• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування і ремонту комп'ютерної та офісної техніки, заправки та відновлення картриджів

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період оскарження: 23.02.2021 15:26 - 01.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень.

Номер: ed70e90b59c14b8babab8ec936ae7037
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-23-011227-b.b4
Назва: Вимога про усунення порушень.
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень проведення спрощеної закупівлі. Під час ознайомлення Додатком 1 Оголошенням нами було встановлено, для підтвердження кваліфікації учасника, а саме відповідності системи менеджменту якості Учасника вимогам стандарту ISO 9001:2015, в складі тендерної пропозиції повинно бути надано Сертифікат на систему менеджменту якості міжнародного стандарту ISO 9001:2015, який є чинним не пізніше ніж до кінця 2021 року. Повідомляємо, що наше підприємство є реальним учасником ринку з предметом закупівлі в Україні та не має сертифікату (сертифікатів) на відповідність вимогам стандарту 9001, проте має досвід успішного виконання низки аналогічних договорів та досвід належного виконання послуг з предметом закупівлі. Вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності. В дану систему не включенні вимоги щодо контролю за якістю послуг з технічного обслуговування і ремонту комп'ютерної та офісної техніки, заправки та відновлення картриджів. ДСТУ ISO 9001:2015 є загальним стандартом, дія якого поширюється на системи управління якістю у будь-якій галузі економічної діяльності. Управління якістю згідно ISO 9001 надається не стосовно конкретного предмета закупівлі/товару, а щодо управління діяльності організації з метою забезпечення її результативності, тобто в цілому на діяльність організації/компанії. Дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб’єкта господарювання, а не обов’язок. А все, що не є обов’язковим, не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації. На підтвердження даного факту наводимо позицію Апеляційного адміністративного суду у справі 826/15639/17, в якій вказано, що «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікатів документів якості кваліфікаційного критерію. Однак, відсутність таких документів у складі тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов’язковим для певної продукції, не може мати наслідки відхилення її замовником. Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені Законом. Пунктом 2 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Враховуючи, що Вами було порушено процедуру проведення спрощеної закупівлі, вимагаємо відмінити дану закупівлю через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник має право для участі у закупівлі надавати той перелік документів,які вважає за потрібне. При розгляді пропозиції буде надана оцінка документації, яку надав Учасник.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень.

Номер: c0b2f65375a64522a751097ff3a022a6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-23-011227-b.c3
Назва: Вимога про усунення порушень.
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень проведення спрощеної закупівлі. Під час ознайомлення з Оголошенням даної закупівлі нами було встановлено, що пунктом 19 Оголошення встановлено, що Учасник повинен надати Замовнику підписаний договір у 7-ми денний строк (ст.530 Цивільного кодексу) з дня опублікування повідомлення про намір укласти договір. Частиною 15 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Наведене вище свідчить, що вимогою щодо надання Замовнику підписаний договір у 7-ми денний строк Вами було порушено Закон України «Про публічні закупівлі» в частині строків підписання договору з переможцем спрощеної закупівлі. Окремо звертаємо Вашу увагу, що Ви посилаєтесь на статтю 530 Цивільного кодексу України, разом з тим дана стаття стосується строку (термінів) виконання зобов'язання. Зовсім незрозуміло яким чином стаття 530 Цивільного кодексу України регулює строк на підписання договору про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі. Пунктом 2 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Враховуючи, що Вами було порушено процедуру проведення спрощеної закупівлі, вимагаємо відмінити дану закупівлю через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. У Законі немає обмеження стосовно строку раніше за який не можна укласти договір. Тож ми , як Замовник можемо укласти договір на 7 день після повідомлення про намір укласти договір.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень.

Номер: 436125c96da64e78b129edfb31be9ff7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-23-011227-b.c2
Назва: Вимога про усунення порушень.
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень проведення спрощеної закупівлі. Під час ознайомлення з Оголошенням даної закупівлі нами було встановлено, що пунктом 17 Оголошення вимагається надання учасниками в складі Пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Відповідно до частини п’ятої статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Повідомляємо Вас, що інформація щодо статусу платника податків міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Аналогічна позиція викладена у Рішенні Колегії АМКУ №512-р/пк-пз від 14.01.2021. Отже, Ваша вимога щодо надання в складі Пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку) є протиправною. Пунктом 2 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Враховуючи, що Вами було порушено процедуру проведення спрощеної закупівлі, вимагаємо відмінити дану закупівлю через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Дана вимога відноситься до кваліфікаційних критеріїв висунутих Замовником до Учасника закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень.

Номер: fe2ed47fc3d34bb095e0f00b88154a3d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-23-011227-b.c1
Назва: Вимога про усунення порушень.
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень проведення спрощеної закупівлі. Під час ознайомлення з Оголошенням даної закупівлі нами було встановлено, що пунктом 11 Оголошення встановлено, що період уточнення інформації про закупівлю: 28.02.2021р. На веб-порталі уповноваженого органу міститься наступна інформація по даній закупівлі – звернення за роз’ясненнями до 01 березня 2021 00:00. Пунктом 8 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів). Наведена інформація свідчить, що Вами було надано різний період уточнення інформації про закупівлю, що відрізняється на веб-порталі Уповноваженого органу та в Оголошенні. Наведене свідчить про порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в частині визначення строку уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Пунктом 2 частини 17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Враховуючи, що Вами було порушено процедуру проведення спрощеної закупівлі, вимагаємо відмінити дану закупівлю через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Період уточнення у оголошенні на веб-порталі повністю співпадає: звершення за роз"ясненнями приймаються до кінця дня 28.02.2021р.
Статус вимоги: Відхилено