-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою. Умова надання забезпечення тендерної пропозиції – забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Розгорнути
Торги відмінено
348 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 743.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 743.75 UAH
Період оскарження:
22.02.2021 17:05 - 06.03.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження незаконного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
73805d9a64bd448f95b86dd453690cd8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-22-003486-a.b3
Назва:
Оскарження незаконного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Повний текст скарги викладено в окремому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист держпродспоживслужби.pdf 01.04.2021 14:02
- ПРОТОКОЛ_РОЗГЛЯДУ_УЧ.1.pdf 01.04.2021 14:02
- рішення від 04.02.2021 №1972.pdf 01.04.2021 14:02
- рішення від 04.02.2021 №1971.pdf 01.04.2021 14:02
- Рішення від 31.05.2019 №7027.pdf 01.04.2021 14:02
- Скарга.pdf 01.04.2021 14:02
- рішення від 05.04.2021 № 6858 + лист Замовнику.pdf 05.04.2021 15:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.04.2021 № 7994.pdf 15.04.2021 18:28
- рішення від 14.04.2021 № 7994 .pdf 19.04.2021 18:05
- ДСТУ 4399_2005 МАСЛО_ВЕРШКОВЕ.pdf 08.04.2021 09:30
- Пояснення на скаргу.docx 08.04.2021 09:30
- Пояснення на скаргу.pdf 08.04.2021 09:30
- ПРОТОКОЛ_РОЗГЛЯДУ_УЧ.1.pdf 08.04.2021 09:30
- ТД_ масло_2021_2.docx 08.04.2021 09:30
- ТД_масло_2021_2.pdf 08.04.2021 09:30
- ДСТУ 4399_2005 МАСЛО_ВЕРШКОВЕ.pdf 08.04.2021 09:33
- Пояснення на скаргу.docx 08.04.2021 09:33
- Пояснення на скаргу.pdf 08.04.2021 09:33
- ПРОТОКОЛ_РОЗГЛЯДУ_УЧ.1.pdf 08.04.2021 09:33
- ТД_ масло_2021_2.docx 08.04.2021 09:33
- ТД_масло_2021_2.pdf 08.04.2021 09:33
- ПРОТОКОЛ_ВIДМIНИ.pdf 26.04.2021 10:59
- ПРОТОКОЛ_ВIДМIНИ.pdf 26.04.2021 11:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.04.2021 15:04
Дата розгляду скарги:
14.04.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.04.2021 15:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.04.2021 18:06
Дата виконання рішення Замовником:
26.04.2021 11:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Тендерним комітетом прийняте рішення про відміну тендеру UA-2021-02-22-003486-a, згідно з п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга
Скасована
12ц1
Номер:
162f13544fb44c9fb668c9b2268b264b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-22-003486-a.b2
Назва:
12ц1
Скарга:
іВФ
Пов'язані документи:
Учасник
- Аналогічний Договір.pdf 30.03.2021 13:17
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
30.03.2021 13:17
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
b0f4af54600a4f0b952f9c9775925eb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-22-003486-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
У додатку 1 ТД Замовник вимагає від Учасника подати у складі пропозиції документальне підтвердження проведення санітарної обробки/дезінфекції автотранспорту та приміщень та холодильного обладнання, що буде задіяне Учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі та надати скан-копії оригіналів актів про дезінфекцію та надати документи, які підтверджують відповідність , щодо санітарно-мікробіологічного контролю об‘єктів виробництва та реалізації,які підлягають ветеринарному нагляду» Затверджені ДВФСУ від 2014 (патогенні мікроорганізми, в т. ч. сальмонели,БГКП в т. ч. Е.coli.) за останній місяць до дати оприлюднення оголошення.
Ця вимога є дискримінаційною щодо мене з наступних підстав.
Для зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі, мною на підставі договору зберігання залучаються потужності Зберігача, який впровадив на них систему управління безпечністю харчових продуктів.
Відповідно до СУБХП Зберігача санітарна обробка/дезінфекція (дератизація/дезінсекція) приміщення та холодильного обладнання, у якому зберігається товар, що є предметом закупівлі, здійснюється за графіком двічі на рік.
У 2020 році санітарна обробка/дезінфекція (дератизація/дезінсекція) приміщення та холодильного обладнання відбувалася 04.02.2020 та 18.09.2020.
У 2021 році санітарна обробка/дезінфекція (дератизація/дезінсекція) приміщення холодильного обладнання, запланована на кінець березня та на кінець вересня.
Зберігач повідомив мене, що він не має необхідності проводити позачергову санітарну обробку/ дезінфекцію (дератизацію/ дезінсекцію) приміщення холодильного обладнання, у якому зберігається товар, що є предметом закупівлі, для того, щоб надати учаснику скан-копії оригіналів актів про дезінфекцію для участі у цій закупівлі.
Таким чином я як учасник даної закупівлі не маю можливості виконати вимогу Замовника щодо надання документального підтвердження проведення санітарної обробки приміщення за останній місяць до дати оприлюднення оголошення, оскільки останнім місяцем до дати оприлюднення оголошення є січень 2021 року, а у цей період часу на потужностях Зберігача відповідно до його СУБХП роботи з санітарної обробки/дезінфекції приміщення та холодильного обладнання не провадились.
Вимагаю виключити з додатку 1 ТД дискримінаційну вимогу щодо подання у складі пропозиції документального підтвердження проведення санітарної обробки/дезінфекції приміщень та холодильного обладнання, що буде задіяне Учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі та надати скан-копії оригіналів актів про дезінфекцію та надати документи, які підтверджують відповідність , щодо санітарно-мікробіологічного контролю об‘єктів виробництва та реалізації, які підлягають ветеринарному нагляду» Затверджені ДВФСУ від 2014 (патогенні мікроорганізми, в т. ч. сальмонели, БГКП в т. ч. Е.coli.) за останній місяць до дати оприлюднення оголошення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2021 12:45
Вирішення:
Шановний учасник!
Дякуємо за вимогу. Умовами тендерної документації передбачено:
-Якщо один із документів не передбачений (необов’язковий) для учасника, учасник повинен надати довідку у довільній формі з викладенням обставин, що обґрунтовують відсутність у нього такого документа.
-Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.03.2021 20:03
Скарга
Виконана замовником
Не законне рішення про відміну торгів
Номер:
c372479dd4024a4192c51ac6a3b4fdeb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-22-003486-a.c4
Назва:
Не законне рішення про відміну торгів
Скарга:
повний текст скарги викладено в окремому файлі
Пов'язані документи:
Замовник
- ТД_ масло_2021_2.docx 14.05.2021 14:46
- Повідомлення про усунення невідповідностей.pdf 14.05.2021 14:45
- ПРОТОКОЛ_ВIДМIНИ.pdf 14.05.2021 14:45
- Протокол №11-2МАС від 18.06.2021.pdf 18.06.2021 11:22
- Пояснення СКАРГА масло.docx 14.05.2021 14:46
- рішення від 14.04.2021 № 7994_.pdf 14.05.2021 14:45
- Пояснення на скаргу_.pdf 14.05.2021 14:45
- ПРОТОКОЛ_ВІДМІНИ_РІШЕННЯ.pdf 14.05.2021 14:45
- ТД_масло_2021_2_.pdf 14.05.2021 14:45
- рішення від 20.05.2021 №11108.pdf 25.05.2021 20:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.05.2021 №11108.pdf 21.05.2021 14:48
- рішення від 07.05.2021 №10053+лист замовнику.pdf 11.05.2021 11:31
- рішення від 14.04.2021 № 7994 .pdf 04.05.2021 14:06
- Скарга.pdf 04.05.2021 14:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.05.2021 11:24
Дата розгляду скарги:
20.05.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.05.2021 11:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.05.2021 20:48
Дата виконання рішення Замовником:
18.06.2021 11:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11108-р/пк-пз від 20.05.2021р скасувати рішення про про відміну процедури закупівлі – «Вершкове масло», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу №UA-2021-02-22-003486-a