-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (заміна) вікон та дверей
Завершена
1 151 725.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 759.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 759.00 UAH
Період оскарження:
19.05.2017 15:24 - 24.05.2017 15:29
Вимога
Вирішена
ВИМОГА
Номер:
a42407a89402417fa418034919bcbdc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-19-000530-c.b1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
Вимагаємо внести зміни в Оголошення про проведення електронної закупівлі Замовником КУ "Міська клінічна лікарня № 1"по предмету закупівлі Капітальний ремонт (заміна) вікон та дверей ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби номер у ЦБД UA-2017-05-19-000530-c. А саме:
1) Вимогу, щодо досвіду виконання аналогічних договорів, у тому числі на об’єктах комунальної власності Запорізької міської ради та надати копії 2 (двох) виконаних договорів за 2015-2016 років. Замінивши її на вимогу: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Аналогічним договором є договір (двосторонній або декількасторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
А це обмежує право участі у процедурі закупівлі інших суб’єктів господарювання.
Вимога щодо досвіду виконання аналогічних договорів, у тому числі на об’єктах комунальної власності Запорізької міської ради у 2015-2016 роках, є дискримінаційною, такою, що порушує принципи здійснення закупівель (п. 6.2 ч.4 Порядку здійснення допорогових закупівель, а також ст..3 Закону Про публічні закупівлі, а саме недискримінацію учасника.
Дана вимога, викликає сумнів, що до доцільності, таким чином викликає побоювання, що в оголошенні про проведення закупівлі Замовником наведені умови, що мають ознаки порушень законодавства про захист економічної конкуренції.
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» від 11.01.2001 року. економічна конкуренція (конкуренція) - це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок якого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибрати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Зазначений закон дає визначення антиконкурентних узгоджених дій, якими відповідно до статті 6 є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції. Такими, серед інших, є спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів.
2) Крім цього вимагаємо виключити вимогу пункту 23 Оголошення «Всім Учасникам необхідно надати зразок ПВХ профілю, з якого Учасником будуть виготовлені вікна , не пізніше 2 робочих днів до 16-00 після закінчення аукціону».
В даному випадку, Не зрозуміло , як буде проводитись оцінка зразків ПВХ профілю, в зв’язку з тим, що Замовник не акредитовано як орган сертифікації (Згідно Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд п.18: Підтвердження відповідності виробів вимогам цього Технічного регламенту здійснюється шляхом декларування виробником відповідності виробів із складенням декларації згідно з додатком або шляхом сертифікації призначеним в установленому порядку органом з оцінки відповідності (далі - орган оцінки) і видачею сертифіката відповідності … А згідно ст.. 25 Закону України Про технічні регламенти та оцінку відповідності: Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів 1. Оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах.)
Крім того, згідно ст..1 вищевказаного Закону:
орган з оцінки відповідності - підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ, що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи випробування, сертифікацію та інспектування;
орган із сертифікації - орган з оцінки відповідності, який є третьою стороною та управляє схемами сертифікації.
Згідно ДСТУ Б В.2.6-15:2011. Блоки віконні та дверні полівінілхлоридні, вибірковий контроль проводиться відповідно до ГОСТ 18321. А згідно ГОСТ 18321 контроль проводиться у присутності постачальника продукції, в спеціально відведеному приміщенні, обладнаному спеціальними засобами контролю, технікою, тощо. А робочі місця і персонал, що здійснюють контроль повинні бути атестовані в установленому Законом порядку.
Зважаючи на зазначене вище, дана вимога приведе до недійсних результатів тестування зразків товару, виходячи з того, що огляд та оцінка зразків не відповідає вимогам Закону, а також під час тестування не будуть присутні представники учасника (!!!).
Отже, вимога Оголошення щодо надання зразків профілю ПВХ, веде до дискримінації учасників, спотворенню результатів закупівлі, таким чином порушує п. 6.2 Порядку проведення допорогових закупівель, а також ст..3 Закону про публічні закупівлі , а саме недискримінація учасників.
Окрім того, Розпорядженням міського голови Запорізької міської ради від 16.02.2016 №71р "Про проведення електронних закупівель" (зі змінами)" п. 4.2 Положення, зазначено:
«Технічні вимоги до предмета закупівлі та/або кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі зі способами їх підтвердження можуть також зазначатися замовником в окремому документі, який одночасно опубліковується з оголошенням про проведення закупівель (документація закупівель).» АЛЕ (!!!) «Вказані вимоги не повинні носити дискримінаційний характер та сприяти зниженню конкуренції. У разі, якщо технічні вимоги обґрунтовано містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, джерело походження товару або виробника, замовник може зазначити «або еквівалент».
Окремо, хочемо зазначити: хоча дана закупівля в повній мірі не підпадає під дію Закону про публічні закупівлі, але її умови повинні відповідати іншим Законодавчим актам України та розпорядчим документам. В даному випадку: Закону України «Про захист економічної конкуренції», Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», Порядку здійснення допорогових закупівель, а також ст.3 Закону Про публічні закупівлі.
Керуючись п. 14.1 Порядку звертаємося до вас із вимогою щодо усунення допущених порушень під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення необхідних змін до оголошення. В разі відмови в задоволенні порушених питань, будемо вимушені в установленому законодавством порядку звернутися до Державної аудиторської служби України, Департаменту захисту економіки Національної поліції України, щодо перевірки закупівлі, а також до голови Запорізької міської ради, та профільних заступників , які згідно Розпорядження від 16.02.2016 №71р "Про проведення електронних закупівель" (зі змінами)", відповідальні за його виконання .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2017 09:52
Вирішення:
1. Вимога,щодо надання усіма Учасниками зразка ПВХ профілю, з якого Учасником будуть виготовлені вікна, не піздніше 2 робочих днів до 16-00 після закінчення аукціону, була встановлена для того ,щоб Замовник мав змогу особисто перенсвідчитися в якості продукції, провести візуальний аналіз запропонованого зразка продукції, оскільки після отримання готових виробів Замовник не матиме змогу (без порушення цілісності виробів) перевірити кількість камер у виробі, армування тощо.
2. При складанні техничної частини до Закупівлі, було випадково зазначена марка фурнітури без фрази "або еквівалент", тому, просимо у разі посилання на конкретну торгову марку чи фірму, патент,конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника найменування товару читати із словосполученням "або еквівалент".
Статус вимоги:
Задоволено