• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з фізичної охорони майна

Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Тендерне забезпечення умовами тендерної документації не встановлено

Торги відмінено

504 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 040.00 UAH
Період оскарження: 22.02.2021 18:16 - 06.03.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

неправомірне визначення переможця

Номер: 28e47b61586b4ba19362be76600c478f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-015475-b.b3
Назва: неправомірне визначення переможця
Вимога:
11.03.2021 року відбувся аукціон Національна академія аграрних наук України UA-2021-02-22-015475-b 1. Найбільш економічно вигідною цінова пропозиція за результатами даного аукціону була надана від ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ". Однак дана пропозиція автоматизовано була зіставлена із ціновими пропозиціями інших учасників та була визнана як аномально низька, а саме: є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону. Учасник ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ" 11.03.2021 р. надав обґрунтування аномально низької ціни та надав розрахунок вартості найбільш економічно вигідної ціни, а саме: Пропозиції інших учасників тендерної закупівлі на початковому етапі аукціону становили: ТОВ «КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» 403 200,00 грн. ТОВ «А1 ОХОРОНА» 470 000,00 грн. ТОВ «ГАРД СЕКЮРИТІ ГРУПП» 499 000,00 грн. Середньоарифметичне визначення цін тендерних пропозицій: (403 200,00 + 470 000,00 + 499 000,00) : 3 = 457 400,00 грн. Розрахунок вартості найбільш економічно вигідної ціни нижча за середньоарифметичне цін учасників на 34,41%, виходячи з наступного розрахунку: 100% - (300 000*100 : 457 400,00) = 34,41% Однак Учасник ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ" невірно тлумачить Закон «Про публічні закупівлі», адже Закон «Про публічні закупівлі» доволі чітко дає відповідь на питання що ж таке аномально низька ціна тендерної пропозиції учасника. Аномально низькою буде визнана ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка: • на 40 або більше відсотків менша від середньоарифметичного значення тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону; • на 30 або більше відсотків менша від наступної тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Отже, Учасник ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ" мав надати наступний правильний розрахунок згідно Закону України «Про публічні закупівлі»: Середньоарифметичне визначення цін тендерних пропозицій: (403 200,00 + 470 000,00 + 499 000,00) : 3 = 457 400,00 грн. Розрахунок вартості найбільш економічно вигідної ціни нижча за середньоарифметичне цін учасників на 42,06%, виходячи з наступного розрахунку: 100% - (265 000*100 : 457 400,00) = 42,06% Таким чином оцінка цінової пропозиції учасника на аномальність відбулася вірно в результаті автоматизованого зіставлення цінової пропозиції ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ" із ціновими пропозиціями конкурентів (відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону аномально низьку ціну визначає електронна система закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота)). Отже, Учасник ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ" невірно надав обґрунтування аномально низької ціни протягом 1 робочого дня. 2. Замовником Національна академія аграрних наук України 19.03.2021 року о 17:51 була висунута вимога про усунення порушення, а саме: Опис: ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) В довідці, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, не зазначено інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі, зокрема: СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ і АКТИВНОЇ ОБОРОНИ, АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ необхідних для виконання зобов’язань стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1) підпункт 5.1.1.1 підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) Надати виправлену довідку, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу тендерної документації, та зазначити інформацію про наявність в учасника, зокрема: СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ і АКТИВНОЇ ОБОРОНИ, перелік яких визначений Постановою Кабінету Міністрів України № 97 від 11.02.2013 р. "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності" та ПЕРЕДБАЧЕНИЙ ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ ЦІЄЇ ЗАКУПІВЛІ. А також інформацію про наявність в учасника АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ необхідних для виконання зобов’язань стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі. Згідно Закону України «про публічні закупівлі» стаття 26 п.9 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ" не надав виправлену довідку , яка вимагалась положенням підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу тендерної документації та не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Також тендерна пропозиція ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ" є такою, що не відповідає встановленим абзацом 1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Отже, з вищезазначеного, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ» на підставі абз. 3, абз. 5 та абз. 6 п.1 ч.1 ст. 31 Закону. Також 25.03.2021 року вищезазначена вимога вже була висунута, однак відповідь Замовник та і не надав. Згідно пункту 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі»: Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. 25.03.2021 року ТОВ «А1 Охорона» було подано Вимогу Замовнику, відповідь на яку не було надано. Згідно пункту 1 статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі»: За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 1ff774547d7043eda1af724717ebe81d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-015475-b.b2
Назва: Скарга
Скарга:
Оскарження рішення про визначення переможця
Дата розгляду скарги: 12.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.04.2021 16:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.04.2021 18:11
Дата виконання рішення Замовником: 05.05.2021 17:03
Коментар замовника щодо усунення порушень: 24.03.2021 року Замовником було визначено переможцем ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ". Однак 02.04.2021 р. ТОВ "А1 ОХОРОНА" було подано cкаргу № UA-2021-02-22-015475-b.b2 (далі – Скарга) до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель по Процедурі закупівлі. На засіданні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було прийнято рішення №7605-р/пк-пз від 12.04.2021р, яким замовника зобов’язано скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ". На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель уповноважена особа Мороз Анна Борисівна прийняла рішення скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ"
Автор: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Валерія Ковальова +380442494000 atender845@gmail.com
Вимога
Без відповіді

неправомірне визначення переможця

Номер: 67eae3f9886049099e8156107200ac1b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-015475-b.a1
Назва: неправомірне визначення переможця
Вимога:
11.03.2021 року відбувся аукціон Національна академія аграрних наук України UA-2021-02-22-015475-b 1. Найбільш економічно вигідною цінова пропозиція за результатами даного аукціону була надана від ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ". Однак дана пропозиція автоматизовано була зіставлена із ціновими пропозиціями інших учасників та була визнана як аномально низька, а саме: є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону. Учасник ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ" 11.03.2021 р. надав обґрунтування аномально низької ціни та надав розрахунок вартості найбільш економічно вигідної ціни, а саме: Пропозиції інших учасників тендерної закупівлі на початковому етапі аукціону становили: ТОВ «КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ» 403 200,00 грн. ТОВ «А1 ОХОРОНА» 470 000,00 грн. ТОВ «ГАРД СЕКЮРИТІ ГРУПП» 499 000,00 грн. Середньоарифметичне визначення цін тендерних пропозицій: (403 200,00 + 470 000,00 + 499 000,00) : 3 = 457 400,00 грн. Розрахунок вартості найбільш економічно вигідної ціни нижча за середньоарифметичне цін учасників на 34,41%, виходячи з наступного розрахунку: 100% - (300 000*100 : 457 400,00) = 34,41% Однак Учасник ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ" невірно тлумачить Закон «Про публічні закупівлі», адже Закон «Про публічні закупівлі» доволі чітко дає відповідь на питання що ж таке аномально низька ціна тендерної пропозиції учасника. Аномально низькою буде визнана ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка: • на 40 або більше відсотків менша від середньоарифметичного значення тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону; • на 30 або більше відсотків менша від наступної тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Отже, Учасник ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ" мав надати наступний правильний розрахунок згідно Закону України «Про публічні закупівлі»: Середньоарифметичне визначення цін тендерних пропозицій: (403 200,00 + 470 000,00 + 499 000,00) : 3 = 457 400,00 грн. Розрахунок вартості найбільш економічно вигідної ціни нижча за середньоарифметичне цін учасників на 42,06%, виходячи з наступного розрахунку: 100% - (265 000*100 : 457 400,00) = 42,06% Таким чином оцінка цінової пропозиції учасника на аномальність відбулася вірно в результаті автоматизованого зіставлення цінової пропозиції ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ" із ціновими пропозиціями конкурентів (відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону аномально низьку ціну визначає електронна система закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота)). Отже, Учасник ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ" невірно надав обґрунтування аномально низької ціни протягом 1 робочого дня. 2. Замовником Національна академія аграрних наук України 19.03.2021 року о 17:51 була висунута вимога про усунення порушення, а саме: Опис: ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) В довідці, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації, не зазначено інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі, зокрема: СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ і АКТИВНОЇ ОБОРОНИ, АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ необхідних для виконання зобов’язань стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1) підпункт 5.1.1.1 підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу 3 тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) Надати виправлену довідку, яка вимагається положеннями підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу тендерної документації, та зазначити інформацію про наявність в учасника, зокрема: СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ і АКТИВНОЇ ОБОРОНИ, перелік яких визначений Постановою Кабінету Міністрів України № 97 від 11.02.2013 р. "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності" та ПЕРЕДБАЧЕНИЙ ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ ЦІЄЇ ЗАКУПІВЛІ. А також інформацію про наявність в учасника АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ необхідних для виконання зобов’язань стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі. Згідно Закону України «про публічні закупівлі» стаття 26 п.9 Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ" не надав виправлену довідку , яка вимагалась положенням підпункту 5.1.1.1. підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу тендерної документації та не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Також тендерна пропозиція ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ" є такою, що не відповідає встановленим абзацом 1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Отже, з вищезазначеного, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "БЕЗПЕКА КИЇВЩИНИ» на підставі абз. 3, абз. 5 та абз. 6 п.1 ч.1 ст. 31 Закону. У разі знехтування даною Вимогою, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Скарга
Скасована

Чернетка

Номер: 53c395421c5a4ed1a683bc925c2b8193
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-015475-b.b5
Назва: Чернетка
Скарга:
Чернетка
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 25.07.2021 22:23
Автор: ТОВ "КАСКАД-СЛУЖБА БЕЗПЕКИ", Олександр Платухін +380685804005 platukhin.oleksandr@gmail.com https://kaskad-s.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 8df69f58125c47cc90f90faf1c95a27b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-015475-b.b4
Назва: Скарга
Скарга:
неправомірна відміна торгів
Дата розгляду скарги: 27.05.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.05.2021 18:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.06.2021 21:16
Дата виконання рішення Замовником: 24.06.2021 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушень: на виконання норми абзацу 3 частини 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо Вас про усунення порушень, зазначених у скарзі ТОВ "А1 ОХОРОНА" №UA-2021-02-22-015475-b.b4 та рішенні №11759-р/пк-пз від 27.05.2021р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель і надаємо в якості підтвердження відповідний протокол уповноваженої особи про скасування рішення про відміну торгів
Автор: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Валерія Ковальова +380442494000 atender845@gmail.com