-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021 2015: 33760000-5 - Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Паперові рушники в асортименті для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади)
Мова підготовки пропозиції українська. Джерела фінансування: місцевий бюджет, загальний фонд, річний бюджет 2021 року, рішення сесії ЮМР від 22.12.2020 №62 Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16. Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.
Торги не відбулися
634 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 172.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 172.50 UAH
Період оскарження:
22.02.2021 15:44 - 07.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Внесення змін у тендерну документацію
Номер:
4887960140a840bfb8c9403f6bc31a09
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-22-012091-b.a1
Назва:
Внесення змін у тендерну документацію
Вимога:
Замовником встановлено дискримінаційну вимогу в Додатку 4 до Тендерної документації, зокрема «Паперові рушники повинні бути упаковані. На їх упаковці повинно бути зазначено: « … штрихове кодування та інша інформація у порядку, визначених законодавством»
Відповідно до статті 15 Закону України «Про захист прав споживачів», інформація про продукцію повинна містити:
1) назву товару, найменування або відтворення знака для товарів і послуг, за якими вони реалізуються;
3) дані про основні властивості продукції, номінальну кількість (масу, об’єм тощо), умови використання;
4) відомості про вміст шкідливих для здоров'я речовин, які встановлені нормативно-правовими актами, та застереження щодо застосування окремої продукції, якщо такі застереження встановлені нормативно-правовими актами;
5) позначку про наявність у складі продукції генетично модифікованих організмів;
6) дані про ціну (тариф), умови та правила придбання продукції;
7) дату виготовлення;
8) відомості про умови зберігання;
9) гарантійні зобов'язання виробника (виконавця);
10) правила та умови ефективного і безпечного використання продукції;
11) строк придатності (строк служби) товару (наслідків роботи), відомості про необхідні дії споживача після їх закінчення, а також про можливі наслідки в разі невиконання цих дій;
12) найменування та місцезнаходження виробника (виконавця, продавця) і підприємства, яке здійснює його функції щодо прийняття претензій від споживача, а також проводить ремонт і технічне обслуговування.
Штрихове кодування не передбачено Законом України «Про захист прав споживачів», а отже дана вимога потребує відміни Замовником шляхом внесення змін у тендерну документацію.
Також, хочемо зазначити, що штрихове кодування наноситься на готову продукцію, тобто яка уже виготовлена та зареєстрована. Учасники-виробники, які планують брати участь у даній закупівлі і потребують внести зміни до технічних параметрів товару для приведення їх у відповідність технічному завданню Замовника, не мають потреби завчасно виготовляти товар (до акцепту їх пропозиції).
Виходячи з цього, фото упаковки товару зі штрих-кодом вони не можуть надати для участі у даній закупівлі, що призводить до обмеження конкуренції та залучення меншого кола учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №2 від 01.03.2021 рушники паперові.pdf 01.03.2021 11:20
Дата подачі:
25.02.2021 11:14
Вирішення:
Тендерний комітет управління освіти Южноукраїнської ради імені Бориса Грінченка розглянувши Вашу вимогу (UA-2021-02-22-012091-b.a1) повідомляє про наступне.
Закон України «Про захист прав споживачів» від 12 травня 1991 року № 1023-XII, як і випливає з його назви, захищає права споживачів, але не всіх, а тільки тих, хто підпадає під визначені цим Законом ознаки.
Споживачем у розумінні Закону №1023 може бути тільки фізична особа, яка придбаває, замовляє, використовує продукцію для особистих потреб або має намір придбати чи замовити продукцію для особистих потреб, причому ці дії фізичної особи не повинні бути безпосередньо пов’язані з її підприємницькою діяльністю або з виконанням нею обов’язків найманого працівника (п. 22 ст. 1 Закону № 1023).
Отже, споживачами в розумінні Закону № 1023 не можуть бути юридичні особи, а також фізичні особи, які придбавають, замовляють, використовують продукцію при здійсненні підприємницької діяльності або при виконанні обов’язків найманого працівника.
Крім того, у пункті 1 Постанови Пленум Верховного суду України від 12.04.96 р. № 5 «Про практику розгляду цивільних справ за позовами про захист прав споживачів» викладено наступну правову позицію, зокрема зазначено, що споживачем, права якого захищаються на підставі Закону, є лише громадянин (фізична особа), котрий придбаває, замовляє, використовує або має намір придбати чи замовити товари (роботи, послуги) для власних побутових потреб. Закон регулює відносини споживача з підприємством, установою, організацією чи громадянином-підприємцем, які виготовляють та продають товари, виконують роботи і надають послуги, незалежно від форм власності та організаційних форм підприємництва.
Стосовно дискримінаційних вимог у тендерній документації слід зазначити, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення терміну – дискримінаційна вимога. За загальним правилом, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Замовник вважає, що суб’єкти господарювання виводячи продукцію на ринок, повинні подбати про належну форму його ідентифікації. Іншими словами, кожній позиції товару повинен бути присвоєний код, завдяки якому товар буде врахований при поставках від виробника до покупця (споживача).
У зв’язку з викладеним не вбачаємо підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено