• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт по заміні дерев’яних вікон на металопластикові на основній будівлі в КЗ «Нікопольський протитуберкульозний диспансер» ДОР» за адресою : вул.. Електрометалургів, 17а в м. Нікополь Дніпропетровської області» за готовим проектом

«Капітальний ремонт по заміні дерев’яних вікон на металопластикові на основній будівлі в КЗ «Нікопольський протитуберкульозний диспансер» ДОР» за адресою : вул.. Електрометалургів, 17а в м. Нікополь Дніпропетровської області» за готовим проектом

Торги не відбулися

996 280.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 29 888.40 UAH
Період оскарження: 19.04.2017 12:01 - 28.04.2017 13:00
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга

Номер: 25d5b63cd17849d2bba3bfb2a2a7b128
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-19-000500-b.c3
Назва: Скарга
Вимога:
СКАРГА Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НІКОПОЛЬСЬКИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" було проведено закупівлю ID UA-2017-04-19-000500-b на «Капітальний ремонт по заміні дерев’яних вікон на металопластикові на основній будівлі в КЗ «Нікопольський протитуберкульозний диспансер» ДОР» за адресою : вул.. Електрометалургів, 17а в м. Нікополь Дніпропетровської області» за готовим проектом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 7 учасників: 1. ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" 2. ТОВ «ФАУНА ГРАНД» 3. ТОВ "МАНУФАКТУРА 3Д" 4. ТОВ «ЕКОМАСТЕР» 5. ТОВ "АВІГЕЯ СТ" 6. ТОВ "АТЛАНТ-НІКОПОЛЬ" За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ЕКОМАСТЕР». По перше ТОВ «ЕКОМАСТЕР», не відповідає кваліфікаційним вимогам замовника. Згідно Додатку 3 Кваліфікаційні вимоги до учасників електронної закупівлі, абзаці першому Замовник зазначає: З метою запобігання не якісного виконання будівельних робіт та не допущення недобросовісних контрагентів, відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник визначає технічні та кваліфікаційні вимоги до учасників закупівлі. Учасник зобов’язується виконувати роботи власними силами без залучення субпідрядних організацій.» Учасник ТОВ «ЕКОМАСТЕР» не надав своїх заперечень в складі тендерної пропозиції, натомість, вже після проведення аукціону, а саме 29.05.2017 р. додає документи: 29 травня 2017 10:27Документи субпідрядника та 29 травня 2017 10:27Лист щодо субпідрядника. В яких всупереч вимогам Замовника зазначає, що збирається долучити субпідрядну організацію (!) ТОВ «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС». Крім того, вимушені Вам повідомити, що відносно ТОВ «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС» ведеться два досудових розслідування № 12016040590000140 від 11.03.2016 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.366 та ч.2 ст.191 КК України та № 42015040000001047 від 25.12.2015 за правовою кваліфікацією правопорушення - ч. 2 ст. 367 КК України. Відносно кримінального провадження № 12016040590000140 від 11.03.2016 з клопотання слідчого вбачається, що директор ТОВ «ГАЗГОЛЬДЕР ПЛЮС», зловживаючи своїм службовим становищем, здійснила привласнення грошових коштів в сумі 13824 гривні 45 копійок, виділених на проведення реконструкції котельні Томаківської ЗОШ №1 з обласного бюджету Дніпропетровської області, шляхом складання та видачі офіційного документу - Акту №1 приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2015 року «Реконструкція середньої школи №1 по вул. Ватутіна із котельнею смт. Томаківка Дніпропетровської області. Перша черга», який містить завідомо неправдиві відомості про об'єми виконаних робіт, чим завдала шкоду державі на зазначену суму. Відносно кримінального провадження № 42015040000001047 від 25.12.2015, в ході досудового розслідування проведено огляд котельної середньої школи № 1 розташованої за адресою: Дніпропетровська область, смт Томаківка, вул. Ватутіна, буд. 7, під час якого встановлено відсутність проведення будь-яких робіт з реконструкції котельної станом на 25.12.2015 року. Замовником виконання робіт з реконструкції середньої школи № 1 по вул. Ватутіна з котельною в смт Томаківка Дніпропетровської області є відділ освіти Томаківської районної державної адміністрації. Виконавцем робіт за процедурою тендерних торгів визначено ТОВ "Газгольдер Плюс" (код ЄДРПОУ 38309618). Окрім вищезгаданого: Згідно п. 4.2 Оголошення «Документи, що вимагаються цією ТД учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) до кінцевого строку подання ТП у сканованому вигляді». Крім того, згідно п.5 Оголошення: «Замовник відхиляє ТП та дискваліфікує учасника відповідно до пунктів 9.1-9.2 Наказу №35. Ненадання учасником якого-небудь з документів або надання незавірених копій документів, зазначених в цій ТД є підставою для відхилення ТП та дискваліфікації учасника». Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи: 1.Згідно Додатку 3 КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ до учасників електронних закупівель, учасник повинен надати : 3.1 Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (висотних робіт) виданий згідно «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. N 1107 зі змінами та доповненнями, або його завірена належним чином копія. 3.2 Наявність у працівників, які виконуватимуть роботи на висоті «Посвідчення висотника». 9. Копія ліцензії з додатками на право виконання будівельних робіт (завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності)). Згідно п 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. У період уточнень уачсники мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. (п.6.5 Порядку), а Замовник, в свою чергу має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій (п. 7.1 Порядку). ТОВ «ЕКОМАСТЕР» в період уточнень не намагався скасувати дану вимогу, в такому випадку, він проявив мовчазну згоду з усіма умовами закупівлі. Але замість надання вказаних документів, він надає довідку, що ці дозволи та посвідчення не потрібні для даної закупівлі. 2. Згідно Додатку 3 КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ до учасників електронних закупівель п. 2.1., додатково надаються сертифікати на комплектуючі до виробу. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ЕКОМАСТЕР» присутній сертифікат на фурнітуру для віконних та дверних блоків, але термін дії даного сертифікату збігає 15.05.2017 р., ніяких пояснень щодо отримання нових учасник не надав у складі тендерної пропозиції. Більш того, вже після перебігу аукціону, а саме 29.05.2017 р. учасник надає, а Замовник йому дозволяє це зробити, інші сертифікати, в тому числі іншого виробника (!). Тобто після закінчення строку подання тендерних пропозицій. 3.Примітно що, при тих самих обставинах, а саме закінчення терміну дії сертифікату на блоки 30.05.2017 (!), (хоча у Протоколі Замовник зазначає, що ТОВ «ФАУНА ГРАНД» надало також сертифікат з терміном дії 19.05.2017 р. , але дане твердження не відповідає дійсності) , і хоча ТОВ «ФАУНА ГРАНД» у своїй вимозі на скасування дискваліфікації, надав пояснення щодо дії строків сертифікатів, що в саме цей час ми отримали нові сертифікати, а також надали копії нових сертифікатів. (Копія вимоги додається), але в нашому випадку Замовник не прийняв пояснення, та залишив Протокол про дискваліфікацію в силі. Витяг з Вимоги: Відносно першого пункту дискваліфікації Скаржник повідомляє, що згідно ДСТУ 3413-96. Система сертифікації Укрсепро ПОРЯДОК ПРОВЕДЕНИЯ СЕРТИФИКАЦИИ ПРОДУКЦИИ, п. 6.7.8: «Для отримання сертифіката відповідності на новий термін заявник не пізніше, як за три місяці до закінчення його дії направляє до органу з сертифікації заявку відповідно до 6.1.». ТОВ «ФАУНА ГРАНД» надало таку заяву, та отримало позитивне рішення органу сертифікації, але на момент подання заявки на участь в аукціоні ще не мало на руках відповідних сертифікатів. АЛЕ згідно п. 6.7.8, того ж ДСТУ: «Дія сертифіката відповідності для серійної продукції поширюється на всю продукцію, вироблену в період дії сертифіката відповідності, з урахуванням гарантійного терміну придатності і/або гарантійного терміну зберігання за умови дотримання вимог нормативних документів щодо умов транспортування, складування, зберігання продукції.» Посилання на ДСТУ: http://dnaop.com/html/43921_2.html В якості доказу надаємо копії відповідних нових сертифікатів. Тому вважаємо, що даний пункт протоколу не законний і не відповідає чинному законодавству про сертифікацію.» В даному випадку Замовник порушив один із основних принципів здійснення закупівель за бюджетні кошти: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій (ст.. 3 Закону Про публічні закупівлі). Підсумовуючи: Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ “ЕКОМАСТЕР” і приступити до розгляду пропозиції наступного. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1.Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «ЕКОМАСТЕР» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2.Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ФАУНА ГРАНД» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. Додатки: Копія ВИМОГИ до Замовника ТОВ «ФАУНА ГРАНД». З повагою, Директор ТОВ «ФАУНА ГРАНД» Півень С.М.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 01.06.2017 14:34
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: 3aa18a1efa2340f7a096e70cab03831c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-19-000500-b.a2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА на рішення КУ "Комунальний заклад «Нікопольський протитуберкульозний диспансер"Дніпропетровської обласної ради» Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАУНА ГРАНТ", надалі - скаржник, учасник допорогових торгів на закупівлю, «Капітальний ремонт по заміні дерев’яних вікон на металопластикові на основній будівлі в КЗ «Нікопольський протитуберкульозний диспансер» ДОР» за адресою : вул.. Електрометалургів, 17а в м. Нікополь Дніпропетровської області» за готовим проектом», номер закупівлі UA-2017-04-19-000500-b, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись п. 14 «Порядку здійснення допорогових закупівель»», офіційно звертається з даною скаргою на рішення Замовника КУ "Комунальний заклад «Нікопольський протитуберкульозний диспансер"Дніпропетровської обласної ради», по процедурі, внаслідок якого порушено права та законні інтереси скаржника. 15.05.2017 12:31 відбулось розкриття поданих пропозицій, зазначених вище конкурсних торгів, під час якого, після дискваліфікації першого учасника, було встановлено найбільш економічно вигідною пропозицією пропозиція учасника ТОВ "ФАУНА ГРАНТ" -779 800,00 грн. 18 травня 2017 року замовником торгів було прийнято рішення (Протокол № б/н без дати) про відхилення пропозиції скаржника, посилаючись на наступне: Підстави відхилення: 1.Термін дії сертифікатів, які передбачено в пункті 2.1 Додатку № 3 до Оголошення про проведення закупівлі, закінчуються до початку проведення робіт Сертифікат відповідності на блоки віконні закінчується 30 травня 2017 року, а Сертифікат на профілі полівійілхлоридні для віконних та дверних конструкцій діє до 19 травня 2017р. 2.В зв’язку з тим, що в закладі постійно цілодобово перебувають хворі та персонал лікарні, наданий календарний графік виконання робіт невідповідний. Відносно першої причини відхилення пропозиції. Згідно п. 9.1. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога не звільняє Замовника додержуватись власних умов ТД. Наголошуємо додатково, згідно п. 6.7.8 ДСТУ 3413-96. Система сертифікації Укрсепро ПОРЯДОК ПРОВЕДЕНИЯ СЕРТИФИКАЦИИ ПРОДУКЦИИ: «Дія сертифіката відповідності для серійної продукції поширюється на всю продукцію, вироблену в період дії сертифіката відповідності, з урахуванням гарантійного терміну придатності і/або гарантійного терміну зберігання за умови дотримання вимог нормативних документів щодо умов транспортування, складування, зберігання продукції». Це означає, що сертифікати надані ТОВ «ФАУНА ГРАНД» разом з тендерною пропозицією дійсні на момент подачі пропозиції та аукціону, і надані учасником документи в складі пропозиції, незаконно вважати такими, що відсутні. Відповідно відхилення пропозиції ТОВ «ФАУНА ГРАНД» з даної причини була безпідставним, та таким, що порушує, п.6.2,9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, а також головні принципи Закону про публічні закупівлі (ст.. 3): об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Крім того, Ви як замовник, порушуєте принцип здійснення закупівель (ст.. 3 Закону Про публічні закупівлі): недискримінація учасників, виставляючи вже після проведення аукціону (!) дискримінаційні критерії оцінки, а саме: встановлення такої вимоги, щодо терміну дії сертифіката (тим паче після аукціону) обмежує конкуренцію оскільки при наявності чинного сертифікату та якісних характеристик продукцію і закінченню строку його дії після процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів, пропозиція учасника Процедури закупівлі, який його подав, Ви відхиляєте, а такий учасник не буде мати жодної змоги підтвердити наявність нового чинного сертифікату у майбутньому при поставці товару. (рекомендуємо вивчити практику АМКУ). Відносно другого пункту Протоколу «В зв’язку з тим, що в закладі постійно цілодобово перебувають хворі та персонал лікарні, наданий календарний графік виконання робіт невідповідний.». Щодо графіку виконання робіт. Згідно тендерної документації Замовника Додаток 3: - Разом з кошторисною документацією Учасником надається графік виконання робіт. В з'язку з тим, що Замовник не визначив графік виконання робіт в якості нецінової оцінки тендерних пропозицій, серед істотних умов договору, його також не було – сам графік виконання робіт не може бути критерієм для оцінки тендерної пропозиції. Крім того, серед інших умов, підписуючи проект договору, який ми надали у складі тендерної пропозиції, ми гарантували виконати, також п. 1.8, з яким ми як учасник також погодились (підтверджено підписанням проекту договору у складі тендерної пропозиції): 1.8. Замовник може у разі необхідності прийняти рішення про уповільнення, зупинення або прискорення виконання робіт із внесенням у встановленому порядку змін у Договір, у тому числі до календарного графіка виконання робіт, договірної ціни, плану фінансування». Крім того. згідно Додатку 2(*Примітки): - зазначені вище умови договору не є остаточними і вичерпними та можуть бути доповнені скориговані під час безпосереднього укладання договору з Учасником - переможцем процедури закупівлі. Замовник залишає за собою право змінювати умови договору у випадку та відповідно до зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства у сфері закупівель. Тобто виходячи з Ваших вимог, умови договору не є постійною величиною (а графік виконання робіт, є невід’ємною частиною договору), та можуть переглядатися під час укладання та протягом дії договору, відповідно підлягають обговоренню і під час кваліфікації, що учасник ТОВ «ФАУНА ШРАНТ» готов був зробити, але конкретну причину відхилення Замовник назвав вже після дискваліфікації, у відповідь на звернення Учасника. Тому вважаємо дану причину дискваліфікації такою, що порушує один із принципів закупівель (ст.. 3 Закону Про публічні закупівлі): об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій. Наголошуємо: Єдиним критерієм оцінки ТП є “Ціна” (питома вага критерію – 100% (з ПДВ). Відносно причин відхилення пропозицій учасників, в тендерній документації замовника визначені наступні: 1.Якщо завантажені в Системі документи сформовані не у відповідності з вимогами ТД, або мають неякісне, неповне, нечітке зображення, мають частково сканований документ та інше, замовник може прийняти рішення про відхилення (дискваліфікацію) ТП такого учасника. 2.Замовник відхиляє ТП та дискваліфікує учасника відповідно до пунктів 9.1-9.2 Наказу №35. Ненадання учасником якого-небудь з документів або надання незавірених копій документів, зазначених в цій ТД є підставою для відхилення ТП та дискваліфікації учасника. 3. Неспроможність учасника належним чином підготувати ТП буде віднесено на його ризик. Відсутність документів, передбачених в цій ТД розцінюється як невідповідність ТП умовам закупівлі. 4.Учасник погоджується з тим, що замовник має право відхилити пропозицію учасника, у разі якщо: - у складі пропозиції учасника на момент закінчення прийому пропозицій на електронний майданчик не надано будь-якого з вказаних документів, не додержання інструкцій та вимог зазначених у кваліфікаційних вимогах; - документи, надані учасником у складі пропозиції містять неправдиву або недостовірну інформацію. Жодна з причин, які викладені в протоколі про відхилення пропозиції ТОВ «ФАУНА ГРАНД», не відповідає причинам для відхилення викладеним в ТД Замовника, а також не відповідає вимогам п. 9.2 Порядку: 1.Декларація про відповідність, або її копія, завірена печаткою учасника, або інші документи, що підтверджують якість продукції -ТОВ «ФАУНА ГРАНТ» надані в повному об’ємі . 2. Разом з кошторисною документацією ТОВ «ФАУНА ГРАНД» надало графік виконання робіт. Таким чином Замовник, знову порушує ст.3 Закона Про публічні закупівлі, п. 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель. А також порушує п. 9.2 Порядку, а саме: Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Керуючись п. 14.1 Порядку звертаємося до вас із вимогою щодо усунення допущених порушень під час проведення процедури закупівлі, шляхом відміни протоколу про відхилення пропозиції ТОВ «ФАУНА ГРАНД». В разі відмови в задоволенні порушених питань, на захист своїх прав та інтересів, будемо вимушені в установленому законодавством порядку звернутися до голови обласної державної адміністрації у Дніпропетровській області, як до засновника КУ «Нікопольський протитуберкульозний диспансер» Дніпропетровської обласної ради», Державної аудиторської служби України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, щодо перевірки даної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Комітет з конкурсних торгів КЗ "НПТД"ДОР" надає відповідь на Вашу вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

ВИМОГА

Номер: f4abe21a971945cf85fdf159754ac598
Ідентифікатор запиту: UA-2017-04-19-000500-b.b1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА/СКАРГА на рішення КУ "Комунальний заклад «Нікопольський протитуберкульозний диспансер"Дніпропетровської обласної ради» Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАУНА ГРАНТ", надалі - скаржник, учасник допорогових торгів на закупівлю, «Капітальний ремонт по заміні дерев’яних вікон на металопластикові на основній будівлі в КЗ «Нікопольський протитуберкульозний диспансер» ДОР» за адресою : вул.. Електрометалургів, 17а в м. Нікополь Дніпропетровської області» за готовим проектом», номер закупівлі UA-2017-04-19-000500-b, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись п. 14 «Порядку здійснення допорогових закупівель»», офіційно звертається з даною скаргою на рішення Замовника КУ "Комунальний заклад «Нікопольський протитуберкульозний диспансер"Дніпропетровської обласної ради», по процедурі, внаслідок якого порушено права та законні інтереси скаржника. 15.05.2017 12:31 відбулось розкриття поданих пропозицій, зазначених вище конкурсних торгів, під час якого, після дискваліфікації першого учасника, було встановлено найбільш економічно вигідною пропозицією пропозиція учасника ТОВ "ФАУНА ГРАНТ" -779 800,00 грн. 18 травня 2017 року замовником торгів було прийнято рішення (Протокол № б/н без дати) про відхилення пропозиції скаржника, посилаючись на наступне: Підстави відхилення: 1) Термін дії сертифікатів, які передбачено в пункті 2.1 Додатку № 3 до Оголошення про проведення закупівлі, закінчуються до початку проведення робіт Сертифікат відповідності на блоки віконні закінчується 30 травня 2017 року, а Сертифікат на профілі полівійілхлоридні для віконних та дверних конструкцій діє до 19 травня 2017р. Також, в зв’язку з тим, що в закладі постійно цілодобово перебувають хворі та персонал лікарні, наданий календарний графік виконання робіт невідповідний. Відносно першого пункту дискваліфікації Скаржник повідомляє, що згідно ДСТУ 3413-96. Система сертифікації Укрсепро ПОРЯДОК ПРОВЕДЕНИЯ СЕРТИФИКАЦИИ ПРОДУКЦИИ, п. 6.7.8: «Для отримання сертифіката відповідності на новий термін заявник не пізніше, як за три місяці до закінчення його дії направляє до органу з сертифікації заявку відповідно до 6.1.». ТОВ «ФАУНА ГРАНД» надало таку заяву, та отримало позитивне рішення органу сертифікації, але на момент подання заявки на участь в аукціоні ще не мало на руках відповідних сертифікатів. АЛЕ згідно п. 6.7.8, того ж ДСТУ: «Дія сертифіката відповідності для серійної продукції поширюється на всю продукцію, вироблену в період дії сертифіката відповідності, з урахуванням гарантійного терміну придатності і/або гарантійного терміну зберігання за умови дотримання вимог нормативних документів щодо умов транспортування, складування, зберігання продукції.» Посилання на ДСТУ: http://dnaop.com/html/43921_2.html В якості доказу надаємо копії відповідних нових сертифікатів. Тому вважаємо, що даний пункт протоколу не законний і не відповідає чинному законодавству про сертифікацію. Відносно пункту два Протоколу «В зв’язку з тим, що в закладі постійно цілодобово перебувають хворі та персонал лікарні, наданий календарний графік виконання робіт невідповідний.». Згідно тендерної документації Замовника файл Тендерна документація заміна вікон.doc, пункту Прикінцеві положення «- Разом з кошторисною документацією Учасником надається графік виконання робіт.» більше ніяких вимог відносно графіка тендерна документація не містить. Крім того, згідно п. 9 розділу ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ «Єдиним критерієм оцінки ТП є “Ціна” (питома вага критерію – 100% (з ПДВ).» Що саме і зробив учасник ТОВ «ФАУНА ГРАНД», надав графік відповідних робіт. Протокол оцінки не містить пояснень, яким чином графік робіт учасника не відповідає вимогам. Крім того, вважаємо, що таки речі, як графік робіт, підлягають обговоренню під час підписання договору, якщо ТД Замовника, не містить спеціальних вимог. Відносно даного питання. Тому вважаємо, що даний пункт протоколу не законний і не відповідає чинному законодавству. Окрім того, ще раз хочемо підкреслити, що згідно ТД Замовника «Єдиним критерієм оцінки ТП є “Ціна” (питома вага критерію – 100% (з ПДВ)». Хочемо вам нагадати, що ви бюджетний заклад, відповідно, кошти, якими ви розпоряджаєтесь, не є вашою власністю. Є підозра, про змову Замовника з одним із Учасників. ВИМАГАЄМО: Скасувати рішення, щодо дискваліфікації ТОВ "ФАУНА ГРНД", на закупівлю: «Капітальний ремонт по заміні дерев’яних вікон на металопластикові на основній будівлі в КЗ «Нікопольський протитуберкульозний диспансер» ДОР» за адресою : вул.. Електрометалургів, 17а в м. Нікополь Дніпропетровської області» Враховуючи інформацію зазначену вище, у випадку, якщо, рішення щодо дискваліфікації ТОВ "ФАУНА ГРАНД" не буде відмінено,після винесення рішення про переможця закупівлі, ми будемо вимушені звернутися для початку до Антимонопольного комітету (змова Замовника та учасника), а надалі до контролюючих органів , а також засобів масової інформації з відповідною заявою, а саме, маємо Вам нагадати що: спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії КОРУПЦІЇ відповідно до частинні статті 1 Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» визначено органи прокуратури, Національної поліції, Національне антикорупційне бюро України, Національне агентство з питань запобігання корупції. Директор ТОВ «ФАУНА ГРАНД» Півень С.М.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Комітет з конкурсних торгів КЗ "Нікопольський протитуберкульозний диспансер" ДОР" надає відповідь на ВИМОГУ/СКАРГУ ТОВ "Фауна гранд"
Статус вимоги: Відхилено