• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 71410000-5 (послуги у сфері містобудування) Розроблення містобудівної документації (генеральних планів , планів зонування території населених пунктів, картографічних основ М 1:2000 (УСК-2000), звітів про стратегічну екологічну оцінку (Звіт про СЕО), розділів інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час та на особливий період (ІТЗ ЦЗ (ЦО)) сіл Омельник, Варакути, Пустовіти, Запсілля, Демидівка, Рокитне, П’ятихатки, Щербаки Омельницької об’єднаної територіальної громади Кременчуцького району Полтавської області

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути викладені українською мовою.Документи, які не підготовлені безпосередньо учасником, документи технічної частини (виробничі документи, що підтверджують якість, листи виробників, ТУ виробників, довідки виданні сторонніми організаціями, буклети, каталоги тощо) можуть бути надані іншою, ніж українська, мовою з обов’язковим наданням перекладу таких документів (довідок, тощо) українською мовою, завірених підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (за наявності). При цьому, установчі документи та документи, які Учасник надає для підтвердження кваліфікаційним та іншим вимогам, складені початково російською мовою та безпосередньо Учасником не складаються для участі у процедурі закупівлі, перекладу на українську мову не потребують. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 11 500,00 грн. Вид: електронна банківська гарантія. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.

Завершена

2 302 395.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 023.95 UAH
Період оскарження: 22.02.2021 17:19 - 06.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога про внесення змін

Номер: 754778c9f70c47cd96b8db1af2bea9c2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-003547-a.a13
Назва: Вимога про внесення змін
Вимога:
1. Відповідно до інформації про процедуру в електронній системі закупівель, вид тендерного забезпечення відсутній. Відповідно до Розділу 3 Тендерної документації, підрозділу 2 «Забезпечення тендерної пропозиції», Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації або до електронної системи. 2. Частина ІІ «Інші вимоги» Тендерної документації містить наступну некоректну вимогу: «на підтвердження провадження об’єднанням учасників господарської діяльності з урахуванням вимог чинного законодавства, об’єднання учасників надає у складі тендерної пропозиції копію документу з рішенням АМК України або адміністративної колегії АМК України про погодження установчих документів та статуту об’єднання учасників». Відповідно до роз’яснення Антимонопольного комітету України, опублікованого 22 липня 2020 року на офіційному веб-сайті АМКУ (https://amcu.gov.ua/news/do-uvagi-subyektiv-gospodaryuvannya-potencijnih-zasnovnikiv-konsorciumiv-z-metoyu-uchasti-v-publichnih-zakupivlyah), конкурентним законодавством не передбачена така функція Комітету, як порядок погодження установчих документів учасників господарських об’єднань. Підтвердженням даного твердження є рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 1931 -р/пк-пз від 03.02.2021р. (додається). Відповідно до цього рішення, а саме п. 4 (стр.7-10), вимога про надання учасником рішення Антимонопольного комітету України про погодження установчих документів об’єднання учасників порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, в іншому випадку для дотримання законності процедури публічних закупівель Учасник буде змушений звернутись зі скаргою до АМКУ. 3. Частина ІІ «Інші вимоги» Тендерної документації містить наступну некоректну вимогу: “Учасники надають у складі своїх пропозиції скановані оригінали та копії документів, завірені відповідно до вимог цієї тендерної документації… довідку (або інший документ), видану органами ДФС України, про наявність відкритих рахунків в банківських установах, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів». Вимагаємо виключити вимогу про надання даних документів саме органами ДФС України, адже аналогічну інформацію надають банківські установи. Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що надання даної довідки саме органами ДФС ніяким чином не впливає на прийняття рішення щодо надійності або ненадійності потенційного Переможця. 4. Додаток 2 до Тендерної документації, а саме пункт 1 містить наступну вимогу: Обов’язкова наявність в учасника… спеціалізоване ліцензоване програмне забезпечення Digitals (або еквівалент), необхідне для надання Послуг, не менше, ніж на 8 робочих місць (учасником надаються копії відповідних документів, які підтверджують право власності або користування*, підтвердження придбання актуального оновлення програмного забезпечення та технічної підтримки на весь період надання послуг (у вигляді відповідного акту та\або видаткової накладної). Вимога про підтвердження придбання актуального оновлення програмного забезпечення та технічної підтримки на весь період надання послуг саме у вигляді відповідного акту та\або видаткової накладної є дискримінаційною та надмірною. Для підтвердження спроможності надання послуг більш ніж достатнім підтвердженням є надання Учасником оригіналу або копії ліцензії на програмне забезпечення. Учасник не зобов’язаний мати найактуальнішу версію програмного забезпечення для якісного надання послуг. Так, Учасник може мати версію ArcGIS Desktop 10.7 якої більш ніж достатньо для повного виконання предмету закупівлі, і оновлення Учасником власного ПЗ до ArcGIS Desktop 10.8 та придбання Учасником послуг технічної підтримки до власного ПЗ жодним чином не вплине на працездатність та функціональність версії ArcGIS Desktop 10.7. Вимагаємо усунути дискримінаційну та надлишкову вимогу про надання підтвердження придбання актуального оновлення програмного забезпечення та технічної підтримки на весь період надання послуг у вигляді відповідного акту та\або видаткової накладної, в іншому випадку для дотримання законності процедури публічних закупівель Учасник буде змушений звернутись зі скаргою до АМКУ. 5. Додаток 2 до Тендерної документації, а саме пункт 2 містить наступну вимогу: “Довідка (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації… у тому числі не менше: 6 фахівців з вищою освітою за спеціальністю «архітектура» або «містобудування» (за основним місцем роботи); 1 фахівця - сертифікованого інженера-геодезиста; 2 фахівців - архітекторів, сертифікованих за спеціалізацією «Розроблення містобудівної документації»; Загальна кількість – не менше 8 спеціалістів. З наведеного переліку загальна кількість спеціалістів (6+1+2) дорівнює 9 а не 8, тому просимо внести відповідні коригування до Тендерної документації. 6. Додаток 2 до Тендерної документації, а саме пункт 2 містить наступну вимогу: “Довідка (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації… у тому числі не менше: 2 фахівців - архітекторів, сертифікованих за спеціалізацією «Розроблення містобудівної документації»; Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною, адже відповідно до Порядку розроблення містобудівної документації затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №290 від 16 листопада 2011 року, генеральний план населеного пункту, план зонування території та детальний план території розробляються суб’єктами господарювання, у складі яких є архітектор, що має кваліфікаційний сертифікат.Вимога про дану кількість сертифікованих архітекторів не є обґрунтованою, так як додатково Замовник вимагає ще і наявність 6 фахівців з вищою освітою за спеціальністю «архітектура» або «містобудування» (за основним місцем роботи). Дана кількість сертифікованих архітекторів не може бути обґрунтована кількістю населених пунктів на які розробляються генеральні плани та плани зонування території (8 населених пунктів), строком надання послуг за договором (до 30 грудня 2021 р.) або технічним завданням відповідно до Тендерної документації. Дане твердження повністю підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17739-р/пк-пз від 21.09.2020 (додається). Відповідно до нього, для розроблення генеральних планів та планів зонування території 11 населених пунктів достатньо 1 сертифікованого архітектора. В зв’язку з цим, вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги UA-2021-02-22-003547-a.a13 повідомляємо Вам наступне. 1. Зазначена Вами невідповідність інформації про забезпечення тендерних пропозицій в електронних полях Оголошення про проведення цієї закупівлі положенням Тендерної документації на теперішній момент усунена. 2. Замовник дійшов висновку про обґрунтованість пункту 2 зазначеної вимоги та прийняв рішення про внесення відповідних змін до Тендерної документації, що будуть відображені в її новій редакції. 3. Замовником у відповідях на попередні вимоги вже було надане обґрунтування необхідності надання учасниками довідки (або іншого документа), виданої органами ДФС України, про наявність відкритих рахунків в банківських установах, яке полягає в наступному. Враховуючи приписи пункту 69.2 статті 69 та пункту 69.4 статті 69Податкового кодексу України, також пункту 1 розділу 2 Порядку повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721, органи Державної фіскальної служби України володіють вичерпною інформацією про наявність у суб’єктів господарювання відкритих банківських рахунків, більш того, будь-які видаткові операції за такими рахунками можливі виключно після взяття рахунка на облік у відповідному контролюючому органі. Отже, замовником встановлена вимога про надання Довідки (або іншого документа), виданої саме органами ДФС України, задля отримання повної та достовірної інформації про наявність в учасника відкритих (функціонуючих, а не новостворених спеціально для участі в одній закупівлі) рахунків в банківських установах, взятих на облік відповідно до вимог чинного законодавства. Наявність такої інформації також є гарантією можливості використання Замовником свого права на забезпечення виконання умов майбутнього Договору, у випадку порушення учасником-переможцем своїх обов’язків за ним, зокрема – шляхом забезпечення позову, стягнення, накладення арешту на рахунки та майно тощо. Враховуючи той факт, що видача таких довідок органами ДФС України на запити суб’єктів господарювання є поширеною практикою, встановлення такої вимоги в Тендерній документації не призводить до дискримінації жодного з учасників, отже, не підлягає виключенню. 4. Замовник дійшов висновку про обґрунтованість пункту 4 вищезазначеної вимоги та прийняв рішення про внесення відповідних змін до Тендерної документації, що будуть відображені в її новій редакції. 5. На виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» , а також з метою закупівлі фахових послуг у суб’єкта господарювання, що забезпечений достатньою кількістю кваліфікованих працівників, Замовником встановлена вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема - наявності в Учасника - 6 фахівців з вищою освітою за спеціальністю «архітектура» або «містобудування»; 1 фахівця - сертифікованого інженера-геодезиста; 2 фахівців - архітекторів, за спеціалізацією «Розроблення містобудівної документації»; Загальна кількість – не менше 8 спеціалістів. Вважаємо Вашу пропозицію щодо вирахування загальної кількості спеціалістів некоректною, оскільки вимога «6 фахівців з вищою освітою за спеціальністю «архітектура» або «містобудування» стосується освіти працівників, а вимоги щодо наявності «1 фахівця - сертифікованого інженера-геодезиста» та «2 фахівців - архітекторів, за спеціалізацією «Розроблення містобудівної документації» - професії та кваліфікації працівників. Отже один і той самий працівник може відповідати одночасно двом вимогам Тендерної документації, тому прості арифметичні дії зі складення в даному випадку є недоречними. Таким чином, пункт 5 Вашої вимоги не підлягає задоволенню. 6. На виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з метою закупівлі фахових послуг у суб’єкта господарювання, що забезпечений достатньою кількістю кваліфікованих працівників, Замовником встановлена вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема - 2 фахівців – архітекторів, сертифікованих за спеціалізацією «Розроблення містобудівної документації». Згідно пункту 4.5 Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.11.2011 N 290, Генеральний план населеного пункту, план зонування території та детальний план території розробляються суб’єктами господарювання, у складі яких є архітектор, що має кваліфікаційний сертифікат. Оскільки до складу предмета цієї закупівлі входить і послуга з розробки генерального плану 8 населених пунктів, і послуга з розробки плану зонування їх територій, учасники повинні мати щонайменше 2 фахівців – сертифікованих архітекторів, відповідно до приписів чинного законодавства. Отже, відповідна вимога встановлена Замовником згідно приписів статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» задля перевірки відповідності учасників кваліфікаційному критерію, з урахуванням положень Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.11.2011 N 290, і не підлягає вилученню з Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення у сферах публічних закупівель

Номер: 6ee09cb2b6164738ac56db4ee61644b5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-003547-a.c12
Назва: Порушення у сферах публічних закупівель
Вимога:
ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII визначено, що Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження, зазначених підстав через електронну систему закупівель, визначається замовником лише для переможця процедури закупівлі Отже, виходячи з Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства юстиції України 18.06.2015 р. № 1000/5 та змісту ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасником може надаватися як одна довідка, на фірмовому бланку, яка відображає інформацію щодо всіх підстав так і окремі довідки (щодо кожної підстави) а також довідка з МВС про відсутність притягнення до кримінальної відповідальності та відсутність судимості і довідка з органів ДПС про відсутність заборгованості. Крім того, правопорушення, пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми є кримінальними правопорушеннями (ст. 149 та ст. 150 Кримінального кодексу України), довідка з МВС про відсутність притягнення до кримінальної відповідальності та відсутність судимості автоматично підтверджує і відсутність притягнення до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Також, зазначені довідки, відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 р. № 851-IV, можуть бути сформовані у вигляді електронного документу. Таким чином, у додатку 3 до Тендерної документації вимогами Замовника порушено гарантоване Законом України «Про публічні закупівлі» право Учасників підтверджувати відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, у зручний для них спосіб. Вимагаємо усунути зазначені порушення і викласти вимоги Додатку 3 до Тендерної документації у відповідності до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» і чинного законодавства України у сфері документообігу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги UA-2021-02-22-003547-a.c12 повідомляємо Вам наступне. ч.3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII визначено, що Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження, зазначених підстав через електронну систему закупівель, визначається замовником лише для переможця процедури закупівлі. У Додатку 3 до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо документального підтвердження відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6 та 12 статті 17 Закон України «Про публічні закупівлі», переможцем торгів у вигляді надання Довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, видана уповноваженим органом МВС України, про те, що особу, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі або фізична особа, яка є учасником, до кримiнальної вiдповiдальностi не притягується, незнятої чи непогашеної судимостi не має та в розшуку не перебуває, видану не раніше дати виходу оголошення про проведення закупівлі. При цьому, Тендерна документації не встановлює обмежень щодо надання відповідної Довідки у вигляді електронного документа, створеного відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 р. № 851-IV. Отже, Замовник жодним чином не обмежує право Учасників підтверджувати відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, у зручний для них спосіб, в тому числі, шляхом надання відповідних довідок у вигляді електронного документа.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.03.2021 12:01
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення у сферах публічних закупівель та розроблення містобудівної документації

Номер: 8a89f96ac4724c13a0595d1374880b81
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-003547-a.b11
Назва: Порушення у сферах публічних закупівель та розроблення містобудівної документації
Вимога:
ДБН Б.1.1-5:2007 «Склад, зміст, порядок розроблення, погодження та затвердження розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) (надалі – ІТЗ ЦЗ) на особливий період у містобудівній документації» встановлено вимоги до розробки розділу ІТЗ ЦЗ у складі окремої містобудівної документації, а саме у схемах планування території Автономної Республіки Крим, областей, кількох районів та району, а також у генеральному плані населеного пункту. Разом з цим, відповідні вимоги до розробки розділу ІТЗ ЦЗ у складі Генеральної схем планування території України, схеми планування об’єднаної територіальної громади та детального плану території у ДБН Б.1.1-5:2007 відсутні. Також ДБН Б.1.1-5:2007 передбачено розробку розділу ІТЗ ЦЗ не тільки на мирний час, але й на особливий період, для якого передбачено встановлення грифу обмеження доступу. Враховуючи наведене вище, Замовником (не маючи законних підстав) з незрозумілих причин замовлена розробка розділів інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час та на особливий період (ІТЗ ЦЗ (ЦО)). Крім того, Замовником проігноровано вимогу щодо встановлення грифу обмеження доступу і не встановлено вимогу щодо надання учасниками дозволу на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею. Такий підхід до визначення предмету закупівлі та кваліфікаційних критеріїв Замовником може свідчити лише про упередженість і бажання використати неправомірні та дискримінаційні вимоги до учасників, що суперечить законодавству України у сфері публічних закупівель та сфері розроблення містобудівної документації. Вимагаємо усунути виявлені порушення і привести вимоги закупівлі у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги UA-2021-02-22-003547-a.b11 повідомляємо Вам наступне. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. З урахуванням приписів пункту 21 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі Замовником визначений як послуги, а саме - послуги у сфері містобудування (ДК 021:2015:71410000-5: Послуги у сфері містобудування за Єдиним закупівельним словником) щодо розроблення містобудівної документації, до складу якої входять, зокрема, розділи інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час та на особливий період (ІТЗ ЦЗ (ЦО). Відповідно до положень ДБН 5.1.1-5:2007, Головним завданням розділу ІТЗ ЦЗ (ЦО) при плануванні території Автономної Республіки Крим, областей, кількох районів та району (під час виникнення надзвичайних ситуацій в особливий період) є забезпечення захисту населення від факторів ураження, а також створення містобудівних умов щодо реалізації забезпечення сталого функціонування окремих територіально-виробничих комплексів в умовах автономного режиму діяльності. Головним завданням розділу ІТЗ ЦЗ (ЦО) при плануванні території Автономної Республіки Крим, областей, кількох районів та окремого району (під час виникнення надзвичайних ситуацій у мирний час) є створення містобудівних умов для забезпечення захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру та їх наслідків. Оскільки вищезазначені завдання на сьогоднішній день є актуальними для сіл Омельник, Варакути, Пустовіти, Запсілля, Демидівка, Рокитне, П’ятихатки, Щербаки Омельницької об’єднаної територіальної громади Кременчуцького району Полтавської області, то до предмету закупівлі Замовником включені послуги з розробки розділів «інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони)» і на мирний час, і на особливий період. Відповідно до пункту 4.10 ДБН Б.1.1-15:2012 Склад та зміст генерального плану населеного пункту, Розділ "Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони)" на особливий період розробляється у складі генерального плану. "Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони)" на мирний час розробляють як окремий документ за окремим завданням відповідно до ДБН В.1.2-4 та ДБН Б.1.1-5. Згідно частини 11 статті 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Матеріали генерального плану населеного пункту не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Таким чином, Ваше твердження про необхідність встановлення грифу обмеження доступу для Розділу "Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони)" на особливий період спростовується приписами законодавчих актів. До того ж, до складу вихідних даних, що надаватимуться Замовником на розроблення розділу ІТЗ ЦЗ (ЦО) на особливий період, не входить конфіденційна, таємна чи службова інформація, доступ до якої підлягає обмеженню, відповідно до вимог чинного законодавства. Враховуючи викладене, порушення законодавства при проведенні цієї процедури закупівлі відсутні, отже Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.03.2021 12:01
Вимога
Вирішена

Порушення у сфері публічних закупівель

Номер: d6a477e6d916415b84b4cc97258b5c9d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-003547-a.c10
Назва: Порушення у сфері публічних закупівель
Вимога:
п. 2. Розділу 3 Тендерної документації Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії на суму 11 500,00 грн. (одинадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок). В той самий час, в електронній системі закупівель Замовником не вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Вимагаємо усунути всі порушення і дискримінаційні вимоги закупівлі шляхом внесення змін до тендерної документації і приведення закупівлі у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та нормативно-правових актів, прийнятих на його (Закону) виконання, або скасувати цю закупівлю, у зв’язку з невідповідністю положенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої вимоги № UA-2021-02-22-003547-a.c10 Замовник дійшов висновку про її обґрунтованість та прийняв рішення про внесення відповідних змін до електронних полів оголошення про проведення цієї закупівлі задля приведення їх у відповідність до положень Тендерної документації та вимог законодавства.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення законодавства

Номер: 3e355d339ee34f9cb181f1ca6fb193b4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-003547-a.c9
Назва: Порушення законодавства
Вимога:
п. 6. Розділу ІІ Додаток 2 до Тендерної документації Замовник вимагає надати Довідку (або інший документ), видану органами ДФС України, про наявність відкритих рахунків в банківських установах, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів. Ст. 69 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755-VI визначено, що банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Гарантувати повноту та достовірність інформації про рахунки платників органи ДФС України не можуть. Першоджерелом визначених даних та відповідних документів є платники, такі банки та інші фінансові установи. Крім того, згідно наказу Міністерства фінансів України від 14.07.2017 р. № 637, затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету, яким визначено загальні засади функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» , процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків та державними органами через Електронний кабінет. Отже, інформацію про наявність рахунків у банках та інших фінансових установах платники податків мають можливість отримати в Електронному кабінеті. Таким чином, вимога надання зазначеної Довідки (або іншого документ) виданої органами ДФС України суперечить п. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, яким затверджено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Враховуючі зазначене вище, складається враження, що тендерна документація розроблена за застарілими нормативно-правовими актами, а саме, з урахуванням положень Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 р. №1197-VII, який втратив 01.08.2016 р., або умисно містить критерії які суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим ч. 1 і 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, в ст. 16 і 17 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено, що і в яких випадках Замовник має обґрунтоване право вимагати. З метою запобігання притягнення до відповідальності за порушення вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до положень чинного Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги UA-2021-02-22-003547-a.c9 повідомляємо Вам наступне. Частиною 3 статті 22 цього ж закону встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 69.2 статті 69 Податкового кодексу України, Банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Згідно пункту 69.4 статті 69, датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Також, відповідно до пункту 1 розділу 2 Порядку повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721, Національний банк України, банки та інші фінансові установи у день відкриття/закриття рахунка платника податків подають відомості про це в електронному вигляді з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису з посиленими сертифікатами відкритих ключів засобами електронної пошти мережі Інтернет на адресу Інформаційного порталу Державної фіскальної служби України. Таким чином, органи Державної фіскальної служби України володіють вичерпною інформацією про наявність у суб’єктів господарювання відкритих банківських рахунків, більш того, будь-які видаткові операції за такими рахунками можливі виключно після взяття рахунка на облік у відповідному контролюючому органі. Отже, замовником встановлена вимога про надання Довідки (або іншого документа), виданої саме органами ДФС України, задля отримання повної та достовірної інформації про наявність в учасника відкритих (функціонуючих, а не новостворених спеціально для участі в одній закупівлі) рахунків в банківських установах, взятих на облік відповідно до вимог чинного законодавства. Наявність такої інформації також є гарантією можливості використання Замовником свого права на забезпечення виконання умов майбутнього Договору, у випадку порушення учасником-переможцем своїх обов’язків за ним, зокрема – шляхом забезпечення позову, стягнення, накладення арешту на рахунки та майно тощо. До того ж, інформаційно-телекомунікаційна система «Електронний кабінет», в якій, за Вашим твердженням, наявна інформація про відкриті платниками податків рахунки у банках та інших фінансових установах , не входить до переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, і Замовник не матиме можливості пересвідчитись в достовірності наданої учасником інформації з цієї системи. Враховуючи той факт, що видача таких довідок органами ДФС України на запити суб’єктів господарювання є поширеною практикою, встановлення такої вимоги в Тендерній документації не призводить до дискримінації жодного з учасників, отже, не підлягає виключенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.03.2021 12:01
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога Замовнику

Номер: 21337d95e97e441bbb4b3048de8f1235
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-003547-a.b8
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Тендерною документацією вимагається 2 (два) сертифікованих архітектора, а Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" вимагає одного сертифікованого архітектора. Тому просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги UA-2021-02-22-003547-a.b8 повідомляємо Вам наступне. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у Тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Також частиною 3 статті 22 цього ж закону встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На виконання вимог законодавства, а також з метою закупівлі фахових послуг у суб’єкта господарювання, що забезпечений достатньою кількістю кваліфікованих працівників, Замовником встановлена вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема - 2 фахівців – сертифікованих архітекторів. Згідно пункту 4.5 Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.11.2011 N 290, Генеральний план населеного пункту, план зонування території та детальний план території розробляються суб’єктами господарювання, у складі яких є архітектор, що має кваліфікаційний сертифікат. Оскільки до складу предмета цієї закупівлі входить і послуга з розробки генерального плану 8 населених пунктів, і послуга з розробки плану зонування їх територій, учасники повинні мати щонайменше 2 фахівців – сертифікованих архітекторів, відповідно до приписів чинного законодавства. Згаданий Вами Закон України "Про регулювання містобудівної діяльності" вимагає наявності одного сертифікованого архітектора для розробки Проекту об’єкта архітектури, що, однак, не є предметом цієї закупівлі. Отже, відповідна вимога встановлена Замовником згідно приписів статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» задля перевірки відповідності учасників кваліфікаційному критерію, з урахуванням положень Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.11.2011 N 290, і не підлягає вилученню з Тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.03.2021 12:01
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога Замовнику

Номер: f9bded801e7f4233a2ef4d1cccd7ebfa
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-003547-a.a7
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
В тендерній документації Замовник вимагає надати "Довідку (або інший документ), видану органами ДФС України, про наявність відкритих рахунків в банківських установах, що видана не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів". Надайте нормативне обгрунтування даної вимоги, яким нормативним документом передбачено надання "органами ДФС України" "Довідки (або іншого документу), видану органами ДФС України, про наявність відкритих рахунків в банківських установах". У випадку якщо нормативними документами не передбачено обовязку надання ""Довідки (або іншого документу) про наявність відкритих рахунків в банківських установах" "органами ДФС України", вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу з Тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги UA-2021-02-22-003547-a.a7 повідомляємо Вам наступне. Частиною 3 статті 22 цього ж закону встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 69.2 статті 69 Податкового кодексу України, Банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Згідно пункту 69.4 статті 69, датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Також, відповідно до пункту 1 розділу 2 Порядку повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721, Національний банк України, банки та інші фінансові установи у день відкриття/закриття рахунка платника податків подають відомості про це в електронному вигляді з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису з посиленими сертифікатами відкритих ключів засобами електронної пошти мережі Інтернет на адресу Інформаційного порталу Державної фіскальної служби України. Таким чином, органи Державної фіскальної служби України володіють вичерпною інформацією про наявність у суб’єктів господарювання відкритих банківських рахунків, більш того, будь-які видаткові операції за такими рахунками можливі виключно після взяття рахунка на облік у відповідному контролюючому органі. Отже, замовником встановлена вимога про надання Довідки (або іншого документа), виданої саме органами ДФС України, задля отримання повної та достовірної інформації про наявність в учасника відкритих (функціонуючих, а не новостворених спеціально для участі в одній закупівлі) рахунків в банківських установах, взятих на облік відповідно до вимог чинного законодавства. Наявність такої інформації також є гарантією можливості використання Замовником свого права на забезпечення виконання умов майбутнього Договору, у випадку порушення учасником-переможцем своїх обов’язків за ним, зокрема – шляхом забезпечення позову, примусового стягнення, накладення арешту на рахунки та майно тощо. Враховуючи той факт, що видача таких довідок органами ДФС України на запити суб’єктів господарювання є поширеною практикою, встановлення такої вимоги в Тендерній документації не призводить до дискримінації жодного з учасників, отже, не підлягає виключенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.03.2021 12:01
Вимога
Вирішена

Вимога Замовнику

Номер: 42c478f5c61a4d7f9d54260af6839e66
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-003547-a.b6
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
В тендерній документації Замовник вимагає надати Сканкопії з оригіналів кваліфікаційних сертифікатів архітекторів за спеціалізацією «Розроблення містобудівної документації» та інженера-геодезиста, які перебувають в трудових або цивільно-правових відносинах з Учасником або субпідрядником/співвиконавцем. Відповідно до ЗУ "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність", Суб’єкти топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Отже для надання топографо-геодезичних послуг, які є складовими даної закупівлі, сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт повенен бути за основним місцем роботи. Вимагаємо вненсти відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої вимоги № UA-2021-02-22-003547-a.b6 Замовник дійшов висновку про її обґрунтованість та прийняв рішення про внесення відповідних змін до Тендерної документації, що будуть відображені в її новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога замовнику

Номер: a3d52dde9212484393f1283945c69578
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-003547-a.c5
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
В тендерній документації Замовник вимагає надати Довідку про наявність працівників у тому числі не менше: 6 фахівців з вищою освітою за спеціальністю «архітектура» або «містобудування»; 1 фахівця - сертифікованого інженера-геодезиста; 2 фахівців - архітекторів, сертифікованих за спеціалізацією. Обгрунтуйте розрахунок кількості фахівців, на підставі яких нормативних документів він здійснювався?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги UA-2021-02-22-003547-a.c5 повідомляємо Вам наступне. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», у Тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Також частиною 3 статті 22 цього ж закону встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На виконання вимог законодавства, а також з метою закупівлі фахових послуг у суб’єкта господарювання, що забезпечений достатньою кількістю кваліфікованих працівників, Замовником встановлена вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема - наявності в Учасника - 6 фахівців з вищою освітою за спеціальністю «архітектура» або «містобудування»; 1 фахівця - сертифікованого інженера-геодезиста; 2 фахівців - архітекторів, сертифікованих за спеціалізацією. Послуга, що є предметом закупівлі, передбачає володіння навичками розробки функціональних, об’ємно-планувальних та конструктивних рішень, виконання креслень, підготовки документації архітектурно-містобудівних проєктів, навчання чому є частиною процесу підготовки фахівців саме за освітньою програмою спеціальності «архітектура» та «містобудування». Таким чином, наявність відповідних фахівців є необхідною передумовою для участі у цій закупівлі. Встановлюючи вимогу щодо кількості відповідних фахівців, Замовник, має на меті забезпечити фаховість надання послуги, що закуповується, та створити умови для своєчасного та якісного виконання переможцем цієї процедури своїх зобов’язань за майбутнім договором про закупівлю, враховуючи кількість даних, які підлягатимуть обробці в процесі його виконання, загальний обсяг необхідних досліджень, маніпуляцій з обробки, аналізу, систематизації та візуалізації, а також строків, за які передбачається надання відповідних послуг. Законом України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" встановлено, що суб’єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Топографо-геодезичні послуги є частиною предмета цієї закупівлі, отже вимога Тендерної документації щодо наявності в учасників щонайменше 1 фахівця - сертифікованого інженера-геодезиста обумовлена вимогами чинного законодавства. Згідно пункту 4.5 Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.11.2011 N 290, Генеральний план населеного пункту, план зонування території та детальний план території розробляються суб’єктами господарювання, у складі яких є архітектор, що має кваліфікаційний сертифікат. Оскільки до складу предмета цієї закупівлі входить і послуга з розробки генерального плану 8 населених пунктів, і послуга з розробки плану зонування їх територій, учасники повинні мати щонайменше 2 фахівців – сертифікованих архітекторів, відповідно до приписів чинного законодавства. Отже, відповідні вимоги встановлені Замовником згідно приписів статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» задля перевірки відповідності учасників кваліфікаційному критерію, з урахуванням положень Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" та Порядку розроблення містобудівної документації, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.11.2011 N 290.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.03.2021 12:01
Вимога
Вирішена

Вимога Замовнику

Номер: c2c544332fa640ecbb52f1ea4fd26705
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-003547-a.c4
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
В тендерні документації Замовник вимагає наяності в Учасника - 6 фахівців з вищою освітою за спеціальністю «архітектура» або «містобудування» (за основним місцем роботи). Надайте обгрунтування з посиланням на нормативний документ згідно з яким здійснюється дана вимога, адже окрім працевлаштування за основним місцем роботи чинне законодавство України дозволяє і інші взаємовідносини між працівником та працедавцем, зокрема працевлаштування за сумісництвом та ін. Вимагаємо виключити необгрунтовау вимогу з тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Повідомляємо, що за результатами розгляду Вашої вимоги № UA-2021-02-22-003547-a.c4 Замовник дійшов висновку про її обґрунтованість та прийняв рішення про внесення відповідних змін до Тендерної документації, що будуть відображені в її новій редакції
Статус вимоги: Задоволено