-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини (Кронштейни для світильників консольних вуличних світлодіодних)
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою
Торги відмінено
356 720.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 783.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 783.60 UAH
Період оскарження:
22.02.2021 16:14 - 06.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Просимо внести зміни до Тендерної документації щодо строків поставки товарів.
Номер:
3a287027e1014bbba8edf1fbc40cd2a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-22-013147-b.b1
Назва:
Просимо внести зміни до Тендерної документації щодо строків поставки товарів.
Вимога:
Просимо внести зміни до Тендерної документації щодо строків поставки товарів.
Відповідно до п. 5.6. Проекту договору, що доданий до тендерної документації місце і строк поставки: Поставка товару здійснюється за адресою «Замовника» (Покупця), окремими партіями та у кількості, зазначеній у заявці протягом 2021 року. Строк поставки товару: протягом 3 днів з моменту надання Замовником заявки на отримання товару .
Відповідно до п. 4.3. розділу І Тендерної документації місце поставки за адресою замовника: вул. Ужгородська, 17 А, м. Мукачево, Закарпатська обл. Кількість: Кронштейни для світильників консольних вуличних світлодіодних – 2 000 шт.
Відповідно у строк 3 днів постачальник повинен не лише виготовити продукцію, а і доставити її до Замовника.
Звертаємо увагу, що наше підприємство знаходиться за межами м. Мукачево та Закарпатської області. Відповідно виготовити та поставити продукцію у вказаній Замовником кількості у строк 3 (три) дні для нашого підприємства є неможливим.
Відповідно брати участь у вказаній закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є вже готова продукція на складі та які територіально знаходяться у м. Мукачево або Закарпатської області.
Вказані умови тендерної документації є дискримінаційними умовами, щодо тих учасників, які не мають на складі готової продукції, та не знаходяться у межах Закарпатської області, проте які спроможні виготовити та поставити якісний товар за конкурентоспроможними цінами.
Відповідно до ч.2 ст. 267 Господарського кодексу України строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством.
Також, Замовником під час обговорення у системі зазначено, що кронштейн повинен бути оцинкований, методом гарячого цинкування (відповідь Замовника від 25.02.2021, 14:03).
Повідомляємо, що цинкування передбачає нанесення цинку на готовий виріб, при якому цинк осідає на поверхні металу з розчину електроліту під дією електричного струму. Готовий вибір, покритий цинком, стає більш стійким до механічних навантажень.
Звертаємо увагу Замовника, що процес цинкування партії кронштейнів кількістю 2000 шт. займає не менше 5 робочих днів, без врахування часу необхідного для виготовлення самих кронштейнів. Недотримання цього строку цинкування може суттєво вплинути на якість покриття та стійкість виробу до механічних навантажень, погодних умов, тощо.
Відповідно, встановлений Замовником строк постачання товару є занадто коротким та не передбачає реального виконання умов договору учасниками закупівлі.
Відповідно брати участь у вказаній закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є вже готова продукція на складі.
Відповідно з урахування часу необхідного для виготовлення кронштейнів, покриття готових виробів цинком (методом гарячого цинкування) та доставки товару до Замовника у м. Мукачево розумним та реальним є строк поставки товару – 14 робочих днів.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище умов порушують вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що не мають готових деталей на момент подання пропозиції, але можуть виготовити та поставити товар за конкурентними цінами, просимо змінити строк поставки товару на більш розумний - 14 робочих днів з моменту направлення Замовником Учаснику - переможцю замовлення на поставку партії Товару, внести відповідні зміни до Тендерної документації та проекту Договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.02.2021 15:50
Вирішення:
Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено