• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Поточний ремонт дороги по вул. Яблунева в с.Степок Обухівського району Київської області

Завершена

123 761.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 618.81 UAH
Період оскарження: 22.02.2021 16:36 - 26.02.2021 08:00
Вимога
Вирішена

Зміна рішення щодо дискваліфікації та відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД».

Номер: c1e9ccdaa001486d8e3c3d452369a011
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-002608-c.a3
Назва: Зміна рішення щодо дискваліфікації та відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД».
Вимога:
Спрощена закупівля це не процедура закупівлі. Перелік процедур закупівель визначено у статті 13 Закону України про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) і до них віднесено відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог та, як виняток, може бути застосовано переговорну процедуру закупівлі. Таким чином, там де у Законі встановлено вимоги до процедур закупівель і не має посилання, що вони застосовуються і у випадку проведення спрощених закупівель, Порядок проведення спрощеної закупівлі чітко визначено статтею 14 Закону. Усі вимоги Замовника, згідно вимог Закону, є не обов’язковими при проведенні спрощеної закупівлі. Зазначаємо, що згідно Закону у категорії спрощені закупівлі у документації Замовника не передбачено застосування кваліфікаційних вимог, що встановлені Законом для конкурентних процедур закупівель Також наголошуємо, що даним Законом чітко передбачено - Переможець спрощеної закупівлі може бути відхилений виключно у разі якщо він відмовився від укладення договору про закупівлю. Враховуючи вище зазначене вимагаємо змінити рішення щодо дискваліфікації та відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час проведення спрощених закупівель кваліфікаційні критерії не є обов’язковими для застосування, однак, згідно з абзацом 2 частини3 статті 14 Закону «Про публічні закупівлі» замовник має право зазначати в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі будь-яку інформацію, яку вважає за доцільне. І якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, то це є підставою для її відхилення.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога щодо зміни рішення про дискваліфікацію та відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» за предметом закупівлі ( Поточний ремонт дороги по вул. Яблунева в с. Степок Обухівського району Київської області)

Номер: a4f950f4ca9243ec838b289025061b4f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-002608-c.b2
Назва: Вимога щодо зміни рішення про дискваліфікацію та відхилення пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» за предметом закупівлі ( Поточний ремонт дороги по вул. Яблунева в с. Степок Обухівського району Київської області)
Вимога:
Відповідно до абзацу другого п.14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» просим надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Наголошуємо, що у ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД», як учасника закупівлі, найбільш економічно вигідна пропозиція . Також наголошуємо, що відповідно до вимог частини 3 статті 14 та частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» надав вичерпний перелік документів на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. В вимогах до документації пропозиції Учасника не було зазначено в підтвердження досвіду виконання аналогічних договір надання скан-копій документів, як договірна ціна, кошторисний розрахунок вартості об’єкта до договірної ціни, локальний кошторис. Враховуючи вище зазначене вимагаємо змінити рішення щодо дискваліфікації та відхилення пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД». В свою чергу у відповідності до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язуємось у визначені Законом терміни надати додаткові документи, які суттєво не впливають на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1.Щодо вичерпного переліку документів на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі: Відповідно до вимог, що вказані в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі учасник має надати копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника, ТОВ «ЄВРОТРЕЙДБІЛД» вказану довідку не надав. Також потрібно було надати скан-копію виконаного аналогічного договору(ів) за яким учасником виконувались роботи з поточного ремонту доріг. Учасник подав скан-копію договору, за яким учасником виконувались роботи з поточного ремонту дороги не в повному обсязі, без додатків, які являються невід'ємною частиною договору, тобто – лише частину договору. Крім того, в ціновій пропозиції №07/03 від 01.03.2021 р. не вірно вказана сума ПДВ. 2. Законом «Про публічні закупівлі» не передбачено виправлення невідповідностей при проведенні спрощених закупівель. Враховуючи вищевикладене - пропозиція ТОВ "ЄВРОТРЕЙДБІЛД" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника.

Номер: 76cbda33333f44a4b2dd8ca28fcfca36
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-002608-c.b1
Назва: Про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника.
Вимога:
Шановний замовнику Виконавчий комітет Обухівської міської ради Київської області В оголошенні, за цією закупівлею, встановлено вимоги про подання у складі тендерної пропозиції копію довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Прошу Замовника обґрунтувати необхідність надання зазначеного документа, з урахуванням того, що інформацію, яка міститься у довідках банків про відкриття рахунків, може бути застосована лише для включення в договір, як інформація про реквізити учасника. При цьому, виключно учасник самостійно визначає послугами якого з банків скористатися при укладанні договору закупівлі, про що він зазначає у довідці "Інформація про учасника", проекті договору. В даний час в Україні функціонують органи Державної податкової служби, але таку довідку не можливо в них отримати навіть за запитом через публічні сайти, тому що це не входить в їхнє повноваження. Чи можна вважати ці визначення тотожними? Як може вплинути зібрана Вами таким чином інформація при вирішенні питання щодо переможця процедури закупівлі та укладання договору, якщо Законом не передбачено підстав для дискваліфікації учасника навіть за наявності у нього заборгованості за кредитами і накладення арешту? Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно п.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, зокрема, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі , що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, може зазначатися інша інформація (крім обов’язкової). Замовником встановлено вимогу про надання у складі пропозиції копії довідки, виданої уповноваженим органом ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника. Дана інформація про учасника важлива замовнику для вивчення майбутнього контрагента – отримувача коштів з бюджету, а саме: чи має фінансову спроможність учасник виконати умови закупівлі, чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт; наявність відкритих банківських рахунків в офшорних зонах. На етапі вивчення потенційного контрагенту замовник вважає важливим оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі. На підставі вищевикладеного замовник не вважає вимогу надати довідку з органів податкової служби щодо відкритих рахунків необгрунтованою та незаконною. Учасник може подати довідку з органів податкової служби згідно з чинним законодавством України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.02.2021 14:52