є Учасником оскаржуваної процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону)).
Відповідно до частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Згідно з Протоколом № 25 засідання тендерного комітету Комунального закладу фахової перед вищої освіти «Миколаївський фаховий коледж фізичної культури» Миколаївської обласної ради від «18» березня 2021 р. відповідно до предмету закупівлі за «ДК 021:215 - 15320000-7 фруктові та овочеві соки» (№ оголошення UA-2021-02-23-003180-a) Замовником прийнято рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» та прийнято рішення про намір укласти договір з ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД».
Тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства., а отже, мала бути відхилена відповідно до статті 31 Закону. Отож, порушені права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені зобов’язанням Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» переможцем процедури закупівлі.
Під час проведення оскаржуваної Процедури закупівлі Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийняті рішення про визначення переможця торгів, що обґрунтовується наступним:
1. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації замовника наступні документи:
«1. «Лист погодження» органами Держспоживслужби що до постачання Учасниками продуктів харчування в навчальних закладах.»
На виконання цієї вимоги у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» надано лист роз’яснення ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» стосовне ненадання Держспоживслужбою цього погодження та листи щодо звернення до Держспоживслужби та її відповіді. При цьому надані у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» лист до Держспоживслужби та відповідь від неї не мають жодного відношення до цього питання, оскільки в них йде мова про надання висновку про відповідність ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», тоді як вимагалось надати погодження щодо постачання Учасниками продуктів харчування в навчальних закладах. Тому й твердження у листі роз’ясненні ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» щодо ненадання Держспоживслужбою погодження не може бути підставою ненадання даного документу учасником, оскільки учасник жодним чином не обґрунтував відсутність даного документу, ніяким чином не підтвердив що звертався до уповноважених органів щодо отримання цього документу та не вказав жодного посилання на нормативні акти з цього питання.
Разом з тим, тендерною документацією не передбачена можливість не надання документів, які прямо вимагаються Замовником. «Лист погодження» у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» відсутній, вимога Замовника не виконана.
2. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації замовника наступні документи:
«4. -Усі необхідні дозвільні документи на складські приміщення та транспортні засоби, передбачені чинним законодавством (експлуатаційний дозвіл на холодильний склад (незалежний, автономний) зі зберігання харчових продуктів тваринного походження, виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника; експлуатаційний дозвіл на потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна), виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника; документи, що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів (подається в складі пропозиції договір з актами виконаних робіт за останні 2 місяця (за кожен місяц окремо) на проведення санітарної обробки автотранспорту чинний впродовж 2021 року та документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення санітарної обробки (дезінфекції) та дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору автотранспорту виданий не раніше лютого 2021 р.); документи, що підтверджують проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень (подається в складі пропозиції договір з актами виконаних робіт за останні 6 місяців (за кожен місяц окремо) на проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації приміщень чинний впродовж 2021 року та документ(и), який(і) підтверджує(ють) дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору приміщень виданий не раніше лютого 2021 р.) та інше необхідне).»
У складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» відсутні наступні документи:
1) експлуатаційний дозвіл на потужність з повторного первинного пакування та перепакування (незалежна, автономна), виданого Управлінням Держпродспоживслужби на потужності учасника.
На виконання цієї вимоги у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» надано лист роз’яснення ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» щодо ненадання даного дозволу.
Щодо цього повідомляємо, що тендерною документацією не передбачена можливість не надання документів, які прямо вимагаються Замовником. Разом з тим наданий учасником ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» лист роз’яснення щодо ненадання даного дозволу не може бути підставою не надання даного документу, оскільки учасник жодним чином не обґрунтував відсутність даних документів та не вказав жодного посилання на нормативні акти з цього питання.
2) документ(и), який(і) підтверджує(ють) проведення санітарної обробки (дезінфекції) та дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору автотранспорту виданий не раніше лютого 2021 р
3) документ(и), який(і) підтверджує(ють) дослідження змивів на патогенну та умовно патогенну мікрофлору приміщень виданий не раніше лютого 2021 р.
На виконання зазначених вимог у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» надано лист роз’яснення ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» щодо ненадання даних змивів та надано акти щодо санітарної обробки (дезінфекції) транспорту.
Щодо цього повідомляємо, що тендерною документацією не передбачена можливість не надання документів, які прямо вимагаються Замовником, разом з тим наданий учасником ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» лист роз’яснення щодо ненадання змивів на патогенну мікрофлору не може бути підставою не надання даних документів, оскільки учасник жодним чином не обґрунтував відсутність даних документів та не вказав жодного посилання на нормативні акти з цього питання.
Також, згідно вимог законодавства санітарна обробка (дезінфекція) транспорту повинна проводитися кожні 10 діб, тоді як з наведених у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» документів, учасником санітарна обробка (дезінфекція) транспорту проводиться 1 раз на місяць.
4) документи, що підтверджують проведення дезінсекції приміщень.
Жодного документу що, підтверджують проведення дезінсекції приміщень у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» не надано.
Отже, вищевказані документи у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» відсутні, вимога Замовника не виконана.
3. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації замовника наступні документи:
«5. Акт перевірки транспортного засобу, складений за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (без недоліків чи невідповідностей) датований не раніше вересня 2020 року.
6. Акт перевірки складських приміщень, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин датований не раніше вересня 2020 року.»
На виконання зазначених вимог у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» надано лист роз’яснення ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» щодо ненадання окремих актів щодо перевірки складських приміщень та транспортних засобів, оскільки за результатами перевірки складається єдиний акт та надано Акт № 14.21.1-48/118 від 17.11.2020 р складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (далі Акт № 14.21.1-48/118).
По перше, у наданому Акті № 14.21.1-48/118 не вказано наявність транспорту у переліку потужностей, які перевірялися. Також у розділі 6. «Гігієнічні вимоги до транспортних засобів» даного акту проставлено позначки, що зазначені питання щодо відповідності транспортних засобів вимогам законодавства під час даного заходу державного контролю не перевірялися, а тому цей Акті № 14.21.1-48/118 не має відношення до перевірки транспортного засобу, а підтверджує лише відповідність складських приміщень вимогам законодавства.
Таким чином у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» Акт перевірки транспортного засобу відсутній, вимога Замовника у цієї частини не виконана.
Також звертаємо увагу, що вказаний Акт № 14.21.1-48/118 наданий не в повному обсязі, оскільки у складі пропозиції міститься лише 19 сторінок акту, тоді як згідно позначці на останньому листу Акту № 14.21.1-48/118 «Примірник цього Акту на 20 сторінках отримано 17.11.2020р.» він містить 20 сторінок, при цьому відсутня саме сторінка з висновками перевірки та описом виявлених порушень законодавства або підтвердженням їх відсутності, тому даний акт до того ж не підтверджує відсутність «недоліків чи невідповідностей» та дотримання вимог законодавства. Разом з тим, тендерною документацією не передбачена можливість надання частини документу замість цілого документу, якій прямо вимагається Замовником, отже вимога Замовника щодо надання цих актів не виконана.
4. Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій відповідно до п.4.3 Додатку 4 до тендерної документації замовника наступні документи:
«4.3. Усі розрахунки проводяться у безготівковому вигляді, сплата здійснюється в національній валюті України по цінам, обумовленим в цьому Договорі, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, який вказано у довідці Учасника в складі пропозиції наданої з банківської установи.»
Довідка з банківської установи у складі пропозиції ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» відсутня, вимога Замовника не виконана.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» підлягала відхиленню на підставі ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з її не відповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД». Зазначені дії замовника призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цієї закупівлі, чим порушені наші права та інтереси.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених Миколаївським геріатричним пансіонатом під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-02-23-003180-a).
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД».
4. Визнати пропозицію ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а учасник ТОВ «ПРОМАГРОТРЕЙД» не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга МФКФК соки.PDF 25.03.2021 11:40
Опис причини скасування:
Помилково замість скарги створено вимогу.
Дата скасування:
25.03.2021 11:58