• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи з розроблення проектної документації на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт кінотеатру ім. І. Франка по вул. Шевченка № 32 у м. Снятин Коломийського району Івано-Франківської області» 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Завершена

175 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 875.00 UAH
Період оскарження: 22.02.2021 17:53 - 26.02.2021 10:00
Вимога
Вирішена

НАДАТИ РОЗ`ЯСНЕННЯ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ НЕЗАКОННИХ РІШЕНЬ ТА ПРИВЕСТИ ЇХ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО НОРМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ, А ТАКОЖ ПЕРЕГЛЯНУТИ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ

Номер: 8d0188d0c7f542a8a07ab3bcbcc7828b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-002901-c.b1
Назва: НАДАТИ РОЗ`ЯСНЕННЯ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ НЕЗАКОННИХ РІШЕНЬ ТА ПРИВЕСТИ ЇХ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО НОРМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ, А ТАКОЖ ПЕРЕГЛЯНУТИ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Замовник торгів -Снятинська міська рада (далі по тексту-Замовник). 22.02.2021 розпочато процедуру закупівлі UA-P-2021-02-22-002599-c «Роботи з розроблення проектної документації на «Капітальний ремонт кінотеатру ім. І.Франка по вул. Шевченка №32 у м. Снятин Коломийського району Івано-Франківської області». ФОП Гушул В.А. (далі по тексту-Учасник) прийняв участь у зазначеній процедурі, як учасник, подавши відповідним чином власну тендерну пропозицію. За результатами розгляду Замовником тендерних пропозицій учасників, було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника (рішення №39 від 19.03.2021р.) на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України “Про публічні закупівлі”. У вказаному протоколі зазначено що пропозиція Учасника не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Учасник вважає, що відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника є безпідставним та неправомірним: - Довідка про наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації. Учасник не погоджуємось із Вашим зауваженням, адже відповідно п.3 до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Крім того Замовником в оголошені про спрощену закупівлю не установлено жодних вимог стосовного даного критерію, що у свою чергу є неправомірним по відношенню до Учасника та дискредитує його права. В складі пропозиції у файлі “3. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації ” міститься інформації про співвиконавців проектної документації із відповідними сертифікатами інженерів-проектувальників, зокрема в частині кошторисної документації, який вимагає Замовник. - Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Відхилення учасника відповідно до цієї вимоги є неправомірним, адже згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ч.3 ст. 22 визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких постачальниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки тощо. Крім того, в оголошенні про закупівлю у вимогах вказано, що довідка повинна надаватись у довільній формі. В складі пропозиції у файлі “4. довідка. про аналогічний викон. договір.” міститься сканкопії договорів, де вказані назви робіт з розроблення проектної документації. Враховуючи все вищевикладене Учасником не було порушено жодних умов тендерної документації, а отже, тендерна пропозиція Учасника була незаконно відхилена Замовником. Відхиливши пропозицію Учасника, Замовник порушив вимоги ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції ФОП Гушул В.А. , а саме – безпідставно відхиливши пропозицію Учасника, Замовник порушив право Учасника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників, принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. З огляду на вищевикладене, Учасник вимагає переглянути рішення про визнання переможця згідно чинного законодавства України та оголошення про спрощену закупівлю. У разі відмови у задоволені вимоги Учасник буде змушений звернутись із скаргою до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та інтересів або до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! 1. Відповідно до п. 3 частини «Інші документи, що вимагається до подання в складі пропозиції учасника» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі учасники мають надати інформацію про наявність в учасника спрощеної закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Працівник відповідно до ряду законів України, податкового кодексу, це особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов’язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом), є в штаті учасника. Залучення осіб до виконання певних видів робіт чи послуг на умовах цивільно-правової угоди не є особами, що вважаються працівниками учасника. Окрім того, у разі залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг, що передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та частиною «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, учасник мав би надати інформацію про залучення таких субпідрядників/співвиконавців. Жодної інформацію стосовно цього не міститься у Вашій пропозиції. Таким чином, Вами не виконано встановлені вимоги Замовника в цій частині. 2. Окрім цього, відповідно до п. 3 частини «Інші документи, що вимагається до подання в складі пропозиції учасника» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі обов’язково в учасника мають бути наявні та включені до довідки інженери – проектувальники щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) щодо інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації. Жодної інформації стосовно цього не міститься у Вашій пропозиції. Таким чином, Вами не виконано встановлені вимоги Замовника в цій частині. 3. Відповідно до п. 4 частини «Інші документи, що вимагається до подання в складі пропозиції учасника» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі учасники мають надати довідку у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предметом закупівлі є «Роботи з розроблення проектної документації на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт кінотеатру ім. І. Франка по вул. Шевченка № 32 у м. Снятин Коломийського району Івано-Франківської області» 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва» 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва», а подана Ваша пропозиція містить довідку де зазначено, що предметом договору є «Завершення незавершеного будівництва житлового корпусу Нижньо-Станівецького психоневрологічного будинку-інтернату по вул. Незалежності, 52 в с. Нижні Станівці Кіцманського району Чернівецької області», «Реконструкція (шляхом перепланування) основного лабораторного корпусу ВДЛВМ та незавершених прибудов під арт-центр (без зміни геометричних розмірів їх фундаментів у плані) по вул.Небесної Сотні,5 в м. Вижниця Вижницького району Чернівецької області», «Капітальний ремонт водолікувального відділення Товстенської районної комунальної лікарні в смт Товсте вул. Робітнича 1», що не є роботами з розроблення проектної документації. Посилання на умови ч. 3 ст. 22 Закону є безпідставними, оскільки в даній закупівлі відсутня тендерна документація та відсутнє поняття формальних помилок, оскільки це є спрощена закупівлі і вимоги ст. 22 Закону не розповсюджуються на неї.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні