• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Яловичина, охолоджена у напівтушах і чвертках, 1кат.; печінка яловича, охолоджена.

Код за ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо

Торги не відбулися

1 814 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 100.00 UAH
Період оскарження: 22.02.2021 15:26 - 06.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: ac9deb43b23e4a198e621b2ae7efa498
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-22-011421-b.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня, Шановний Замовнику! Просимо усунути дискримінаційні вимоги прописані Вами у тендерній документації, що обмежують можливість участі в даній закупівлі потенційних Учасників, зокрема: Відповідно до п.7 (Ґ,Д,Е) Додатку 2 до тендерної документації: " Для підтвердження пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Учасник повинен надати: Ґ) сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, виданий учаснику відповідно до ДСТУ ISO 22000: 2019 (ISO 22000: 2018, IDT);Д) сертифікат на систему управління якістю, виданий учаснику відповідно до ДСТУ ISO 9001: 2015 (ISO 9001: 2015, IDT)Е) сертифікату на систему екологічного управління, виданий учаснику відповідно до ДСТУ ISO 14001: 2015. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до інформації Листа Мінекономрозвитку від 12.01.18 р. № 3433-06/1382-07 «Щодо втрати чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію»(далі – Лист МКР 12.01.2018) зазначено, що «У зв'язку із втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 N 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (далі - Декрет) повідомляємо: … З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації.». Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації. …». Беручи до уваги, що починаючи з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету, який власне і втратив свою чинність, додатково, враховуючи, що саме із зазначеної дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації на території України, а тому у відповідності до вимог тендерної документації повідомляємо, що продукція, яка є предметом закупівлі не підлягає обов’язковій сертифікації. Таким чином, Ви порушили ч. 11 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником". Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник порушив приписи Закону, а також принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5, оскільки свідомо встановив неправомірні вимоги у тендерній документації, які порушують законні права та інтереси потенційних Учасників. Вимагаємо, усунути зазначені порушення та привести тендерну документацію у відповідність вимогам Закону. У разі незадоволення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до органу оскарження (АМКУ) в порядку ст.ю 18 Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до інформації Листа Мінекономрозвитку від 12.01.18 р. № 3433-06/1382-07 «Щодо втрати чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.93 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію»(далі – Лист МКР 12.01.2018) скасовано обов’язкову Сертифікацію харчової продукції. У той же час скасування реєстрації сертифікатів відповідності в системі сертифікації УкрСЕПРО не означає, що виробник не може провести оцінку відповідності своєї продукції і отримати сертифікат. Сертифікація, як правило, за тими ж процедурами, які були в Системі УкрСЕПРО, може проводиться в акредитованому органі по сертифікації, і відрізняється лише знаком, яким маркується упаковка, і тим, що номер сертифіката реєструється у відповідному реєстрі добровільної системи сертифікації. Таким чином, сертифікація харчової продукції – процедура добровільна. У той же час, сертифікація стає обов’язковою, якщо цього вимагає Споживач. Добровільний сертифікат здатний продемонструвати відповідність вимог стандартів (в т.ч. європейським) і регламентам. Відповідно, Замовник має право вимагати Сертифікат для підтвердження якості і безпеки продукції, враховуючи великі обсяги закупівлі. Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено