-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Завершена
246 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 230.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 230.00 UAH
Період оскарження:
23.02.2021 09:44 - 15.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність пропозиції переможця технічним вимогам замовника
Номер:
c4f5257e7bd14402bebec63aff1167b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-23-001742-b.b3
Назва:
Невідповідність пропозиції переможця технічним вимогам замовника
Вимога:
Звертаємося до Вас із проханням ретельніше переглянути пропозицію ФОП Наборщикова Василя Рудольфовича у закупівлі згідно ідентифікатора UA-2021-02-23-001742-b, та дискваліфікувати його, як такого, що не відповідає технічним вимогам, а саме:
- Замовником в технічному завданні, вимагалось, щоб об’єм оперативної пам’яті комп’ютера, становив 8 Гб, при цьому ФОП Наборщиков Василь Рудольфович запропонував оперативну пам’ять Exceleram (E404247B) з об’ємом 4 Гб (згідно інформацій на сайті виробника https://www.exceleram.co/products/memory-ddr4-dimm-single-channel/ ). ФОП Наборщиков Василь Рудольфович також в своїй ціновій пропозиції вказує, що комп’ютер має 4 Гб встановленої оперативної пам’яті (скрін нижче), що свідчить про невідповідність пропозиції вимогам закупівлі.
просимо:
- Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно переглянути пропозицію ФОП Наборщикова Василя Рудольфовича та дискваліфікувати, як таку що не відповідає вимогам закупівлі.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Детально із вимогою можна ознайомитися у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Невідповідність на прозоро.pdf 01.04.2021 11:30
- 161 (1).jpg 04.04.2021 23:14
- 161(2).jpg 04.04.2021 23:14
Дата подачі:
01.04.2021 11:30
Вирішення:
Вельмишановний Учасник!
У відповідь на Вашу вимогу по закупівлі UA-2021-02-23-001742-b від 01.04.2021 р. вих.. № 01/04-01 надаємо Вам роз’яснення щодо невідповідності технічним вимогам, а саме:
- ФОП Наборщиков Василь Рудольфович надав згоду на виставлені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам вказав: «оперативна пам'ять: DDR4 8gb»;
- ФОП Наборщиков Василь Рудольфович надіслав лист, в якому гарантує, що всі персональні комп’ютери, які будуть поставлятися згідно підписаного договору по закупівлі UA-2021-02-23-001742-b будуть обов’язково укомплектовані оперативною пам’яттю: DDR4 2400 MHz, яка має загальний об’єм оперативної пам’яті 8 Gb. ФОП Наборщиков В.Р. зобов’язується та гарантує поставити весь товар в повному обсязі та у встановлені договором строки (скрін документа надається нище).
- Якщо розглядати Вашу пропозицію в якій вказано системний блок Prologix (A9600.08.S2.INT.307), то на офіційному сайті https://prologix.ua/ інформації не знайдено. Консультантом сайту повідомлено, що системний блок Prologix (A9600.08.S2.INT.307) не існує. З Вашої тендерної пропозиції не зрозуміле виконання Вами технічної вимоги замовника. Тому ми керувалися Вашою порівняльною таблицею в якій вказаний повний перелік відповідності технічній вимозі замовника
Керуючись ст.. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації в розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» п. 1.2. вказано: «Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%), з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ)». Тому рішення прийнято на користь ФОП Наборщиков В.Р. за мінімальною тендерною пропозицією.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Невідповідність пропозиції учасника вимогам закупівлі
Номер:
ee8096bb53b84b209eceed72df4538bb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-23-001742-b.b2
Назва:
Невідповідність пропозиції учасника вимогам закупівлі
Вимога:
Звертаємося до Вас із проханням ретельніше переглянути пропозицію ФОП Наборщикова Василя Рудольфовича у закупівлі згідно ідентифікатора UA-2021-02-23-001742-b, та дискваліфікувати його, як такого, що не відповідає технічним вимогам, а саме:
- Замовником в технічному завданні, вимагалось, щоб об’єм оперативної пам’яті комп’ютера, становив 8 Гб, при цьому ФОП Наборщиков Василь Рудольфович запропонував оперативну пам’ять Exceleram (E404247B) з об’ємом 4 Гб. Звертаємо Вашу увагу що в пропозиції цього учасника не зазначено, що буде встановлено 2 модулі пам’яті, тому запропонований системний блок не відповідає вимогам тендерної документації.
- Замовником вимагалося надати у розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» у п. 3.7. Лист-гарантію про те, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, - усупереч вимогам замовника у складі пропозиції учасника, відсутній вище вказаний лист-гарантія, що не відповідає вимогам закупівлі, отже, пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі;
- Замовником у Додатку № 1 вимагалося надати документального підтвердження власного або партнерського сервісного центру найближчого до м. Ананьєва Подільського району Одеської області з інформацією про реквізити сервісного центру: адресу, перелік контактних осіб номери телефонів, ел.адресу – у супереч вимогам замовника учасник у складі пропозиції надав довідку щодо наявності сервісного центру за № 10/03/05/001742-b від 11 березня 2021 року із сервісним центром у м. Києві за адресою: вул. Юрія Іллєнка, буд. 81А, що не є найближчим до м. Ананьєва Подільського району Одеської області, отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам закупівлі.
- Замовником у Додатку № 1 вимагалося надати копії сертифікатів відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника – у складі пропозиції учасник подав Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-03/4285 від 16.02.2016 року на запропонований монітор торгової марки Аcer – термін дії якого закінчився 16 лютого 2021 року, тобто прострочений.
просимо:
- Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 30 п. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII ретельно переглянути пропозицію ФОП Наборщикова Василя Рудольфовича та дискваліфікувати, як таку що не відповідає вимогам закупівлі.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Пов'язані документи:
Учасник
- Невідповідність.pdf 29.03.2021 13:15
Дата подачі:
29.03.2021 13:15
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу по закупівлі UA-2021-02-23-001742-b від 29.03.2021 р. вих.. № 29/03-01 надаємо Вам роз’яснення щодо невідповідності технічним вимогам, а саме:
- ФОП Наборщиков Василь Рудольфович надав згоду на виставлені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та в порівняльній таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам вказав: «оперативна пам'ять: DDR4 8gb»;
- ФОП Наборщиков Василь Рудольфович надав Лист-гарантію про відсутність підстав для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі відповідно до п.11 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в якому вказано, що ФОП Наборщиков В.Р. не є особою, до якої застосовано санкції у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції» та гарантує, що не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю;
- ФОП Наборщиков В.Р. надав документальне підтвердження про наявність сервісного центру та його реквізити у м. Київ за адресою: вул.. Юрія Іллєнка, буд. 81А, а також надає гарантійний лист-підтвердження про швидкість реагування про усунення виявлених недоліків товару протягом 24 години з моменту отримання заявки від Замовника у період гарантійного терміну експлуатації товару; гарантійний лист про гарантійне обслуговування та технічна підтримка обладнання;
- ФОП Наборщиков В.Р. надано копії сертифікатів відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника – у складі пропозиції ФОП Наборщиков В.Р. подав Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-03/4285 від 16.02.2016 року на запропонований монітор торгової марки Aser – термін дії якого закінчився 16 лютого 2021 року. Це не є вагомою причиною про відмову учаснику, тому що ФОП Наборщиков В.Р. дотримано виконання ст.. 16 та ст.. 17 Закону Украни «Про публічні закупівлі».
Керуючись ст.. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» в тендерній документації в розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» п. 1.2. вказано: «Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%), з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ)». Тому рішення прийнято на користь ФОП Наборщиков В.Р. за мінімальною тендерною пропозицією.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
1
Номер:
5107212f2a484e44bd9c79c11822f048
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-23-001742-b.b1
Назва:
1
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також доводимо до Вашого відома, якщо Ви цього не знали, що авторизаційний лист видається ТІЛЬКИ ПАРТНЕРАМ виробника, тобто тільки тим учасникам, які мають договір на реалізації їх продукції. Крім того, авторизаційний лист видається лише ОДНОМУ УЧАСНИКУ, усім решта буде відмова, якщо є сумніви, зверниться самостійно до виробника, та переконайтесь в цьому!
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівел, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.02.2021 12:42
Вирішення:
Згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. І вимога авторизаційного листа від виробника на запропоноване Учасником обладнання для даної закупівлі - це не дискримінація бажаючих прийняти участь в закупівлі, а, насамперед, підтвердження статусу Учасника, як партнера Виробника, його здатності поставити саме те обладнання, яке повністю відповідає якісним та кількісним характеристикам зі збереженням всіх гарантійних термінів. Кожен Учасник, якій бажає прийняти участь у закупівлі, повинен мати правовідносини із виробником продукції для рентабельного ведення своєї господарської діяльності, тому підтвердження даного факту у вигляді авторизаційного листа не є зайвою вимогою.
Статус вимоги:
Задоволено