• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Охоронні послуги

Завершена

108 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 542.50 UAH
Період оскарження: 13.05.2017 11:35 - 17.05.2017 11:40
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження на вибір переможця

Номер: af980307503647349248001da6ff97a1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-13-000616-b.a1
Назва: Оскарження на вибір переможця
Вимога:
Ми оскаржуємо рішення Замовника визнати ТОВ «ПАРИТЕТ-БЕЗПЕКА» як переможця аукціону. Зазначений переможець - ТОВ «ПАРИТЕТ-БЕЗПЕКА», як учасник аукціону, згідно з п. 2 або п. 3 Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» в складі своєї пропозиції повинен був надати копію відповідного свідоцтва чи Витягу з реєстру платників єдиного податку, що підтверджує його статус як платника податку на загальних підставах, не платника ПДВ, а надав довідку у довільній формі, яка не є «іншим документом, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку) – за наявності.», тому Замовник повинен був скористатись своїм правом і, як зазначено у Кваліфікаційних вимогах, «відхилити пропозицію учасника, що не надав будь-яких перелічених вище документів, які задовольняють вимогам». При визначенні переможця Замовник повинен враховувати те, що сума пропозиції переможця аукціону при розрахунку на щомісячну оплату за послуги, повинна мати фонд заробітної плати Виконавця на об’єкті охорони, як мінімум, 9600,00 грн., до цієї суми не включені наступні витрати– обов’язкові податкові зобов’язання: 22% ЄСВ (2112,00 грн.) і 5% єдиного податку (616,42 грн.) якщо переможець не платник ПДВ, а знаходиться на спрощеній системі оподаткування, до суми пропозиції не внесені витрати переможця на спецодяг, спецспорядження і т.д. Взагалі, вартість послуг охорони щомісяця, при дотриманні усіх норм і законів щодо умов і оплати праці повинна перевищувати 16400 грн. без ПДВ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Усі спори між Учасником та Замовником, що виникли при проведенні Закупівлі, вирішуються згідно з положеннями, наведеними у Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженому Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 року (далі – Порядок) або згідно діючого законодавства України. Підповідно до пункту 14.1 Порядку у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електронну форму. Вимога повинна містити таку інформацію: 1. найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога; 2. номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога; 3. підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати; 4. зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування; 5. дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій. Вимога може містити також іншу інформацію про особу, що звернулася. Замовником проведено кваліфікацію, визначення переможця та завершення Закупівлі. Замовник розглянув Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та прийняв рішення щодо не відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. У зв’язку з дискваліфікацією Система автоматично визначила наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, як Учасника з найкращою пропозицією, яка має розглядатися Замовником. Оскільки пропозиція Учасника відповідала умовам Закупівлі, Замовник визначив такого Учасника Переможцем та опублікував в Системі скан-копію документа з відповідним рішенням. Просимо Вас звернути увагу на дотримання пункту 14.1 Порядку у випадку виявлення порушення, а також детально ознайомитись з кваліфікаційними вимогами, а саме: п.2. «Копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (для учасників – платників ПДВ) – за наявності»; Пункт 3 «Копію чинного Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для учасників - платників єдиного податку) – за наявності». Посилання в кваліфікаційних вимогах «за наявності», не передбачає надання учасником документів що посвідчують відсутність відповідного свідоцтва, отже при ненаданні відповідних документів, вважається що учасник не є платником ПДВ та єдиного податку, тому відсутні підстави для зміни вимог Замовником та відповідно не може вважатися підставою недотримання кваліфікаційних вимог учасником, отже Замовником відхилено вашу вимогу по даній допороговій процедурі закупівлі. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Очікувану вартість Закупівлі, не може бути меншою, ніж 3 000 гривень. У ході Аукціону Учасникам надається можливість подавати свої цінові пропозиції відповідно до встановлених правил роботи Системи. Учасник може протягом одного раунду Аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. У кожному раунді Учасники в порядку, що визначається від пропозиції з найвищої до найнижчої ціни/приведеної ціни, а для пропозицій з однаковими цінами/приведеними цінами - першою наданою пропозицією, протягом 2 хвилин мають право зробити ставку на пониження своєї попередньої ставки на суму, не меншу за крок Аукціону, визначений Замовником. Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Отже, Замовник не має впливу на Учасників аукціону щодо суми пропозиції та звертає вашу увагу на те що Система автоматично визначає Учасника з найкращою ціновою пропозицією.
Статус вимоги: Не задоволено