-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Послуги з добровільного страхування здоров’я медичних працівників на випадок захворювання гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 ( ДК 021:2015- 66510000-8 Страхові послуги ): послуги з добровільного страхування здоров’я медичних працівників на випадок захворювання гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 ДК 021:2015- 66512210-7
1. Місце надання послуг – Україна ; 2. Обсяг надання страхових послуг – згідно з Додатком 3; 3. Строк надання послуг: 1(один) рік;
Завершена
870 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 700.00 UAH
Період оскарження:
23.02.2021 13:02 - 07.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено
не правомірне рішення замовника
Номер:
47b5c45dcc43466cb88e2b41ee62bfa7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-23-001846-a.b3
Назва:
не правомірне рішення замовника
Скарга:
12 березня 2021 року Комунальним некомерційним підприємством "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" (далі – Замовник) проведено тендер UA-2021-02-23-001846-a щодо закупки послуг з добровільного страхування здоров’я медичних працівників на випадок захворювання гострою респіраторною хворобою COVID-19.
За результатами якого найнижчу ціну в розмірі 450 000,0 грн. запропоновано ПрАТ «ХМСК» (далі – Учасник).
Тендерним комітетом Замовника розглянуто тендерну пропозицію Учасника згідно протоколу №64 від 16 .03.2021 року яким прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції, як такої що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме:
1) у складі тендерної пропозиції надано копію аналогічного Договору CV-19 №08/21 від 15.01.2021 р не повному обсязі: відсутній Додаток 1 до Договору, який є невід’ємною частиною Договору відповідно п. 1.3.1 цього Договору (вимога замовника викладена в п.2 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації);
2) учасник в складі пропозиції надав ксерокопію Статуту не завірену належним чином, всупереч вимогам Замовника, викладеним в п. І розділу 3 Тендерної документації.
Учасник не погоджується з вказаним рішенням з наступних обставин.
Згідно п.4, 6, 8 Опису та прикладів формальних несуттєвих помилок розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника затвердженої Рішенням тендерного комітету Замовника від «23» лютого 2021 року, протокол №44 встановлено, що до формальних (несуттєвих) помилок відносяться:
- Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання);
- Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис;
- Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
Також Тендерною документацією передбачено, що замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Таким чино відсутність на ксерокопії Статуту Учасника підпису уповноваженої особи та печатки Учасника, є несуттєвим недоліком та не може бути підставою для відхилення Учасника з найнижчою ціною
Згідно додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» розділом 3 передбачено надання аналогічного договору надання послуг.
Аналогічним вважається виконаний договір поставки, предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері. 2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
- копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (лист-відгук від контрагента про належне виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше 1 договору, зазначеного у довідці) та/або копії актів надання послуг/виконання робіт/видаткових накладних на аналогічні послуги/роботи/товари від замовників аналогічних послуг/робіт/товарів, зазначених в наданій Учасником довідці).
Учасник надав зазначений аналогічний договір за виключенням Додатку №1 до нього, в якому містились персональні данні фізичних осіб контрагента Учасника.
Надання персональних даних регулюється нормами Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
Так п.2 ст. 16 вищезазначеного закону передбачено, що «Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити.»
З огляду на порядок проведення публічних закупівель, тобто ознайомитись з наданою тендерною документацію Учасника можуть треті особи (інші учасники тендеру, або зареєстровані користувачі майданчику проведення електронних торгів), які не перебувають з Учасником в договірних відносинах, щодо обробки персональних даних.
З огляду на вищевикладене на підставі ст. 18 Закону України « Про публічні закупівлі»,
прошу:
1. Скасувати рішення Комунальним некомерційним підприємством "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" прийняте протоколом тендерного комітету №79 від 22 березня 2021 року щодо відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «ХМСК» та визнання переможцем визнання переможцем процедури відкритих торгів ПАТ «Національна акціонерна страхова компанія «Орант».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 29.03.2021 14:30
- Скарга.pdf 30.03.2021 14:51
- Рішення від 31.03.2021 № 6510 (+лист Замовнику).pdf 01.04.2021 14:10
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2021 № 7592.pdf 13.04.2021 16:05
- Рішення від 12.04.2021 № 7592.pdf 15.04.2021 21:20
- Пояснення по суті.docx 06.04.2021 13:03
- Пояснення по суті.pdf 06.04.2021 13:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.03.2021 16:19
Дата розгляду скарги:
12.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.04.2021 14:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.04.2021 21:20
Вимога
Є відповідь
дискримінація учасника
Номер:
3033a8b5bc644b078c4c3b2e5b7fdd88
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-23-001846-a.c2
Назва:
дискримінація учасника
Вимога:
дискримінація учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.PDF 19.03.2021 14:00
Дата подачі:
19.03.2021 14:00
Вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до п.1 ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. У даному випадку неможливо було застосувати цю норму Закону, так як наявні інші невідповідності вимогам тендерної документації (рішення тендерного комітету від 16.03.21 Протокол № 64). Ксерокопія статуту, яка надана в складі пропозиції, не являється електронним документом, а згідно розділу 3 тендерної документації - Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/ установами/ організаціями).
Нажаль, вимоги Замовника не були виконані, тому пропозиція відхилена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
не правомірне рішення замовника
Номер:
5137e07795c149d0a5145590b1060d5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-23-001846-a.c1
Назва:
не правомірне рішення замовника
Вимога:
не правомірне рішення замовника, вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 16.03.2021 16:29
Дата подачі:
16.03.2021 16:29
Вирішення:
По перше:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору) (згідно п.2 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації). Всупереч цьому
учасником у складі тендерної пропозиції надано копію Договору CV-19 №08/21 від 15.01.2021р не в повному обсязі: відсутній Додаток 1 до Договору, який відповідно п.1.3.1 цього ж Договору є невід’ємною частиною Договору.
Про наявність обов’язкових додатків свідчать посилання на них у договорі. Замовник повинен всебічно оцінити попередній господарський досвід свого потенційного контрагента.
По –друге:
Згідно вимог табл.3 Додатку 2 до тендерної документації в складі пропозиції учасник надає копію статуту або іншого установчого документу (остання зареєстрована редакція) - для юридичних осіб. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Стосовно наданого Опису в тендерній пропозиції, звертаємо увагу, що згідно розділу 5 ч.2.п.6 Тендерної документації - Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація. В складі пропозиції Учасника такого листа не надано, а Замовником стосовно статуту зазначені інші вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено