• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів

Завершена

184 855.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 848.55 UAH
Період оскарження: 23.02.2021 08:36 - 07.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: fd008d8ffbdc4a8c9679d8306a44fcef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-23-000093-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.03.2021 09:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.04.2021 17:47
Дата виконання рішення Замовником: 15.04.2021 10:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ від 07.04.2021 року № 7244-р/пк-пз виконано.
Автор: ФОП Трач Олег Володимирович, Трач Олег Володимирович +380734384091 oleht1991@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Оскарження відхилення ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ"

Номер: c8e2df39ebbd45a3b2fa89590c87e9a7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-23-000093-a.a1
Назва: Оскарження відхилення ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ"
Вимога:
ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ" надали розгорнуту відповідь, щодо виробників, каталожніх номерів та цін по кожній позиції, також гарантії того, що ціни є сереньоринковими. Відповідно пункту 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності. Просимо замовика надати розгонуту відповідь по яких саме позиціях ціни є аномально низькими спираючись на інформацию надану учасником в якості обгрунтування. У разі неможливості надання такої аргументації ВИМАГАЄМО скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ" та вимагаємо визначити пропозицію ТОВ "ДНІПРОАВТОЗАПЧАСТИНИ" переможцем торгів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Повідомляємо, що відповідно до пункту 3 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» аномально низька ціна тендерної пропозиції - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на ЗО або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Таким чином, термін «аномально низька ціна» застосовується до тендерної пропозиції вцілому, а не до його окремих позиції. Цією ж нормою встановлено, що аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Отже, визначення аномально низької ціни здійснювалося електронною системою закупівель, а не Замовником. Згідно з частиною чотирнадцятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. За змістом даної норми саме на Учасника покладено обов’язок надати обґрунтування щодо цін або вартості відповідних товарів, і конкретно визначено, яку інформацію таке обґрунтування може містити. Натомість листом 1603/4, завантаженому до електронної системи закупівель 16.03.2021, Ви запропонували Замовнику самостійно здійснити перевірку запропонованих цін будь-яким зручним способом відповідно до запропонованих Вами каталожних номерів та виробників цих запчастин. З аналізу даного листа та вищенаведених норм Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що Вами фактично не надано належного обґрунтування щодо запропонованих цін товарів. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Ураховуючи викладене, у даному випадку відхилення Вашої тендерної пропозиції у повній мірі відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено