• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Холодний асфальт, бітум кусковий

Торги не відбулися

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 6 900.00 UAH
Період оскарження: 22.02.2021 15:56 - 13.03.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 8736e79a9b314c8696881fb2157a495d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-002372-c.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Вивчивши Вимогу UA-2021-02-22-002372-c.b2, зазначаємо, що вона містить помилкові , непрофесійні ствердження, які підкреслюють відсутність відповідної професійної освіти та компетенції в учасника, який намагається зменшити власну відповідальність, піддаючи ризику публічні кошти Замовника. Умови по наданню сертифікатів, які видані органами з оцінки відповідності з акредитацією Національного агентства з акредитації України (НААУ) не обмежують і не дискримінують учасників, а підвищують рівень відповідальності. Так як предмет закупівлі не регулюється Технічними регламентами, які затверджені Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України, то Замовник може самостійно встановлювати вимоги до предметів закупівлі , щоб бути переконаним в відповідності технічних характеристик і якості товару, тому що саме Замовник відповідальний за кошти, які витрачаються. Предмет закупівлі не підпадає під обов’язкову сертифікацію, але ризики отримання невідповідної продукції залишаються. Тому у Замовників є можливість захистити себе від отримання неякісної продукції і втрати коштів, підвищивши рівень кваліфікації учасників. Вимога мати сертифікат виданий органами з оцінки відповідності з акредитацією Національного агентства з акредитації України (НААУ) дає переконання , що продукція дійсно перевірялась, а обладнання, на якому тестують, проходило перевірку і має калібрування. Вимоги до технічних характеристик і сертифікату не мають дискримінації по конкретній марці, виробнику, ТУ, або територіальної обмеженості. Всі учасники можуть підвищити власний рівень кваліфікації і отримати відповідний сертифікат, перевіривши свою продукції згідно нормативів. На майданчику Прозоро є багато Замовників, які використовують дані вимоги по відношенню закупівель різних товарів, враховуючи що відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.» Необхідно зазначити, що Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» визначено правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, а саме: акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності (стаття 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»). Також, згідно пункту 3 статті 33 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» відповідність органу з оцінки відповідності критеріям, установленим стандартами з переліку національних стандартів, відповідність яким надає презумпцію відповідності органів з оцінки відповідності спеціальним вимогам до призначених органів і визнаних незалежних організацій, може бути доведена виключно шляхом акредитації такого органу національним органом України з акредитації, а в разі якщо національний орган України з акредитації не здійснює акредитацію щодо відповідних видів діяльності з оцінки відповідності, - національним органом з акредитації іншої держави, який є членом міжнародної або регіональної організації з акредитації. Нажаль, на майданчику Прозоро існують учасники, які системно намагаються понизити рівень відповідальності, що призводить до постачання невідповідної продукції і втрати коштів Замовником. В зв’язку з цим вони іноді підробляють сертифікати, або отримують їх у підприємств без перевірки продукції, що також має поширену практику. Окремо зазначаємо, що учасник , який подав Вимогу UA-2021-02-22-002372-c.b2 не розуміє значення слова «акредитація», що підкреслює його рівень кваліфікації. Він його використовує по відношенню будь-яких підприємств, які видають сертифікати. Акредитований орган з оцінки відповідності - це орган, який пройшов перевірку в державній інституції Національного агентства з акредитації України (НААУ), а не просто зареєстроване підприємство, яке підпадає під добровільну сертифікацію. Використання виразу «якогось специфічного органу» по відношенню до НААУ доказує або нерозуміння предмету, в якому він доказує свою точку зору, або він свідомо вводить в оману Замовника своїми вимогами. Твердження, що «тільки один виробник ТМ ROCKPHALT має відповідний сертифікат» також сформульовано з помилками, є хибним і буде мати окремого розгляду власником цієї торгової марки. Для винесення рішення вимогаємо взяти до уваги вище зазначене. Ця вимога написана з метою попередження дезінформації, захисту прав учасників закупівлі, дотримання законодавства України і збереження публічних коштів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Ваші зауваження щодо внесення змін до тендерної документації детально вивчені та будуть враховані шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: 1) Буде внесені зміни до Додатку №4, шляхом виключення «Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ)». 2) Залишити тільки подання учасником дійсних сертифікатів відповідності. 3) Буде виключено з Додатку №4 вимогу «Місце знаходження учасників повинно бути в межах Одеської області.»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Прохання про виключення дискримінаційних вимог

Номер: 5c3c9921099e47a2a60ba704a771cd8a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-002372-c.b2
Назва: Прохання про виключення дискримінаційних вимог
Вимога:
Уважно ознайомившись з тендерною документацією, вважаємо, що дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.». Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, тендерна документація, затверджена рішенням Тендерного комітету Міський центр "Благоустрій" містить умови, що є дискримінаційними щодо інших учасників та які неможливо виконати, а також містить вимоги, які суперечать нормам чинного законодавства. Уважно вивчивши Тендерну документацію, затверджену рішенням Тендерного комітету Міський центр "Благоустрій", вважаємо, що вона містить вимоги та положення, які є протиправними та суперечать вимогам чинного законодавства: 1) Відповідно до Додатку 4 (технічне завдання ) до Тендерної документації в складі пропозиції Учасник повинен надати Сертифікат відповідності виданий органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ). Повідомляємо, що встановленням даної вимоги Замовник перешкоджає учасникам брати участь у закупівлі . Ми маємо в наявності Сертифікат відповідності Системи сертифікації CERTEX виданий органом з сертифікації продукції, процесів і послуг CERTEX Київської Торгово-промислової палати. Вимога Замовника щодо наявності в учасника Сертифікату відповідності виданого виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ), є дискримінаційною та протиправною, такою, що обмежує підприємства сертифіковані іншими органами сертифікації. При тому що товар не внесений до переліку продуктів які підлягають обов’язковій сертифікації. На ринку присутній тільки один виробник холодного асфальту, який має сертифікат відповідності виданий органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ) при Міністерстві економічного розвитку і торгівлі України і це ТМ «ROCKPHALT» (Рокфальт) Частиною 2 статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Посилаючись на необхідність мати Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ), Замовником обмежується вільна конкуренція і порушується принцип недискримінації учасників, оскільки на цей час не всі підприємства мають можливість отримати сертифікат, не говорячи вже про отримання його від якогось специфічного (спеціалізованого) конкретного органу сертифікації. На сьогоднішній день, видача Сертифікату відповідності можлива будь-яким акредитованим органом з сертифікації. Таким чином, ми вимагаємо, шляхом виключення посилань на будь-який орган, установу, організацію або підприємство, яке видає сертифікат відповідності в Додатку №1 до тендерної документації, привести дане прохання у відповідність з нормами чинного законодавства і залишити обов’язок учасника надати Сертифікат відповідності (без посилань і конкретизації). 2) Також відповідно до того самого Додатку №4, Замовник територіально звужує коло потенційних Учасників, які мають можливість поставити товар але знаходяться територіально за межами дискримінаційної вимоги, а саме: - «Місце знаходження учасників повинно бути в межах Одеської області.» Просимо: 1) Внести зміни до Додатку №4, шляхом виключення «Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ)» 2) Залишити тільки подання учасником дійсних сертифікатів відповідності. 3) Виключити з Додатку №4 вимогу «Місце знаходження учасників повинно бути в межах Одеської області.» У разі відмови у задоволенні нашого прохання, залишаємо за собою право звернутися до АМКУ та ДАСУ.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваші зауваження щодо внесення змін до тендерної документації детально вивчені та будуть враховані шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: 1) Буде внесені зміни до Додатку №4, шляхом виключення «Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ)». 2) Залишити тільки подання учасником дійсних сертифікатів відповідності. 3) Буде виключено з Додатку №4 вимогу «Місце знаходження учасників повинно бути в межах Одеської області.»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: bf994bb687a74208a9ed833da7b200d9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-002372-c.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Як потенційний учасник відкритих торгів UA-2021-02-22-002372-c на закупівлю за предметом код ДК 021:2015 – 44113600-1 – Бітум та асфальт (Холодний асфальт, бітум кусковий), ми уважно ознайомилися з тендерною документацією, затвердженою рішенням тендерного комітету замовника (далі – ТД) та виявили, що у Додатку № 4 до ТД, наявна дискримінаційна вимога, які дуже сильно звужує коло учасників відкритих торгів та протидіє здоровій конкуренції. Так, а саме у останньому абзаці Технічного завдання на закупівлю: код ДК 021:2015 – 44113600-1 – Бітум та асфальт (Холодний асфальт, бітум кусковий), викладеного у Додатку № 4 до ТД, встановлено конкретні вимоги до місцезнаходження учасників закупівлі, а саме: Місце знаходження учасників повинно бути в межах Одеської області. Вищезазначена вимога Замовника щодо конкретного місцезнаходження учасника закупівлі UA-2021-02-22-002372-c, є дискримінаційною та протиправною, такою, що обмежує підприємства, які виробляють та/або постачають холодний асфальт, але їх місцезнаходження не в межах Одеської області. Звертаємо увагу, що відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, Замовником грубо порушуються вимоги частин першої та четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни до ТД щодо відкритих торгів UA-2021-02-22-002372-c на закупівлю за предметом код ДК 021:2015 – 44113600-1 – Бітум та асфальт (Холодний асфальт, бітум кусковий) шляхом виключення із Технічного завдання на закупівлю: код ДК 021:2015 – 44113600-1 – Бітум та асфальт (Холодний асфальт, бітум кусковий), викладеного у Додатку № 4 до ТД, останнього абзацу, який встановлює конкретні вимоги до місцезнаходження учасників закупівлі, а саме: Місце знаходження учасників повинно бути в межах Одеської області.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Ваші зауваження щодо внесення змін до тендерної документації детально вивчені та будуть враховані шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: 1) Буде внесені зміни до Додатку №4, шляхом виключення «Сертифікат відповідності виданий виключно органом з сертифікації продукції, який має акредитацію Національного агентства з акредитації України (НААУ)». 2) Залишити тільки подання учасником дійсних сертифікатів відповідності. 3) Буде виключено з Додатку №4 вимогу «Місце знаходження учасників повинно бути в межах Одеської області.»
Статус вимоги: Задоволено