-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Совок для сміття з ручкою, совок пластиковий з гумкою, совок для сміття з ручкою (Код ДК 021:2015 39224340-3 - Відра для сміття)»
Місцезнаходження: 30500, Хмельницька обл., Полонський район, місто Полонне, вулиця Лесі Українки, будинок 114. Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Торги не відбулися
480.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2.40 UAH
мін. крок: 0.5% або 2.40 UAH
Період оскарження:
22.02.2021 15:40 - 26.02.2021 15:45
Вимога
Вирішена
Звернення про усунення порушення
Номер:
a18412937fd94d8ab9daa767a7ed29d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-22-002266-c.c1
Назва:
Звернення про усунення порушення
Вимога:
ВИМОГА
про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі
Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади (далі – Замовник) оприлюднив оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-02-22-002266-c
ФОП Павловська Людмила Михайлівна (далі – Учасник) подала пропозицію та взяла участь у вказаній закупівлі.
Дана закупівля проводиться відповідно до абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про
публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) та відповідно до вимог ЗУ
"Про публічні закупівлі" затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10
(надалі – Інструкція) про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель (далі - Порядок) як допорогова процедура закупівлі.
Відповідно до п. 6.3 Порядку під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в
Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і
умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та
іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Відповідно
до п. 6.4 Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих
файлах або в екранних формах Закупівлі. Відповідно до п. 9.2 Порядку виключними підставами дискваліфікації є випадок коли пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
Відповідно до даного Замовником пункту до закупівлі Додаток 3 «Вимоги до кваліфікації
учасників та спосіб їх підтвердження» Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
1. Цінову пропозицію (згідно Додатка 2 до Оголошення);
2. Статут, або іншого установчого документу завірену учасником для юридичних осіб;
3. Виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
4. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
5. Довідку на фірмовому бланку учасника за підписом уповноваженої особи й завірену печаткою, яка повинна містити контактні дані учасника (із зазначенням реквізитів учасника: найменування, коду ЄДРПОУ, розрахункових реквізитів, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси, відомостей про контактну особу (прізвище, ім'я, по-батькові, посада, контактний телефон) (згідно Додатка 4 до Оголошення)
6. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців);
7. Копію паспорту (для фізичних осіб-підприємців) ;
8. Довідка про взяття на облік платника податку (за наявності);
9. Повноваження щодо підпису документів пропозиції уповноваженої особи учасника закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність
10. Надати відповідні сертифікати якості для харчового пластику.
Усі вище перечисленні документи були подані учасником ФОП Павловська Л.М..
Відповідно до даного Замовником пункту до закупівлі Додаток 3 «Вимоги до кваліфікації
учасників та спосіб їх підтвердження» та Оголошення не було вказано подання даних додатків:
- Додатка 1 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі;
- Додаток 5 Згода про збір та обробку персональних даних;
- Додаток 6 Договір.
Усуньте помилки в документації по закупівлі. Укажіть всю інформацію і всі документи, які потрібно підкріпити через систему електронних закупівель.
З повагою ФОП Павловська Л.М.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №100 05.03.2021 14:06
Дата подачі:
04.03.2021 13:13
Вирішення:
Протокол про розгляд вимог учасника про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено